הפועל תל אביב 2022/23: אחרי עוד עונה מאכזבת, האמריקאים מגיעים. רודרגיז חתם, גם מאמן חדש יש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/7/22.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    פלייאוף => חיזוק ≠ אין פלייאוף => אין חיזוק, זה שיעור ראשון בלוגיקה.
    מה יקרה בפועל אין לי מושג ולגיטימי מההיכרות שלך איתם להבין שלא יהיה אבל זה לא מה שהמשפט הזה אומר.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    מעניין, המועדון מודיע חגיגית כי הפועל תל אביב קיבלה הודעה ממוסד ה-CAS ש'ניצחה' את כל התביעות של השחקנים הזרים. כל הסנקציות על המועדון בעניין אותם חובות בוטלו. "פיפ"א תצטרך כעת להחליט אם ברצונה לחדש את ההליכים כנגד הקבוצה, אם בכלל".



    מפתיע מאוד אבל אני לא אוהד תמים שהצטרף לכדורגל לפני שנתיים-שלושה. כמו שהגבתי בצורה די מכוערת גם בפייסבוק של המועדון וגם פה באינסטגרם - קשה לי להאמין שהכל נגמר וזהו-זה, החיים תותים. עד שהמועדון הזה יתקדם כמה שלבים בתהליך ההבראה, ואני לא מדבר בכלל על בעלים נורמלי שלא חייב להיות מיליונר אפילו כמו אלונה ברקת - הדרך ארוכה מאוד, והעונה קשה. הראש שלי חד משמעית במשחק ביום רביעי נגד בית"ר ירושלים, מלחמת עולם. יש מצב אגב שהחתמת סזאר מנדיונדו היא המהלך הכושל בתולדות הכדורגל בכלל. גם אבדי וגבריאל דוס סאנטוס תבעו אותנו ממה שזכור לי.
     
  3. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
  4. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    790
    מין:
    זכר
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    3-4? עובדתית הוא העמיד אצלכם את הקבוצה הכי חזקה בתולדות המועדון.
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    בעבר היה הרבה יותר קל להעמיד קבוצה שתתחרה על אליפות, כפי שראינו, כשמכבי תל אביב גם לא ידעה מה לעשות עם הכסף שלה למשל. קיץ 2008 כמשל, יחד עם הדחיפה של הבולגרים שהגיעו בחורף שלפני. אלי טביב הביא שלושה שחקנים מעולים מהפועל כפר סבא בגדול. הוא לא אחד שרוצה להשקיע כסף. לפני הפרסום הזה על "אין חובות" אז הייתי אומר שמילא, או.קיי, עם טביב תהיה יציבות וכאילו צמרת, עכשיו אני אומר 'לא תודה'. הוא גם נוטה להסתכסך עם כולם ואני לא רוצה עוד אווירה רעילה במועדון. טביב, לדעתי, לא נקי מזה שהכסף נעלם. וגם כשהיה כסף מליגת האלופות וכדומה להפועל תמיד הייתה חסרה שאפתנות.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר


    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  8. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    790
    מין:
    זכר
    אז לחיפה שהיה לה את התקציב הכי גבוה היה 40 מיליון, וכמעט בכל שנה הפועל עם הדירוג האירופאי שלה הייתה מגיעה לבתי האירופאית ועושה 15 מיליון הכנסות מעבר למכירת כרטיסים ומנויים (שמאז עלו)
    היום יש את גולדהאר וגם את שחר שהעלו את התקציבים להרבה יותר מזה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אפשר לחשוד באלי טביב שבכל מקום השאיר אווירה חרוכה, הוא לא יסכים לשחרר את הצעצוע הזה לעולם. "המניעים שלו לא טהורים", נאמר זאת בעדינות. מעבר לכך, אולי הייתה הרכישה של עומר דמארי בהרבה כסף וקיץ 2009 היה יחסית שאפתני (נמניה ווצ'יצ'ביץ', מיכאל זנדברג גם אם הגיע בחינם, דדי בן דיין ואיתי שכטר כמובן) אבל פרט לכך הוא לא הפגין אף פעם שאפתנות. טוב, גם לגבי טוטו תמוז הגיע לו קרדיט, הסיפור הוא שכנראה אלי גוטמן רצה חלוץ אחר. רק שיהיה ברור, המטרה של הפועל לחזור להיות מקום 4 "ובפער" או לכל הפחות לנצח את הפועל חיפה במאבק על שחקנים.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    סלובודאן דראפיץ' הגיע לקבוצה עם שם גדול אבל זה רק בלוף, עם סגל בינוני, ושהעתיד שלה לוט בערפל, הכל נכון. קצב צבירת הנקודות בינוני, אבל האמת שברמת הכדורגל אין שינוי, זה כמו עם קובי רפואה. אני שם בצד רגע אפילו את המשחק אתמול שבכל הרכב לא היינו מוציאים נקודה אפילו (למה הוא מכניס את הילדים בפיגור 4:1? איזה מן דבר זה. ולמה לא סתיו למקין בלם ויהב גורפינקל מגן?). הוא נראה מאוד מנותק לא רק בעמדת הריאיונות עם חצי חיוך ממזרי. לא חושב שיותר מפעם אחת - ראינו את ההרכב הכי חזק של הפועל תל אביב על הנייר. גם החילופים מתסכלים משחק אחר משחק גם אם ניב זריהן בפוקס עשה את ה-1:2 על בית"ר ירושלים (הישאם לאיוס אשכרה הוחלף במשחק האחרון). הפועל לא מתקדמת. היא משחקת חרא, היא עושה הגנה עוד יותר חרא וזו ההגנה הכי גרועה בתולדות המועדון לדעתי. שחקנים בלי לב ונשמה, בלי אגרסיביות, בלי מיקום, בלי מהירות, בלי איכות. אדי גוטליב אולי שווה קצת יותר מאיך שהוא נראה, אבל זהו.

    - צריך לשחרר את כל הזרים בינואר לדעתי, לא חושב שזה מסובך למצוא משהו טוב מרומארטו. שוער חדש, קשר אחורי חדש, וגם על אנטואן קונטה הייתי מוותר.
    - הניסנובים לדעתי יפתחו את הכיס רק אם נהיה עוד יותר קרובים לירידת ליגה אבל הפועל תל אביב הזו אסון. עאלק אתמול בספורט5: "התקדמות במגעים לרכישה".
    - סיבוב שלם עבר, מאזן 4-1-8, כנראה הסיבוב הכי גרוע יחד עם "חצי עונת הילדים" ב-2020/21 עד שבא החיזוק. לאיוס המצטיין, גוטליב החרפה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני באמת לא רוצה להרחיק לכת מכל מיני חצאי ידיעות ושלוש פיסקאות על 'קבוצת רכישה', קודם כל מודאג מהמצב הנוכחי של הקבוצה. ועדיין, לא מפתיע ששרון ניסנוב הוא היחיד מבין הארבעה שלא 'חתם' על המסמך, הוא רוצה את החזר הלוואת הבעלים שלו ועכשיו. ואי אפשר שלא להתרגז. הקהל איבד אמון בו ובחברים שלו, זה לא יעזור. לקחו קבוצת פלייאוף עליון די גליטימית (עם נחיתות גדולה בדרבים ונגד מכבי חיפה, מה נעשה) וחירבו אותה בשביל שקל וחצי, דוגמא מייצגת - השוער. הקהל לא רוצה לראות אתכם. באמת שעדיף כל אחד אחר. אין מה לחכות לשלושה משחקים או משהו כזה שנותרו עד לתחילת החלון (אחרי המונדיאל אני מתכוון). צריך להחתים קשר אחורי ובלם. ויפה שעה אחת קודם.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    כל הסיקור הזה בתקשורת ממש כמו 'דקה אחר דקה' - "המסמכים נמצאים עכשיו אצל שרון ניסנוב והוא הביא כבר את העט כדי לחתום" - די מביך אותי. אני עדיין לא מאמין לשום דבר ומעדיף להתמקד בחלון ההעברות בינואר אחרי מחנה האימונים והקייטנה במהלך המונדיאל.

    לשחרר את שלומי אזולאי הקשר שמרוויח הרבה כסף - כי המאמן לא סופר אותו. והוא ופאבלו גונזאלס זה על אותו תקן כלומר קשר התקפי שאין לו מקום במערך, אחד מוסר בחסד והשני מבקיע ומצטרף. הפועל צריכה קודם כל שוער טוב יותר ועוד קשר. השם של בן שהר עלה ויעלה. אולי אנחנו לא במקום למשחקי אגו אבל אני זוכר היטב מה קרה לפני שנה ומשהו אז לא תודה, הוא גם מאוד חלוד. אוז'בולט חלוץ בסדר, יש את קייס גאנם שאמור להיות כשיר מתישהו. דווקא בכנפיים אנחנו ריקים - לאיוס נגד כל העולם, זריהן שחקן של 20 דקות מהספסל.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,748
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    כבר סדק אחד בתרמית :wink:
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    הדריבלים המוצלחים של הישאם לאיוס בסיבוב הראשון של העונה:

    הדריבליסט: הישאם לאיוס עשה לנו סחרחורת ‍ | כדאי שתשבו כי תכף תהיה לכם סחרחורת: מלך הדריבלים של הסיבוב הראשון - הישאם לאיוס ‍ #מסכמים_סיבוב | By ‏מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL‏

    עדיין לא כבש, בישל ארבעה שערים, הפוטנציאל נוטף מהאזניים. התלות בו מוחלטת ויש לזה השלכות חיוביות - כל התקפה הכדור יגיע אליו - וגם שליליות - אין לו עם מי לשחק, יכולים לנטרל אותו עם שלושה שחקנים. גם סלובו לא עזר לו עם שיבוצים מוזרים - באמצע?? מקווה שיישפר את המספרים שלו. חושב שאין אוהד שלא התחבר אליו.

    הפועל יוצאת למחנה אימונים קצר, אלן אוז'בולט היה בין אלה שדיברו ואמר: "העונה האמיתית מתחילה לאחר מכן" ועוד קלישאות כמו "מקווים שנחזור קבוצה טובה יותר". לא מזמן עלתה איזו כתבה על כך שהפועל פנתה לאריאל הרוש. מרינוביץ' חייב ללכת אבל הרוש בכלל כשיר לכדורגל? אולי מגיע לו תיקון על העונה בה ירדנו כמובן לא באשמתו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.