בונדסליגה - דיון המחזור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏17/1/20.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    נהדר. את גניבת הדעת סיימנו. עכשיו נראה כמה זמן ייקח ליונייטד לפטר את ההולנדי.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    מטורף. איזה סיומת. ואני הייתי עוד מבסוט ש-2:2! כל הכבוד וורדר ברמן איזה ניצחון על
     
  3. BVB09 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/15
    הודעות:
    72
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מין:
    זכר
    לא יודע אם לבכות או לצחוק, צריך לסגור את המועדון אחריי ההפסד הזה.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,757
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    מבין הטופ 4 ליגות הבונדסליגה היא ביי פאר הליגה הכי מטורפת. זה ברמה שאני כבר לא מופתע שדברים כאלה קורים.
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    אם לא בכית במשך 269 הדקות הראשונות של העונה, אז אין מה לבכות. זה היה מגיע במוקדם או במאוחר, ועדיף עכשיו ולא בקלאסיקר.

    זה לא קשה לדעת מתי קבוצה מנצחת כי היא טובה ומתי היא גונבת דעת. גניבת דעת אף פעם לא נמשכת לאורך זמן.

    גם אין פה מה לתרץ על מאמן חדש וקבוצה חדשה שצריכים זמן. זה מאמן שנמצא במועדון כבר זמן רב מאוד וידע על כל הבעיות שיש בקבוצה. כנראה מראש מונה כי אין לו דרישות ויהיה עלה תאנה נוח למקרה של כישלון. מההרכב שפתח היום, רק שלוטרבק ומודסט שחקנים חדשים ושלוטרבק בערך שחקן השדה הכי טוב של הקבוצה עד כה. ובכלל צמד הבלמים החדשים גם עם עיניים קשורות לא יהיו פחות טובים מכל מה שהיה בקבוצה בשנים האחרונות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/22
  6. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    יש את מבחן העין. במבחן העין אני פשוט לא מחזיק ממנו. אני רואה כישרון בינוני עם דריבל לא נקי שמנסה בכוח לעבור שחקנים ומשחק שכונה. לא ראיתי ממנו שום דבר שלא ראיתי מווינגר אנגלי גנרי, ואני גם מחשיב את מה שראיתי בגמר מול ישראל בנבחרת אנגליה אנדר 19.

    מה מוקוקו הראה שגיטנס לא הראה? תנועה טובה ללא כדור ויכולות כיבוש (הרשה לי לא להתלהב מהשער העלוב של גיטנס שבוע שעבר). הוא לא משחק באגף אלא בחוד, לכן פחות תראה אותו עושה דריבלים.
    מאז שעלה לבוגרים הוא קיבל לרוב פירורים וסבל מפציעות, הוא עוד לא בן 18 ויש לו כבר 6 שערי בונדסליגה. גם בנבחרת גרמניה עד גיל 21 הוא עם 6 שערים ב-4 משחקים. לא שאני משווה, אבל אפילו מפלצת כמו הלאנד לא עשה יותר כשהיה בגיל שלו.
    יכול להיות שהוא לא ימצה את הפוטנציאל ולא יהפוך לוורלד קלאס, אבל זה ברור לגמרי שהתקרה שלו משמעותית יותר גבוהה משל גיטנס, שבמקרה הטוב יהיה בשיאו ווינגר נחמד, לא יותר. אם עליו דורטמונד בונים כשחקן הרכב עתידי המצב שלהם לא משהו בכלל.

    בכל מקרה ההשוואה הנכונה צריכה להיות יותר למודסט. מוקוקו נראה הרבה יותר דינמי ומחובר ממודסט בפעמיים שנכנס כמחליף. מודסט נראה כבד, לא מחובר, יש לו אולי יותר ניסיון ומשחק ראש יותר טוב, אבל בהתחשב בפציעה של האלר ובכך שמודסט לא יהיה זה שיעזור לדורטמונד במאבק האליפות, אני הייתי נותן לו לפתוח כשאדיימי וריינה לצידו.
     
  7. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    צריך להגיד שזולה נראה מזעזע היום, אבל אני נוטה לחשוב שזה בגלל שהוא לא התאושש לחלוטין מפציעה והוא נכנס רק כי הומלס נפצע. הוא היה אמור בעיקרון לחזור רק שבוע הבא, אבל הוא נראה כבד ואיטי מאוד היום.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    @Lebron
    אני מתלהב הרבה פחות מהשער שלו מאשר מהדריבל שהוביל לשער של מוקוקו. אף אחד לא רוצה לראות אותו קבוע בהרכב, אבל בעקבות הפציעה של אדיימי הוא בסך הכל קיבל בצדק את העדיפות על פני הזאר (אני נשבע, ראיתי את הזאר פעם מקבל החלטה טובה כשהוא עם הכדור ברחבת היריב). ריינה בעיניי צריך לראות יותר דקות כקשר במרכז השדה לצד בלינגהאם והקשר האחורי הכי פחות גרוע בסגל, כמה מההופעות הכי טובות שלו אצל רוזה היו בעמדה הזו (אני זוכר בעיקר בהכנה, כי כמעט כל העונה הוא היה פצוע).

    אין לי שום ציפיות ממודסט, בטח בנסיבות שבהן הגיע לקבוצה. רואים שהוא לא קשור בשיט, אבל כשמוקוקו עלה בהרכב לא ראיתי שום דבר יותר טוב (אפילו נגד האחות הקטנה שלכם בגביע הוא היה היחיד שלא היה נראה עליון על השומר שלו). לא יודע מה התקרה שלו אבל כרגע אין לו שום דבר להציע ברמת הבוגרים חוץ מלעלות מהספסל ולשחק על הזריזות שלו מול רגליים עייפות של שחקני ההגנה שממול. ובכלל יש גבול כמה אפשר להפיל את הפיגוע הספורטיבי הזה שנקרא בורוסיה דורטמונד בשלושת המחזורים הראשונים על חלוץ שנמצא פחות משבועיים בקבוצה. כל הבילד אפ פליי נראה נורא, שום משחק צירופים, שום יכולת להתמודד מול לחץ של היריב, הכל 100% פעולות אישיות ואין לי שמץ של ציפייה לראות ממודסט איזושהי פעולה אישית.
     
  9. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    Guess whos backkk*/aaa021

    כיף לראות שוב את הקבוצה מנצחת בבונדסליגה. היא נראת רעננה וצעירה העונה. החוד של דוצק ופולקרונג לגמרי יכול להפתיע. בורק פשוט מצויין וככה גם וייסר וביטנקורט . אבל הכי חשוב, ורנר בנתיים עושה עבודה מעולה. היידה!
     
  10. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    @VAR
    מוקוקו צריך לשחק, תן לו לשחק לאורך זמן, ובהנחה שלא יפצע אני מניח שתראה תוצאות. להכניס אותו דקה 82 כשהקבוצה שלך בקושי מצליחה לעבור את החצי לא יביא לשיפור שלו. רוב המשחקים שהוא נכנס כמחליף היו בדקות כאלה, ברוב המקרים כמעט ולא היו לו הזדמנויות לגעת בכדור. חלוץ צריך ביטחון, תן לו לשחק והוא יקבל ביטחון. גם ככה אליפות לא תהיה. אני שוב מזכיר, הוא עוד לא בן 18, ויש לו כבר 6 שערי בונדסליגה, כשברוב המשחקים הוא עלה מהספסל לרבע שעה במקרה הטוב.

    נכון, הוא לא נראה משהו בשני המשחקים הראשונים של העונה בהם פתח, אבל כן, הוא נראה יותר טוב ממודסט. עשה הרבה יותר תנועה והיה הרבה יותר נייד. שחקן בפרופיל של מודסט לא מתאים לדורטמונד כי הוא סטטי וכבד מדי.
    זה מרגיש לגמרי כמו פאניק ביי, אבל אני דווקא חושב שכמחליף למשחק הראש שלו יכול להיות אימפקט. במשחק שלם הוא נטל כחלוץ לקבוצה כמו דורטמונד.
    בכל מקרה אם לפחות אנחנו יכולים להסכים לכל הפחות שמודסט לא עשה יותר ממוקוקו, אז למה לא לתת למוקוקו לצבור ניסיון בהרכב?

    המהלך שהוביל לשער של מוקוקו זאת הפעולה היחידה הטובה באמת שגיטנס עשה מאז שעלה לבוגרים. על זה לקדם אותו לשחקן רוטציה בכיר? על זה הוא מתאים לבוגרים ומוקוקו שלו יש 6 שערים בונדסליגה ולא אחד בחאווה למרות שסבל מפציעות וקיבל פירורים לא מתאים? נראה לי קצת מוגזם. בסגל מלא אני לא מצפה לראות את גיטנס משחק הרבה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/22
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    כל מה שכתבת על מוקוקו תקף לגבי גיטנס. עדיין לא מבין לפי מה החלטת שלשחקן אחד יש תקרה של סמואל אטו ולשחקן שני יש תקרה של ארון לנון. 6 שערי בונדסליגה? וואו. למודסט יש 20 רק מאשתקד. הפציץ בגילאי נוער? את זה גם מרווין דוקש שפתח נגדנו היום עשה. נייד? ביינו גיטנס נייד הרבה יותר ממנו בינתיים.

    תן לילדים האלה זמן. מוקוקו עוד לא בן 18 וגיטנס חגג 18 בתחילת החודש. הם זאטוטים. מעט מאוד שחקנים בגילאים האלה נראים כמו סאנצ'ו כשהיה בן 18. גם אלה שהופכים לסופרסטארים וגם אלה שמסיימים בטורקיה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/22
  12. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,543
    לייקים שהתקבלו:
    898
    טוב באיירן 3 רמות אמיתיות לפחות מעל כל קבוצה אחרת בבונדסליגה, זה עוד לפני שהם שילבו חלק מהרכשים שלהם בקבוצה בכלל. הספסל שלהם יכול לפתוח בכל קבוצה אחרת - גראבנברח, גנאברי, מזראווי.

    מזל טוב על האליפות.
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    גם ביוון אין פערים כאלה בין הראשונה לשניה.
     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    לשם שינוי נראה שפגענו בשחקן הגנה (שלוטרבק) ונפלנו בגדול עם שחקן התקפה צעיר. אדיימי נראה כמו עוד מאלן. בחיים לא ראיתי כזה קור רוח עלוב מול השער.
     
  15. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    אתה מתלהב ממהלך וחצי טוב של הגיטנס הזה ומבקש סבלנות איתו וכבר קובר את אדיימי שעלה לשחק אחרי שהושבת בגלל פציעה באצבע ברגל, שכנראה עדיין לא עברה לו. (ראו את החבישה והקרח באצבע אחרי שירד).

    מעניין שעל ההחמצות של מודסט לא אמרת מילה. ההחמצה שלו, מבישול של אותו אדיימי אגב, הייתה הרבה גדולה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/8/22