נבחרת אנגליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י אמיר ע, ‏8/8/10.

  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    טייק איט איזי, כולה תיקון קל.

    אותי אתה לא צריך לשכנע לגבי בלינגהאם, בתור אחד שצופה בו לא מעט אני חושב שהוא הדבר האמיתי. הוא לדעתי דוגמה מושלמת לבוקס טו בוקס המודרני - חזק, מהיר, מחויב, אגרסיבי, טוב בשני צידי המשחק ולא פחות חשוב - מנהיגות טבעית וחוסן מנטלי.
    אם ישמור על הגוף שלו, עתיד גדול לפניו.

    לגבי המונדיאל הקרוב - צריך לראות באיזו פורמה תהיה הנבחרת שלו, אני ממש לא מצפה ממנו בגיל 19 לסחוב את הנבחרת על הגב.
     
    DaveTheSave ו-avdz7 אוהבים את זה.
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אני כמעט לא עוקב אחרי מילאן לאחרונה אבל שמעתי שהעונה הוא בירידה. @yonmu יוכל להרחיב.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,609
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    הוא לא מדהים וגם לא הוכיח מעולם שהוא מדהים במעמדים הגדולים אבל ברור שכל ההגנה האנגלית(אולי למעט שואו ובן ווייט כמגנים) בירידה גדולה.
    היה אפשר לדחוף אותו במקום אחד מהבלמים, זה לא היה הבדל גדול אם בכלל על הקיים.

    גם ברמת הסגל, איזה עוד שינויים היה אפשר לעשות?גורדון במקום אחד החלוצים? ווקר פיטרס במקום קייל ווקר שלא 100 אחוז כשיר?
    וורד פראוס במקום הנדרסון?

    כשמבינים מה האופציות שנשארו אחרי כל הפציעות אפשר להבין שאין באמת היצע יותר גדול מזה.
    זה הסגל, רובו המוחלט בכושר מזעזע.
    אין מחליפים טובים יותר באמת שנשארו בבית.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    שנה שעברה היה אדיר ואחד המרכיבים המרכזיים באליפות של מילאן. פשוט העונה אני כמעט לא רואה משחקים של מילאן(או של כל קבוצה שהיא לא יובה) והבנתי שהוא בנסיגה גדולה. יש מצב שזה תמי אברהם של ההגנה?
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,609
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    הוא בלם סביר, כמו קואדי ורוב הבלמים האנגלים היום שנכנסים לסגל(אולי לוי קולוויל ישבור את הרף הזה בעוד כמה שנים).
    היה יכול לעשות סגל, אבל זה ממש לא פשע שהוא לא שם או איזה גיים צ׳יינגר שמוריד את הסיכויים בהעדרו.

    לא יהיה מפתיע אם סאותגייט ישחק עם שלושה בלמים, שני קשרים אחוריים וישחק נמוך גם ככה כמו בשני הטורנירים האחרונים.

    אולי אולי אולי הכשרון הגדול שאבד לי בסגל השנה(וכזה שהוא גם בכושר שיא) הוא מרכוס אדוארדס מספורטינג.
    שמשחק גם בכל תפקיד בהתקפה העונה(כולל אפילו חלוץ).
    אבל סאותגייט עוד לא זימן אותו לפני ולא ציפיתי שיפתיע אאוט אוף נוור שבוע וקצת לפני הטורניר. אני בספק אם הוא בכלל עקב אחריו למעט משחקים באלופות.

    אגב, אוף טופיק לאיטליה.
    שים לב שמריו רוי לא מוזמן לסגל הפורטוגלי וזו ההפתעה הגדולה(ביחד עם האי זימון של ראפא סילבה). כלומר כמעט כל הסגל של נאפולי הולך לנוח חודש.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    נכון
     
  7. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,578
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    רפא סילבה פרש מכדורגל בינלאומי כך שקשה להגיד שאי הזימון שלו מהווה הפתעה גדולה.
     
  8. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,543
    לייקים שהתקבלו:
    898
    טומורי וגומז (במקום דאייר ומגווייר), עם כמה שגומז לא מרשים דאייר זה פח ברמה אחרת שהוא גם איטי ועל מגווייר לא צריך להרחיב.
    אדוארדס במקום ווילסון בשביל הורסטיליות כי גם ככה קיין צפוי לשחק כל דקה.
    אני אחרי הפציעות של ג'יימס וצ'ילוול הייתי לוקח את ססניון כגיבוי ולא מסתמך רק על לוק שואו או על לתקוע את סאקה, טרנט או טריפייר שם ישר כאופציה שנייה. אני אישית גם לא חושב ששואו מספיק טוב ואם כבר אז עדיף לתת במה לשחקן עם פוטנציאל שמתאים לשיטה ויכול להיות גיבוי טוב לצ'ילוול כשהוא כשיר. זה נכון שהוא לא בכושר מפחיד ולא הכי מגיע לו בעולם אבל לפחות זאת העמדה שלו בשנתיים-שלוש האחרונות והוא סיפק לא מעט הופעות טובות.
    גריליש גם ממש לא מקצוען בהתנהגות ולא הייתי רוצה אחד כזה בסגל נבחרת למונדיאל ועוד עם תרומה של שער אחד בקבוצה כמו סיטי, אז כמעט כל אחד אחר יכול לבוא במקומו.
     
  9. modric19 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/4/17
    הודעות:
    221
    לייקים שהתקבלו:
    110
    מין:
    זכר
    מה עם אולי ווטקינס? לא שווה זימון?
     
  10. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,543
    לייקים שהתקבלו:
    898
    */aaarofl

    (זה לא אישי)
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,609
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    למה לא להרחיב? תרחיב את אופקנו בבקשה.
    במה באמת מגווייר נופל מגומז מודל 2022 פרט לעובדה שלאחד מהשניים(לא חשוב שמות) יש לפחות את האסמכתא ברזומה של שני טורנירים עוקבים מצוינים על במת הנבחרת?
    שכחתי שיש פה סיפור אהבה ביני לבינך בכל מה שקשור לבלמים בעולם הזה.
    אתה רואה משחק אחר לגמרי אם אתה חושב ששינוי קומסטי של טומורי וגומז(שפשוט עלוב בכל הופעה שנייה אצלכם, אני לא אתפלא אם אתם מחפפים אותו לאיזה וילה או פאלאס בקיץ) במקום הפרסונל הנוכחי היה מזיז משהו במילימטר קדימה.
    אבל נו שווין המצב הרבה פחות מזעזע אם אלה השמות שאתה דוחף לנו לגרון.
    חשבתי שתפתיע אותי כבר עם מישהו שלא הכרנו שבאמת נותן פה איזה עונה לפנתאון ושווה את הצ׳אנס כשאלה השמות העלובים שאני מטיס לקטאר עוד שבוע.
    אוקי, הכנסתי לך כרעיון את מרכוס אדוארדס במקום אחד מהשחקנים הנוכחיים.
    אחלה, גם אני הייתי מנסה לשלב אותו כבר בברייק הנבחרות הקודם(הוא הרי טוב בספורטינג מהרגע שעבר לשם שזה אחרי חלון החורף הקודם). רק לא בטוח שאני שם אותו במקום חלוץ 9 כי אם קיין נפצע אתה עכשיו צריך לשפצר את סטרלינג חלוץ, מבין מאמן שבכל זאת רוצה שני 9 בסגל למונדיאל.

    חחח ססניון */aaarofl(סלח לי, לא אישי). חוץ ממהירות על האגף הוא לא נותן כלום והוא חור הגנתי.
    מדהים שאתה חושב שבכלל היו משתמשים בו במקרה ששואו נניח נפצע.
    גם אם היה נדחף לסגל היית רואה את הנבחרת דוחפת לשם את סאקה או איזה קיצוני אחר כי הוא לא באמת יתן כלום כווינג בק להתקפה שקיצוני מהרשימה שיוצאת לא יתן ברמה טובה יותר.
    אבל זה מסכם בדיוק את בנק הטענות שלך, במקרה הטוב אתה מציע פה שמות שאולי היו יכולים בתיאוריה לשפר את רמת הרוטציה או להחליף שחקנים גרועים בשחקנים גרועים עם פחות נסיון.
    בגדול, סאותגייט מאמן מוגבל, לפעמים בתנאי טורניר הוא לפחות לא מנסה להתחכם יותר מדי ומשחק זהיר והפעם לפחות את הבחירת סגל הוא עשה בצורה סבירה +++ אל מול כושר אישי גרוע של שחקנים ומכת פציעות.
    אין פה שום גיים צ׳יינג׳ר אחד או שחקן עם קבלות שנשאר בחוץ.

    מה מצחיק פה? שווטקינס לא באמת נופל מתמי, קאלום, קלווין לווין. כל אלה פחות או יותר באותה רמה.
    ווילסון התחיל את העונה טוב יותר מכל אלה(וגם שמר על כשירות) ולכן הוא בפנים.
    אני שונא שאלה האופציות, כל אחת מהן יכולה לקבל את אותו אימוג׳י */aaarofl
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/22
  12. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,543
    לייקים שהתקבלו:
    898
    במה מגווייר נופל מגומז? יש מצב שזה הכי לא אובייקטיבי שקראתי ממך ולא חסר ברוך השם. אם 0.0000000001% מאוכלוסיית העולם לוקחים לקבוצה שלהם את מגווייר לפני גומז אני צנצנת. בלם בן 25 שזכה בכל התארים עם ליברפול אבל עבר הרבה פציעות שערערו לו את הביטחון - לעומת השחקן שהכי משחק למען היריב שאני ראיתי בחיים, אין משחק שהוא לא מרים יד לשריקה נגד הקבוצה שלו, אני משפשף את העיניים כלא מאמין ומאחל לכם חוזה איתו לכל החיים ואח"כ לילדים שלו גם כן שיחליפו אותו במרכז ההגנה. אנשים שלא אוהבים כדורגל ולא ראו משחק שלם מעולם מכירים אותו כמו שמכירים את מסי רק בכיוון ההפוך מרוב שהוא גרוע. אני נותן לך לפתוח בלם בקטאר לפני שאני מרכיב אותו. גם אם גומז יבקיע שער עצמי כל משחק עד סוף העונה הוא יהיה פחות 'מקרה אבוד' ממגווייר על מה אתה מדבר?! שים משקפיים אם אתה צריך. לא רוצה לבזבז על זה אפילו הודעה נוספת. בושה.

    יש מספיק אופציות לשני השחקנים מאחורי קיין בסגל כך שהייתי (אולי) לוקח את אדוארדס לפני ווילסון כי אז הייתי מייעד את רשפורד להיות המחליף של קיין, זה מתאים במיוחד לבונקר של סאות'גייט חלוץ כזה. לא צריך את סטרלינג בחוד או כל המצאה אחרת.

    ווטקינס זה מצחיק כי לאנשים שרואים את המשחקים בפרמיירליג זה ברור שמדובר בחלוץ הכי מחמיצן בליגה השנה (ולא רק השנה אבל השנה זה ממש שובר שיאים) הבנאדם לא מבקיע אפילו 1 מ-10 מצבים. ולא אין קשר לג'רארד אז אל תטען שאני מנסה לגונן עליו כי אין קשר, הוא לא עשה עבודה מספיק טובה אבל הייתי באמת כבר מעדיף לשחק עם כל שחקן התקפה אחר בחוד ולא עם ווטקינס. ווילסון זה בסדר בסך הכל, אחריו ברשימה צריך להיות טוני שלא ברור מה איתו עכשיו כי הוא נחקר על הימורים על משחקי כדורגל (אולי דווקא מתאים לקטאר). DCL ותמי לא רלוונטיים כל אחד מהסיבות שלו.

    ססניון לא חור הגנתי ולא חסר אחריות בהגנה כי אחרת הוא לא היה רואה דקה אצל קונטה, מה שקורה לספנס לדוגמה שאפילו בגביע פתח על הספסל. הוא לא מגן ואני לא פוסל את זה שאולי סאקה עדיף עליו בשמאל - אבל צריך את סאקה בימין בהתקפה ומישהו צריך להיות על הספסל שיודע לשחק את העמדה אם כבר משחקים במערך הזה, אז הוא יכול להתאים, באותה מידה גם סולי מארץ' יכול להתאים, מישהו קרא להם WC? חס וחלילה. אבל לקחת את גריליש בשביל הצחוקים זה בסדר במקום שחקנים שאשכרה יכולים לרוץ 90 דקות במערך פועלים הזה של סאות'גייט.
     
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,609
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    יש מצב שאתה אשכרה לא ראית את כל המשחקים של הקבוצה שלך העונה או שהעדפת לעצום עיניים כשגומז שיחק? בשני המקרים אני אבין אותך.
    אשכרה, בנאדם בהכחשה. אני טוען ששניהם גרועים, האחד לפחות הביא פעמיים רצוף קבלות בנבחרת בעוד השני.....בעיקר פצוע וגרוע בשנתיים האחרונות.
    מה אכפת לי שהוא זכה בתארים עם ליברפול?(אליפות וגביע אלופות, מגן הקהילה שאין לי כוח אם בכלל שיחק או היה פצוע/גרוע? שכחתי משהו?), אם זאת הלוגיקה שלך ווס בראון היה יכול לעשות קריירה של 13 שנה בהרכב של הנבחרת. זכה בתארים, איזה טיעון עלוב באמת, רק אתה ואמא של טום קלברלי יכולים לזרוק לי לפרצוף טיעון כזה באמצע הלילה.
    כתבת שאתה לא לוקח את גריליש למשל לנבחרת שלוש הודעות למעלה, שנדחוף את ססניון במקומו?? אבל רגע אבאל׳ה, גריליש מרים תארים עכשיו. איך נוותר על מישהו שמביא תארים?
    גומז בלם רביעי גרוע שמוכר אותך בכל משחק שני וברור שאי אפשר לבנות עליו כי ברגע שתתרגל הוא גם יפצע(פלא שלא מסתכנים בנבחרת פצועה להוסיף עוד מישהו שהפציעות קטלו?).
    תנחת רגע מהירח בחזרה או שתתחיל להזרים בחזרה חמצן לראש, גומז ממש כזה, תאונת רכבת שבכל משחק מייצרת שער עצמי/מסירה לחלוצים באיזור הרחבה/מיקום עלוב שמובילים למצב של שער, כאילו לאיזה עוד שפל אתה צריך שהוא יקח אותך העונה הזאת כדי שתתעורר מהחלום? אני מפחד לשאול אם גם גומז בעצם יותר טוב מרובן דיאז מהדיון של לפני שבועיים, ברמת הפסיכוזה שאתה נמצא אני לא אתפלא אם אני אקבל ׳כן' גם פה.
    שניהם גרועים, סאותגייט בחר ללכת על אחד ששירת אותו נאמנה בשני טורנירים רצופים וגם כזה שהוא יכול לסמוך שישחק ולא יתפגר מאיזה מתיחת שריר.
    רק אתה מכל העולם בטנטרום של ״איךךךךך מגווייר בנבחרת וגומז לא???״ כאילו כל החלטה הפוכה הייתה משפרת את הסיכויים של הנבחרת הזאת בעוד אחוז ולא היינו מקבלים את את הג׳יהדיסט שהתחפש לדז׳אן לוברן השנה.

    ססניון חור הגנתי מהלך, תכנס לכל פורום של אוהדי טוטנהאם ותנסה להצחיק אותם עם טיעון שהוא לא כזה כי הוא משחק אצל קונטה(ממש לא משחק קבוע אגב).
    יש בטוטנהאם המון פציעות וזו סיבה מרכזית לזה שהדקות שלו עלו מהסטטוס האמיתי שלו בסגל שלהם.
    עכשיו קולוסבסקי יחזור ואתה תראה אותו חוזר להתגמד למה שהוא באמת שווה בעיני קונטה.
    לא חסרים לקונטה שחקני הגנה מרושלים בסגל שמקבלים הרבה דקות.
    דאייר אחד מהם, אמרסון רויאל אחד נוסף.

    הבנתי, מלהשתגע מה זה הסגל הזה אתה בעצם מציע לי את סולי מארץ׳ במקום גריליש. בתחנה הבאה יחכו גברים חסונים בחלוקים לבנים.
    אתה בשעון ישראל במקרה? אם כן, הגיע הזמן לסגור את המסך וללכת לישון, חלומות פז, מחר ההאנגאובר יחלוף.
     
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    אני לא חושב שטומורי בנסיגה גדולה.
    הוא היה שחקן הרכב באליפות של מילאן, אבל לא אחד הכוכבים הבולטים בה (כמו תיאו או לאאו), ומדובר באליפות בינונית של קבוצה בינונית.
    זה לא צירוף מקרים שמילאן לא עברה את שלב הבתים בעונה שעברה, לדוגמא. העונה מילאן קצת פחות טובה מבחינת צבירת נקודות, אבל אני לא חושב שיש הבדל משמעותי בתפקוד על המגרש, לא של כלל הקבוצה ולא של ההגנה ולא של טומורי.
    לא מכיר מספיק את הבלמים שכן זומנו, אבל בסופו של דבר נראה שיש כאן מבחר רחב של בלמים סבירים, אז כל החלטה לגיטימית.
    (כמובן חוץ מזימון מגווייר, אבל זה כבר פלא קבוע)

    בסך הכל נראה שאנגליה עם סגל די מרשים, ובטורניר לא נראה שיש הרבה נבחרות שבאות עם סגלים אדירים.
    נחותים מברזיל וצרפת, אבל לגמרי נותנים פייט לגרמניה, ספרד, פורטוגל וארגנטינה (באתי לרשום 'ואיטליה' אבל...).

    אני מניח שעם בלינגהם בתור היחיד שלא, אנגליה ראשונה במדד ה'נבחרת שכל השחקנים שלה משחקים בליגה שלה'. כמעט איטליה ב2006...
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    ממה שאני ראיתי מטומורי שנה שעברה הוא היה חתיכת בלם שהשכיח לחלוטין את קויאר. לטעמי היה לא פחות חשוב באליפות מליאו והרננדס. אני לא רואה העונה מספיק את מילאן בשביל לחוות דעת אבל אם אתה טוען שהוא מציג את אותה יכולת אז אין שאלה בכלל שהוא צריך להיות באנקר בהרכב של אנגליה, במידה והוא בכלל זומן לסגל.