ריאל מדריד 2022/23: אחרי עונה מהאגדות - נלחמים בשאננות ובברצלונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/7/22.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    קודם כל אנצ'ולטי עושה את המקסימום בתנאים שיש לו.
    דבר שני אין לקבוצה עומק,בעיקר באגפים ובחלק הקידמי,אם ויני או בנזמה ביום רע אין מי שיתן גול.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    שני הבישולים של אלבארו רודריגס בשבת (לא משנה שאחד מהם נפסל) וכל זה תוך חמש דקות של כדורגל, הגול של סרחיו אריבאס - גם אם אלו פירורים, הוכיחו כמה זה לא נכון. זה קרלו אנצ'לוטי שמקובע ולא נותן הזדמנות לשחקני קסטיליה אלא רק במקרה חירום. הסגל שלנו הוא סגל טוב למעט ההתקפה, גם הסגל של ברצלונה לא מושלם. ושוב, אני לא מדבר כבר על להפסיד את האליפות, זה יכול לקרות למרות שזה לא צריך לקרות כבר העונה, וכנ"ל הסופרקופה. אני מדבר על כדורגל קשה לצפייה (אפס התקדמות מהעונה שעברה) וזה שפדה ואלוורדה צריך לשחק בכנף ימין ואנחנו מתבנקרים ברוב המשחקים, וגם על זה שהפער מברצלונה הוא שמונה נקודות כבר בפברואר, זה עצוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/2/23
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    זה חלק מהבעיה שאני רואה בו: הקבוצה תלויה באינדיבידואלים יותר מדי.
    הוא לא איש של תבניות משחק, וזה חיסרון מול קבוצות שכן יש להם את זה.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    @סמואל אטו, קרלו אנצ'לוטי אמר פעם שהוא אוהב את זה שלריאל מדריד אין סגנון אחד ברור. אני אוהב את הכדורגל היפה וחושב שהיו קבוצות שהניעו כדור מרגל לרגל עוד לפני ברצלונה, למשל ריאל מדריד של זינדין זידאן. אנחנו יודעים לעשות את זה, וגם 'להתפרץ', שזה יותר נוח לנו. אבל בהרבה מאוד משחקים השנה הקבוצה הייתה נראית אובדת עצות. היה לנו קשה בטירוף נגד מאיורקה, וגם נגד ראיו וייקאנו, וגם נגד ויאריאל. להישען על הכוכבים זה בסדר. אני חושב שהוא מקובע בגלל אלף ואחת דברים. אתה לא חושב שברמת התוצאה, אולי תיתן לי זווית מהצד - זה כישלון שבמחזור 22 ריאל מדריד בפיגור של שמונה נקודות? ומעבר לכך, איכות הכדורגל שלנו לא גרועה מדי? כלומר הסגל עם בורות בהתקפה, ועדיין..
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    הפער בטבלה עוד יכול בקלות להצטמצם(הקלאסיקו בליגה, ביחד עם הגביע יהיו מבחן חד משמעי עבור אנצ'לוטי) ושם כל טענה יכולה ללכת לאיבוד. אם הקצב הזה ימשיך ובארסה תסגור את התואר עם 5-6 משחקים ספייר זו תהיה חתיכת סטירה לפנים שלו.

    אנצ'לוטי אולי אוהב את האפשרות להיות גמיש טקטית, וזו זכותו(וכמובן גם פרס מחפש את זה המאמנים שהוא בוחר), אבל לאורך זמן זה לא ממש מחזיק מעמד מול מאמנים שיש להם סגנון ברור שמחודד בתוך השחקנים.
    אולי זה נותן יותר אפשרויות בליגת האלופות, אבל צריך להיות הוגנים ולומר שהחלק הטקטי הוא לא מה שהביא לריאל את הזכייה בעונה שעברה.
    ביחס לליגה, אני לא מתיימר לחשוב שאנחנו קרובים להיות בארסה של פפ, ולכן עם קצת חיזוק ורעננות ריאל עם אנצ'לוטי עדיין שווי ערך בתחרות על הליגה, אבל עם הפוטנציאל וצורת המשחק של בארסה עלול להיפתח פער משמעותי בין הקבוצות בלי שינוי בצוות המקצועי.

    התבוסה בסוף העונה שעברה וגמר הסופרקופה לא מבשרות טובות לאנצ'לוטי.
    החודש הבא יגדיר את העתיד שלו ושל ריאל.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני לא יודע אם שינוי בצוות המקצועי זה הכל, הרי ברצלונה עשתה רכש מאסיבי וריאל מדריד רדומה כבר הרבה זמן, גם גלאקטיקו, קיליאן אמבפה אם וכאשר או שחקן התקפה בכיר אחר - יכול לצמצם פערים, גם ג'וד בלינגהאם. אני לא חושב שקרלו אנצ'לוטי צריך להמשיך. לפטר אותו כרגע לא הייתי ממליץ גם אם היינו במקום הרביעי בליגה ומודחים מליגת האלופות. כמו שאמרתי לא פעם - עידן ליאו מסי הוא סטיית תקן, בדרך כלל קבוצת הבית פייבוריטית וגם מנצחת בקלאסיקו. העניין שיש עוד קלאסיקו בקאמפ נואו הוא לדעתי טיעון טוב לברצלונה ולא לריאל מדריד. אני חושב שאיכות הכדורגל שלנו לא טובה באף מערך. בכמה משחקים באמת היינו טובים השנה? בכמה משחקים דרסנו חוץ מפעמיים אלצ'ה הפאתטית ואולי נניח הקלאסיקו הראשון שהיינו טובים ונגד סלטיק?
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    גמר הסופר קופה מעניין להם תטיזי

    לא יודע איך אפשר לפקפק באנצלוטי, המאמן המעוטר בהסיטוריה של ליגת האלופות, ואחד המעוטרים בכלל. בחייאת, זה לא שריאל לקחה אליפויות רצופות אצל זידאן ומוריניו

    העזיבה של קאסמירו הייתה קריטית, אולי השחקן הכי חשוב בעשור האחרון בקבוצה. האיש רצה חיזוק ולא קיבל, גם עם אנצלוטי לא מושלם, הוא הכי טוב שיש לריאל כרגע. צה שהוא עשה עם וינסיוס שהיה פלופ גמור, לא זידאן ולא אף אחד יעשה

    אנצלוטי ישאיר בור עמוק עם יעזוב
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    לא כך-כך הבנתי מה הכיוון שלך מההודעה הזאת.

    בארסה אמנם התחזקה, אבל בניגוד לריאל היה המון מה לשפר אחרי שנים של כישלונות ובעיקר איבוד של איכות סגל. אני לא רואה איזה שיפור משמעותי שבארסה עשו שבריאל אין או שלא עשו. גם לא מסכים שריאל רדומה:
    שחקנים כמו ויניסיוס, רודריגו ו-ואלוורדה אולי הרבה זמן במועדון אבל רק עכשיו הם פורצים קדימה וזה חיזוק לכל דבר. בנוסף, אלבה, רודיגר, קורטואה, טשואמני, קמאבינגה.
    יש לכם סגל להתקנא בו.

    שוב עניין איכות הכדורגל נופל על המאמן. ריאל, פרס ואנצ'לוטי לא בונים על הסגנון הזה של מבנה טקטי מתוחכם. זה ישתנה רק אם ההצלחות יפסיקו לבוא.
     
  9. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    7,135
    לייקים שהתקבלו:
    1,159
    ריאל יותר מרשימה מנטלית מאשר הכדורגל שלהם, זה כאילו אין הבדל בין מינוס 2 לפלוס 2 עדיין רגועים באותה מידה
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    1. לגבי האופי המדהים שלנו אז קודם כל זה נכון והרמונטדה הזו הייתה די שונה כי מדובר במשחק חוץ הפעם, זה כבר לא 'הקסם של הסנטיאגו ברנבאו' אלא 'זוהי ריאל מדריד'. מה שכן, זה גם היה "שלשול" מפואר של ליברפול שהתפרקה, היכן זה (החוסן) קיים בכל משחקי הליגה האלה כמו מאיורקה, ויאריאל וכדומה שלאחר שאנחנו סופגים אנחנו נראים חסרי אונים? כנ"ל בלא מעט משחקי קלאסיקוס.
    2. אני 'רוצה' שנשפוט את קרלו אנצ'לוטי כמובן גם על הפער העצום מברצלונה בליגה ועל איכות הכדורגל שהקבוצה הזו מפגינה. הסגל שלנו טוב, מסכים, וחובה לשחק יותר טוב. המשחק באנפילד הוכיח שאין סיבה לשחק עם ארבעה שחקני קישור ברוב המשחקים, נגד כל האוססונות ההן וכן הלאה.
     
  11. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,156
    לייקים שהתקבלו:
    690
    אם תשאלו אותי, עיקר השינוי זה עניין של חלוקת כושר. הרי תמיד המטרה היא להגיע לשלבים האלה של העונה בשיא הכושר. אז בליגה כשריאל מדריד שיחקה בהילוך שני היא איבדה הרבה נקודות, בזמן שברצלונה השיגה הרבה נקודות.

    אז עכשיו, כשריאל עולה בהילוך, אני צופה תקופה טובה לא רק באלופות אלא גם בליגה. זה אפילו יכול לקרות הפוך אצל ברצלונה, שאולי תגיע לשלבים האלה עייפה ותתחיל לזייף.
     
    Captain Canada אוהב/ת את זה.
  12. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    אי אפשר לשפוט את המצב בליגה בלי להסתכל על הקונטקסט והיריבה. לריאל כרגע יש 77% הצלחה וקצב של 88 נקודות בעונה, שזה לא נתון מדהים אבל בטח לא נורא והיה מספיק לאליפות בכל אחת מ4 העונות האחרונות (בוודאי להתחרות עליה עד הרגע האחרון).

    בארסה לעומת זאת כרגע על 90% הצלחה ובקצב של כמעט 102 נקודות, שזה יותר משיא כל הזמנים בליגה ומטורף בכל קנה מידה. היא לא מועדת כמעט בכלל, למרות שמבחינת איכות הכדורגל לאורך זמן אני לא חושב שהיא עדיפה על ריאל.
    כרגע המספרים המטורפים של בארסה הם בעיקר תוצאה של איכות הגנתית יוצאת דופן, שמאפשרת לה לנצח לא מעט פעמים גם "על הקשקש" במשחקים שיכולים ללכת לכאן או לכאן, וזה מה שעושה את ההבדל בין הקבוצות. עד כה היא גם נהנתה מלא מעט מזל ברגעים מכריעים כאלה ואחרים, אני רוצה לקוות שזה יתאזן עם המשך העונה אבל זה כבר לא תלוי בנו. אנחנו צריכים להמשיך להיות תחרותיים, לא לוותר על הליגה בגישה ולקוות שבחודש הקרוב נצליח להתקרב לאזור ה3-4 נקודות פער, מה שיפתח את מאבק האליפות לחלוטין (בטח אם יהיה לנו יתרון במפגשים הישירים).

    מה שכן תלוי בנו וצריך לטפל בו בלי קשר לבארסה זה איכות ועומק הסגל. בארסה הוסיפה המון איכות להרכב הראשון, אבל גם כשהיא נאלצת לבצע רוטציות יש לה תחליפים הולמים. אצלנו אי אפשר כבר לקבל את המצב שבנזמה הוא האופציה היחידה בשפיץ, ושאגף ימין נשען על ואלוורדה (בעונה מדהימה, אבל זה לא תפקידו) ועל רודריגו (השתפר ואני מעריך אותו מאוד, אבל הוא לא מספיק טוב לאורך זמן). מצפה שיחתימו בקיץ חלוץ משמעותי סטייל אוסימן, ועדיין לא ויתרתי על שחקן בסגנון גנאברי לכנף ימין.
     
  13. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,156
    לייקים שהתקבלו:
    690
    מהניסיון שלנו, אוהדי הליגה הספרדית, הליגה לא נגמרת כל כך בקלות בשלב הזה. האם לבארסה יש כושר לשמור על אותה יכולת עונה שלמה? כי לפי איך שזה נראה, ריאל היא זו שמתניעה עכשיו, וכמו שקרה כבר בעבר, בקלות הפער יכול להיחתך ושוב תהיה ליגה.
     
    Captain Canada אוהב/ת את זה.
  14. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    אתם שוכחים לציין פרט נוסף חשוב, בארסה יכולה לגמור את העונה האירופאית העונה שלהם ולעומת ריאל הם יוכלו להתרכז עוד יותר בליגה. בדגש שלפני הקלאסיקו בליגה יש את גומלין שמינית גמר הליגה האירופאית אז אם בארסה לא תעבור היום, יהיה לה יותר זמן מנוחה ויכולת להתרכז בקלאסיקו[יש יום לפני זה גומלין מול ליברפול] בנוסף על כך הם יכולים לפגוש איזה קבוצה קיקיונית ששם הם יוכלו לבצע רוטציות.
     
  15. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    זה נכון, אבל מצד שני כישלון בליגה האירופית יכול להשפיע על הביטחון שלהם וגם לערער את הקבוצה לפרק זמן מסוים שבו יעשו תוצאות פחות טובות. מה שריאל צריכה להתרכז בו הוא לתת את המקסימום בכל משחק ליגה ולקוות שזה יספיק. אם בארסה תמשיך בקצב של 97-100 נקודות - זה לא יספיק, אבל זה לא יהיה נורא לאבד אליפות בסיטואציה כזו.
    זה מזכיר קצת את עונת 2020/21 עם זידאן - אז היינו בפער עוד יותר גדול מאתלטיקו בתחילת הסיבוב השני, אבל נשארנו תחרותיים, לא ויתרנו ועשינו סיבוב שני טוב מאוד במקביל למסע ארוך עד חצי גמר הצ'מפיונס. בסוף הפסדנו אליפות על 2 נקודות, אבל זו סוג הגישה שצריכה להיות לנו.

    אני כן אכעס מאוד אם הקבוצה תהיה בגישה של 2013/14 למשל, אז ליטרלי ויתרו על האליפות כדי להתרכז בצ'מפיונס בזמן שבמקביל בארסה ואתלטיקו נפלו מהרגליים והאליפות הייתה על הרצפה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.