האיטלקיות במפעלים האירופאים 2023/24:: פיורנטינה שוב בגמר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏27/8/22.

  1. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,956
    לייקים שהתקבלו:
    3,356
    שאפו לאינטר, אני חושב שמעבר לשמחה של עליה לשמינית, מדובר פה בבוסט בטחון מטורף להמשך העונה.
    דיברנו פה הרבה על יכולת יציאה ממשבר - הנה הזדמנות אדירה לעלות על הגל הנכון ולשנות את העונה.

    נקווה ששבוע הבא מילאן תעשה את המוטל עליה ותעלה גם היא. סך הכל 3 מ4 זה לא רע, עם כמה שהרביעית היא בושה.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    לדעתי התגובות היו בעיקר כי הכתרת את רובן דיאס לבלם השני בטיבו בעולם למרות שגם היום תמצא קונצנזוס שהוא לא כזה. בהתייחסות לפורטוגזים בכללי, מרביתם שחקנים נהדרים אבל באותה מידה גם מנופחים ותתפלא עד כמה אני מכיר את הליגה הפורטוגלית, כולל התחתית החלשה מאוד שלה. בדור בחדש אני רואה רק שחקן אחד שהוא באמת באמת טופ קלאס ולצערי הוא ביריבה העירונית שלי.

    קמפיין מוצלח מאוד של אינטר ונאפולי. בדיעבד, הבתים האלה היו פחות חזקים ממה שציפו ועדיין צריך לדעת לנצל את זה. נאפולי באמת נמצאים במומנטום נפלא ובמועדון כזה (שמאוד מזכיר לי את המועדון הישראלי שלי) כל דבר טוב/רע מתעצם לאור האנרגיות של העיר והקהל. אני עדיין סבלני איתם, אבל בצ'מפיונס הגעה לשלב הנוקאאוט היא כבר משהו להתהדר בו ולכו תדעו לאן יגיעו. ריינג'רס ספציפית אחת הקבוצות החלשות בתולדות המפעל אז אין יותר מדי מה לקחת מאתמול.

    גם אינטר פגשה אתמול יריבה חלשה מאוד, הכי חלשה שפגשנו מאז שחזרנו למפעל ובאמת שלרגע לא הייתי בלחץ שלא נעשה את זה. המומנטום לגמריי איתנו ולדעתי קרו שני דברים שהובילו לתגובה טובה של הקבוצה מקצועית:
    1. אוננה. הוא לא שוער ענק ולא נתקל במבחנים גדולים עד כה, אבל נראה שהוא מעניק יותר ביטחון להגנה שלו מאשר הנדנוביץ' שבשיאו היה שוער ברמה אחרת מאוננה אבל שיאו עבר מזמן ומשנה לשנה השערים שהוא סופג קלים יותר. עדיין יש לנו נפילות הגנתיות, כמו נגד פיורנטינה, אבל בששת המשחקים האחרונים נראה שההגנה מתייצבת וזה משליך לכל הקבוצה.

    2. הפציעה של ברוזו. ברוזו היה ונשאר הקשר הכי חכם באינטר, אני לא אקח את זה ממנו. אבל אורך הפציעה שלו והצלקות שנותרו מהעונה שעברה ממשחקים שברוזו לא שיחק, הכריח את אינזאגי לשנות את השיטה שלו. הקאן אמנם משחק אחורי יותר מבארלה ומיקי, אבל נדמה שכל שלישיית הקישור מעורבת יותר בהנעת הכדור מאחורה ומתקשים ללחוץ את הקבוצה. פעם מיקי למטה, פעם בארלה ולצד הקאן זה משחרר את הקבוצה להנעת כדור יותר בטוחה. המעורבות הזו גם כאילו העירה את בארלה מתרדמת ארוכה והוא מצוין במשחקים האחרונים. אני כל הזמן טענתי שהחשיבות של בארלה לאינטר לא פחותה מזו של ברוזו וכשבארלה טוב, אינטר טובה.

    צריך לציין לטובה את אינזאגי שבאמת למד איך לייצר את המיטב דווקא כששני שחקני מפתח כמו רום וברוזו פצועים, נדמה שגם הוא התאושש מהשוק של פתיחת העונה וזה נראה יותר טוב עכשיו. לא וואו, אבל יותר טוב. עוד צריך לציין לטובה את מיקיטריאן שבאמת מביא הרבה יותר ממה שכל קשר רוטציה הביא בעונה שעברה. ניסיון העבר שלו כשחקן התקפה ביחד עם המשמעת הטקטית והעבודה על המגרש מייצרים שחקן די מיוחד שגם מביא הרבה למשחק הלחץ וגם מאיים על השער לא מעט. לגמריי כלי שעזר לנו להעפיל לנוקאאוט וגם לשפר עמדות בליגה.

    עכשיו צריך לקוות להשיג את התוצאות הטובות ביותר עד הפגרה, לקוות שאף אחד לא יפצע ואז לתת לאינזאגי והבחורים לעבוד. התקווה האמיתית למונדיאל היא שבלגיה וקרואטיה יודחו בבתים ושטורו יחזור אלינו כאלוף עולם.
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אינטר לאט לאט מייצרת\מחזירה מסורת של שלבי נוקאאוט וזה טוב מאוד עבורה. היא הגיעה למשחק הראשון נגד ברצלונה בכושר קטסטרופלי והצליחה להתאושש, בציפורניים. אני חושב שניקולו בארלה ולאוטרו אולי לא השחקנים הכי "בכירים" בשיפור אבל יש להם מניות רבות. שניהם נתנו גם מופע בקאמפ נואו נגד ברצלונה. הפער מנאפולי עומד על 8 נקודות. אני אהמר, מכל מיני סיבות, ואני לא איזה פרופסור - שהגרף שלה יירד משמעותית בהמשך העונה בלי קשר לכמה נציגים היא תשלח למונדיאל. אני כן מצפה מאינטר חד-משמעית להיות חלק ממאבק האליפות. בדקתי את לוח המשחקים, נכון להיום היא קבוצה טובה יותר מיובנטוס וצריכה להוכיח את זה גם במשחק בטורינו. יש לה גם את אטאלנטה לפני המונדיאל. והמשחק הראשון אחרי שהזיקוקים נגמרים - נאפולי..
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,617
    לייקים שהתקבלו:
    6,723
    הדיון התחיל מזלזול איך בכלל אפשר להכניס מישהו בן 22 מהליגה הפורטוגלית לדיונים של בלמים רציניים, שם זה התחיל.
    לא הבלם השני בטיבו בעולם? נכון, עם ההתרסקות של ואן דייק הוא הבלם הכי טוב בעולם.
    מי טוב ממנו היום?

    מי אלה הפורטוגלים המנופחים? טרינקאו ופדרו נטו? וויליאהם קארבליו ילד הפלא מ2008? פאביו סילבה ב32 לוולבס לפני שלוש עונות?

    בחייאת, אין עמדה היום על המגרש שאין לפורטוגל את השחקנים הכי טובים ביבשת.
    אתה עוקב אחרי דיוגו קוסטה? יש שוער טוב ממנו אנדר 24 בעולם? כל משחק שהוא לא mom בו בשנה ומשהו האחרונות זה פתח לועדות חקירה.
    כמה מגנים שמאליים טובים מנונו מנדש יש?(חגג 20 לא מזמן), כמה מגנים בכל תפקיד יש טובים מקאנסלו?
    ויטיניה בקישור זה כשרון לא פחות גדול מטונאלי, קאמבינגה וכל מיני שמות סקסיים שיקטלגו ב80-100 מליון.
    לא מפתיע שהוא מקובע להרכב בפריז כמעט מהשנייה הראשונה.
    פה ושם תמצא שמות של שחקנים שרוכבים על גב של שחקנים/מאמנים אחרים (למשל, ״הרנסאנס״ של ג׳ואאו מריו שהוא שחקן עלוב שמשחק ליד אנזו ופלורנטינו לואיז באותה חוליית קישור בקבוצה הכי עמוקה בפורטוגל השנה)או מתאוס נונס, שאני אזהרתי את גולדינג אינספור פעמים שמדובר בשחקן בינוני שמועד לפורענות(והדבר הזה עלה 55 מליון פאונד...), אבל אלה תחלואות טבעיים של ליגה שפשוט נמצאת בשיא שלה.
    כשאתה שם את נונס ליד פאלהינה כמה עונות בכדורגל של אמורים אז יהיה קשה לזהות בלוף, זה יתבטא גם באינפלציה של ווליו.

    על ההתקפה אין לי בכלל מה לדבר.
    מי מנופח שם? ברונו פרננדס? ברנרדו סילבה? אולי היחיד זה אנדרה סילבה, שאלמלא סאנטוס לא צריך אפילו להיות בסגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/10/22
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    אין לי טעם לזרוק כמה שמות, לציין בכמה קנו אותם ולטעון שהם ה"טובים בעולם!!". אני רק אציין שמול אותם השמות שזרקת פה, ראיתי שחקנים מליגות אחרות ומדינות אחרות שנראים לא פחות טוב ממקביליהם הפורטוגזים ולא מקבלים את אותו ההייפ. הפורטוגזים אמנים בשיווק השחקנים מהליגה המקומית וזה רק לזכותם, לפעמים יוצאים משם שחקנים אדירים ולפעמים לא, אבל הם יודעים לייצר ביקוש.

    וכן, זה כולל גם את סנדרו טונאלי וג'יו דונארומה.
     
  6. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,543
    לייקים שהתקבלו:
    898
    מי משחק יותר טוב מרובן דיאז היום? הוא נראה רע מאוד העונה, אז הרבה בלמים.
    סאליבה, מרקיניוס, רודיגר (העונה ספציפית), מיליטאו, רומרו, טיאגו סילבה (אבל הוא בשלישיה), קים של נאפולי, קונדה. הרוב משאר הבלמים שאולי ברשימת הישגי קריירה לא יהיו לפניו - אבל נראים יותר טוב ממנו העונה, ברמר, פאו טורס, גם מרטינז שלכם נראה יותר טוב.

    אני לא מקטלג לפי מדינות ופורטוגל היא אחת האהובות עליי אבל יש שם כמה שחקנים מנופחים כמו בכל מדינה -נלסון סמדו של וולבס היה פעם בברצלונה זוכר? ריקרדו ודנילו פריירה, אנדרה סילבה, אפילו גריירו די מנופח, דאלוט נופח בעבר ה-מ-ו-ן, גדסון פרננדס שפרש לטורקיה בגיל 23. לא משהו יוצא דופן, יש בכל מדינה.

    חסר לפורטוגל בלם ליד דיאס בהנחה שהוא ישתקם מהפורמה שלו העונה, שחקן לכנף ימין כי ברנרדו סילבה צריך לשחק באמצע ונקווה שהחיים הקלים בצרפת לא יהרסו לויטיניה את המנטליות הלוחמנית כי מאחוריו ברוטציה זה רנאטו סנצ'ס ורובן נבש שהם טובים מאוד אבל מאוד לא עקביים. וזה בלי להזכיר את הבחירות ההזויות של המאמן ההזוי שלהם.
     
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,617
    לייקים שהתקבלו:
    6,723
    היחיד מכל הרשימה שלך שנותן פייט לדיאז העונה זה סאליבה ואולי רודיגר.
    בסדר, קונדה על 500 דקות הלה ליגה הראשונות שלו בברצלונה.

    רובן דיאז נראה רע מאוד העונה? זו חתיכת הצהרה.
    יש לך שני משחקים עוקבים ספציפיים להניח לי מול העיניים שבהם נראה רע מאוד? ממש גורם לי לתהות אם אין פה נס שהם במצב כל כך טוב בכל המפעלים הרלוונטיים עם בלם פותח שנראה רע מאוד העונה.
    רע מאוד העונה זה ואן דייק, זה ההגנה בצ׳לסי, זה גבריאל.
    זה רע מאוד.


    בוא נפרק את השמות שהנחת פה-
    סמאדו אכן פלופ גדול, רק מתי הוא נחשב כשרון כלשהוא, לפני 8 שנים?

    דאלוט מעולם לא נחשב לכשרון גדול. לא בנוער של פורטו ואפילו לא אצלינו.
    מזכיר לך שהשאלנו אותו מפה רק שילך והוא חזר לפה אחרי שאפילו 6 מליון לא הצלחנו לגייס עליו.
    העונה האוהדים שלנו כרגיל מגזימים איתו.
    כייף לראות שטן האח לא נופל בפח ואנחנו כבר מקושרים למגנים ימנים(עמדה שהוא היה מחזק כבר בקיץ במקרה של מכירה של ביסאקה).

    אבל אם אתה הולך עד לדנילו פריירה, רירקדו פריירה, אנדרה סילבה וגיידסון פרננדס(זוכר מי התריע שמדובר באחד הבלופים הגדולים כשמוריניו הביא אותו לאנגליה?), אז i rest my case.
    אתה הולך לי רחוק לשחקנים שלפני כמעט עשור מישהן פמפם שהם כשרונות.
    זה בדיוק עדות לאן הכדורגל הפורטוגלי התגלגל מאז.

    תיקון קטן לעניין הקישור בפורטוגל.
    מי שצריך דחוף לתפוס מקום ברוטציה זה פלורנטינו לואיז(שמתחיל להצדיק את ההייפ הגבוה שהיה עליו בגילאי נוער).
    פאלהינה, לואיז, ויטיניה עם אפשרות לשלב את סילבה/ברונו בשלישייה וכשמאחורה ברוטציה רנאטו סאנצ׳ז ונבס זה מצוין.
    אפילו עומק אדיר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/10/22
  8. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,543
    לייקים שהתקבלו:
    898
    דוגמה זה מול ניוקאסל ופאלאס במחזורים 3-4 (למרות שלא האמנתי שאני אמצא כי לסיטי הזאת יש כל כך הרבה דרכים להעלים דברים, הם יכולים לעלות עם עשרה וקונוס ולהיראות טוב). מול ניוקאסל הוא היה כל כך גרוע שפפ החליף אותו. בגלל עניין המהירות לדעתי פפ העדיף ללכת על בלם רביעי/מגן ימני בדמות אקנג'י למרות שהוא בינוני אבל את סיטי היריב לא תוקף כמעט ויש לו מהירות למתפרצות ולחלטר בימין - בניגוד לדיאס. מקווה שפפ יתחרט על זה אם הוא ישחק עם אקנג'י בטעות במשחקים בשלבים מתקדמים בצ'מפיונס.

    קים של נאפולי בעונת פריצה, יש בו הכל. גם בשנה שעברה בפנר אמרו שהוא היה מעולה אבל מי רואה ליגה טורקית. מרקיניוס כבר שנים WC אבל לא מקבל מספיק הכרה (בצדק) כי הוא משחק בצרפת, ברמר היחיד שאיכשהו מחזיק ליובנטוס העלובה את ההגנה ולפני שבוע חטף פציעת המסטרינג, רומרו מצוין בספרס, לא הייתי פוסל כל כך את שאר השמות שפסלת מהר.

    נלסון סמדו זה לא לפני 8 שנים, עד לפני 3-4 וחצי שנים היה עליו הייפ כשהוא היה בהתחלה שלו בברצלונה - זה לא ירד בבת אחת, ניסו לתת לו צ'אנס בגלל המבנה הפיסי שלו. דאלוט היה נחשב מאוד בעיני מוריניו, שהיום אנחנו יודעים להגיד מה זה שווה, אבל הוא סחף אחריו באקסטזה מיליוני אוהדי יונייטד שחלקם עוד מחזיקים בזה עד היום ובטוחים שעוד מעט הוא פורץ ונהיה מהטובים בעולם, כמו שכתבת. ריקרדו פריירה עד לפני שנתיים היה עליו הייפ מטורף ודיונים פה שגם אני השתתפתי בהם שכולם לא הבינו איך אחד המגנים הימניים הטובים בעולם משחק בלסטר אבל אז הפציעות הכניעו אותו סופית. אנדרה סילבה זה גם שנתיים-שלוש אחרונות, ההייפ עליו (כמובן לא מוצדק) היה על השערים שלו בפרנקפורט לפני שעבר ללייפציג. אלה לא דוגמאות מושלמות, ברור, אבל בכל מדינה אפשר למצוא ואין ספק שכמות הכשרונות בפורטוגל היא מטורפת, זה כאילו כל המדינה התגייסה.
     
  9. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,585
    לייקים שהתקבלו:
    118


    גם זקאני נפלא, והוא עוד יכול להשתפר.
    מקווה שנסיים ראשונים בבית שהיה נוח והתפתח לקשה (גם בגללנו).
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  10. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,790
    לייקים שהתקבלו:
    2,197
    מין:
    זכר
    רומא לא מסוגלת לנצח את הפועל חדרה.
    אני לא צוחק.

    -אני מתכוון לכל מילה.
     
  11. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    פרפארים היטמאיי כבש, איזה שם ענתיקה.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  12. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    988
    לייקים שהתקבלו:
    304
    מין:
    זכר
    בלתי נתנים לצפייה , אנחנו בדד לוק
     
  13. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,790
    לייקים שהתקבלו:
    2,197
    מין:
    זכר
    חחחח רומא היא אוייבת הכדורגל היפה. אוייבת הצופה הנייטראלי.

    זה כמו אייאקס כפול מינוס אחד.

    אם יש בטעות כדורגל יפה חייבים להכחיד אותו.
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,617
    לייקים שהתקבלו:
    6,723
    המצאת עובדות מרשימה, תיארת פה תאוריה שלמה של תוצאות ונסיבות.
    רק חבל שבמשחק מול ניוקאסל הוא בכלל לא פתח אלא נכנס כמחליף כשאקה נפצע ולא הוחלף.
    אגב, הוא באמת היה גרוע שם כמו כל ההגנה שלהם(והקישור). זה היה משחק ביזארי לחלוטין. אולי כשהכל בא לך כל כך בקלות אתה לפעמים זוכה למשחק ביזארי כזה(אחרי הכל המשחק היחיד שאיבדו בו 2 נקודות אחרי פתיחה חלקה).
    דיאס בלם מהיר בטירוף ובעיקר יכול לתפקד גם כליברו שזה משהו שאקנג׳י לעולם לא יישם וגם לא אקה שהוא אלרגי לכדור.
    למה פפ משחק איתם לפעמים? כי זה פפ, הוא חי בתחושות שלא משנה מה יעשה כולם יסגדו להחלטות שלו וזה הברקה או לכל הפחות הסיפור.
    יפה מצאנו משחק חלש של דיאז מתוך כל העונה הזאת. משחק רע או טוב לא מגדיר את העונה שלך, הוא בעונה מצוינת וזה קונצנזוס.
    המרחק מלהחזיק בדיעה שהעונה שלו לא מצוינת ללפלוט לנו שהוא נראה רע מאוד זה כמו המרחק בין לזרוק קאונטר נצחונות לג׳רארררד בתפקיד אחרי חודשיים ולהשוות אותו למאמנים שאשכרה עשו משהו בחיים שלהם.
    קצת איזון בחיים, לא יזיק.
    אז מהליגה האיטלקית אני מאמין שהכי הרבה תפסתי משחקים של נאפולי, אני די מכור לקבוצה הזאת.
    קים בהחלט בלם חמוד שיש לו אפסייד אבל אני לא מזהה בהגנה שלהם עדיין שום איזה הברקה יוצאת דופן.
    בהחלט יש להם קישור פיזי מאוד וההתקפה שלהם היא wow אחד גדול ומלאה בגיוון.
    מרקיניוס כבר שנים לא באמת נתן את הטון במשחקים עם משמעות ולכן הוא לא נתפס כwc.
    לא בנבחרת ולא באלופות.
    שיתן רבע מהקמפיין שנתן דיאז בעונה הראשונה שלו בסיטי ואז נכתיר אותו למשהו. בגדול זה לא בלם שהוא בוס בהגנה אלא מהאלה שנגררים אחרי בלמים ושחקנים מובילים ולפי הבטחון של הקבוצה שלו באותו יום נתון אתה תדע איזה הופעה הוא יתן לך.

    ברמר שנה שעברה היה מצוין, העונה אי אפשר להגיד שהוא מצוין.
    כן ניתן לתת לו הנחה כי הוא נפל לסיטואציה לא קלה אצל קבוצה מתה עם מאמן קבור שאונס את הקבוצה שלו כמו שראנגניק וסולשאייר אנסו את הקבוצה שלי. לא כייף להיות קורבן אונס, עוד יותר לא כייף לחזות בזה ולהיות חסר אונים.
    ניתן לו את הזמן להתאקלם כמו שצריך לתת לבלמים אחרים שהזכרת שלא עשו עדיין כלום אבל גם לא שיחקו מספיק(למשל קונדה).
    אתה לא צריך ללמד אותי מתי נלסון סאמדו פרץ.
    הוא נקנה בגיל צעיר מאוד על ידי בנפיקה ופרץ בצורה די מסחררת בליגה הפורטוגלית ב2015 עם המון משחקים זכורים נגד הגדולות.
    כבר באותה עונה המון קבוצות גדולות ביבשת עקבו אחריו וקושרו אליו ובסוף פחות משנתיים אחר כך(כשהוא כבר צובר גם הופעות באלופות), ברצלונה נפלה לפח ושילמה 35 מליון אירו. העולם לא הכיר אותו ביום שעבר לברצלונה אלא ב2015 שנה שבה גם התחיל לערוך הופעות בנבחרת.

    דאלוט לא היה נחשב כלום בעיני מוריניו.
    מוריניו כל כך החזיק ממנו שהוא הביא לו, תחזיק חזק 4 הופעות ליגה ב17 משחקי ליגה שניהל באותה עונה.
    דאלוט זה מישהו שהגיע לחלוטין בלי הייפ, לא היה סביבו הייפ בגילאים צעירים ואפילו בפורטו הוא לא באמת פרץ.
    רוב אוהדי יונייטד לא התלהבו ממנו מעולם כי לא היה ממה להתלהב. מדובר במגן שסתם מסוגל לכדרר(בלי שום פואנטה), לא נותן כלום בהתקפה ובהגנה היה מסדר שני שערים למשחק.
    אפילו במילאן הוא כלום, כל כך כלום שאפילו לקחת אותו בהשאלה לעוד עונה הוא לא היה אופציה. השנה יש אוהדים שלנו שמתלהבים כי נראה שבאמת טן האח בינתיים לוקח אותו לקצה מבחינת יציבות, הוא עדיין מגן בינוני במקרה הטוב. כמובן שזה יהיה דביק ומעייף אבל אני אתפלא אם לא ננחית לו מגן על הפרצוף בטווח של החצי שנה הקרובה.

    ריקרדו פריירה היה מגן מצוין עד סוף 19-20, העתיד היה מזהיר מבחינתו. הפציעות גמרו אותו, קורה.
    לא חושב שנפלנו בפח עם ההייפ. היה הייפ כי שנתיים הוא שמר על רמה גבוהה מאוד התקפית והגנתית והדרך שלו לקבוצה גדולה הייתה סלולה. ואז הגיעו הפציעות שגמרו אותו.

    הנקודה היא שלא צריך ללכת פה במעגלים. הכדורגל הפורטוגלי מעולם לא היה במצב טוב יותר.
    איך שלא תסובב את זה בטופ 20 של הכדורגלנים בעולם אתה יכול בקלות להכניס 7-8 פורטוגלים.
    תחפש כל עמדה על המגרש כמעט ובטופ 5 שלה אתה יכול להכניס לפחות שני פורטוגלים. זו העדות הכי טובה לתהליך שעברה המדינה הזאת.
    כמובן שיש תופעות לוואי של המון שחקנים בינוניים שיהנו מהשואו אוף הזה ובעזרת הסוכנים הפורטוגלים המחירים שלהם לאנגליה יאמירו למספרים מצחיקים(כמו למשל מתיוס נונס שאני שנה וחצי מזהיר את כולם, כולל @golding אחת לכמה חודשים, מלפול בפח איתו וכמו שאתה שם לב וולבס נפלה).
     
  15. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,790
    לייקים שהתקבלו:
    2,197
    מין:
    זכר
    בראיון אחרי המשחק:
    "Mourinho: “We played an excellent match

    עלובי החיים.