הפועל תל אביב 2022/23: אחרי עוד עונה מאכזבת, האמריקאים מגיעים. רודרגיז חתם, גם מאמן חדש יש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/7/22.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,554
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    - אבל קובי רפואה הוא זה שהציב את סתיו למקין יחסית בהתחלה. גם למשחקים שהוא צבר בהפועל תל אביב יש השפעה, ותרמו לו ועזרו לו בין אם להיות בסגל הנבחרת הצעירה ובין אם לביטחון ולניסיון שלו. והנה עומר סניור משחק ולא עידן ורד שחזר 'כרכש' עאלק אחרי שקיצץ בשכר (אגב, הוא הגיע לשני מצבים ונתן מאה אחוז ועל זה - שאפו), ואל ים משחק ולא הקשר הזר שאני מניח שלא קובי החתים, ואפשר לציין עוד הרבה מקרים מהעונה שעברה.
    - משחק ההגנה שלנו היה שערורייתי כאילו עושים לקובי סבוטאז' וזה מבלי לנקות אותו מאשמה. האמת שישחקנו עם שלושה באמצע, לא היה משהו ממש חריג, אזולאי שבקושי עושה הגנה וכן הלאה. לגבי ניתוח ההגנה: קונטה גם כשהוא בינוני - הרבה יותר טוב ממה שיש. דור אלו הוא חור כמו בן ביטון, גורפינקל חולם ולא סוגר אלכסונית אף פעם. אני באמת חושב שהכי נורא זה אדי גוטליב. אולי הוא בטראומה עוד מגמר הגביע. הוא לא מהיר, הוא לא נלחם יותר מדי, הוא לא כזה חזק פיזית אלא רק נראה כי הוא 1.80 ומעלה, הוא לא מניע כדור בחסד. מה מיוחד בו? באמת שואל. בכמה הוא התקדם במיליון השנים שלו אצלנו? ברור שקונטה בכל מועדון נורמלי לא היה עולה ב-11 אתמול, אבל ספציפית היכולת שלו הייתה סבירה. @DRORIKO
     
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
  3. AmitHPT Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/22
    הודעות:
    143
    לייקים שהתקבלו:
    77
    מין:
    זכר
    שיפטרו את עצמם כבר
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    זובור מכוער כזה לא זוכר הרבה זמן, בהפועל הצליחו להתעלות אפילו בסטדרטים שלהם.
    מהבוקר רפואה קורא שהוא הולך להיות מפוטר,נפגשו עם דראפיץ שיחליף אותו,כל זה ולא דיברו איתו מילה ומשכו אותו עד עכשיו. זה היחס למאמן שעובד במועדון כמה שנים טובות ?! (מבכמה קדנציות) כל מינוי אותו סיפור,ממנים מאמן וכבר מחכים לו בפינה עם הסכינים.
    לאף מאמן אסור להתקרב לשם.
    בושה של מועדון !
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,554
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    הגזמת, במונחי הפועל תל אביב? עוד היינו אלגנטיים (אני ציני, אבל הנהלה ששברה כל כך הרבה שיאים). אם לקובי הייתה הצעה יותר טובה מאשר קבוצה עם קהל גדול אבל מועדון שבדרך לאבדון אז אולי הוא לא היה חוזר. הכתובת הייתה על הקיר והיה מוטב לו לקחת אחריות וללכת. המשחק האחרון היה מהקטסטרופליים שלו בשנים האחרונות ואף אוהד לא יגיד לך שהוא האשם הראשי - ברור שזו ההנהלה. מקצועית כל עוד דראפיץ' המחליף אז לא יצאנו מופסדים. ליבי איתו, באמת אוהב אותו אבל זה מה יש. בוא אזכיר לך ששרון מימר אימן כבר בבית"ר ואז הביאו את אבוקסיס על הראש שלו, מה דעתך? לרענן את הזיכרון שלך.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,688
    לייקים שהתקבלו:
    3,343
    זה התחיל כבר בקיץ, פיטרו לו את העוזר מאמן ומינו את דמארי במקום על הראש שלו, והביאו את בוקסנבוים שכבר שנים ידוע שלא מסתדרים.

    קן צרעות.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  7. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    איפה הדימיון בין המקרים ?
    מימר בקושי העביר אימון אחד,קובי מאמן במצטבר את הפועל כבר שנים.

    @חייל שוקולד תיאר בצורה מושלמת,קן צרעות.
     
  8. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    790
    מין:
    זכר
    בוקסה ורפואה לא הסתדרו. אני לא רואה שזה ייגמר אחרת עם דראפיץ. מעריך שיהיה אפקט המאמן החדש ואז יתלו גם אותו. אי אפשר להצליח עם בעלים שמתנהלים ככה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,554
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    @EsheD, שלא תבין לא נכון, אין לי בעיה עם הביקורת על הפועל תל אביב, יש לנו הנהלה פח אשפה, ואין לנו כלום חוץ מקהל שבוי. אבל אפשר לחשוב שקובי הוא המאמן היחיד שמבין שהוא יפוטר - דרך התקשורת. מקרה כמו מימר שכבר מעביר אימון ואז מביאים לו מאמן על הראש זה לא ממש שגרתי. מעבר לכך, שוב, אף אוהד הפועל לא חושב שהוא האשם הראשי במה שקרה. אבל בוא - 3 מ-15, 11 שערי חובה, איבד כנראה את הסמכות. תראה איזה יריבות בינוניות פגשנו בליגה עד עתה. זה משחק שאין ממנו דרך חזרה, מצטער, גם אם זה מחזור חמישי. אתה לא יכול לברוח מזה שיש כאן כישלון מקצועי גם שלו.
     
  10. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    אין ויכוח שיש פה כישלון מקצועי.
    יחד עם זאת יש לו לא מעט נסיבות מקלות,מעבר לזובור התקשורתי שהוא עובר,היחס הגרוע עם בורסה והנהלה ,לקחו לו שחקנים בלי להודיע,החתימו לו שחקנים שהוא לא רצה על הראש,ולא קיבל את כל מי שביקש.
    איך אפשר להצליח במקום כזה? אין תנאים בסיסיים גם פפ היה נכשל .
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,756
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אתה אמיתי? 3 מהגולים שחטפתם אתמול היו עליו. הוא נראה כמו ההוא מסאותמפטון שהתחזה לכדורגלן. כן זה בהחלט היתה החלטה מבריקה להרכיב אותו רגע אחרי שהוא יוצא ממעצר בית. בלי קשר שיהיה בהצלחה לדרפיץ'.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,554
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    @EsheD, אתה מפספס את הנקודה, הבנו מזמן שהעונה הזו תהיה פלייאוף עליון על הקשקש, אם בכלל, ובמצב רע - מאבקים בתחתית. אבל שלוש נקודות מתוך 15, בלוח משחקים די נוח - היינו אוויר נגד הפועל חיפה, ולהפסיד 4:3 לסקציה נס ציונה - ביכולת הזו, אחרי שמובילים, מעבר לכך שזה כואב לחטוף ארבעה שערים - זה לא היה יכול להימשך. גם החילופים שלו היו רעים מאוד, נגד הפועל ב"ש בין היתר אבל זה מיותר לרדת כבר לעובי הקורה. גם עם החרא שיש - אפשר היה להוציא יותר.

    @DRORIKO, תראה את הגול הראשון שלנו איך גוטליב הצב לא מצליח לסגור את השחקן שלהם וכובש שער עצמי אומלל. הרבה מאוד גולים על הראש שלו מפתיחת העונה. קונטה לא שחקן מושלם, רחוק מזה, אלה גם המשחקים הראשונים שלו בקבוצה. יהב גורפינקל גם כן בסגירות אלכסוניות קטסטרופה. אני חושב שגוטליב היה גרוע מקונטה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,554
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    קראתי אתמול בצהריים עוד לפני הפיטורים של קובי רפואה שההתלבטות היא בין "זעזוע לבין חיזוק" וזה אבסורד. גם היה צריך לשנות את האיש על הקווים וגם להביא חיזוק. אבל אם החיזוק הוא בן שהר (ולא בגלל מה שקרה אשתקד אפילו אלא כי הוא לא משחק בכלל) וניב זריהן (דריבליסט בשקל, יכול לשחק רק נגד בית"ר), כדי להגיד עשינו - אז שיילכו קיבינימאט. למרות המגרעות שיש בהתקפה - תלות מוחלטת בהישאם לאיוס (ואגב גונזאלס נראה יותר מבטיח כרגע משלומי אזולאי המחליף, וגם גונזאלס לא עושה הגנה) - הפועל חייבת קשר אחורי. זה הזוי שהשם שי אייזן (בשבועיים האחרונים כתבתי עליו יותר מאשר כל הקריירה שלו) כלל לא מוזכר. אני מקווה שדראפיץ' בא ועמד על כך שיהיה חיזוק. עם הסגל הנוכחי הוא יוציא קצת יותר אבל תהיה באמת עונה חרא. הסגל שנבנה העונה הוא בושה וחרפה, השתינו על האוהדים.

    הדיבור בקבוצת האוהדים מה שדיווחו עליו לאחר מכן גם בערוץ הספורט - מחה גדולה ליד הבית של שרון ניסנוב ביום חמישי בערב, מעניין כמה יגיעו ויפגינו נוכחות. כמובן שלא יקרה כלום. רק בלי אלימות גם.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    לא יודע מה אוהדי הפועל תל אביב ראו מבפנים, אבל מבחוץ ראו שקובי רפואה עוד מאמן גנרי ישראלי שאין לו מה לחפש במועדון כמו הפועל תל אביב.
    כבר כתבתי כאן בפורום ששמחתי מאוד שניצחתם בנתניה כי ידעתי שזה אומר שהוא לא יפוטר ויאמן מולנו.
    גם כתבתי ממש אחרי המשחק מולנו שהוא סופר מקובע ושהוא לא שינה כלום ולא הגיב לכלום כל המשחק בניגוד לאליניב נניח ששינה מערכים וכל הזמן חיפש את השיטה הנכונה.
    אני שמח מאוד שהוא הלך, עוד שני מחזורים דרבי ויהיה מעניין לראות את הפועל ת"א עם מאמן שמחפש לשחק כדורגל ולא מאמן שרק נגרר כל משחק להתפתחויות במשחק.
     
  15. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מאמן התקפי מחליף מאמן הגנתי ואפור להחריד. זה שינוי טוב כמובן, אבל זה מראה שאין למועדון באמת דרך. לא מעניין אותם מאמן הגנתי או התקפי. מביאים מה שיש, מה שחושבים שהכי נכון לאותו רגע. בקיצור מועדון כדורגל ישראלי טיפוסי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/22
מצב נושא:
הנושא נעול.