הפועל תל אביב 2022/23: אחרי עוד עונה מאכזבת, האמריקאים מגיעים. רודרגיז חתם, גם מאמן חדש יש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/7/22.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אתה לקחת את זה בקטע אישי (בעוד אני הגבתי רק למה שכתבת על הקבוצה) וחבל, בלי קשר לזה אני מאוד-מאוד חולק עלייך. אני גם מעדכן פה המון ניוז, פותח דיונים בספרדי-עולמי-ישראל ומונדיאל לעתים, בלעדיי הפורום הספרדי בהלוויה כבר לפני 5-6 שנים קל, נפלתי בלשוני כמו כולם אבל מעט יחסית, משתדל לא לרדת לפסים אישיים וגם לא להטריל הרבה. אני לא שולח פה פוסטים של שורה ועשר תגובות במחצית אחרי כל קרן\טעות שיפוט וכן הלאה. וזה שאני מנהל זה לא אומר שאני לא טועה. אני 'האחרון' שיכול לחלק לך ציונים - ממש לא. אבל ממש-ממש-ממש-ממש לא. אתה גם יכול לכתוב לי בפרטי אם אתה רוצה.

    **********

    לעניין הכדורגל: אני מניח שאם הקבוצה שלך הייתה במצב פח אשפה מקצועי זה לא היה עובר בשתיקה מבחינתך. יש להפועל תל אביב את הכלים לא להיות הבדיחה של הליגה ולספוג שלושה שערים בממוצע למשחק. גם מהנוער אני מצפה לא לספוג שישייה מהפועל ב"ש וההרכב שלה ששיחק. תמיד מסתכלים הצידה לרמה של הליגה. ואם הרמה של הליגה חלשה אז כן, אפשר לצפות לקצת יותר. בשנה שעברה הרגשתי שהפועל במקום בסדר עד לחמישייה ההיא בדרבי. ברור שהסגל שלנו אשתקד או ההרכב הראשון לא שווים מקום בצמרת בעונה טובה של הליגה. להפועל היו עונות של תחתית וזה בסדר. היו עונות שלא התחבר כמו שרצו נניח 18/19. והיו גם עונות שהיינו קבוצת נוער מחודשת למשל ב-2020/21, שבנו קבוצה בשקל ועל כן אני מתרעם. פורצה יובה.
     
  2. Yoni47 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/21
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    25
    המשמעות של חובות היא שכסף צריך ללכת קודם כל לכיסוי חובות, גם אם אף אחד לא אמר לך את זה. והאמת, לאור ההתנהלות של המועדון בשנים האחרונות, להגיד שאף אחד לא אמר שהכסף ילך קודם כל לכיסוי חובות - זה קצת לטמון את הראש בחול.


    זו רק סיסמה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    שוב אתה רך מדי עם הפועל תל אביב וההנהלה, אין מספיק מקום לציין את כל הטעויות והשערוריות בקבלת ההחלטות. מכבי בעונת המאה שלה הביאה גלאקטיקוס והחזירה את אבי נמני, לא ציפיתי כמובן למשהו דומה. אבל לא הגיוני שכל הכסף הולך לכיסוי חובות. לא הגיוני שהמגן השמאלי הכי טוב בארץ הולך ובמקומו מגיע יהב גורפינקל. לא הגיוני שהמחליף של שי אליאס - אתה יודע. הכסנו לקופה 15 מיליון שקלים וממכירת 9,000 מנויים זה עוד כמעט תשעה מיליון שקלים. בעונת המאה לשרוד בליגה זו בקשה מוגזמת מדי?
    אני אשמח אם אתה כאוהד מבחוץ תסביר לי את ההחלטה להביא את סטפן מרינוביץ' ולא להשאיר את שטקוס - יש לך ספק שזה עניין המס וקשור לכסף? כי לי אין ספק| סינטיהו סולליך כסופר-סאב בהרבה כסף| המגן השמאלי האגדי דוסו. המועדון מתנהל לדעתך כמו שצריך? אי אפשר לעשות יותר טוב?
     
  4. Yoni47 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/21
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    25
    כשתסיים לתקוף אנשי קש דבר איתי.

    בקצרה עד אז - אפשר לסובב את הגלגל איך שאתה רוצה, אבל בסוף תמיד חוזרים לאותה נקודה. הבעיה מספר 1 של המועדון היא לא ניהולית אלא כלכלית. ובתוך הבעיה הכלכלית, מה שיוצר את התסכול הגדול ביותר אצל האוהדים הוא שכסף שנכנס לא יוצא, והסיבה לזה היא צבירת חובות - שזו בעיה בניהול מהעבר, לא מההווה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,748
    לייקים שהתקבלו:
    19,401
    הכסף צריך ללכת קודם כל לכיסוי חובות, כן.
    מה לעשות שעל התנהלות שערורייתית (ואולי חמור מכך) צריך גם לשלם?

    האם הכסף הלך בכלל לכיסוי חובות?
    חלקו?
    כולו?


    יחד עם זאת, אני כן מבין את דור והטענות שלו.
    אנחנו רואים איך מתנהלים מועדונים. החל ממועדונים קטנים פה ועד ברצלונה שמתגלגלת עם חובות עוד ועוד ועוד וזה לא מפריע להם להוציא מלא כסף על רכש.

    זה מובן שדור רוצה לראות את המועדון עושה גם רכש ומחזק את הקבוצה (במקביל לתהליך החזרת חובות).
    אבל כן הוחתמו שחקנים, הם פשוט לא מספיק טובים. כמובן שזה גם כתוצאה מתקציב מוגבל ולכן הבעיה היא קודם כל אכן כלכלית אבל גם מבחינה מקצועית יש התנהלות גרועה. יש פה מועדונים עם יכולות כלכליות גרועות יותר והן הצליחו להחתים זרים איכותיים יותר מהפועל וגם רכש ישראלי טוב יותר.
    לגבי השוער בכלל אני לא יכול להסביר. הרי כשהיה בהפועל ירושלים כבר נחשב לשוער בדיחה.

    ועניין "עונת המאה" לחלוטין לא רלוונטי. לא משנה מה עשו מכבי ת"א או מה עשו בלפוריה. זה שזאת עונה סמלית כביכול אמור לגרום למועדון להביא כסף נוסף לחיזוק? מאיפה? הבעלים האלה לא ישימו כסף נוסף, הלוואות בטח שאסור לקחת, מה נשאר?
    חשיבה כזאת היא אחד הגורמים למצב של המועדון (אחרי בעלים שגנבו אותו בזדון).
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    הפועל בגלל השם שלה והקהל שקיים תמיד תפתח יותר ציפיות מ"קבוצה רגילה", ברור. אבל התקציב שלנו לא בין השלושה הנמוכים בליגה. לא תצליחו לשכנע אותי שזה מה שאנחנו מסוגלים - הבדיחה של הליגה. אם כל יורו שנכנס היה מחויב לכסות חובות תקנונית אז לא היינו יכולים להחתים אף שחקן ולא לשלם. הגיעו שחקנים פשוט באלף יורו. רק כשהחרב על הצוואר החתימו למשל את איינבינדר שלא היה זול. לא הגיוני שלא נצליח לגבור על נתניה והפועל חיפה במאבק ונקבל שישייה מב"ש.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    ברור שהבעיה היא ניהולית.
    כמה טעויות/שערוריות/ניהול שכונתי הפועל הייתה מעורבת תחת הניסנובים?
    אפילו בעונה הנוכחית, אין שום סיבה בעולם שהפועל תל אביב עם הקהל שלה והתקציב הנוכחי (החמישי בגודלו בליגה, רק תקציב השחקנים שלה - 15 מיליון שקל גדול מהתקציב הכולל של חדרה וריינה ושווה לתקציב הכולל של נס ציונה), תהיה כל כך עלובה עם 16 נקודות (רק 4 ניצחונות!) מתוך 17 מחזורים.
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  8. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,529
    הדיבור על לאיוס רציני?
    מבחינתנו יכול להוות רכש נהדר, הוא הוכיח את עצמו עד כה העונה.
    אם נצליח לדחוף גם את הרוש+ אנסה+ כסף, זה יהיה מהלך גדול של אלונה.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אתה קורא לי קשקשן, טוען שאני לא רואה משחקים ועוד בחוצפתך מתנשא עלי ואומר לי ש"זה לא רק התבוסה נגד ב"ש" כאשר עוד באוקטובר כתבתי פה שיש לכם שחקני הגנה מחורבנים. אתה לא עושה לעצמך הרבה כבוד פה. מה שבאתי להגיד זה שהלחץ בהפועל הוא מטורף, כיאה לאימון במועדון גדול. אם נס ציונה יקבלו שישיה מב"ש אז יגידו שם "מבאס אבל נצטרך לעשות DLETE ולהתרכז בקבוצות מהליגה שלנו" בהפועל האוהדים מגיעים לוולפסון כדי לקלל את השחקנים(שוב לא בא אליהם בטענות, זה יכול לקרות בכל מועדון גדול) זה מועדון שמאד קשה להצליח בו כי אין תיאום בין הציפיות של האוהדים למה שהקבוצה באמת שווה וקשה מאד לרצות אותם. אפילו קלינגר שהצליח בחצי עונה הראשונה שלו הפך לשנוא האוהדים בעונה השניה. דראפיץ' מאמן בינוני ומטה ואין ספק שיש לו חלק בתוצאות המבזות של המועדון, עיקר הביקורת שלי עליו זה שהוא ייבש את למקין וישראלוב בשביל בלמים פח רק כי הם "מנוסים יותר"(כן מנוסים יותר בלהיות פח) אבל הבעיה המרכזית של הקבוצה זה שהמאמן לא מקבל כלים ראויים. אני לא יודע מי בנה את הקבוצה אם זה בוקסה או הניסנובים או מאיר תושב או סבתא שלי, אבל בנו שם קבוצה חרא. אייל ברקוביץ' אמר שהניהול של הפועל מזכיר את מכבי בת ים, לא יפה איך שהוא מדבר על בת ים.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אתה לא מודע לציפיות בקרב הקהל (בבניית הסגל אמרו שזה איום ונורא) ואתה לא מבין עד כמה המצב שלנו חמור. זו הנקודה. היה ברור שהבלמים הצעירים שעשו חייל בנבחרת הצעירה - יראו שכאן זה יותר קשה. הם בטח צריכים לשחק לפני כל הקונטה והגורפינקלים למיניהם. לקבל שישייה בב"ש ובמשחק השביעי מתחילת העונה זה בטח לא סבבה גם עם האשפה שיש בסגל. וגם בכסף הלא גבוה שיש עשו עבודה חרא. זה גם לא שהפועל משחקת עאלק כמועדון גדול ועושה לחץ. אין סיבה להיות יותר גרועין מכל הקבוצות פח.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אז זהו שאתם לא יותר גרועים מקבוצות הפח, אתם איתם באותו טור(אנחנו מדברים 5-6 קבוצות כן?) ויכול מאד להיות שאם דראפיץ' או רפואה היו נשארים הייתם עדיין נשארים בליגה, פשוט בניגוד לשאר קבוצות הפח לכם יש אוהדים, והרבה, וגם התקשורת מתעסקת בכם יותר, מה שמגדיל את ההד עוד יותר.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אגב גם עונת המאה של מכבי היתה המביכה ביותר בהיסטוריה שלה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    הדיון זז יותר מדי לסלוגן של עונת המאה. מכבי תל אביב בעונת המאה לפחות ניסו לעשות משהו. הפועל תל אביב חסכה כל שקל אפשרי ואמרה נחלטר ונחלטר ונחלטר ויהיה בסדר, אף אחד לא באמת האמין שזה יצליח. ספגנו העונה 36 שערים זה ממוצע של שניים למשחק ואפילו יותר (17 משחקים), עד סוף הסיבוב יש עוד דרבי למשל ועוד מכבי חיפה וכן הלאה. ההגנה הגרועה ביותר אחרינו היא של בית"ר ירושלים שבקושי פתחה את העונה למשל. הייתה רק שישייה אחת נוספת בעונה הזו - של מכבי תל אביב. אנחנו הרבה-הרבה-הרבה יותר גרועים מהיתר. אבל לא זכור לי שסקציה נס ציונה הכניסה כל כך הרבה כסף ממכירות ועשתה 9,000 מנויים. אי אפשר להסתכל רק על צד אחד של המטבע - להגיד אנחנו מועדון שהיה פעם גדול ויש ציפיות וזה "הורג אותנו" ולהתעלם מזה שנכנס הרבה כסף לקופה. אני מניח שעם קובי רפואה המצב היה פחות גרוע.

    אתה יכול למנות משהו טוב שעשו בהפועל תל אביב בקיץ פרט להחתמתו של הישאם לאיוס? זה כולל גם את עומר בוקסנבוים. כי לא חייבים להשקיע הרבה כסף כדי לפגוע בשחקנים טובים.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אתם לא "הרבה הרבה הרבה" יותר גרועים מהיתר. מאז שדראפיץ' מונה ניצחתם את ריינה, ק"ש, בית"ר ועשיתם תיקו עם חדרה, הפועל חיפה, נתניה וסכנין. גם הפסדתם לאשדוד. כשאתה משקלל את כל התוצאות אתה רואה שאתם בדיוק באותה הרמה כמו חצי מהליגה. הדבר היחיד שמבדיל אתכם מהם זה שקיבלתם יותר גולים משלושת הגדולות. זה לא אומר כלום לגבי מאבק התחתית. הפועל במצב קטסטרופלי, אולי הפועל הכי גרועה שראיתי, אבל הקבוצה יכולה להישאר בליגה ועם חיזוק נכון היא גם יכולה להשתפר, הבעיה שמביאים לי זר מהליגה השניה בקרואטיה, למה הם חושבים שהוא יראה יותר טוב מהזר שהם הביאו מהליגה השניה בישראל?
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    משחק ההגנה שלנו הרבה יותר גרוע מהיתר. אבל מה אתה 'מציע' לי כאן או מנסה לעודד אותי כביכול, שאנחנו לא יותר פח מבני ריינה העולה החדשה, מועדון עם אפס היסטוריה ואני לא יודע כמה אוהדים? אתה אומר שראית את המשחקים שלנו. נגד הפועל ק"ש פיגרנו, הפכנו איכשהו ל-1:2 בגלל הכרטיס האדום שהם ספגו, פנדל וגול מזליקי של דן איינבינדר. הייתי מת להגיד שוואלה יש שיפור בהפועל אבל הכדורגל שלנו גרוע. גם נגד בית"ר ירושלים לא היינו טובים. בני סכנין בכושר איום ונורא, זה לא כבוד גדול לעשות איתה תיקו. דראפיץ' עם 33% הצלחה, אימן בדיוק סיבוב. לגבי השאלה השנייה שלי קצת התחמקת - רמז: בניית הסגל, אבל זה בסדר, זכותך.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.