ריאל מדריד 2022/23: אחרי עונה מהאגדות - נלחמים בשאננות ובברצלונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/7/22.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר


    מעניין מאוד או חרטא? ריאל מדריד מתאמנת על בעיטות חופשיות מדי אימון בשיטה די מהפכנית, כשליון ופ.ס.וו איינדהובן כבר ניסו אותה למשל. “הטכנולוגיה הגיעה לעולם הכדורגל כדי להישאר, ובכל יום שעובר היא מודגמת הרבה יותר”, הגדירו במארקה.
    אלה לא סתם בובות שמדמות שחקנים שעומדים בחומה. ריאל מתאמנת על בעיטות חופשיות באמצעות שיטה חדשה שמחשבת עד כמה גבוה יכול להגיע מחסום מסוים - שחקן עומד בחומה - של קבוצה מסוימת. זה קורה באמצעות באמצעות מסד נתונים בו מוזנים נתוני השחקנים עם הגובה שלהם, ההערכה איזה מהם יעמדו בחומה (הגבוהים יותר מן הסתם), ומי מהם יקפוץ בעת ביצוע הבעיטה החופשית הישירה, כדי לראות מאוחר יותר כיצד אותו מחסום מכני מתפקד. מחסום אנושי אמיתי. בווידאו שראינו, מודריץ’, סבאיוס, קרוס ואפילו מיליטאו הבקיעו. נראה מה יקרה במשחקים הבאים…
    אגב, בכל העונה שעברה ריאל כבשה רק שער אחד בכדור חופשי - זה של דויד אלאבה נגד שריף בשלב הבתים, עם עזרה של שחקן הגנה, והעונה יש לה כבר שניים כאלה (אם כי בשער של אספניול עמד שחקן ולא שוער).
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אם זה עזר לאלאבה להכניס את הכדור החופשי המושלם ההוא אז שאפו.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1662108659819.Xxx

    חלון ההעברות של הקיץ נסגר ללא הפתעות מיוחדות: מרקו אסנסיו נשאר במועדון, מריאנו דיאס התעקש, כרגיל, וכך גם אלברו אודריוסולה וחסוס ואייחו. נכתב כי קרלו אנצ'לוטי היה רגוע מאוד בניגוד למאמנים שהתקשו להירדם. לפי דעתו יש לו 18 שחקנים שימושיים מאוד בסגל שהם בעצם כמו 21 בגלל הרב-גוניות שלהם.

    כבר אמרנו שקיץ 2022 לא ממש הדיר שינה מריאל מדריד אבל הקיץ הבא אמור להיות הרבה יותר קשה. "תהיה הרבה עבודה", הכריזו במארקה. שימו לב כמה שחקנים בכירים מסיימים חוזה - קארים בנזמה שהיו דיווחים שחתם לשנתיים נוספות, לוקה מודריץ', טוני קרוס וגם נאצ'ו הלוחם הדגול, ובוודאות תצוץ שוב שאלת אדן הזאר. דני סבאיוס ומרקו אסנסיו שהיו בדרך החוצה כבר עכשיו - בעונה האחרונה לחוזה. ריאל תיפרד ממריאנו דיאס בשעה טובה ומוצלחת. לונין ואלברו אודריוסולה עם חוזה עד 2024 ולחסוס ואייחו יש חוזה עד 2025. "חלקם קשים יותר מאחרים, חלקם ברורים יותר מאחרים וחלקם חשובים יותר מאחרים. הבעיה העיקרית היא שהם משפיעים על שחקנים רבים . בין אלה שיש להם סיטואציה ספורטיבית מסובכת לבין אלה שמסיימים את החוזים שלהם, כמעט חצי מהסגל באוויר", נכתב בדרמטיות.

    לגבי בנזמה אין שאלה האם ימשיך אלא האם מדובר בשנה או שנתיים, מבחינת פלורנטינו פרס הוא שחקן שאסור לגעת בו| אם מודריץ' ימשיך ביכולת הנוכחית אין סיבה שלא יהיה באל-נואבו ברנבאו והוא יתן הכל כדי שזה יקרה| קרוס למשל הוא זה שיחליט על עתידו, כבר קיבל הצעה לחתום אך דחה אותה בנימוס כדי לראות מבחינתו מה תהיה היכולת שלו, התעוררו ספקות אחרי סיום העונה שעברה| נאצ'ו בגיל 32 שומר על מעמדו כשחקן סופר-חיוני לקבוצה. זו אולי תהיה הזדמנות אחרונה שלו להיות שחקן הרכב בקבוצה אחרת.

    סקרי המארקה להלן: מעל 22 אלף מצביעים לגבי הקפטן בנזמה ו-51% חושבים שהוא ראוי לחוזה לעוד שנתיים. 36% חושבים שעונה אחת זה מספיק, 13% רוצים אותו "לכל החיים" עם עוד שלוש עונות| לגבי לוקה, כמעט 20 אלף מצביעים, 73% חושבים שאין ספק לגבי יכולתו והוא ראוי להמשיך, בעוד 27% חושבים שעוד מוקדם לדעת וצריך להחליט| לגבי טוני, מעל 18 אלף הצבעות, האופציות הן או הארכת חוזה לעונה – 75%, או שנתיים – 25% הצביעו| הסקר האחרון הוא לגבי סבאיוס, מעל 15 אלף מצביעים – 83% רוצים שיאריך את חוזהו.
     
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    אני חושב שיש אי הערכה נכונה של העובדה שמדובר בעונה עם מונדיאל באמצע.
    גם ספורטאי על כמו בנזמה, מודריץ וקרוס מגיעים לנקודת דעיכה. אף אחד מהם הוא לא רונאלדו ואת המצב שלו ביונייטד אף אחד לא רוצה לשחזר.
    אחד הדברים המוצלחים בריאל זה היכולת לחתוך בזמן, ובהתחשב ב'טורניר גדול אחרון', גיל וכושר - זה בדיוק הזמן.
    הקבוצה הפחות חשובה (נאצ'ו, מריאנו, אסנסיו, סבאיוס) יכולה להרוויח את מקומה בסגל בעונה הקרובה, או לעזוב בחינם.
    אגב, באופן כללי ה'לעזוב בחינם' הזה רחוק מלהיות נורא. כמות הכסף שמשלמים על שחקן לא רצוי עוברת בהרבה פעמים את הסכום שבו היה נמכר.

    אנצ'לוטי הוא לדעתי בדיוק המאמן שמתאים לסחיטת הלימון עד הסוף, ופחות לבניית קבוצה חדשה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני חושב שקצת הלכתי לאיבוד לגבי מה שאמרת. דווקא משום שזו עונת מונדיאל אני מרגיש הסגל מאוד-מאוד חסר התקפית. לגבי אדן הזאר חשוב לי לציין שזה יותר 'סימן שאלה' מצד התקשורת כי לי אין ספק מה צריך לעשות. אבל לא בטוח שנקבל הצעות על הזאר, אולי גג איזו קבוצה מאנגליה שתשמח לקבל אותו בהשאלה, איזו ניוקאסל או לא יודע.
    את קארים בנזמה לא הייתי משחרר לעולם וזה אמור להיות עניין של ימים עד שתהיה הכרזה על חוזה חדש. לדעתי הוא, בניגוד לאגו מאנייק כמו כריסטיאנו - כן מסוגל לרדת לאט לאט בדקות וזה לא שמחר ארלינג הולאנד מגיע. כולי תקווה שנאצ'ו יישאר, הוא לא רק אחלה גבר אלא גם אחלה בלם, טוני קרוס - צריך להיפרד. מריאנו - ברוך שפטרנו. הייתה אומר 'לא' למודריץ' כשחקן ספסל בעונת 23/24 אם הוא ממשיך באותו הקצב? הוא יכול לשחק גם 25 משחקים בעונה ולא 40, הכל בסדר.

    לגבי אנצ'לוטי והסגלים, אתה בטח מבין יותר ממני במילאן - הוא קיבל בסיס ושם עליו את אלסנדרו נסטה, קאקה עונה לאחר מכן וכן הלאה, לא רע הייתי אומר, לא? תמיד יש מנהל מקצועי או בעלים אבל גם הסכמה שלו עצמו. את אותו הדבר אמרו גם על זינדין זידאן. ז'וזה מוריניו הביא את די-מאריה ואת אוזיל הנפלאים למשל ובקיץ 2012 את מודריץ' אבל הרי לפניו היה קיץ רבע מיליארד היורו
     
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    אני מדבר על העונה הבאה. קשה לי להאמין ששחקנים כמו מודריץ, קרוס ובנזמה יגיעו לעונה הבאה עם תיאבון גדול.
    לעונה הבאה - ואפשר כבר להתחיל בינואר - ריאל צריכה להתחיל את המהפך בסגל.
    בסופו של דבר מדובר ב2-4 עמדות (קמבינגה ורודריגו עשויים להפוך לבאנקרים עד סוף העונה), ולשם צריכים להגיע שחקני טופ.
    גם אם מישהו מהותיקים ימשיך - זה לא צריך להיות כשחקן הרכב.

    אנצ'לוטי לא בנה שום סגל במילאן, ונסטה וקאקה הם שחקנים היסטוריים. אני לא מאשים אותו בזה כי זה פשוט לא התפקיד שלו, אבל הוא נטו מאמן.
    אם פרז רוצה לשחק פוטבול מנג'ר ולהיות האדם שבונה את ריאל מדריד מבחינה מקצועית - אנצ'לוטי יכול להתאים לו. בהנחה שהוא יותר איש עסקים מאשר איש כדורגל, צריך או להביא מנהל טכני שיהיה אחראי לדברים האלה או להביא מאמן שזה חלק מהעבודה שלו.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אין לנו מנהל מקצועי פחות או יותר מאז חורחה ואלדאנו שעזב לאחר הכישלון ב-2004 וגם הוא מה עשה - פיגו, זידאן, רונאלדו ובקהאם שהיה טעות - אף בלם לא הגיע. קאקה היה ילד מוכשר מאוד מברזיל שחשבו שהוא בדרך להיות שחקן ענק וכך היה. זה שונה קצת מאלסנדרו נסטה שהיה בלם מוביל בסרייה א' והיה מעין מנייה בטוחה.

    אני לא רואה מחליף לבנזמה * באופק וזה עצוב, חד משמעית משאיר אותו גם בעונה הבאה אבל בוודאי שבתהליך של הורדת דקות המשחק שלו במידה ניכרת. לגבי מודריץ' - כשמדובר בכל עונה כאילו היא העונה האחרונה הוא חד משמעית רעב, רוצה לשחק באל נואבו ברנבאו וכן הלאה. לולא רעב הוא לא היה משחק כמו שהוא משחק. לוקה פתח את 20-21 כשחקן ספסל שעולה לחצי שעה בקלאסיקו, ועונה קודם אפילו היה נראה שזהו מעמדו ננגס. קרוס הוא הפחות רעב ולדעתי זו העונה האחרונה שלו - וזה הדדי. הוא בעצמו דחה את ההצעה שקיבל וביקש לחשוב על כך שוב בסוף העונה. ריאל כן תצטרך קשר מרכזי שיותר בטוח עם הכדור ואני מקווה שפדה יחזור לאמצע. מגן ימני זו בעיה של שנים, קרבחאל מתנדנד כל הזמן.

    * אחרי המשחק אנצ'לוטי אמר: "אנחנו לא 'נהרוג' את בנזמה", יעני רוטציות ומנוחות וזה. והנה הסטטיסטיקה מראה שבנזמה שיחק את מלוא 450 הדקות העונה, אפילו ויניסיוס ג'וניור נח לכמה דקות פה ושם. אין אף שחקן שדה עם 100% אצלנו. היה אפשר להוציא אותו מיד אחרי שעשה 0:2 בסופרקאפ האירופי - המשחק היה גמור, וגם ב-1:4 על סלטה כשהשער הרביעי הגיע בדקה ה-66, וזו הזדמנות נפלאה הייתה לשחקני הספסל כמו מרקו אסנסיו ואדן הזאר שנצטרך אותם בהמשך. אסנסיו כבש 12 שערים אשתקד. הוא לא יהיה כוכב, הוא לא גלאקטיקו, אף אחד לא יבכה כשיעזוב בקיץ - אבל הוא טוב כשחק סגל.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    תמיד אני אומר לכם שהזכייה האחרונה בליגת האלופות הייתה הכי מרגשת והאפילה על כל גביע אחר. תמיד אני אומרים לכם שזו הייתה עונה אחת שקיבצה בתוכה איזה חמש שנים, שכל נוקאאוט היה מדהים יותר מהקודם שלו. שלא היה משחק בו לא איבדנו (כמעט!) תקווה, חשבנו שזה גדול עלינו.
    ואז שלישייה נגד פ.ס.ז’ משום מקום בערך על גבי הברנבאו שהפך לקלחת רותחת בדיוק כמו בחלומות שלנו והביא סטירה לקיליאן אמבפה| ואז הוולה של רודריגו נגד צ’לסי בפיגור 3:0 - וולה שהוציא אותנו מהקבר| ושני השערים שלו תוך 89 שניות נגד מנצ’סטר סיטי שגורמים לנו לעור ברווז| והסיום המושלם בגמר ותודה לקורטואה ולוויניסיוס| לא מעט אוהדים שרכשו את הספר שלי שאלו אותי שוב ושוב ושוב אם יש גרסה מעודכנת כולל העונה שחלפה ואפילו ביקשו ממני ‘דור - רק תכתוב’.

    ריאל מדריד אלופת אירופה בפעם ה-14 בתולדותיה - הנה וידאו שמסכם את העונה החולפת, וידאו מאת המועדון. ממשחק הפתיחה נגד אינטר בסאן סירו וההצלות של קורטואה, שלב הבתים הדי משעמם עם כל הכבוד לתסכול נגד שריף וכמובן שמינית-רבע-חצי-גמר-הנפה-מרסלו. כמו שמודי בראון אליו אנחנו כל כך מתגעגעים היה אומר - ת-ב-ל-ו-

     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    לפחות נגד סלטיק הזאר עדיין אפקטיבי
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני לא יודע אם ראית את המשחק או את התקציר עצמו כי בתקציר אדן יכול להתרברב במסירה לגול - השער הראשון, בדריבל טוב בשער השני וגם בשער השלישי שגם סבתא שלכם הייתה כובשת. בפועל קצב המשחק שלו מאוד-מאוד-מאוד איטי. הוא לא לוקח על עצמו מספיק גם בלי שבנזמה על המגרש. אני באמת חושב שזה אבוד אבל כן בעיתונים במדריד ימלאו דפים עכשיו על "לילה שהיה אפשר רק לחלום עליו" ו"אדן היה כמו קארים" וכן הלאה. מדברים על מה היה קורה אם לא הפציעה נגד פ.ס.ז' - באותו הלילה הוא היה שחקן של מאה מיליון ללא ספק ודרס כל מה שזז בדריבל, במהירות, בתחכום. הייתי מעדיף משחק כזה גם אם הוא סימן V על הגול. אגב, גם אם הוא היה חלש אמש לא הייתי יכול לבוא בטענות כי אנצ'לוטי נתן לו 40 דקות עד לאותו הרגע.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    נקודה שאפשר לשים עליה לב לגבי המשחק אתמול:
    צד ימין עובד

    https://scontent.fhfa2-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/305026867_4962297977204510_8228138155617087321_n.Xxx?_nc_cat=107&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=b07WCDmiRzkAX-TlBox&tn=DFMHHBuu4QCr52Yv&_nc_ht=scontent.fhfa2-2.fna&oh=00_AT_v4QCXTQ5ETtwvPfHXI3gISdgzTNFpgQ6tlW101GtxBw&oe=631C8207

    אתמול השער הראשון וכך גם השער השלישי שהיו נפלאים - הגיעו מצד ימין וגם קצת השער השני. זו הפעם הראשונה העונה בה ריאל מדריד תוקפת יותר מצד ימין מאשר מצד שמאל - לפי הסטטיסטיקה, אתמול - 45% מההתקפות שלה היו מצד ימין, 20% מהמרכז ו-35% בלבד מצד שמאל. פדה ואלוורדה דהר ודהר וגם דני קרבחאל עלה ובישל את השער השלישי.

    לשם השוואה, במחזור פתיחת הליגה, ריאל תקפה רק 22% מצד ימין וכמעט פי שניים וחצי מצד שמאל בו נמצא ויניסיוס (53%). נגד סלטה ויגו? 43% מההתקפות הגיעו מצד שמאל ו-29% מצד ימין. נגד אספניול זה התקרב לשוויון עם 34% מההתקפות מצד ימין ו-40% מצד שמאל, אבל נגד בטיס רק 23% מההתקפות היו מצד ימין על אף שהיה שם שחקן כנף ‘אמיתי יותר’ כמו רודריגו - ו-50% מצד שמאל. הנה תרשים של ארבעת מחזורי הפתיחה בליגה וחלוקת העומסים באגפים. בעונה שעברה ריאל תקפה 43% מצד שמאל מול 33% מצד ימין. דווקא בקלאסיקו השחור תרתי משמע ללא קארים בנזמה שגם כן בורח הרבה לכנף - נעשה ניסיון לשחק באופן שווה - 37% לעומת 38%.

    נקודה נוספת היא גם איכות השערים בזמן שטוענים כלפיה שהיא מפרקת את היריבות בזכות הפיזיות והאתלטיות בלבד במחצית השנייה. השער הראשון של ריאל מדריד אתמול הגיע אחרי 22 מסירות - זה היה רצף המסירות הכי ארוך של ריאל מדריד מאז בדיקת הנתונים ב-Opota מאז 2003. ואם השער הראשון היה קבוצתי אז השלישי היה כבר מעשה אומנות. ריאל שברה את השיא של עצמה שהחזיק מעמד כמה דקות עם לא פחות מ-33 מסירות, עד שקרוס מסר לקרבחאל שעשה תנועה נפלאה בתזמון מדויק מאחורי המגן שלו, העביר כדור רוחב והזאר הבקיע. הפעם השוער קורטואה לא מעורב במהלך אבל כן היו שם מנדי, ויניסיוס, ואלוורדה, מודריץ', קמאבינגה ועוד.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    https://scontent.fhfa2-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/305241176_4963369693764005_9170430227294134643_n.Xxx?_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=MTRj9BBuBKcAX_eIXWY&_nc_ht=scontent.fhfa2-2.fna&oh=00_AT_j0KN_1Hv3wFLht5SvAd85Vw_dYU-xifQd9a9EZCJ2CQ&oe=631D3792

    אז לא הכל ורוד. קארים בנזמה נפצע והחלוץ נבדק היום. הצרפתי סובל מפציעה בשריר ובספרד מניחים שייתכן שייעדר שלושה שבועות כלומר אדיוס לדרבי מול אתלטיקו בעוד 11 ימים. הוא בוודאות לא ישחק נגד מאיורקה ונגד לייפציג. ככל הנראה גם לא יזומן לסגל נבחרת צרפת. הדיווח הוא של מריו קורטוגנה שמקורב למועדון ובהתבססות על הניסיון של השחקן. "הפציעה לא נוראית אבל הדרבי על הקשקש, בסכנה". ב-AS ישנה אופטימיות קלה ומדברים על שבוע עד עשרה ימים בחוץ ושעם מאמץ הוא יגיע בזמן לדרבי. זו תהיה ה-הזדמנות של אדן הזאר שצפוי לפתוח בהרכב נגד מאיורקה ביום ראשון. נזכיר כמה משחקים בלי בנזמה בעונה שעברה: התבוסה בקלאסיקו (4:0), ההפסד חסר החשיבות לאתלטיקו בדרבי בישורת האחרונה (1:0), תיקו מאופס נגד ויאריאל בליגה וגם הדחה מהגביע נגד אתלטיק בילבאו. בכל המקרים ריאל לא כבשה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1662624493926.Xxx

    לוקה מודריץ' הגיע למאה משחקים במדי ריאל מדריד בליגת האלופות
    | איזה ערב נפלא עבר עליו בסלטיק פארק. הקרואטי שמחר יהיה בן 37 - קיבל חולצה מיוחדת לכבוד המאורע הגדול - מלא אחר מאשר האגדה פירי (שהגיע עם המועדון למשחק בסלטיק פארק). עם קצת מזל, כבר העונה לוקה יוכל לחלוף על פני רוברטו קרלוס (109) ולהיות השחקן עם מספר ההופעות החמישי הכי גבוה במדי ריאל בליגת האלופות - מרגש. אם לא החילוף אגב ממש בדקה ה-90 בגמר האחרון נגד ליברפול הרי שלוקה היה השחקן היחיד בסגל שמשחק את כל הדקות בכל חמשת הגמרים ב-2014, ב-2016, ב-2017, ב-2018 וב-2022. בכל מקרה לכבוד המאורע בחרנו את עשרת הרגעים הגדולים שלו עם ריאל בליגת האלופות:

    1) הקרן המושלמת היישר לראמוס בגמר הדסימה - אין מה להרחיב. החיים שלנו השתנו. המועדון יצא מחושך לאור והשתלט על אירופה.

    2) הגול באולד טראפורד - עבר שחקן ובעט לקורה ופנימה בתזמון מושלם, 1:2 לריאל. עונת הבכורה הייתה לא פשוטה ומאז משהו השתחרר.

    3) הבישול לכריסטיאנו נגד יובנטוס בגמר. מודריץ' חטף כדור, רץ לשטח והעביר כדור רוחב מושלם, ה-1:3 הזה ריסק את האיטלקים לחלוטין.

    4) הבישול לבנזמה נגד פריז סן ז'רמן. הוא חילץ את הכדור, דהר, דהר ודהר ולאחר מכן שלח מסירה גאונית. וגם חגג בטירוף בחדר ההלבשה.

    5) הפאלש לרודריגו נגד צ'לסי - מסירה מדהימה שביטלה את כל ההגנה, רודריגו סיים כמו אלוף אבל רק היה צריך להתחבר לכדור נכון. משום מקום זה בא.

    6) הקרן הנפלאה מול באיירן מינכן בחצי הגמר בעונת הדסימה - היישר לראש של ראמוס והנה ה-0:1 בדרך להצגה מטורפת.

    7) ההופעה המאה המרגשת נגד סלטיק במהלכה כבש שער יפה מאוד וזכה לתשואות גם מהקהל המקומי - לא מובן מאליו.

    8)הופעת הבכורה במדי ריאל במפעל היוקרתי - נכנס כמחליף ל-17 דקות נגד מנצ'סטר סיטי במחזור הפתיחה ב-2012/13 - ניצחון 2:3 דרמטי.

    9) השער נגד שחטאר דונייצק ב-2020/21 בבעיטה סמוך לחיבורים - שער שצימק את התוצאה גם אם לא עזר לנו.

    10) הבישול לבנזמה נגד צ'לסי בלונדון, השער השני של הצרפתי בנגיחה, האנגלים נכנסו להלם פשוט.

    ולסיום, אסור לכם לפספס: שתיים וחצי דקות של תענוג - הקליפ הרשמי של המועדון לכבוד מודריץ'. לא מעט ממה שנכתב למעלה וגם הנפות הגביע, החיוכים ועוד.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    שלוש נקודות שכדאי לשים אליהן לב:

    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/5/5ebd9749acb77676b209c2a9452d191a8ec6ced5.Xxx

    “דורסת במחצית השנייה”, כזו היא ריאל מדריד, בדיוק כפי שנכתב במארקה. שימו לב לזה. ריאל מדריד כבשה 20 שערים העונה. במחצית השנייה יחס השערים שלה עומד על 0:14 - בדיוק, טיבו קורטואה לא הוציא אף כדור מהרשת בנוסף לכך. המחצית הראשונה? יחס השערים הוא עקר: 5:6 בלבד. בניצחונות האחרונים שלה, נגד סלטיק בליגת האלופות וכן נגד מאיורקה בליגה אמש - ריאל כבשה שלושה שערים במחצית השנייה. “ריאל הולכת וגודלת במחצית השנייה”, אמר ואלוורדה. במדריד משוכנעים שהעוצמה הזו במחצית השנייה היא לא רק ‘מתנה’ פיזית, אלא גם של איכות ומנטליות. בעונה שעברה מדריד כבר הראתה, במיוחד בליגת האלופות, שהיא קבוצה קטלנית בשלבים האחרונים. כעת, הדינמיקה ממשיכה באותו כוח ובאותו סדירות. בשלב האחרון, מדריד בלתי ניתנת לעצירה.

    ואלה המשחקים:
    ריאל מדריד - איינטרכט פרנקפורט: תוצאת מחצית - 0:1 לריאל| תוצאת סיום - 0:2 לריאל
    אלמריה - ריאל מדריד: תוצאת מחצית 0:1 לאלמריה| תוצאת סיום - 1:2 לריאל
    סלטה ויגו - ריאל מדריד: תוצאת מחצית - 1:2 לריאל| תוצאת סיום: 1:4 לריאל
    אספניול - ריאל מדריד: תוצאת מחצית: 1:1| תוצאת סיום: 1:3 לריאל
    ריאל מדריד - בטיס: תוצאת מחצית: 1:1| תוצאת סיום: 1:2 לריאל
    סלטיק - ריאל מדריד: תוצאת מחצית: 0:0| תוצאת סיום: 0:3 לריאל
    ריאל מדריד - מאיורקה: תוצאת מחצית: 1:1| תוצאת סיום: 1:4 לריאל

    מאז חודש אפריל, רודריגו מעורב ב-14 שערים ב-17 משחקים ונמצא בכושר פנטסטי. השערים שלו מגוונים - גם בדרך ההבקעה, גם במיקום על המגרש - בימין ובשמאל, גם כשפתח בהרכב וגם כשעלה מהספסל - היידה סביליה, היידה צ’לסי והיידה מנצ’סטר סיטי, וכמובן גם במשחק ההכתרה נגד אספניול. הרצף הזה החל בתשעה באפריל כאמור נגד חטאפה ומאז יש לו תשעה שערים וחמישה בישולים. “נוח לו בכל עמדה” ו"הוא סיים את תקופת ההתלמדות", אלה היו חלק מהדברים שאמרו עליו קרלו אנצ’לוטי לאחרונה. והוא גם ישחק כ-‘9’ שלנו נגד לייפציג, תמימות דעים בספרד.

    5 מ-5 בליגה זה לא שכיח| הקבוצה עשתה זאת העונה לראשונה מאז 2009/10 עם מנואל פלגריני. בעונת הדאבל עם זינדין זידאן, הפאנצ’ר הראשון הגיע במחזור החמישי עם 1:1 ביתי נגד ויאריאל למשל. גם בעונת הדסימה לריאל היו 13 נקודות - תיקו נגד אותה ויאריאל, בחוץ, בין היתר. עונת האליפות ההיסטורית 11-12 נפתחה רק עם 10 נקודות. בעונת 2000-01 לריאל של דל בוסקה היו למשל 11 נקודות. עונת 2017-18 עם זידאן בולטת לרעה - 8 נקודות בלבד! ומוריניו בעונתו האחרונה השיג נקודה אחת פחות.

    מבחינת שערי הזכות, לריאל היו לא פחות מ-18 בעונת 2014-15, העונה השנייה של אנצ’לוטי. העונה יש לה 15, בדיוק כמו אשתקד. ב-2008-09, בעיקר בגלל שביעייה נגד גיחון, וכן עם פלגריני - היא כבשה 16 שערים. שיא שערי הזכות אגב עומד על 23 בעונת 1987-88.

    המאזן של ריאל אחרי חמישה משחקי ליגה בשנות ה-2000:
    עונת 2022-23: 15 נקודות| מאזן 5-0-0| יחס שערים 5:15
    עונת 2021-22: 13 נקודות| מאזן 4-1-0| יחס שערים 7:15
    עונת 2020-21: 13 נקודות| מאזן 4-1-0| יחס שערים 2:8
    עונת 2019-20: 11 נקודות| מאזן 3-2-0| יחס שערים 6:10
    עונת 2018-19: 13 נקודות| מאזן 4-1-0| יחס שערים 3:12
    עונת 2017-18: 8 נקודות| מאזן 2-2-1| יחס שערים 5:9
    עונת 2016-17: 13 נקודות| מאזן 4-1-0| יחס שערים 3:13
    עונת 2015-16: 13 נקודות| מאזן 4-1-0| יחס שערים 1:14
    עונת 2014-15: 9 נקודות| מאזן 3-0-2| יחס שערים 9:18
    עונת 2013-14: 13 נקודות| מאזן 4-1-0| יחס שערים 5:12
    עונת 2012-13: 7 נקודות| מאזן 2-1-2| יחס שערים 4:7
    עונת 2011-12: 10 נקודות| מאזן 3-1-1| יחס שערים 4:14
    עונת 2010-11: 11 נקודות| מאזן 3-2-0| יחס שערים 1:6
    עונת 2009-10: 15 נקודות| מאזן 5-0-0| יחס שערים 2:16
    עונת 2008-09: 12 נקודות| מאזן 4-0-1| יחס שערים 7:16
    עונת 2007-08: 13 נקודות| מאזן 4-1-0| יחס שערים 3:13
    עונת 2006-07: 11 נקודות| מאזן 3-2-0| יחס שערים 2:6
    עונת 2005-06: 9 נקודות| מאזן 3-0-2| יחס שערים 6:10
    עונת 2004-05: 9 נקודות| מאזן 3-0-2| יחס שערים 3:4
    עונת 2003-04: 10 נקודות| מאזן 3-1-1| יחס שערים 7:13
    עונת 2002-03: 11 נקודות| מאזן 3-2-0| יחס שערים 5:13
    עונת 2001-02: 5 נקודות| מאזן 1-2-2| יחס שערים 8:9
    עונת 2000-01: 11 נקודות| מאזן 3-2-0| יחס שערים 5:12
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    למי שרוצה לקרוא קצת ולהחכים על מאמן הכושר אנטוניו פינטוס - 'השחקן ה-12'.

    https://scontent.fhfa2-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/306281699_4979943988773242_2761012443966062039_n.Xxx?_nc_cat=103&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=rVQ_Dl_kCxcAX8KK7QC&_nc_ht=scontent.fhfa2-2.fna&oh=00_AT9N4zXZePNz3ULhZPceGjWmZlg6jWrr5oMr79Hv6keGww&oe=6325A95A

    מאיפה אתם רוצים להתחיל? משאגות הטירוף שלו והקפיצה על השחקנים בחגיגות של השערים הגדולים בליגת האלופות? (השלישי של קארים בנזמה נגד פריז סן ז’רמן וכן הדרמה נגד מנצ’סטר סיטי)? אולי מהאנקדוטה האחרונה (“הרבה פעמים כשאני משחק עם הילדים שלי, אני חושב על טוני קרוס ולוקה מודריץ’. אשתי צריכה להגיד לי: ‘אנטוניו - תישאר איתנו, עזוב את ריאל מדריד לרגע’”). ואפשר גם עם גמר 2017. מיד לאחר הניצחון 1:4, מלך ספרד ירד לחדר ההלבשה ושאל את זינדין זידאן: “איפה פינטוס? הוא היה מאוד חשוב, זה בזכותו”. במארקה העלו כתבה ארוכה עם 'כל הסודות' של אנטוניו פינטוס, מאמן הכושר האגדי, שהצליח בכל מקום בו אימן.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.