ליגת העל, מח' 20: הדרבי התל אביבי, ברדה מול קודמו בתפקיד, מכבי חיפה מול הקבוצה היחידה שטרם הפסידה לה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏28/1/23.

  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,748
    לייקים שהתקבלו:
    19,401
    אני ראיתי קבוצה שהפסיקה לרוץ בדקה 60 היום.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,748
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    בישראל אין סתיו, זה רק אצלכם בהולנד
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    בוודאי שהייתה היום עייפות
    כשאתה מפוזר במגרש, רץ בלי תכלית, פול גז בניוטרל, אתה מתעייף יותר מהר מהר מהרגיל
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    יותר איבדה כל סבלנות ושלחה כדורים פשוטים לחוץ. ככה גם השטף ירד.
     
  5. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,834
    לייקים שהתקבלו:
    6,432
    זו הסתכלות מאוד צרה ונקודתית. להוביל 5 נק' על מכבי ת"א מחזור 19 לא אומר כלום. אתה יכול גם להוביל ב-10 נק' מחזור 10, אז מה?
    מה שהבחור שאני דן איתו פה לא מבין, זה שלא אכפת לי אם יביאו עכשיו את כנעאן או את שבירו, או שיביאו את קארצב או כיאל.
    זו מנטרה שאני רץ איתה מהקיץ. בזמן שכולם התמוגגו על אלברמן, אני קמתי והזהרתי שאנחנו רצים לעונה עם 3 קשרי אמצע ולאף אחד זה לא אכפת.
    ואז מה קרה? בכר הבין את זה, רץ עם מוחמד/אבו פאני/לביא (כל פעם 2 שחקנים מתוך השלושה, שאגב רוב הפעמים נקבעו לפי מי שכשיר. כי כל השלושה נפצעו לאורך זמן ארוך העונה), ושחק להם את הצורה. ועכשיו אנחנו נכנסים לחלק הכי חשוב בעונה עם 2 קשרי אמצע בכירים וגוני נאור.
    אם כנעאן/קארצב היה משחק היום נגד בני ריינה היינו עדין יורדים ב0-0, אבל אם כנעאן/קארצב/כיאל/מחמוד ג'אבר כשיר -- 2 מהם היו איתנו מהקיץ, המצב היום היה אחרת. חלוקת העומסים הייתה שונה, שיטת המשחק הייתה נפתחת, קצת תחרות בהרכב הייתה משנה את הצורה שהשחקנים חושבים.
     
    hbs7 אוהב/ת את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,748
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    חיפה מאבדת נקודות נגד ריינה, מכבי מאבדת נקודות בדרבי, בית"ר מפסידה בבית להפועל חדרה. או במילים אחרות-יום כיפור של מהמרי הוינר
     
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    אז הם כבר לא קדושים? יפה התקדמנו.

    מה שטענתי זה שלא שוברים שיא העברות של כל הזמנים בשביל שחקן שהפונקציה שלו בקבוצה היא לאפשר מנוחה לשחקנים אחרים. לא במכבי חיפה, לא במכבי ת"א איפה שזהבי ויובאנוביץ' לא יורדים לרגע לספסל ואף אחד לא צועק שצריך להביא את שבירו ולהחזיר את דאבור, וגם לא בריאל מדריד. ובנוסף, גם אם החלטת כן להביא, השחקן הזה לא חייב להסכים להיות הצל של שרי או של אבו פאני. כשמחברים את שני אלה עם העובדה שהשוק הישראלי דל מאוד בשחקנים שמשדרגים קבוצה שמתחרה על האליפות, אפשר להגיע למסקנה שלא פשוט לבנות סגל בצורה כזאת שתהיה תחרות בכל עמדה. לפעמים הכי טוב שאפשר להביא זה גוני נאור ולקוות שהוא יספיק במשחקים בפרופיל נמוך יותר.

    זה, ורק זה, מה שאני טוען.
    נגיד. זה עדיין לא מסביר את הקנאה שלך ביריבה הגדולה שסובלת מאותן הבעיות בדיוק (לא באותן העמדות), מתקשה במשחקים מסויימים בדיוק כמוך, מאבדת נקודות יותר ממך, אחרי שנתיים בלי אליפות, ועדיין לא שומעים ציוץ מהאוהדים שלה על רכש.
     
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,748
    לייקים שהתקבלו:
    19,401
    שומעים מהאוהדים שלהם תלונות עוד מהקיץ.
     
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    הדף של מכבי ת"א על 30 עמודים, של מכבי חיפה 157 כשאתה לא מוצא עמוד אחד בלי בכי על הסגל הקצר.
     
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,748
    לייקים שהתקבלו:
    19,401
    הדיון שלהם פחות ער, זה לא אומר שהם לא מתלוננים על הרכש שם.
    טענות ליצחקי וגולדהאר שכיחות לחלוטין בטוויטר וגם פה יש מי שמתלונן.

    בלי קשר, לא איכפת לי אם הם בוכים או לא בוכים על רכש.
    אני מסתכל על מכבי חיפה ואיך שהיא מנוהלת.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    אולי לך לא אכפת, זה עדיין לא מפריע לטוענים לרכש להביא אותם כדוגמה לאיזו מופת ניהולית, למועדון סופר תחרותי שיעשה הכל בשביל האקסטרא 5% סיכוי לקחת אליפות.

    האמת היא שגם להם אין פתרון למצב שאחד החלוצים לא כשיר (דוגמה לזה קיבלת במשחק העונה הראשון), ובמבחן הראשון שלהם בלי אוסקר גם הם נכשלו, בדיוק כמו מכבי חיפה בלי לביא.

    רק כי המצב האידאלי זה 2 שחקנים טובים על כל עמדה שמתחרים ביניהם, לא אומר שזה בר השגה עבור קבוצה ישראלית שאין לה גישה למאגר אינסופי של שחקנים ובעמדות מסוימות אין לה גישה אפילו לשחקן טוב אחד כשכל המשבצות של הזרים תפוסות.
     
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,834
    לייקים שהתקבלו:
    6,432
    שוב, אני לא מחפש פתרון נקודתי. היה צריך להביא את קארצב/כנעאן (או שחקנים זולים יותר, בפרופיל דומה) בתחילת העונה כדי להביא את שרי/מוחמד/אבו פאני בכושר טוב יותר לתקופה הנוכחית. למה מכבי ת"א יכולה להביא את יונתן כהן ב1.9M בשביל לחמם את הספסל כדי שיוכל יוכל לתת מנוחה ליובאנוביץ' או לכל שחקן התקפי אחר במידת הצורך? התשובה הקבועה שלך -- אתה מקנא ביריבה שלך -- לא מספיקה בשבילי. אחלה, אני מקנא, אשמח לקבל גם תשובה יותר טכנית.

    אגב, אם השחקן בוחר להגיע או לא להגיע, אם זה מסיבה מקצועית או סיבה של ניהול קריירה זה משהו אחד, לא לנסות אפילו להיכנס למו"מ עם השחקן זה משהו אחר.

    ברור שאפשר ליצור תחרות על כל עמדה לא משנה מי בסגל. מכבי ת"א בנתה תחרות בריאה בין דור פרץ, גלזר גולסה. תחרות בין קניקובסקי, גויאגון, גלוך, דן ביטון וריקן (שהשניים האחרונים נדחקו לספסל) ויובאנוביץ', זהבי ויונתן כהן. גם בחוליית ההגנה (לוקאסן, ביטון, פיבן, ייני וסבוריט). וכל אלה בלי להזכיר את חוזז, דור תורג'מן ו-ואן אובריים. יש להם עומק נהדר עם שחקנים מצויינים לליגה הישראלית. איך אתה מקבל את זה בשלוות נפש שמאמן הקבוצה לא רואה לנכון לבצע יותר מ-2 חילופים במשחק שהוא צריך לעשות הכל כדי להביא נקודות? גם בסגל בריא ב100%, אתה יכול להעלות מהספסל את גוני נאור וצ'יבוטה (כשהאחרון נראה רע מאוד מאוד מאוד). רוקאביצה ובן שהר לא באמת מציגים משחק כדורגל ראוי לעין. אתה מבין איפה הבעיה? לא צריך לשים 2M על קארצב בינואר. צריך היה לבנות סגל קצת יותר עמוק בקיץ. וכן, מותר גם לנצל את כספי ליגת האלופות. זה לא איזה משהו קדוש. לא אומר שתשפוך את כל ה-30M שזכית, מספיק שתביא בקיץ את כיאל, סבע/אלטמן ושבירו (היה סעיף שחרור של כמעט 1M). לדעתך אפשר היה להביא אותם לסגל במחיר סביר, הם היו מקבלים הרבה מאוד דקות (אבו פאני היה בחוץ חודש, מוחמד היה בחוץ כמעט חודשיים, לביא היה בחוץ 4 שבועות, חזיזה היה בחוץ חודשיים וחצי, בטוח היה להם הרבה מאוד דקות לקבל...)?
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    עלו כאן כמה שמות ולדעתי חלק מהם נזרקו סתם לאוויר, מכבי תל אביב שיחררה ברגע האחרון של העונה את פריצה שהוא אחלה חלוץ, חלק אמרו שהוא השלים או ישלים טוב יותר את יובאנוביץ' מאשר זהבי ולא הייתה הצעה כספית מי יודע מה, לא לו וגם לא לקבוצה. איך אוהד ירוק היה מגיב אם מכבי חיפה הייתה עושה דבר דומה? אבי ריקן לא היה מוסיף הרבה למכבי חיפה, הוא שחקן סבבה היום וזהו. אני גם מודה שלא בדקתי אבל אם פעם אחת ברק בכר ביצע רק שני חילופים אז לא קרה כלום. שרי ואצילי הרוויחו את זה שהם לא מוחלפים מהר כי הם יכולים להכריע משחק בשער גדול גם בערב די חלש שלהם. לא הייתי מחליף אותם אתמול (גיא צרפתי במקרה הזה).
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    כל פעם שחיפה מאבדת/תאבד נקודות זה בגלל שלא בנו סגל מספיק עמוק(נניח)?
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    @Butragueño
    הם שילמו 1.9M יורו בתקווה לקבל את אותו השחקן שעזב אותם, כשהיה אולי השחקן מס' 1 בארץ. הם קיבלו בחזרה את הישראלי הטיפוסי שיוצא לסיבוב בחו"ל וחוזר עם פוזה של מיסטר ביג שוט + שכר מנופח + קילוגרמים עודפים. שום סיכוי שהיו משלמים 1.9M כדי שיפתח בהרכב פעמיים ב7 משחקים שהוא שיחק מתוך ה19 של הקבוצה. הוא אכזבה גדולה עד עכשיו. הוא המאוויס צ'יבוטה שלהם.

    ואיך הכנסת אותו לתחרות עם זהבי ויובאנוביץ' לא הבנתי? זו הדרך שלך לזלזל באינטיליגנציה שלי? הם לא מפספסים אף דקה העונה כשהם כשירים. התחרות שלו היא לא מולם.