מחזור שביעי בליגת העל: הדרבי (החד צדדי?) התל אביבי במוקד, מכבי חיפה מתארחת אצל בני ריינה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/10/22.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,122
    לייקים שהתקבלו:
    26,244
    מין:
    זכר
    מאמין שבק"ש כן.
    בכל מקרה ב"ש מבחינת נוער מפגרת הרבה אחרינו וגם לא זכור לי שהיו לו בעיות בעומק בשנים מוצלחות.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  2. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אכן שחקן גרוע מאוד, אבל עדיין 2 רמות מעל מאור לוי. למאור לוי אין מקום בסגל של ריינה. זה שחקן שאחרי שנה-שנתיים בלאומית יחתום באיזה קבוצה ערבית עשירה מליגה א' או ב'. הוא ירוויח כסף מכדורגל נטו בגלל השנים האלה שלו במכבי חיפה. הוא לא ברמה של 2 הליגות הבכירות בישראל. רק עוד כמה שנים יבינו איזה הזוי זה שהדבר הזה שיחק שנים במכבי חיפה
     
  3. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    שוב, ב10 שנים של בכר כמאמן הוא לא גילה עניין בשום שחקן נוער, לא ממחלקת הנוער של המועדון שהוא עבד בו ולא ממחלקת הנוער מחוץ למנועדון שהוא עבד בו. הוא מעדיף פנסיונרים ושחקנים גרועים על פני שחקני נוער. זה עובדה. לחא מבין מה יש להתווכח. אם הוא רוצה להמשיך להתפתח כמאמן, הוא חייב לדעת לשלב שחקני נוער בקבוצות שלו.
     
    Love Is Red ו-EuropeGuy אוהבים את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,122
    לייקים שהתקבלו:
    26,244
    מין:
    זכר
    בכר לא אויב של עצמו.זה לא שהוא פספס מישהו מעניין. דן ביטון לא בדיוק הוכיח שפספס.
    שינסה לתת הזדמנויות עכשיו גם לשחקנים מהמחלקה במקום לוי וצ'יבוטה. במקום אליהו כבר יכנס רז מאיר לרוטציה.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  5. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    הוא לא אויב של עצמו אבל הוא מעדיף שחקנים שמבינים אותו גם אם הם גרועים על פני שחקני נוער מוכשרים. אין לו סבלנות להדריך שחקנים צעירים. יש הרבה מאמנים כאלה

    מזה לא פספס? אני מסביר לך שגם שחקני נוער מקבוצות אחרות הוא לא סופר.

    הוא לא יתן לאף שחקן נוער הזדמנות. חבל על הזמן. הוא ימשיך עד המוות עם המחבלים המקצועיים שלו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/22
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,843
    לייקים שהתקבלו:
    14,641
    מין:
    זכר
    ברק אף פעם לא היה חובב צעירים גדול
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  7. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    ברק בכר הוא מאמן גאון אבל הוא לא יודע לקדם שחקנים צעירים ואם לא גל אלברמן הוא גם היה מביא לכם שחקנים כושלים כי בבניית קבוצה הוא חלש.
    לכן זה שיש מעליו מנהל מקצועי זה כבר פחות מינוס אחד.
    הבעיה שגם אלברמן חיזק את ההרכב ושכח מהסגל.
    עם קרצב, קשר 50-50 מחליף ועוד קשר התקפי מחליף אתם עם סגל נהדר.
    אבל לא התחזקתם ובספסל אתם לא קבוצה מספיק איכותית והנה התוצאה.
    גם אצלנו בבאר שבע יש בעיה בעמדת המגנים המחליפים.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  8. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    אהבתי שמכתירים אותם כבר היום אבל אותנו מוציאים מהמשוואה ואתכם כמעט מוציאים.
    אנחנו בחודש אוקטובר נדבר בפבואר מי מועמדת לאליפות
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/22
  9. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,201
    לייקים שהתקבלו:
    761
    זו חשיבה לא נכונה לדעתי. אין לנו סגל מספיק טוב לשתי מסגרות אז בטווח הקצר ברור שהפגיעה היא יותר מ 5 אחוז. אבל מה שיותר חשוב זה הטווח הארוך ואת זה קשה מאוד למדוד. בטווח הארוך בלי אירופה יהיה לך הרבה יותר קשה להביא שחקנים טובים אלא אם תשלם להם המון. מוניטין וחשיפה אלו דברים חשובים לכדורגלנים ופקטור בהחלטה שלהם כשיש להם כמה הצעות. בטווח הארוך אירופה עוזרת לליגה.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,843
    לייקים שהתקבלו:
    14,641
    מין:
    זכר
    רואה את התקציר:
    -ינון אליהו עם טעות של בית סוהר. סגירה שלא עושים גם בנערים ב'. להגנתה של מכבי יאמר שהיא הביאה אותו בהשאלה ועם שכר נמוך, בתור המחליף של המחליף עד שמאיר יחזור(מה שהיה אמור להיות היום אבל נדחה משום מה) גם משפתי לא נקי בשער, אמנם הכדור פגע בחומה ושינה כיוון, אבל במצב נייח אתה אמור לקחת בחשבון שזה אולי יקרה. לא היה מספיק עירני.

    -מסתבר שלא רק דושאן ולאחוביץ' יודע לחגוג על קו ההגנה הגבוה שלנו אלא גם שלומי אזולאי

    -השבוע החלומי של דין דוד הסתיים והוא חזר להבקיע בנבדל
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/22
  11. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    כולם חוטפים בראש הבוקר באתרי הספורט חוץ מ? מאור לוי כמובן. כבר לפני 3 הזהרתי שגדל לנו פה מחבל מקצועי מהגדולים בהיסטוריה של המשחק. הגיע הזמן לשריקות בוז בכל נגיעה שלו בכדור. הבנתי גם שזה מה שמתכונן. רק הקהל יכול לעשות סוף למחבל כדורגל הזה

    משפתי שוער עלוב, יש לו הבנת משחק של מלצר. גרייס מהנוער עדיף עליו. אליהו היה יכול להיות אחלה מתאגרף, אין לו שום קשר לענף הכדורגל. את סק אפשר לשחרר אתמול, אין שום סיבה לתת לדייג הזה להריח את הדשא, בלם מהגרועים שהיו פה.

    4 שחקנים שהם בושה לענף. לא ראויים לכדורגל מקצועני. בושה שבכר מעלה אותם לדשא
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/22
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    1. ברק בכר גם אצלנו היה הרבה פעמים עם רוטציות מוגזמות (אין שום הצדקה לעלות כל כך הרבה פעמים עם השוער השני). וזה קרה אצלנו לא רק אחרי מוקדמות ליגת האלופות/שלב הבתים בליגה אירופאית, אלא גם בסוף השנה שפתאום הוסיפו משחק גביע המדינה באמצע השבוע והיינו עולים אליו עם רוטציה מוגזמת ולכן גם בתקופה שלו אצלנו לא זכינו בגביע (וזאת הייתה אולי הביקורת היחידה שקיבל מהאוהדים שלנו בתקופת האליפויות, שבגלל הרוטציה המוגזמת פיספס את ההזדמנות לזכות בדאבל בשלוש שנים שבהם שלטנו בישראל בצורה מוחלטת).

    2. בסוף בגלל הגבלת הזרים והשוק הישראלי הדל, הקבוצות הגדולות צריכות להחליט האם הם משלמות מחיר גבוה, הרבה פעמים גבוה ממחיר השוק בכדי להביא את הישראלים הטובים בשוק או כאלה שיכולים להתפתח להיות הטובים בשוק.
    אצל אלונה למשל, כן ראינו הרבה פעמים השקעה כספית אחרי שהבטחנו הכנסה משלב בתים אירופאי (אלחמיד, אוחנה).
    אני הופתעתי שכנעאן שגם גדל בחיפה וגם ורסטילי ויכול לשחק בכמה עמדות לא הגיע, מצד שני אם זה נכון שבן זקן ביקש 4 או 4.5 מיליון יורו עבורו אפשר להבין למה לא שילמו את הסכומים המבוקשים (אבל אז צריך לשאול למה הביאו 2 בלמים זרים כשיש כבר את גולדברג ולא ניצלו את עמדת הזר השישי לשחקן נוסף לקישור).
     
  13. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    ''אי אפשר שלא לבוא בטענות לשחקן כמו עומר אצילי שלא עשה כלום על המגרש, נע ללא מחשבה ולא השפיע על המשחק. הוא לא סיכן את השער, וכפי שזה נראה בטורינו היה לו יותר קל מול הגנת יובנטוס. כאשר אצילי חלש ובוודאי לא מבקיע, האחוזים של הירוקים מבחינת גולים ובישולים צונחים'

    איציק חרטטנוביץ. 50 שנה הוא רואה כדורגל ועדיין אין לו הבנה בסיסית. מה אצילי יכול לעשות כשהקישור לא מתפקד? הוא שחקן שצריך לקבל מהקשרים את הכדורים לבלטה הקטנה שלו ועם הפנים לשער, אחרת הוא לא מסוגל להשפיע. שחקן מאוד תלותי. איפה חזיזה ושרי ואיפה הוא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/22
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    ברק בכר כרגע הוא המחבל הכי גדול במשחק של חיפה, לעלות עם שוער שני נגד ריינה? למה? בכלל אני לא מבין את הסיבה ששוער שני פתאום עושה רוטציה בין ליגה ואירופה. אין בעיה ששוער שני ישחק כשהעונה הוכרעה והמטרות הושגו, אין בעיה שישחק בגביע הטוטו (עוד סיבה למה המפעל הזה במתכונת הנוכחית של מיני חצאי גמר וכל השאר היא מתכונת גרועה), אין בעיה שישחק בגביע המדינה, אין בעיה גם שישחק במשחקי אימון - אבל למה לשלב בין ליגה ואירופה, אלא אם אתה חושב שג'וש כהן שוער גרוע (קודם כל הוא באמת שוער גרוע בואו נתחיל בזה). האמת היא שלמכבי חיפה אין סגל - לא לשתי מסגרות וגם לא למסגרת אחת. מספיק להסתכל על העובדה הפשוטה שברק בכר מסתכל על הספסל, ומעלה צ'יבוטה שהוא לא יותר מ-"שם על הנייר" או מעלה "רוקאביצה" שהוא גם שם על הנייר אבל הפסיק לשחק כדורגל כבר לפני שנתיים, ועוד כל מיני בסגנון הזה. למכבי חיפה אין ספסל. ויש לה עד ינואר למלא ספסל - מה זה למלא ספסל? להביא 4 שחקנים חדשים, אבל איזה 4 שחקנים? עדן קארצב? למה לו לבוא לשחק בספסל של חיפה. חמודי כנען? למה לו לבוא לשחק בספסל של חיפה? כבר הוכח שאפשר לצאת מאשדוד לאירופה - בלגיה וסקוטלנד, כבר הוכח שאפשר לצאת מנתניה לאירופה - בלגיה, סקוטלנד, גרמניה - עברו להם 15 השנים האחרונות שאפשר לצאת לאירופה רק מהקבוצות הגדולות. הסיבה היחידה ללכת למכבי חיפה או למכבי ת"א ולא בכדי לשחק שם בהרכב, היא בשביל הרבה כסף, וזה בידיעה שאתה כנראה מוותר לחלוטין על אירופה או החלום האירופאי. זה בסדר אם אתה שחקן נחמד+ סטייל דור פרץ ויונתן כהן, זה לא בסדר אם אתה עדן קארצב, מפוצץ בכישרון או חמודי כנען, עוד אחד עם הרבה כישרון. כי הליכה למועדון הזה עכשיו זה עובדה מוגמרת עוד 3 שנים בארץ - ובגיל שלהם עוד 3 שנים = אין קריירה אירופאית ב-99.99%.

    אם מכבי ת"א תיקח אליפות, זה כי היא פשוט תנצח את הקטנות. אולי זה היה נראה קיצוני בתחילת העונה, אבל בסוף המספרים התחילו להתיישר. אליפות לוקחים נגד הקטנות ולא נגד הגדולות, ומכבי ת"א, סביר שתתפקד יותר טוב נגד הקטנות מאשר מכבי חיפה העונה. מנטלית. סגל. המכשול היחידי של מכבי בשביל האליפות הוא אם המאמן שלה ימשיך לעשות שטויות, ובינתיים הוא סופר 4 משחקים שהוא לבד, חירב לקבוצה, וכולם היא לא ניצחה: אריס סלוניקי בחוץ (בנס דניאל וערן עלו שלב), ניס בחוץ (די הרחבתי על זה מספיק רק בגלל הכישלונר הסדרתי הודחנו מול קבוצה שפחדה מעצמה, אגב ניס מאז עדיין פח אשפה), אשדוד בחוץ (מגרש קטן, צריך זריזות, אז בואו נושיב את גלוך על הספסל 65 דקות במיוחד כשאין לנו גם חלוץ וזהבי ביכולת חושך, הוא כנראה בנה על הפנדל) מכבי חיפה חוץ (לעלות עם ואן אובריים קשר ימין? באמת? ודור פרץ קשר שמאל? באמת? וזה כשיש לך דן ביטון בספסל שיכול לשחק כנף שמאל. ואם כל כך חששת מההגנה, למה לא לתת לדור פרץ לשחק בלם בתפקיד שהוא יודע, מה גם שהוא שחקן יותר פיזי ויותר גבוה משירן ייני ושחר פיבן, יחד. אוסקר גלוך 8 דקות? בעולם מתוקן עם מנהל מקצועי למחרת המאמן בשיחה איתו ועם קנדה מסביר את זה. יובאנוביץ 23 דקות, פארפה גויאגון עוד אחד שיכול לשחק באגף בקלות 13 דקות. באמת ניהול המשחק הכי מזעזע שראיתי ממאמן של מכבי מאז ימי רן בן שמעון ואבי נמני). אגב שמעתי אותו מדבר שטויות במסיבת עיתונאים על כמה שהוא התאים את השיטה לסגל. אם זה היה נכון הוא לא היה מעלה את הביזיון הזה במשחק מול מכבי חיפה.

    בית"ר ירושלים - סליחה בית"ר לה פמיליה, בלי ירושלים, איזה אושר איזה עונג. אני לא שונא בית"ר באמת. באמת באמת שלא. ליבי ליבי עם האוהדים שהם בני ערובה של הקומבינה הניהולית ושל הלה פמיליה שרק רע בא איתם. אבל אני כל כך שמח. ואני מאחל לבית"ר להפסיד עוד 30 משחקים ולרדת ליגה בבושת הפנים - כי זו הדרך היחידה שתהיה לדבר הזה תקומה. הם יכלים להמשיך להביא חנציסים וגגרויים וניקולסקויים ומה שלא תרצו עד מחר. זה מועדון בלי נשמה. ועדון רקוב. שהיסודות שלו כבר לא רקובים הם כבר מזמן הוטחו.הם לא קיימים. אמרתי ואני לא אשנה את דעתי - רק חורבן ובניה מחדש עם התגייסות של כל אוהדי בית"ר מליגה ג'. נורדיה היה נחמד אבל הוא היה מיזם של משוגעים לדבר ולא בא מתוך העם. בית"ר היא משיכה של חולי סינדרום ירושלים בתור בעלים - זה ימשיך להיות ככה כל עוד הבעלות לא תהיה של האוהדים. ובית"ר היא משיכה לרוע ואלימות כל עוד לה פמיליה ישלוט בו. הדרך היחידה לתקומה זה פשוט להשאיר את לה פמיליה לבד שיילכו ה-1000 אוהדי ביתר לה פמיליה לבד למשחקים. עם עצמם. וכל שאר ההמון יתחיל נקי. מאפס. כי ככה ההמון ישלוט על ביתר וימנע מהזויים להגיע וככה הוא יסלק את לה פמיליה מקרבו. וככה ורק ככה בית"ר תחזור להיות בית"ר ירושלים, כזו שגם יכולה לקחת אליפות ולא לראות אותה ביוטיוב.

    הפועל ירושלים נהנתה מריצה יפה, של ארבע נצחונות רצופים והופ זה נגמר. עכשיו התורנית זה בני סכנין. בשבוע הבא מכבי באה לדוחא, יהיה מעניין לראות את איביץ ה"גאון" אם אולי בפעם החמישית הוא יילמד. בכל מהקרה מה שסכנין עושים עד עכשיו הוא נהדר, אבל הם כבר שנתיים עם סגל טוב ונמצאים באזור הפלייאוף העליון. הם מתנהלים שכונה. אין כסף. אלימות של הקהל. ואיכשהו הם באמצע הטבלה. זה מראה לכל השאר על איך שהם מתנהלים כנראה עוד יותר רע. לגבי הפועל ירושלים בסדר אף אחד לא ציפה שהם ירוצו לאליפות, אבל זו גם הליגה הישראלית, היא בנויה מהרבה מומנטומים קטנים של 3-4 נצחונות של קבוצות. אני עדיין לא ראיתי קבוצות שרושמות פה 6-7-8-9 נצחונות רצוף פרט לשלושת הגדולות היום של הכדורגל הישראלי ואני צופה שזה ימשיך המטוטלת הזאת וינוע בין הקבוצות. אבל הפועל ירושלים יכולה להיות רגועה, לרגעי חרדה של העונה שעברה היא כבר לא תגיע ואני מאמין שהיא תיקח לפחות עוד 10 נק' עד סוף הסיבוב. נכון הפועל ת"א מקום לפני אחרון, וגם אם תפסיד מחר בדרבי היא תישאר ככה, אבל לדעתי זה עניין זמני בלבד, אין לי ספק שדראפיץ' כן יצליח להתגבר על הפתיחה הרעה והסגל העלוב, והוא ייקח את הפועל קדימה. לא תרד ליגה. ועדיין יכולה להיות בפלייאוף עליון למרות הפער שנראה גדול. ריינה, חדרה, קש, בית"ר - ארבעת אלו אמורים לתת להפועל בין 10 ל-12 נקודות עד סוף הסיבוב (בלי אשדוד, בלי חיפה ובלי דרבי). חדרה ואסף נמני פרט להתפרקות מול מכבי ת"א, גם אם הסגנון פחות אטרקטיבי או מעניין (ולמה שיהיה מעניין?) ממשיכים בדרך שלהם.

    לגבי מכבי נתניה, אני מבין את האכזבה של האוהדים, העונה הזאת מזכירה לי איזה עונה של אינטר עם הקטור קופר לפני כמעט 20 שנה, שבאיזה 20 משחקים היה לקבוצה איזה 13 תיקו ובקושי 3 הפסדים. מאמין שאנחנו נראה את מכבי נתניה הולכת בכיוון הזה. זה לא בהכרח דבר רע, אבל בסוף, מכבי נתניה לא טובה בגלל הזרים שלה. אולי עכשיו כשטוואמסי חזר זה עוד ישתפר, כי בכל זאת הוא שחקן ברמה מעל כולם, ועדיין, גם עונה נחמדה באמצע היא בסדר עבור מכבי נתניה הנוכחית. נכון שציפו ועדיין מצפים שם למקום רביעי ואולי זה עוד יקרה, אבל זה יהיה הרבה יותר קשה מהעונה שעברה וסביר שאם זה יקרה, זה יקרה רק בפלייאוף ששם הקבוצה פתאום תתפוצץ לה. אני צופה שמכבי נתניה לא תפסיד הרבה משחקים עד סיום הסיבוב, אולי עוד 2 גג, אבל מנגד אני גם צופה שיהיה לה עוד לא מעט תיקו. אם אני צריך להמר איך יסתיים הסיבוב של מכבי נתניה, הוא יהיה אפור (לא הימור מופרך כמובן) והיא תסיים את הסיבוב עם 3 נצ 6 תיקו ו-4 הפסדים. לא נורא. לא אסון.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,771
    לייקים שהתקבלו:
    19,426
    בטווח הארוך אם לא תצליח בליגה - שום מוניטין לא יעזור לך.
    מה עוזר לי המוניטין אם בעונות הבאות אני לא מתמודד באלופות? ואני לא אתמודד אם אני לא אדאג קודם כל לליגה.

    ואני אגלה לך עוד משהו - בסוף מה שמעניין שחקני רכש פוטנציאליים זה בעיקר כמה כסף הם יקבלו. הנה, פלאניץ' היה פה בורג משמעותי והעדיף ללכת להרוויח יותר כסף מחוץ לאירופה במקום לשחק בבתים באלופות.


    אני לא נגד להתמודד באירופה ברמה עקרונית. אני נגד כי ברור לי שבמקרה של חיפה זה חד משמעית על חשבון הליגה.