ריאל מדריד 2022/23: אחרי עונה מהאגדות - נלחמים בשאננות ובברצלונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/7/22.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    תהליך חילופי המשמרות לא היה צריך לקרות בין-רגע. העסקה לא כזו מזהירה ביחס לכך שמנצ'סטר יונייטד נואשת, היא 'מחלצת' שחקן מפתח שלנו ותמיד משלמת ביד נדיבה, כשאנחנו באמצע אוגוסט. אתה מנפנף בגיל, זה חשוב, אבל לוקה מודריץ' בן 37 אוטוטו, מה דעתך על זה? קוקורייה נרכש ב-60 מיליון, לא? שוב אני אומר, אם מחר ריאל מדריד תשחק נגד פריז סן ז'רמן אני כן עולה עם קאסמירו במרכז השדה בשל הניסיון וכן הלאה. זו הייתה בסה"כ סלטה ויגו אתמול וטשואמני היה משחק הרבה העונה גם אם קאסמירו היה נשאר. מרכז השדה שלנו עדיין טוב, רוב התלונות הן על מה שקורה בחלק הקדמי. ברצלונה לא מעניינת אותי, אני רוצה שהקבוצה שלי תתנהל כמו אלופת אירופה ולא רק 'אלופת המכירות'.

    בעונה שעברה עזבו שני הבלמים הבכירים של ריאל מדריד, הגיע בלם אחד שנכנס ישר להרכב ואחד שהיה מחליף הוקפץ להרכב, קמאבינגה הגיע על תקן שחקן ספסל. גם אשתקד לא היו ממש הרבה שינויים. הסגל לא משתנה. בקיץ 2020 לא היו שינויים בכלל.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עסקת המכירה על קסימירו היא בגדול עסקה טובה שהייתי חותם עליה בכיף*.

    * - אילו היינו בתחילת יולי והיו לנו חודשיים למצוא שחקן, שגם אם מקבלים את ההנחה שטשואמני הוא המחליף שלו, אמור להיות שם כשמישהו מוצהב או פצוע.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  3. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    אפשר למצוא עדיין גיבוי טוב מספיק לטשואמני, אנחנו 10 ימים לסוף חלון ההעברות ועסקאות הרבה יותר מופרכות התבשלו בהרבה פחות זמן (ע״ע קאסמירו ליונייטד). כאמור, אם נביא איזה אטיין קאפו או פרננדו כגיבוי אני אהיה מבסוט. הבעיה היא שפלורנטינו ישן בעמידה וכל ההכרזות מראש שלא יהיה עוד רכש הם פשוט יריקה בפרצוף.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1661140715331.Xxx

    שער ה-AS עם הקשר הצרפתי ואחד המנצחים הגדולים מהבלאידוס: "היורש" נכתב על אורליאן טשואמני - הוא הוביל את ריאל מדריד לניצחון גדול ביום הראשון ללא קאסמירו כששיחק כפיבוט והציג מספרים נפלאים. למעשה הוא היה מעורב בצורה כזו או אחרת בשלושה מארבעת השערים של ריאל מדריד. "המדרידיסטאס נדהמו אחרי הנתונים האלה מצדו. לאחר שקאסמירו עזב, כל העיניים היו נשואות אליו. והוא עמד במבחן", נכתב בנוסף.

    זה לא סוד, עזיבתו של קאסמירו שהייתה די פתאומית 'אילצה' את טשואמני להיכנס מיד לעניינים עם אפס זמן, והרי גם ככה בריאל מדריד אין ימי חסד. ומצד שני זה מבטיח לו לשחק יותר כבר עכשיו. הקשר הצרפתי פתח בהרכב משחק שני ברציפות והפעם תפס פיקוד במרכז השדה. ניידות, מיקום, עוצמה, וגם היה מעורב בשער השלישי כמובן. הנה המספרים שלו: 88 נגיעות בכדור, ניצח בשישה מאבקים, הרחיק ארבעה מצבים, חטף שלושה כדורים, השיג תשעה כדורים חוזרים וגם יצר שלושה מצבי הבקעה. "הוא הגיע למשחק הזה רגוע יותר והציג את היכולת ממדי מונאקו", אמר עליו אלברו בניטו. אנטוניו רומרו כתב: "שיפור ניכר במשחק שלו". "הוא פלא מבחינה פיזית", אמר רונסרו.
     
  5. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,723
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    כלכלית הייתה פה עסקה מצויינת,אבל אם לא יגיע מחליף זה יהיה חתיכת מחדל,שמצטרף למחדל שלא חיזקנו את ההתקפה.
    לא חסרות אופציות בשוק,מקווה שפלורנטינו לא ישן בעמידה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    טוב אני לא מסכים שזו עסקה מזהירה, כבר הסברתי למה. בנוסף יש לו חוזה עד 2025, זה לא שהוא נכנס לשנה האחרונה והמועדון בפלונטר, עיין ערך רפאל ואראן. כמובן גם התזמון, ההעברה נחתמה ב-18-19 באוגוסט. זו עסקה טובה אבל לא בעונת מונדיאל שיכולה לטרוף את כל הקלפים. לא מדברים על חיזוק. טשואמני יהיה שחקן הרכב בלתי מעורער, טוני קרוס כמו ב-2015 יהיה הקשר האחורי במידת הצורך (אז הייתה קבוצה חזקה יותר בשאר העמדות והוא היה צעיר בשבע שנים), אדוארדו קמאבינגה יהיה פלאן C אם תרצו וגם דויד אלאבה יכול לשחק בקישור כביכול. סיכוי טוב יותר שנסיים את הקיץ בלי מרקו אסנסיו מאשר שיגיע קשר.
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    המועדון אומר בפה מלא שהוא לא עומד בדרכו של שחקן שלא רוצה להיות בריאל מדריד. זה מקרין החוצה ושחקנים מבינים שזה מועדון שמכבד את מי שנמצא בו, ולכן זו גם גישה טובה לטעמי. אתה אמנם מפסיד לפעמים שחקן הרכב שרוצה אתגר חדש, אבל מנגד אתה מרוויח עוד הרבה בקשר שבין המועדון לשחקנים שלו.
     
  8. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,723
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    קרוס בקישור האחורי זאת התאבדות,הוא רך מידי.
    גם את קאמבינגה חבל לבזבז שם,ואלבה זה כבר בדיחה.
    אין בעיה שמכרו את קאסמירו,לא משנה מה הסיבה,אבל זה לא אומר שלא צריך מחליף,הסגל גם ככה קצר מידי.
     
  9. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    לא מבין כל כך מה אני קורא כאן.
    ברור שבלי עסקת טשואמני, קאסמירו לא חושב לעזוב וריאל לא חושבת לשחרר.
    ריאל לא הייתה צריכה טשואמני אבל הלכה עליו ובסכום שהוא הצהרה. באותו רגע שעון החול של קאסמירו החל.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    צריך למצוא את האיזון, לא להיות סמרטוטי ריצפה כמו פריז סן ז'רמן, אבל כן להציב גבולות. פ.ס.ז' החזיקה את אמבפה בביצים ואני משוכנע שכוכבים גדולים ימשיכו להגיע לשם. ותיאורטית אם טשואמני לא היה נרכש, גם כן היית משחרר את קאסמירו? מדבר איתך אפילו על האחד ביולי ולא על ה-19 באוגוסט.

    במסיבת העיתונאים אכן קאסמירו אמר שהוא הרגיש תחושת מיצוי כבר אחרי גמר ליגת האלופות, הרהר בכך וחזר לפתיחת העונה (הקיץ) עם אותן התחושות. האירוע המפואר היום והדברים האלה שלו הקלו עליי קצת את התחושה. אבל הקיץ הזה מביך בגלל האין התקפה.

    @EsheD, קרוס מעולם לא באמת אהב לרדת לתאקלים אלא אם כן זה שמינית גמר ליגת האלופות. אוהב אותו אבל הוא מרגרינה והיה חלש מאוד במשחקים הגדולים בצ'מפיונס. זו תהיה אופציה ב'. קמאבינגה ופדה ואלוורדה באמצע עם טשואמני למשל זה קצת אפור מדי. אף אחד מהם לא בסגנון של לוקה מודריץ', אולי רק דני סבאיוס. גם קמאבינגה שיש לו כדורגל - צריך שטח..
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    פסז' נתנה לאמבפה סכום שיסדר כנראה את כל הדורות הבאים פלוס לנהל את הקבוצה.
    אני לא חושב שטשואמני מחליף את קסימירו, זה לא אותו דבר תפקיד אז לא הייתי רואה קשר בין הדברים. ריאל התחילה את העונה כשהיא צריכה לרכוש קשר אחורי אחד, והיא כרגע צריכה 2 קשרים אחוריים.
     
    Cup of Tea אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    קודם כל היה אפשר לשכנע את קאסמירו להישאר עוד שנה, יש לו חוזה. כדי להשלים את 'החפיפה' של טשואמני. שנית, לא צריך להיות מגוחכים כמו פריז סן ז'רמן בשביל להילחם על השחקנים שלך. קאסמירו ביקש לעזוב וזהו - הלך לעשות טופס טיולים. הוא גם לא מעוניין ב"ניהול" או להיות האלוהים של המועדון כמו קיליאן אמבפה. תראה טשואמני משחק בעמדה אחורית מהרגע הראשון בניגוד לקמאבינגה, עזוב רגע את התרשמותך מהמשחקים במונאקו או בצרפת (בכנות, כמה פעמים ראית משחקים מלאים שלו בליגה בצרפת? אני שואל את כל אוהדי ריאל, לא רק אותך. גם אני לא צפיתי בו המון). הוא לא שחקן עם אותן האיכויות בדיוק של קאסמירו אבל בול בעמדה שלו. הוא יותר פיזי ומהיר ונקי עם הכדור. באיזה עמדה אתה רואה אותו? אגב קאסמירו מוביל בכל חילוצי הכדור וניצחונות במאבקים וכן הלאה. היה אנדרייטד.
     
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    אולי קצת הסתנוורת מהסכומים שדוברו ביחס לאמבפה, אבל הסכום שמשלמים עליו מטורף.
    אין שחקן בן 30 (ומעלה) ששילמו עליו יותר. אין דבר כזה לשלם 70מ על שחקן שהתחיל בדעיכה שלו.
    היחידים שמתקרבים למחיר כזה בגיל שלו אלה הזארד, לוקאקו והיגוואין, וכולם שחקני התקפה אחרי עונות מדהימות, לא קשר אחורי אחרי עונה בינונית.

    אם על מודריץ מישהו מציע 50מ וחוזה נדיב ל4 שנים קדימה - צריך להיות אדיוט מושלם כדי להגיד לא.
    קוקוריה בן 24. זה פער מהותי. או שהוא יתן לצ'לסי עשור (ואז עלות של 6מ לשנה), או שהוא ימכר בהמשך ויחזיר את העלות שלו.
    אצל קאסמירו אין כזה דבר. הוא יתן במקרה הטוב 3 עונות טובות, וזה הופך לעלות של 20מ בשנה, והוא לא ימכר בסכום משמעותי.
    עלות של שחקן נמדדת פר שנה. העלות של קאסמירו פר עונה ביונייטד הולכת להיות משהו אסטרונומי, כנראה בטופ30 אי פעם.
    מבחינתכם לא למכור אותו העונה זה כנראה לזרוק בערך 50מ יורו לפח. הסיכוי שהצעה כזו תחזור בעונה הבאה אפסית.

    השאלה אם להביא מחליף היא שאלה כמעט מנותקת. אם אנצ'לוטי רואה בטשומאני שחקן הרכב, אז השאלה היא רק על הגיבוי. אפשר להביא קשר אחר כגיבוי, גם עכשיו וגם במחיר נוח. אם אנצ'לוטי חושב שסבאיוס/קרוס מספיקים לו זה סיפור אחר ממכירת קאסמירו.

    בנוסף, כמו עם וראן וכמו עם רונאלדו - כל פרידה כזו מחזקת את המעמד של ריאל מדריד בשוק ההעברות, הן מול שחקנים והן מול קבוצות אחרות.
    הפער בין מה שקורה פה למה שקורה בברצלונה מדהים. וכן, גם אם העונה איכשהו ריאל לא תהיה תחרותית וברצלונה כן - זה עדיין לא אומר שפרז טעה. יש לכם את המשאבים לנסות לתקן כמה פעמים בלי להכנס לחובות ולמכור איברים של המועדון. וכל זה כשלדעתי הסגל שלכם תחרותי לגמרי, גם אם יש 3-4 סגלים עדיפים עליו באירופה.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    השוק הולך ומשתנה כל הזמן, אתה לא יכול לדעת אם עסקה כזו לא תהפוך למעין סטנדרטית. ושוב, יש משהו סטנדרטי ומובן במנצ'סטר יונייטד הזו? הצירוף שלו מצוין אבל זה לחלוטין רכש פאניקה, היא מפזרת כספים בלי הכרה. ברור לי שמשלמים גם על פוטנציאל אבל קוקורייה לא הוכיח שום דבר בכדורגל עדיין, בטח לא שהוא מתאים לרמות האלה. היכולת של מודריץ' בגילו צריכה לגרום לך להפסיק להגיד שקאסמירו עוד שנתיים גמר את הסוס. אתה מתעלם גם מהדד-ליין של ההעברה. תבדוק מתי יובנטוס החתימה את כריסטיאנו רונאלדו למשל.
    את פריז סן ז'רמן וקיליאן אמבפה הזכרתי כדי להראות שאפשר להשאיר שחקן מפתח וציפיתי שיעשו את זה אבל כמובן לא בדרך שלהם. הדבר היחיד שמתקן את המצב מבחינתי זה שקאסמירו עצמו לפי דבריו הרהר על עזיבה אחרי גמר ליגת האלופות. ככה זה, ריאל מדריד טוחנת את ליגת האלופות והשחקנים מרגישים תחושת מיצוי.

    ברצלונה לא מעניינת אותי. איזה מעמד בשוק ההעברות? כמה גלאקטיקוס ריאל מדריד הביאה בין חאמס רודריגס לאדן הזאר? הקבוצה מאבדת שחקני מפתח כל הזמן. גם המחיר חשוב, תמיד, אבל לפי מה שאתה אומר 70 מיליון היורו האלה משאירים אותנו בחיים, ממש לא. המצב הכלכלי פנטסטי בלי קשר. אני טעון על המועדון בכל הקשור להתקפה. היו צריכים להגיע חלוץ מחליף וקשר כנף. בסוף לא זה ולא זה וגם מרקו אסנסיו יילך.
     
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    @Raulito אני לגמרי יכול להגיד. תסתכל על השוק ותגיד לי איזו עסקה דומה לזו אתה רואה.
    מודריץ' לא גמר את הסוס וגם רונאלדו לא גמר את הסוס, אבל אצל קאסמירו כבר רואים דעיכה, ובכלל, טיפשי מאוד לשפוט מהלא מצוי על המצוי.
    קוקיירה לא צריך להוכיח שום דבר מעבר לזה שסביר להניח שיהיה אפשר למכור אותו בסכום דומה בהמשך. מעבר לזה, הוא קשור לדיון של צ'לסי, לא לכאן. את קאסמירו אי אפשר יהיה למכור בעתיד בסכום דומה, והוא לא יהיה ביונייטד עשור קדימה. כמעט ואין רכישות כאלה בהיסטוריה.
    ברצינות, תעשה טובה ולפני שאתה מגיב שוב, תנסה לחשוב על רכישה דומה.

    מעמד של קבוצה בחלון ההעברות לא נמדד ב'כמה גלאקטיקוס הבאנו'. הוא נמדד בזה שכל שחקן רוצה להגיע לריאל, שאף שחקן לא עושה שביתות ובלגנים, שאף קבוצה לא אומרת 'בשביל מה לקנות, נלחץ על הקבוצה לשחרר בחינם כי החוזה יעיק עליה'.
    אז כן, הלכתם רק על אמבפה ופספסתם אותו כי מדינה החליטה לשלם לו יותר ממה שמילאן משלמת לכל הסגל שלה ביחד. זה לא אומר כלום.

    ריאל מדריד ובאירן מינכן הן הקבוצות היחידות באירופה שמציגות סגל טופ בלי טירוף כלכלי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.