מחזור חמישי בליגת העל: האלופה מושפלת ע"י הפועל ירושלים. מכבי מביסה את בית"ר. הפועל ממשיכה בקריסה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/9/22.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    ליגת העל - מחזור חמישי

    זה נראה ש-24 השעות האחרונות תימצתו היטב את הכדורגל הישראלי - אין רגע דל, וגם כשהחיוך נמצא על הפנים - הוא יירד מהר מאוד. הכדורגל הישראלי ואפילו 'הרחוב' הישראלי אחז טירוף ב-22:24 יום רביעי כשצ'רון שרי כבש והעלה את מכבי חיפה ל-0:1 היסטורי על פריז סן ז'רמן. אלופת המדינה הפסידה 3:1 אבל נתנה פייט עצום וגרמה לגאווה. גם הפועל באר שבע שיחקה נהדר נגד ויאריאל וירדה מנוצחת 2:1 במשחק הבית, אבל יכולנו להרים ראש. ובין-לבין, נבחרת ישראל שוב החזירה אותנו לקרקע. עם יוסי בניון, מאבקי האגו, ערן זהבי, ואולי גם אלון חזן שידיו כבולות? משולש ברמודה הזה גרם לנו שוב לרצות 'לברוח' בחזרה לליגה, רגע לפני פגרת הנבחרות.
    גם הליגה שלנו קיבלה צורה יפה. הירוקים של ברק בכר הם הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם אחרי הפאנצ'ר של מכבי תל אביב ו-ולדימיר איביץ'; הפועל תל אביב שנכנעה במשחק נאיבי, וכן בית"ר ירושלים שהפסידה בדרבי (שמתם לב שהפועל פוגשת את היריבה של בית"ר בשבועיים הפרש?) - הבינו שהיה להן רק שבוע אחד של נחת והן בדרך לעונה קשה, כל אחת והצרות שלה. המחזור הנוכחי, מחולק ליומיים בלבד - איזה כיף - מציע גם כן אתגר קשה מאוד לבית"ר שתפגוש את מכבי בבלומפילד ביום שבת. האלופה תנעל את המחזור נגד הפועל ירושלים, הפועל ב"ש נגד סכנין, זה ההילייט.

    https://images.wcdn.co.il/f_auto,q_auto,w_600,t_54/3/4/3/4/3434686-46.Xxx

    המחזור ייצא לדרך בשבת ב-18:00, קרב תחתית מורט עצבים באצטדיון המושבה. קובי רפואה הודה שיש לחץ בהפועל. ככה זה שהאדומים עם 3 נקודות מתוך 12 ב"עונת המאה החגיגית" עאלק. במשחק חוץ הפועל תקווה לגבור על האחרונה בטבלה והיחידה שהפסידה בכל משחקיה העונה; בני ריינה שבמקום ה-13 אמנם לא ניצחה גם היא אך נראה שיוצאת מהשוק לאט-לאט, היא תארח את מ.ס אשדוד ששיחקה מצוין נגד מכבי, אך אתם יודעים היכן היא נופלת. ב-22:00 הפועל חיפה תארח את מכבי נתניה ונאמר בעדינות שהיהלומים מנתניה לא רוצים להיות כמו היריבה שלהם (סליחה) - "עוד קבוצה בליגה"). נתניה שיחקה רע נגד סכנין והיא רק עשירית עם ניצחון בודד, והמצב באדומים בכרמל לא טוב יותר. ביום ראשון, הפועל חדרה התשיעית תפגוש את הפועל קריית שמונה שלא ניצחה בשני המשחקים האחרונים.

    המשחק המרכזי ביום ראשון. זהבי, אחרי התקרית האחרונה וגם החמצת הפנדל המתסכלת - הדבר שהוא הכי רוצה זה לכבוש. במשחק בית הצהובים רוצים לנצח ולחזור לפסגה לפחות זמנית ואולי להלחיץ את הירוקים. בית"ר, אחרי ההפסד המתסכל בדרבי, יודעת שמצפה לה משוכה קשה מאוד ומצד שני אין לה ממש מה להפסיד ואבוקסיס כבר עשה קריירה מהמשחקים האלה והצליח לאמלל את איביץ'. שוב תישאל השאלה האם אוסקר גלוך יחזור ל-11.

    נסיים עם יום ראשון אז ישחקו האירופיות שלנו. ב"ש, בשארית כוחותיה, אחרי משחק נהדר נגד הצוללת - מקווה לרשום ניצחון שני ברציפות אחרי ה-2:3 הדרמטי על הפועל והגולאסו של אנסה, כדי לשפר עמדות בטבלה. מולה סכנין הרביעית לה שבע נקודות בארבעה מחזורים ופתיחת עונה יציבה ואף טובה. בטדי ייפגשו שתיים משלוש היחידות שלא הפסידו העונה. הפועל ירושלים של זיו אריה משפשפת את העיניים לא רק מהניצחון הראשון בדרבי אחרי 30 שנה אלא גם מכך שהיא מדורגת במקום השלישי עם מאזן של שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. הירוקים, סביר להניח עם רוטציה מסוימת בהרכב - צריכים להתמודד לא רק עם קבוצה מסודרת שהעונה נראית טוב אלא גם לבצע את הסוויץ' המנטאלי הלא פשוט הזה והמעברים בין ליאו מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה לגיא בדש (מבלי לזלזל בבחור).

    לוח המשחקים:

    יום שבת:
    סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב (18:00, אצטדיון המושבה);
    מכבי בני ריינה - מ.ס אשדוד (19:30, אצטדיון גרין);
    הפועל חיפה - מכבי נתניה (20:00, אצטדיון סמי עופר);
    המשחק המרכזי: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים (20:15, אצטדיון בלומפילד);

    יום ראשון:
    הפועל חדרה - הפועל קריית שמונה (19:00, אצטדיון נתניה);
    הפועל באר שבע - בני סכנין (20:00, אצטדיון טוטו טרנר);
    הפועל ירושלים - מכבי חיפה (20:15, אצטדיון טדי);
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    כבר כמה שנים שלפני משחקים כאלה כמו סקציה נס ציונה - הפועל תל אביב לצערי אני רק מתבדח על המצב ומשתמש בכל מיני "הפועל לא תרד", "משחק על שש נקודות", "לא בטוח בכלל שננצח ויהיה בלאגן", "מלחמת עולם". אז אני לא יודע אם הפועל מועמדת לירידה, כנראה שלא, יש כמה קבוצות גרועות יותר, אבל הלחץ לפני המשחק הזה הוא עצום. זה שקובי רפואה משנה את ההרכב וחוזר לארבעה בהגנה (דוסו הוא אוויר) זה לא אומר שזה יספיק. אולי נס ציונה רואה שהשד לא נורא כל כך ומי שתוקפת נגד הפועל גם כובשת. מצד שני אני חושש שלא נצליח להסתדר גם נגד הקבוצה הגרועה בליגה לפחות בינתיים.

    הפועל תלויה ביום של לאיוס שמסוגל לפרוץ בונקר, נגד הפועל ב"ש הוא היה מאוד אגואיסט, אולי סתם יום רע, אולי פתאום 15 אלף צופים או קרוב לכך, נגד יריבה עם שם גדול וגם שחקני הגנה קצת יותר איכותיים. כבר שכחתי מפאבלו גונזאלס, מקווה שהוא שחקן סביר. נורא מבחינתנו שגאנם בחוץ כי אין לנו שחקן בחוד עם נוכחות. סניור או סולליך? בתור מועדון שמנסה לחרוט על דגלו את קידום הצעירים אז מה השאלה בכלל. מקווה שנגרד 0:1 אפילו עם אדי גוטליב במצב נייח כמו פעם.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    הובלנו 0:1 וקיוויתי שנשרוד עד המחצית, כן, הפועל תל אביב עם הר הגעש האדום והקהל הנפלא שלה - נגד נס ציונה שלפחות לפי הטבלה היא הקבוצה הגרועה בליגה. אבל בשום שלב לא הרגשנו בטוחים, אין לנו אמצע והם בקלות הגיעו קרוב-קרוב לרחבה. הפועל לא יודעת לעצור מתפרצת בפאול. וקיבלנו עוד דוגמא לבלוף הזה שנקרא אדי גוטליב, הוא לא מסוגל לעשות שום דבר, שער עצמי והנה גם הגיע המהפך של נס ציונה. אציין שוב עד כמה אוז'בולט גרוע. עכשיו הלחץ יהיה הרבה-הרבה-הרבה יותר גדול, די מיואש מהקבוצה ואנחנו רק במחזור החמישי. אני בטוח שאם לא ננצח היום קובי רפואה יספוג הרבה רפש ובצדק. אנחנו מביכים.

    עוד שתי נקודות:

    - חבל שלא הגיע ה-3:2 של נס ציונה בעקבות עוד יציאה איומה של מרינוביץ', זה שהוא 'בחור טוב' מה שאומרים על מי שאין מה להגיד - זה לא מספיק. שוער פח אשפה, חייבים להחליף אותו.
    - גונזאלס הזה לא ממש שיחק עד עתה בליגה, עושה רושם של שחקן שמצטרף יפה להתקפה, יודע איפה להיות, כמו ספירובסקי כזה, נחוץ. מה שחשבנו שיהיה אזולאי אולי.

    אגב, לא שזה כל כך עקרוני אבל יואב תומר בסגל שלנו אולי לראשונה העונה, אני עדיין לא מבין למה התעללו בו, הוא חלוץ מחליף בסדר גמור שסיפק אחלה מספרים.
     
  5. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,606
    לייקים שהתקבלו:
    981
    הגול הראשון שהפועל תל אביב ספגה עכשיו התחיל כמה מהלכים לפני מהטימטום של דור אלו. קיבל כדור פשוט לרגל בקו החצי ואפילו לא ניסה להסתכל קדימה, מסר אחורה ללא סיבה רק כי היסודות והבנת המשחק שלו רקובים. זה הוביל לאיבוד וגול.
     
  6. matanbl22 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    1,552
    לייקים שהתקבלו:
    423
    מופע הגנות שלא מבייש את ליגה ב צפון ב
     
    Clock End Stand אוהב/ת את זה.
  7. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,995
    לייקים שהתקבלו:
    2,581
    מין:
    זכר
    אם דור אלו היה יותר כהה היו משווים אותו אוטומטית למאבוקה, ובצדק.
    שחקן בלי שכל. אלוהים ישמור איזו חירייה בכר ואלונה בנו אצלנו דווקא בשנים הכי יפות. 2-3 שנים לאחר מכן ורוב השחקנים כבר עם רגל וחצי בפרישה.

    שום סיכוי בעולם שנס ציונה נשארת בליגה. ברקוביץ' בנה את הקבוצה בצורה הכי גרועה שאפשר.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  8. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,834
    לייקים שהתקבלו:
    6,431
    איזה שוער חלש יש לנס ציונה
     
  9. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,606
    לייקים שהתקבלו:
    981
    בואו נגיד ככה, ההגנות בליגת העל גם ככה גרועות, לפחות שנקבל משחקים כאלה עם הרבה מצבים ואירועים.
    קונה את זה בכל יום על 'מופע הגנות' בלי שערים.
     
    Clock End Stand אוהב/ת את זה.
  10. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מאבוקה? במשך 4 שנים סיפרו לי( אוהדים שלנו, אוהדים של היריבות, תקשורת) שהוא מגן נהדר וכו'. 4 שנים סבלתי מהדייג הקמרוני
     
  11. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,201
    לייקים שהתקבלו:
    761
    ביטלו את הפנדל. בשידור היו מאוד נחרצים שזה לא פנדל. אני מבין את ההגיון אבל לי נראה שזה דווקא כן פנדל. היד צריכה להיות מכוונת בשביל שיהיה פנדל?
     
  12. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    גם אם הפועל תנצח היום,הייתי שולח את רפואה הביתה. זה מביך איך שהפועל נראית
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,688
    לייקים שהתקבלו:
    3,343
    זה לגמרי פנדל, הכדור הלך למסגרת ושחקן שלהם נגע ביד, זה לא משנה שזה לא מכוון. אם שחקן הגנה עוצר כדור על קו השער עם היד, את אף אחד זה לא מעניין אם זה מכוון או לא. אז למה עכשיו כן?
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  14. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,201
    לייקים שהתקבלו:
    761
    מסכים. השחקן גם לא ניסה לקום.
     
  15. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,995
    לייקים שהתקבלו:
    2,581
    מין:
    זכר
    בהפועל ת"א יעשו טוב אם יגיעו לדרבי עם רוני לוי/דראפיץ'.