מחזור שישי בליגת העל: 0-2 ענק לירוקים במשחק העונה. מהפך דרמטי לב"ש בנתניה.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏29/9/22.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    ליגת העל - מחזור מספר 6

    פגרת הנבחרות הייתה קצרה מאוד, וטוב שכך, אבל נראה שבשבועיים האלה קרו הרבה מאוד דברים, יותר מהממוצע בכדורגל הישראלי. קודם כל, הנבחרות השונות של ישראל המשיכו לתת לנו עונג, אם זו הנבחרת הבוגר שהשיגה את מבוקשה ב-1:2 על אלבניה, ובעיקר כשהצעירה התגברה על אירלנד בדו-קרב פנדלים - שנהיה יותר דניאל פרץ ואוסקר גלוך ופחות גיא לוזון (והסטירה)| חלון ההעברות הסתיים לו עם מעברים בולטים כמו שובו של יונתן כהן הביתה (אופי לא קונים במכולת) למכבי תל אביב ואורי דהן יחזק את ההגנה של בית"ר ירושלים, דוד קלטינס יהיה הקשר האחורי הבכיר של הפועל תל אביב ויש עוד. כבר לפני הפגרה ראינו שאין דבר כזה קבוצה עם מאזן מושלם בליגת העל, עם ה-0:3 האדיר של הפועל ירושלים על האלופה.
    ויש טוב יותר מחזרה לשגרה עם משחק עונה ענק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב ועוד ביום שבת לפני ליגת האלופות? המחזור שוב יתפרס על פני שלושה ימים, שבת עד יום שני, ורחוק ממאבקי הצמרת ישנן כרגיל, הפועל ובית"ר ירושלים שנמצאות בצרות, כשלאדומים יש כבר מאמן חדש על הקווים. אז המחזור מגיע, ויש עוד חוץ מקרב הענקים בשבת - מתחילים.

    [​IMG]

    משחק הראשון יפגיש בין שתי קבוצות שמסוגלות ליותר. הפועל ק"ש והפועל חיפה, להן ניצחון בודד חמש נקודות בלבד, מרבות בתוצאות תיקו - יפגשו ראש בראש. מ.ס אשדוד החמישית בטבלה תארח את הפועל חדרה, קרב בין סגנונות, כשגם חדרה הרבתה בתוצאות תיקו העונה. ב-20:00 העסק מתחמם, מכבי נתניה שקצת מתקשה להזכיר את היכולת שלה מהעונה שעברה וכמעט הפסיד לבני סכנין - מחכה למשחק שיוציא אותה מחושך לאור והיא תפגוש את הפועל באר שבע של אליניב ברדה שחורקת אבל ממשיכה לנצח, עם גיבור הרגע רותם חטואל. ב"ש רביעית ותשמח לסמן V בזמן שמשחק העונה ייצא לדרך ולפחות זמנית לשפר את המיקום שלה.

    ביום ראשון שני משחקים. בני סכנין שממשיכה לחשוב צמרת - תארח את סקציה נס ציונה שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה והיא עם ההגנה השנייה הכי גרועה בליגה, אך מעודדת מה-3:4 על הפועל במחזור הקודם. קרב תחתית גדול ייערך באצטדיון טדי ביום שני, בית"ר, שחייבת להתחיל להביא נקודות ואין תירוצים, מגיעה אחרי התבוסה נגד מכבי בבלומפילד והיא חייבת שינוי במשחק בית נגד ריינה שמדורגת במקום ה-12 והיא היחידה בליגה ללא ניצחון העונה. מי שמקווה לא להיות חלק מהתחתית היא הפועל, שניצחה פעם אחת והפסידה ארבע פעמים. האם יהיה אפקט מאמן החדש בחסות סלובודאן דראפיץ', שיפגוש את הפועל ירושלים שרשמה ניצחון ענק על הירוקים? זיו אריה לא מאמין - מאזן של 3-2-0, יחס שערים 2:9, וכרגע זה קרב קצוות בין מקום ה-11 - המארחת, לבין המקום השלישי.

    ואת הטוב השארנו לסוף, יום שבת ב-20:30, סמי עופר יהיה מפוצץ ב-30 אלף אוהדים. 'החימום' של ברק בכר לפני יובנטוס ומאסימיליאנו אלגרי יהיה מפגש עם ולדימיר איביץ'. המאמנים הטובים בארץ שזכו בארבע האליפויות האחרונות. בצד הצהוב רוצים לפתוח פער ומקווים ליותר ה-3:4 עם כהן, אז כשעומר אצילי היה בצד הצהוב, ובצד הירוק זוכרים בערגה את המהפך המדהים בעונה שעברה, כאשר עלי מוחמד צפוי להיות כשיר. ערן זהבי כבש לא פחות מעשרה שערים במשחקים נגד הירוקים ואולי זה הזמן שלו לתת אמירה העונה כי בינתיים די קשה לו. על אף הזכייה היפה באליפות, הירוקים היו די חלשים במצ'אפ נגד הצהובים בעונה שעברה. אותו 2:3 עם דין דוד, תיקו 1:1 כשצ'רון שרי מחלץ נקודה ברגע האחרון ושני הפסדים.

    לוח המשחקים המלא:

    יום שבת:
    הפועל קריית שמונה - הפועל חיפה (18:00, אצטדיון קריית שמונה);
    מ.ס אשדוד - הפועל חדרה (19:15, אצטדיון הי"א);
    מכבי נתניה - הפועל באר שבע (20:00, אצטדיון נתניה);
    המשחק המרכזי: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 20:30, אצטדיון סמי עופר);

    יום ראשון:
    בני סכנין - סקציה נס ציונה (19:00, אצטדיון דוחא);
    הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (20:15, אצטדיון בלומפילד);

    יום שני:
    בית"ר ירושלים - מכבי בני ריינה (20:15, אצטדיון בלומפילד);
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/22
    EuropeGuy ו-Clock End Stand אוהבים את זה.
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,924
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    בית"ר נגד ריינה בבלומפילד.
    משחק "בית" ראשון שלנו בבלומפילד מאז משחקי האינטרטוטו בקיץ 2005.
     
  3. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,270
    לייקים שהתקבלו:
    4,844
    מין:
    זכר
    מה הסיכוי שסוף סוף כהן לא יספוג בחצי שעה הראשונה שער של ילד בגן? שלשם שינוי לא ירעדו לו הידיים במשחק גדול?
     
    Raulito, oranfu, Sturridge ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  4. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    במכבי חיפה ירצו לנצח בשביל שיהיה להם חומר לתעמולה
    אני לא חושב שמישהו במועדון חושב שהאליפות תלויה בנו. ויתרו מראש על האליפות
    לכן בגדול זה משחק חסר חשיבות מבחינתי. קשה לי להתרגש.

    מקצועית נטו המשחק בין מכבי נתניה לבאר שבע יותר מעניין אותי.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,747
    לייקים שהתקבלו:
    19,401
    הסיבה הכי גדולה לפסימיות שלי בקשר למשחק ובכלל לעונה.
    זה שוער שמפסיד לנו משחקים, קונוס.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,924
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    למה ויתרו מראש על האליפות?
     
  7. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    כי לא הביאו קשר. אנחנו עם 3 קשרים בסגל והעומס הוא גדול. היו חייבים לצרף לפחות קשר אחד.
    מחר מכבי תל אביב, רביעי יובנטוס בחוץ, שבת ריינה. וכל העומס בקישור הוא על 3 שחקנים. ואנחנו קבוצה שתלויה מאוד ביכולת של הקשרים שלה, אין לנו פתרונות כשהקישור לא טוב( כי אין לנו מספיק מהירות בהתקפה). אם היו רוצים אצלנו להיות תלויים בעצמנו היו מצרפים לפחות שחקן קישור אחד. אצלנו בונים שוב על חולשה של היריבות/קסמים של בכר/מזל, רק ככה אנחנו יכולים להצליח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/22
  8. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,834
    לייקים שהתקבלו:
    6,431
    ג'וש כהן לא שוער למעמדים כאלה. עוד שוער בינוני ומטה שפילס את דרכו על חשבון פציעה של חיימוב. מה שיותר מעצבן אותי מהטעויות שלו, שהוא גם "לוקח את זה בסבבה". יש לו את החצי חיוך של "חח איזה קטע". רבאק אני רוצה שיתעצבן על זה עצמו, על ההגנה שלו, שיבין שעשה טעות. במקום שיהיה קר רוח, יצעק על ההגנה, יסדר את העמדה מאחורה, ידרבן, הוא מאוד שקט.
     
  9. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    נער מקהלה קלאסי. הוא קורא את המשחק, יש לו יסודות, הבעיה איתו היא בעיקר מנטלית.
     
  10. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,796
    לייקים שהתקבלו:
    2,528
    אצלנו מתכננים להיות אגרסיביים ברמה של נתניה, במילים אחרות אדום קליל עד הדקה ה20, למרות שכנראה ראינו עשרות עבירות דומות שהואר התעלם, ע"ע סכנין נגדנו במחזור הקודם.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    גם כשבעונה שעברה היא נראתה 'קבוצה לא אמינה', אני מודה שתמיד חיכיתי למשחקים בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ולהיפך, קצת יותר מהפועל באר שבע למשל, כי היריבה עוצמתית יותר והכדורגל התקפי יותר. זה המשחק היחיד בכדורגל פה שהפועל תל אביב לא חלק ממנו - ובאמת יגרום לי לפתוח טלוויזיה בציפייה.

    שתי הקבוצות יודעות הכל אחת על השנייה, לא חושב שמישהו מהמאמנים, והקרב הזה הוא אולי המעניין ביותר, יותר מכל מצ'אפ על כר הדשא - יכול להפתיע. ערן זהבי לא מורגש עד עכשיו - כבד, עייף, אני אתן לרופאים להחליט האם כשיר במאה אחוז או לא, האם בכושר משחק או לא, האם הקדים את חזרתו לדשא מהר מדי או לא. אבל הוא שחקן גדול, הוא ניצח כל כך הרבה משחקים כאלה, סביר להניח שהוא יגיע למצב-שניים בכל מקרה ובואו נראה אם הוא ינצח את המשחק. אני מסכים עם אלה שמבקרים קצת את פיירו בליגה וגם עבורו מדובר במבחן.
    בצד השני של המגרש, ג'וש כהן מפשל יותר מדי, מכבי חיפה לא יכולה כל פעם לצאת מבור. אומרים שיש הרבה וידאו, שעות רבות של עבודה מעבר לאימונים (במועדון) - הוא צריך להיות בטוח יותר במצבים הנייחים, בעוד דניאל פרץ קיבל הרבה מהמשחקים האלה של הנבחרת הצעירה.

    לדעתי עומר אצילי לא הצליח עדיין לתת משחק גדול נגד האקסית, אולי זה הבוז, אולי משום שיש שם שחקני הגנה יותר טובים וגם קישור לוחץ. לא ראינו הופעה אחת טובה של אצילי נגד מכבי או איזה חיתוך מפורסם לאמצע.

    אמנם קבוצה גדולה לא מתרגשת ממעידה אחת אבל לדעתי מכבי חיפה קצת ירדה לקרקע אחרי ההפסד להפועל ירושלים, ויש לחץ מסוים כי המצ'אפים שלה מול מכבי לא טובים והפסד יפתח פער של ארבע נקודות שזה מעצבן, קצת יותר ממשחק אחד. אני כן חושב שהיא יותר מגוונת התקפית ממכבי והסכנה יכולה להגיע בכל רגע. מכבי עם הגנה לא מספיק טובה בכל זאת לדעתי גם אם המספרים יראו אחרת. לא אוהב קלישאות אבל זה באמת משחק שיכול ללכת לכל כיוון.

    ואי אפשר בלי נוסטלגיה - שני המשחקים שאני הכי זוכר זה 'הנה בא בניון' שיישאר לנצח בזיכרון של אוהדי הכדורגל, ומנגד ה-2:3 של מכבי באצטדיון רמת גן נדמה לי בעונת 2002/03, משחק שסימן שהיא תיקח אליפות באותה עונה מטורפת.
     
  12. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,578
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    מכבי ניצחה 3-2 בקרית אליעזר בתחילת הסיבוב השני של 02/03 וצימקה את הפער מחיפה ל-6 נקודות. בסיבוב השלישי מכבי ניצחה 2-0 בר"ג (פרוחננקובס ורייס).
     
  13. G.B7 ירוק עולה

    הצטרף ב:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    3,526
    לייקים שהתקבלו:
    1,727
    מין:
    זכר
    לא אמרת שאתה הולך לחופשה מהקבוצה?
     
    Sir Alex Ferguson ו-לירן אוהבים את זה.
  14. G.B7 ירוק עולה

    הצטרף ב:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    3,526
    לייקים שהתקבלו:
    1,727
    מין:
    זכר
    במהפך בעונה שעברה יש לאצילי חלק גדול ב-2 הגולים שלנו, בשיוויון נתן כדור עומק אדיר, וב-3-2 בישול אחרי תנועה יפה מכדור גדול של שרי.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אז טעיתי אמנם בזהות המארחת אבל הנקודה היא אותה נקודה - זה משחק אליו מכבי הגיעה סביב הרעש של ספסולו של אבי נמני אבל ברוך דגו לקח יוזמה. אחרי המשחק הזה הם האמינו שהם יכולים לזכות באליפות, הם גם יצאו פעמיים מפיגור שזה מרשים מאוד. עמיר תורג'מן עלה מהספסל והבקיע אחרי 7-8 דקות את שער הבכורה שלו העונה שהיה שער הניצחון. אני זוכר שבסיבוב הראשון מכבי חיפה ניצחה 0:1 במשחק שהיה יכול להיגמר בעשירייה אם לא לירן שטראובר ושאלו את ג'ובאני רוסו אחרי המשחק למה הוא מאוכזב והוא אמר: "אנחנו מכבי חיפה. אנחנו מתחילים לשמוח רק בשער השלישי" ופערי הרמות היו גדולים מאוד.

    ההרכבים היו:

    מכבי חיפה: דודו אוואט| אריק אג'יפור, אריק בנאדו, אלון חרזי, אבישי ז'אנו| וואליד באדיר, נאנד פראליה, מיכאל זנדברג| יניב קטן ויעקובו איגביני

    מכבי תל אביב: לירן שטראובר| אבי סטרול, טל בן חיים, גדי ברומר, סאלם אבו סיאם| תמיר כהן, ברונו הייס, ברוך דגו| אלי ביטון, אנדראס פרוחננקובס, רודריגו גולדברג