אינטר 23/24 כוכב שני

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י SerieA, ‏13/8/22.

  1. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    הלך הרוח פה כבר שנתיים שיש לכם את הסגל הכי טוב בליגה והאליפות שלכם בטאבו. שים לב להימורים של לפני תחילת כל עונה. אם השופט לא פוסל את הגול של מסייאס נגד ספציה, המשחק נגד בולוניה לא היה רלוונטי בכלל.

    מוחמד, שום דבר אצל שום מועדון לא מתוכנן על הפרט ברמת הפרסונל. אף אחד לא חשב שנסיים עם טומורי וקאלולו, אבל באותה מידה זה יכל להיות סמיקאן ועוד מישהו אחר. הנקודה היא שאתה רואה כאן קו ברור: החתמה של שחקנים צעירים\בלי הייפ, רעבים, לא עם מנטליות של ילדים קקה, עם אפסייל גבוה. והם בעיקר מקבלים קרדיט מהר ולא מחכים שיצברו ניסיון מ 3 דקות בתוספת הזמן נגד לצ'ה שכבר 5-0.

    חוץ מזה, למה אוטומטית אתם נתפסים למילאן? ידעתי שזה יבוא כי חלקכם אוהבים להגיב ברגשיות (ראה התגובה הראשונה למה שכתבתי) ובכוונה נתתי גם את אטלאנטה ונאפולי כדוגמאות דומות מאוד (ולדעתי אפילו טובות יותר כי השם שלהן פחות נוצץ).

    אם ההצלחות שלהן וכן, גם הסקודטו של מילאן אשתקד, לא הספיקו כדי להבין שזו הדרך שבהן קבוצות איטלקיות צריכות לצעוד, כנראה ימשיך לחיות בסרט ולהתפלא למה הוא מקבל בראש מבאיירן באותו יום שקבוצה עם תקציב פחות גבוה מפרקת את סגנית אלופת אירופה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני רואה את המצב שונה ממך בלי לרדת לפרטי-פרטים. מקצועית לא הייתה סיבה שלא להחזיר את לוקאקו שהוא חיזוק אדיר להתקפה גם אם החודש הראשון שלו מחורבן. זו עונת מונדיאל, החיבור לאינטר היה טוב בפרק א', הוא לא ממש שחקן שבע. לא חושב שמישהו היה בטוח שזה שחקן של 30 גולים בעונה בוודאות אבל גם 70% מלוקאקו של 2020 או 2021 זה אחלה לגמרי. מעבר לכך תמיד מסתכלים על היריבות. מילאן בשנה שעברה עשתה אחלה עונה וכל הכבוד לה - אבל לא התרשמתי שיש לה סגל כל כך טוב, גם לה קשה להביא שחקנים, מרקו אסנסיו שהוא לא איזה עילוי אבל בטח רצו אותו ו-30 מיליון יורו או קצת יותר והוא היה שלה - כמשל. בואו נגיד שבעונה שעברה עם אותו מאמן די בינוני - אינטר כן הייתה בתמונה. את הבאתו של מקטיריאן לא אהבתי למשל, אבל אלכסיס היה בסדר כשחקן ספסל וסיפק מספרים.
     
  3. יאן קולר Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/16
    הודעות:
    232
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    למה גוסנס התקבע כשחקן לא מספיק טוב? הוא קיבל מספיק הזדמנויות בכלל?
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,972
    לייקים שהתקבלו:
    3,369
    @Alta Tensione -

    לפחות לגבי אוהדי יובה פה: כמות הטראש שאניילי ושות׳ חטפו ממש פה על דפי הפורום(לאורך כמה עונות אפילו) הייתה כזו שכבר הגיעה למיצוי.

    אלגרי חוטף(ובצדק) כי הקבוצה נראית כמו קבוצה שלא שייכת לענף, ואין טעם להמשיך להטיף על ההנהלה, במיוחד שזו רק התחלפה ועכשיו צריך לבחון מה יקרה בשנים הקרובות. עכשיו זה הזמן שלו, וזה נראה רע. מאוד.

    שאר הדברים שלך נעים בין חכמה בדיעבד(גוסנס היה אחד השחקנים שכל הפורום והתקשורת הזילו עליו ריר, להגיד שהוא רכש גרוע עכשיו זה חוכמה בדיעבד) לבין ביקורת מוצדקת, אך יש לזכור, שלפחות כרגע, הבעיה של שתי הקבוצות היא לא הסגל.

    בקיצור:
    אילו היו משיגות תוצאות ולא היו נראות כמו בדיחה - דיינו
    אילו לא היו נראות כמו בדיחה והיו בעלות חוסן מנטלי - דיינו
    אילו היו בעלות חוסן מנטלי והיונראות כמו קבוצות מאומנות - דיינו
    אילו היו נראות כמו קבוצות מאומנות והיו מגיעות מוכנות למשחקים - דיינו
    אילו היו מגיעות מוכנות למשחקים והיו מגיבים בהגיון לארועים במשחק - דיינו
    אילו היו מגיבים לארועים במשחק והיו משחקים טוב - דיינו.

    די די דיינו.

    ופחות בהלצה - אפשר להרחיב על זה(כי זה קשור בעקיפין), אבל בעייני, ללא שינוי מהותי באיטליה ובאירופה הכדורגל האיטלקי(וגם הספרדי לדעתי) בתהליך גסיסה איטי.

    תתחיל ללמוד אנגלית.
     
    itzik.miro ו-EO11 אוהבים את זה.
  5. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    @Alta Tensione

    אני לוקח אותכם כדוגמא, כי השאיפות שלנו שונות משל נאפולי ואטלאנטה.
    הנקודה שהעלית מעניינת מאוד וחשבתי עליה לא מעט אחרי הדרבי, אכן הרכש שלנו חסר מעוף בשנתיים האחרונות. אבל, האם זה הוגן לשפוט את מארוטה ואוזיליו כשהם פותחים את הקיץ בידיעה שצריכים לסיים אותו עם מאזן חיובי?

    הרבה ממה שאותה רואה במילאן הנוכחית הוא לא תולדה של מהלכים מבריקים בשעתם, אף אחד לא האמין שפיולי יחזיק יותר מחצי שנה (כולל אותך), אף אחד לא חשב שהאימפקט המנטלי של זלאטן יהיה ברמה הזו, אף אחד לא חשב שטומורי וקאלולו יגמרו כבלמים הבכירים שלכם. היו לך לא מעט ביקורות על מלדיני עד לפני שנה וקצת כשהעניינים לא נראו מי יודע מה. אם הויכוח ביננו הוא איזו קבוצה עשתה מהלכים טובים יותר במרקאטו בשנתיים האחרונות, אז התשובה היא אתם, אבל שוב, האם זה הוגן להשוות בין התנאים שבהם כל הנהלה עובדת?

    למרות היכולת הזוועתית של השחקנים, אני לא חושב שיש אוהד אינטר בעולם שמעדיף את קאלולו-טומורי על פני שקריניאר-בסטוני, או את ז'ירו על פני לוקאקו, או בנאסר-טונאלי על פני ברוזוביץ'-בארלה, או את פיולי בזמנו על פני אינזאגי. אני חושב שהטענות שהעלית יכולות להיות נכונות אם המצב יימשך כפי שהוא עד סוף העונה, כי מילאן בסך הכל נתנה חצי שנה טובה יותר מאינטר.
     
    Raulito, EO11 ו-itzik.miro אוהבים את זה.
  6. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,800
    לייקים שהתקבלו:
    2,207
    מין:
    זכר
    Bianconeri

    אחד הולך לראיון עבודה בחנות. בא אליו המנהל אומר לו שמע ילד פה זה לוקסוס. זה לא סתם. יש לי פה תיירים יש לי פה לקוחות מאמריקה. אתה יודע אנגלית?
    -בטח!
    -אם אתה רואה תייר מחוץ לחנות, ואתה רוצה שייכנס, מה אתה אומר לו?
    -אני אומר לו !come! come here
    -ואם אתה רוצה שהוא ייצא מהחנות?
    -אני יוצא החוצה ואומר: !come here
     
    itzik.miro ו-Bianconeri אוהבים את זה.
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,297
    לייקים שהתקבלו:
    7,252
    ועדיין זה סגל ששנה שעברה היה מרחק שתי נקודות משלושה תארים והדחה בשמינית צמפיונס על ידי פיינליסטית. להגיד ש"אנחנו מגזימים" בשאיפות שלנו זה לא באמת עומד בקנה אחד עם מה שאינטר עשתה בשנים האחרונות וזה תופס גם על הביקורת על בפה ופיירו.
     
  8. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    @Mamadu

    אני אגלה לך סוד: כל הנהלה משחקת לפי אותם כללים ולפי הפיירפליי חייבת לשאוף לפתוח עונה במאזן חיובי או לכל הפחות בהפסד מינימלי. אתם לא לבד בעסק הזה.

    גוסנס זה בדיוק סוג ההעברות שאני מבקר. עזוב את זה שאינטר בחרה להחתים אותו אחרי שרשרת פציעות לא פשוטה, זה שחקן שהוא חומר לזרוק לפריימרליג לעשות קופה זריזה לפני שהוא גומר את הסוס. אני מציע לכוון לשחקנים שעוד לא עשו "גוסנס" באיטליה או בכל מקום אחר.

    @Raulito

    אם הייתה קורלציה בין השקעה כספית לבין הישגיות אינטר היו צריכים לפרק את הליגה בשנתיים האחרונות. במקום זה קונטה היה צריך לעוף מאירופה בדצמבר ולהנות מיריבה חבולת מפציעות ובלי חלוץ מרכזי רוב העונה כדי לקחת סקודטו נגד יציעים ריקים. על העונה שעברה עדיף שלא אדבר. אם אתה משלם לאלכסיס כ"כ הרבה (לפי מה שאני זוכר היה המשתכר הבכיר בקבוצה, תקנו אותי אם אני טועה) כדי להיות "בסדר" כשחקן ספסל - רק מדגיש את הנקודה שלי.

    השורה התחתונה שלי היא שקבוצות איטלקיות, גם אם הן יובה-מילאן-אינטר "ששואפות" גבוה, צריכות לחשוב יותר כמו קבוצות פורטוגליות\צרפתיות\ויאריאל כאלה מאשר כמו קבוצות פריימרליג. כמובן בהתאם לאמות המידה שלהן. אם יש לך כסף וצ'אנס להביא מישהו כמו ולאחוביץ' אתה עושה את זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/9/22
    yonmu, Raulito ו-itzik.miro אוהבים את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני חושב שאינטר פעלה בחוכמה, ניצלה הזדמנויות כשהביאה למשל שני שחקנים כמו אשרף חכימי ורומלו לוקאקו שללא ספק היו פותחים בהרכב של מילאן ומכרה אותם בהרבה יותר כסף. כמובן שזה היה קצת בעל כורחה ולא היה לה סיכוי להתמודד מול פריז סן ז'רמן וצ'לסי. לדעתי את ההשוואה על מדיניות הרכש וכן הלאה צריך לעשות עם משקל קצת אחר לשחקנים היותר בכירים. אלכסיס היה מעורב ב-29 שערים בפחות מ-3,000 דקות במשך שנתיים, גם כאן היה די ניצול הזדמנויות. לא רוצה להשתמש במילה 'כוכבית' אבל מה שאמרת על האליפות של אינטר היא בדיוק מה שאני חשבתי והתאכזבתי ממנה שגם לפניכן היא הפסידה בסופר קאפ האירופי לסביליה.
    נניח אתה בנעליים של אינטר, מה היית עושה אחרת? אני כן חושב שאנטוניו קונטה יכול 'למשוך' חלק מהשחקנים לקבוצה, גם המאמן משחק תפקיד מה שאפשר לומר על סימונה אינזאגי שאני לא מכיר אותו טוב לעומק כמו כולכם פה ואולי מה שהיה מספיק טוב ללאציו - לא מספיק טוב לאינטר. אגב כשאתה בודק את הרכש וכן הלאה אל תשכח שליובנטוס היה את הסגל הטוב באיטליה והיא עוד צירפה את כריסטיאנו ודה ליכט וכן הלאה. אינטר הייתה צריכה לעבוד יותר ולסגור פער. אני עדיין חושב שלאינטר יש סגל טוב ממילאן, אולי הניתוח שלי לא טוב. ואני כן מחזיק מז'ירו והתרומה שלו ומלאאו וכן הלאה.
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    מזכיר את ליברפול כאשר קנו את אלברטו אקווילני לאחר פציעה קשה בברך שדרשה שיקום של 4-5 חודשים. התקשורת הבריטית והאוהדים שאכלו כל דבר שיוצא ממנה החליטו שמדובר בפלופ.
     
  11. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אני חושב שרוב האוהדים חושבים שהוא עדיין לא קיבל הזדמנות אמיתית ושאינזאגי עוד לא הבין איך להשתמש בו.
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    לדעתי גוסנס פשוט לא הספיק לחזור לכושר האופטימלי שאפיין אותו באטאלנטה וצריך עוד זמן.

    לאינזאגי אין העדפה לשחקן אחר. הוא מציב שם פעם את דרמיאן, פעם את דימארקו ופעם את גוסנס.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  13. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    לפי התחושה שלי, יש ציפייה מגוסנס שישחק בצורה דומה לפרישיץ' וזה לא יקרה, ובינתיים אינזאגי לא מצליח להפעיל אותו. זה בלט מאוד במשחק אתמול.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,297
    לייקים שהתקבלו:
    7,252
    גוסנס ממש לא התקבע כשחקן לא מספיק טוב, יש סקאלה רחבה של דעות לגביו. אני בדעה שהוא עדיין יכול להיות טופ שחקני אגף, בטח ביחס לליגה, אבל הוא צריך לקבל יותר דקות ועם זה לצבור ביטחון. דימרקו יכול לשמש כבלם/אגף ברוטציה ודרמיאן לדעתי אמור להיות אופציה שלישית בשני האגפים. כך אני רואה את הדברים.

    ושוב אני חוזר, אינטר בשנה שעברה הייתה הקבוצה הטובה ביותר באיטליה בצוותא עם מילאן. היא התמודדה בצורה נהדרת מול ליברפול, זכתה בגביע והייתה רחוקה פער 2 נקודות מאליפות. להגיד "אם" וכל החרטות האלה? עברנו מזמן את הגיל הזה, מקצועית זו הייתה שנה מוצלחת של אינזאגי. לא ניקח את זה ממנו. הוא הגיע לקבוצה עם סימני שאלה והעלים את רובם.

    מה קרה הקיץ? לא ברור, אבל ברור לכל מי שצופה באינטר שגם האינדבידואל שלה וגם היכולת הקבוצתית שלה אמורים להראות הרבה יותר. זה לא סוד שכל שלישיית ההגנה נראית רע, זה לא חדש שבארלה והקאן לא הגיעו לעונה הנוכחית וכן, גם גוסנס עוד לא איתנו. מי כן טובים? דימרקו, דמפריס, דזקו ולאוטארו. That's it.

    וברמה הקבוצתית ההגנה לא עומדת מספיק טוב, היציאה להתקפות רעה מאוד ונדמה שאינזאגי נשען על אותה תבנית שכבר לא עובדת וכל מאמן ברמה סבירה ומעלה ילמד אותה בקלות. ספאלטי, סארי, פיולי, אלגרי - מול כל אלה נפלנו או שניפול. אם לא נשנה את דרכנו כקבוצה ונייצר ורסטיליות טקטית, אינטר לא תצליח העונה. לא באירופה ולא בליגה.

    אז להגיד "אתם מצפים ליותר מדי?", לא. חד משמעית לא. הקבוצה הזאת הראתה מספיק כדי שאדע למה היא מסוגלת ואם יש כזה קונצנזוס סביב אינטר לא רק בקרב אוהדיה אלא בקרב שאר אוהדי הליגה האיטלקית, אז כנראה שיש משהו בזה. אני לא חושב שאינטר אמורה להיות פייבוריט מובהק לאליפות, בטח בעונה כזאת, אבל אני כן חושב שלאינזאגי יש את הכלים להתמודד בכל החזיתות ולייצר רף תחרותיות גבוה שאמור להספיק למאבק אליפות והגעה לשלבי הנוקאאוט באירופה, גם בבית קשה מאוד על הנייר. באיירן לא הראתה לי בשום שלב שהיא מעל אינטר כמו שאינטר הראתה לי שהיא מתחת לבאיירן. זה בהחלט ניתן לשינוי.

    מה שאני הייתי עושה במקום אינזאגי ואת זה כבר פירטתי, זה קודם כל להכניס את אסלאני לרוטציה. יביא רעב, יביא עזרה לברוזו בהנעת הכדור, יכול גם למנף את הקבוצה למתפרצות יותר יעילות. הייתי גם נותן יותר דקות לבלאנובה בימין כדי לראות מה הוא שווה. הייתי מנסה לצופף ולשחק על מתפרצות עם יציאה מהירה קדימה, יש לנו מספיק כלים לעשות את זה גם בלי לוקאקו. דברים שנשמעים פשוטים אבל יכולים להוביל לכך שיהיה יותר קשה לצפות את אינטר.

    ואני חושב שהבסיס של אינטר לעתיד הקרוב מרשים מאוד. אוננה, באסטוני, דימרקו, שקריניאר, בארלה, אסלאני, ברוזו, דמפריס, לאוטארו, לוקאקו. אפשר לשפר את זה, אבל ברמת הבסיס? כל אחד מהשמות האלה שייך לרמות הגבוהות באירופה, בין אם ברמת הפוטנציאל או ברמה הנוכחית (הבלמים, ברוזו, טורו וכן, עדיין לוקאקו). אני מאוד מרוצה מהעבודה של אוסיליו ומארוטה, גם אם הם בחרו לשים את הסכום המופרז שלהם על בלם סלובקי מסמפדוריה ולא ילד מאוד מוכשר מבלגיה.
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    כמה נקודות לגבי הניתוח שלך:

    -אין לי בעיה שאתה מגדיר את העונה שעברה כעונה טובה, אבל המשקל של 'פספוס' הסקודטו לדעתי גדול יותר מזכייה בתארים קצת יותר זניחים כמו גביע או סופר קאפ שזה נחמד ואני לא מזלזל בזה ובשני המקרים אינטר ניצחה יריבות גדולות. אשתקד "המשבר" היה ארוך מדי, שני ניצחונות ליגה בלבד בין ינואר למרץ והפסד בדרבי קריטי. ומילאן הייתה קבוצה חזקה אבל לא מילאן של אנצ'לוטי עם שבצ'נקו-קאקה-פירלו ואחרים. והבסיס של אינטר אכן רץ בגדול הרבה מאוד זמן. בדקתי, אינטר הייתה במקום הראשון בטבלה תשעה מחזורים, עם פיק אחד גדול באמצע. בשיא המשבר היא אפילו צנחה מחזור אחד למקום השלישי.
    -לגבי הציפיות של אינטר אני כן חושב שהן צריכות להיות אליפות איטליה ובליגת האלופות תלוי בהגרלה, הבית הזה מאוד קשה. בבית סביר היא שווה העפלה לשמינית הגמר ואולי גג לרבע הגמר.
    - הבסיס\שחקני ההרכב - צריך לשאול כמה מהשחקנים האלה שציינת נכנסים להרכב של קבוצות הטופ באירופה ולא רק ל-11 של מילאן. יותר להסתכל על מנצ'סטר סיטי, ליברפול, פריז סן ז'רמן, באיירן מינכן, ריאל מדריד וכן הלאה.

    אתה העלת את זה לא עכשיו אלא עוד קודם לכן, נניח ניקולו בארלה - ברור שהוא חייב לשחק גם אם הוא בפורמה פחות טובה או לא יודע מה, אבל ניקולו בארלה אחד על המגרש היה כמובן עוזר אבל לא גורם לצמצום הפער העצום שהיה מול באיירן.