מכבי חיפה - עונת 2022/23 : אליפות שלישית ברציפות ופרידה מה״כוורת״. דגו הוא המאמן החדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏23/7/22.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. G.B7 ירוק עולה

    הצטרף ב:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    3,529
    לייקים שהתקבלו:
    1,728
    מין:
    זכר
    מאוד מסכים איתך.
    הייתי רוצה לראות את כנעאן בקבוצה אבל בהנחה שג'אבר יחזור בקרוב אז לא נורא כל כך.

    הקבוצה עשתה פה קיץ אדיר ברכש, אולי הכי טוב של בכר, בינגו בכל רכש, עלינו לליגת האלופות, ועדיין מדברים פה על חובבניות.
    בדיוק כמו שאמרת, גם עם גוני נאור או שחקן כזה או אחר שהיה מגיע, הספסל שלנו עדיין היה בינוני.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  2. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,551
    לייקים שהתקבלו:
    5,524
    לא יודע מי דיבר על חובבנות אבל זה חסר קשר למציאות.

    אמרתי, חיפה עשתה קיץ אדיר וכל זר בינגו. אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהסגל לא מאוזן. מזכירים לי את ארסנל אגב. עשו רכש נהדר, כרגע נראים טוב, אבל מצד אחד יש לך 3 כוכבים על עמדת ה 10, ותומאס אחד שנפצע מקפיץ לי את אלנני להרכב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/22
    Sturridge, oranfu ו-שי אוהבים את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    בסך הכל אם מכבי ת"א לא היתה מחזירה את כל הליגיונרים (שחלקם נכשלו לגמרי) היינו עכשיו מדברים בצורה שונה. ההצלחה בליגת האלופות שיבשה לנו מקצועית את התכניות, אבל היא כן הכניסה מינימום סכום של 15 מיליון אירו לקופת המועדון. כבר אמרתי מספיק פעמים שבגלל החוקים המגבילים עם הזרים האופציות פשוט פחות גדולות, אבל לא ברור לי למה צריכים עכשיו לבכות על כנעאן אם הבחור גם נפצע הרבה? השוק הישראלי מאד לא מרשים כרגע ושחר לא רצה לקחת סיכונים מיותרים. נכון, הוא מעולם לא עושה את זה, אבל אני חוזר על מה שאני אומר בתחילת התגובה שלי, אם מכבי ת"א לא היתה מחזירה את "בניה" היינו שוב פייבוריטים לזכייה באליפות.
     
  4. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,858
    לייקים שהתקבלו:
    6,443
    מה זה אומר "אם מכבי ת"א לא הייתה מחזירה את בניה"? היא החתימה שחקנים שהיא הייתה צריכה. דור פרץ לקישור, יונתן כהן בכנפיים וזהבי הוא חלוץ או מתחת לחלוץ אצל איביץ'. אלה שחקנים שהיא הייתה צריכה ורכשה. זה שהם שיחקו בעבר במועדון זה לא משנה.

    אגב, הם החתימו את ניר ביטון בחוזה שגם מכבי חיפה יכלה לעמוד בו. וזה שחקן שהיינו צריכים מאוד. גם בלם ישראלי וגם יכול לחלטר בקישור האחורי. אבל אפילו לא העזנו לדבר איתו בכלל.
     
  5. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    ג'אבר עדיין עם קביים, הוא לא צפוי לחזור לאימונים בקרוב, עזוב לשחק. אין ג'אבר, הוא פרש עד שיוכח אחרת. אתה סתם מבלבל אנשים. וגם אם הוא היה חוזר בקרוב, זה לא שהוא היה מצליח לשמור על כשירות לאורך זמן. הבחור לא כשיר לכדורגל מקצועני עד שיוכח אחרת. זה מגוחך כרגע להתייחס אליו כאל שחקן מן המניין
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,783
    לייקים שהתקבלו:
    19,435
    כמו שזה נראה כרגע ג'אבר זה כמו מקרה לביא בעונה שעברה.
    נפצע בשניה הראשונה של העונה ומאז במשך עונה שלמה מספרים איך הוא "חוזר בקרוב".
    אני לא רואה איך הוא רלוונטי.

    יש לנו בעיה רצינית של עומק במרכז השדה, להגיד שאין שחקן שיכול לעזור לנו מבין הישראלים זה לא רציני.
    אפשר להגיד שהישראלים שיש לא שווים את הכסף, אבל אי אפשר להגיד שאין אופציות.

    לדעתי גם בהתקפה אין לנו באמת עומק כי רוקאביצה לא שווה גרוש וצ'יבוטה זה שחקן לקבוצת תחתית במקרה הטוב.
    אבל שם לפחות יש לנו עומק מבחינה כמותית וגם היה מזל מסריח עם ההחתמה של סוף.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני חושב שהתסכול של אוהדי מכבי חיפה גדול גם כי יש בפניהם מראה של מכבי תל אביב וזה לא נכון. בגדול נותרו למכבי חיפה עוד ארבעה משחקים בליגת האלופות, מישהו חושב שהיא תעשה מקום שלישי גם אם יובנטוס בשיא המשבר שלה בשנים האחרונות? אלה שהכריזו פה על עונה גמורה וכן הלאה הם גם אלו שלא האמינו שיעברו את אולימפיאקוס בשלב הראשון וכן הלאה.

    מכבי חיפה התחזקה בצורה מדהימה בהרכב הראשון שלה. מכבי החזירה שחקנים שהם מזוהים איתה כמו דור פרץ ויונתן כהן למשל, כאלה שנכשלו כישלון צורם בחו"ל. האם השניים היו רלוונטים למכבי חיפה? לא. כי יש להם שחקנים טובים יותר על אותן העמדות וחבל להביא כאלה לספסל. אם יעקב שחר היה שם שלושה מיליון יורו על עדן קארצב זה אחלה לטווח הקצר, כי הוא שחקן נהדר. בפועל, עסקה כזו הייתה מתנקמת במועדון לטווח הרחוק. כל שחקן שמכבי חיפה רוצה - מיד עולה יותר כסף, אז אחרי עסקה כזו - על אחת כמה וכמה. יש גבול כמה זרים אפשר להביא בחלון אחד וכמה שינויים. בעמדת החלוץ השני יש שיפור - דין דוד הפך למחליף והוא טוב מדוניו, שאת המשבצת שלו כחלוץ שלישי לקח רוקאביצה. חסר קשר אחד בסגל וזהו-זה. גם אצל מכבי לא הכל מושלם - היו חסרים מגינים ואולי גם בלם. ניר ביטון כן היה יכול להיות רכש טוב למכבי חיפה.
    זה לא סוד שמכבי סיימה עונה כושלת למעט החמישייה בדרבי וקצת קונפרנס-ליג וזה טבעי שקבוצה כזו משתוללת יותר ועושה חריש גדול יותר בסגל שלה.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,352
    לייקים שהתקבלו:
    6,819
    כן רק שארסנל יכולה בכל רגע נתון להוציא 50 מיליון ליש"ט ולסגור את החורים שלה בסגל. באנגליה גם אין לך הגבלת זרים.

    מכבי חיפה פשוט לא יכולה לסגור את החורים בסגל עם שחקנים שהם יותר מאשר המקבילים הישראלים של מוחמד אלנני.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  9. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,201
    לייקים שהתקבלו:
    761
    קצת מוקדם לדבר על חיזוק להרכב כי לא ראיתי מספיק מכמה שחקנים אבל אני אנסה. דווקא לא חשבתי על עמדת השוער כי אני יודע כמה קשה יהיה למצוא משהו טוב. הייתי שמח לראות קיצוני שיכול להתחרות עם חזיזה/אצילי/דוד על מקום בהרכב (את דוד אני מציין רק בגלל שהוא נאלץ לשחק קיצוני בגלל שפיירו תפס לו את עמדת החלוץ המרכזי). בנוסף הייתי שמח לראות חלוץ מרכזי טכני שיכול להתחרות בהרכב עם פיירו והשאר. אני עדיין לא מחזיק מפיירו כחלוץ הרכב. במוקדמות הוא בהחלט הרשים אבל הוא מאוד מוגבל ובינתיים היתרונות שלו לא באו לידי ביטוי בליגה. אני פחות בקטע של פיזיות ע"ח טכניקה. רוקביצה וצ'יבוטה היו אמורים להיות שני השחקנים הללו אבל בינתיים זה ממש לא זה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לא הוגן לשפוט את פיירו בליגה כל כך מהר ואני מזכיר לך את כל הפרשנים והעיתונים הדגולים ששלחו אותו 'הביתה' אחרי החמצת פנדל, החמצה בשער ריק וחצי שעה לא טובה באלוף האלופים נגד הפועל באר שבע. בליגה מכבי חיפה משחקת בחצי הילוך, לא תמיד עם ההרכב המלא וכן הלאה. האיכויות שלו כן יבואו לידי ביטוי. הבאת חלוץ שהוא הכי יקר בהיסטוריה של המועדון, דין דוד הבקיע הרבה שערים אשתקד אז מניין הציפייה לעוד חיזוק בעמדה הזו? אבל מתחילת הקיץ, מכבי חיפה הביאה שני מגינים מצוינים לדעתי. ואני לא אשתמש בכותרת קלישאתית אבל מעטים האמינו שנטע לביא ישחק כל כך טוב אחרי מה שקרה..
     
  11. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,201
    לייקים שהתקבלו:
    761
    יש פה ערבוב של כמה דברים. אותי באמת לא מעניין מה אמרו עליו אחרי החמצת הפנדל. אותי מעניין אך ורק מה שאני רואה על המגרש ובינתיים בליגה זה לא מספיק טוב. הציפייה לחיזוק בעמדה כי דיברנו על איפה אני חושב שאפשר לחזק את ההרכב. הוא כרגע החלוץ המרכזי שלנו ככה שאני מצפה ממנו לרמה מסוימת. מה זה משנה כמה שילמו עליו. הציפייה לחיזוק לא קשורה להשקעה בעמדה. מסכים שצריך לתת לו עוד זמן כי הוא הראה באירופה שיש לו יתרונות שהוא יכול לנצל. השאלה אם זה היה מזל של מתחילים או משהו שהוא גם יביא לליגה. לפי דעתי יום שבת זה מבחן מאוד חשוב עבורו.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    הוסרה המגבלה של הצגת דרכון איטלקי ליציעי יובנטוס, בשורה גדולה לאוהדי חיפה רבים. חגיגה גדולה.

    מבוסס על פרסום בוואן *

    Sent from my SM-G781B using Tapatalk
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    1. תשמע אתה אומר שאתה רוצה חלוץ, אבל אם הביאו חלוץ בהרבה כסף והמחליף שלו הוא שחקן שכבש הרבה שערים בעונה שעברה, אז יביאו עוד אחד? זה לא יקרה.
    2. אם הוא היה טוחן את הליגה פה אבל כובש שער אחד בלבד בכל האולימפיאקוס\הכוכב האדום וכן הלאה, אז היו אומרים 'זו כולה מכבי נתניה' בלי לזלזל כמובן, שגם דין דוד היה מבקיע, שלא שווה לשלם עליו הרבה כסף כי בליגה הקשרים גם ככה מבקיעים הרבה.
    3. המספרים: שער בודד בליגה וזה מאכזב אבל כולה 270 דקות, ונגד הפועל ב"ש הוא עשה בדיוק מה שהוא צריך לעשות. אני חושב שזה סופר-מוקדם ויסלח לי אבי נמני. הוא שיחק 31 דקות כמחליף נגד מכבי נתניה, מחצית נגד בני סכנין, משחק שלם נגד הפועל ב"ש, 29 דקות בלבד נגד נס ציונה במשחק קל על הנייר יחסית, ו-75 דקות בהפסד להפועל ירושלים, במשחק בו כולם היו חלשים.

    אבל עזוב רגע, אני שואל אותך כי יש על מה לדון - איזה מהלכים ציפית ממכבי חיפה לעשות עכשיו. שחקנים ספציפיים למשל שהיו צריכים להגיע או כל צעד אחר..
     
  14. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,858
    לייקים שהתקבלו:
    6,443
    @Raulito
    כנעאן היה חייב להגיע. אין לנו יכולת לרענן את הקישור ופציעה של אבו פאני/לביא בגלל העומס זה רק עניין של זמן. מה גם שברק בכר עצמו לא מאמין במחליפים (מאור לוי).

    בנוסף קיצוני זה גם נחוץ לנו, אנחנו רק עם 2 קיצוניים פותחים כשאין בכלל תחרות על העמדה. אצילי וחזיזה פותחים. אין לנו יכולת רענון בעמדת הכנפיים כך שדין דוד הוסט לשם (ומבצע את זה בצורה רעה מאוד) וצ'יבוטה שלא נותן שום תפוקה. לכן שחקן כנף היה חייב לחזק אותנו. דברו על עמרי אלטמן (טוב שלא הצטרף). בגלל שאין ישראלים בשוק, כנראה שהיינו צריכים לבנות על בלם ישראלי (אלחמיד) במקום סק ולהביא קיצוני זר. אבל זה כבר סיפור אחר
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,783
    לייקים שהתקבלו:
    19,435
    בלי קשר לאירופה ולעומס שזה מוסיף, אנחנו צריכים עוד קשר.
    יש לנו 3 קשרים בסגל (שרי הוא קשר התקפי, לא יעזור אם אין את לביא\אבו פאני\מוחמד). זה פשוט לא רציני.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.