אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,023
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
  2. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,096
    לייקים שהתקבלו:
    956
    מין:
    זכר
    חילקו 1500 כרטיסים בבתי ספר בעיר
    לא הייתי קורא להם אוהדים.
     
  3. ~Omri~ Member

    הצטרף ב:
    ‏16/2/10
    הודעות:
    3,239
    לייקים שהתקבלו:
    489
    האמת שזה מאוד בלט בתקציר. בכל פעם שהיה גול או התקפה מסוכנת שמעו את הצעקות של הילדים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/3/23
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,944
    לייקים שהתקבלו:
    10,120
    זאת אולי ההצדקה לאצטדיון חדש באשדוד, ראינו בחיפה ובב"ש שאצטדיון חדש הביא איתו המון "אוהדי אצטדיון" חדשים שנהנים מהמתקן ועל הדרך מהקבוצה. באשדוד זה מן הסתם יקרה בכמויות פחות גדולות אבל עדיף מהשממה שיש שם כיום.
     
  5. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,576
    לייקים שהתקבלו:
    286
    מין:
    זכר
    20,000 זה ענק מדי גם למכבי עירוני אשדוד
    היו צריכים 12,000 ולא יותר (אפילו אפשר קצת להוריד בכמות)
    לא ברור מה ההצדקה לאצטדיון כזה ענק כשברור שהכוונה של העירייה זה שזה יהיה לקבוצה הפושעת חסרת האוהדים מ.ס אשדוד ולא לקבוצות האמיתיות של העיר (או לאחת מהן לפחות) אלה שבאמת מייצגות את העיר אשדוד. הם לא ראו משנת 99 ועד היום שמ.ס. אשדוד לא מביאה אוהדים? לא ראו את הדרבי בליגה ב' שבו האצטדיון היה מלא?
    הדבר היחיד שטוב במ.ס. אשדוד זה מחלקת הנוער ואת זה אף אחד לא יקח מהם אבל כקבוצת בוגרים אין לה זכות קיום (במקסימום שתהיה כמו טוברוק בליגה ג')
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,944
    לייקים שהתקבלו:
    10,120
    גם לעירוני והפועל אין המון אוהדים.
    לא אוהב את מ.ס. ואת מה שהיא מייצגת אבל היא הקבוצה הבכירה באשדוד וכן הצליחה למשוך אוהדים בעשור הראשון שלה כקבוצה מאוחדת קהל, עם אצטדיון חדש יהיה יותר קל להביא את כל הילדים מהאזור וממחלקת הנוער שמקבלים כרטיסים חינם ולייצר משהו שנראה טוב יותר בעין וימשוך עוד אוהדים. זאת עיר גדולה שצריכה מועדון בליגת העל ואצטדיון שהוא לא הי"א.

    לגבי הכמות, אני מסכים ש-12,000 זה יותר הגיוני אחרת מ.ס. תרגיש באצטדיון החדש כמו שקטמון מרגישה בטדי והפועל חיפה מרגישה בסמי עופר.
     
    matanbl22, ~Omri~ ו-Bluekipper אוהבים את זה.
  7. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,576
    לייקים שהתקבלו:
    286
    מין:
    זכר
    מ.ס. אשדוד לא מרגישה בבית גם באצטדיון הנוכחי
    גם אם לעירוני והפועל אשדוד אין המון אוהדים להבדיל ממ.ס. יש להם אוהדים
    כשיש איחוד לא רצוי אז הקהל מגיב בהתאם. ג'קי ידע להזמין יופי את ילדי מחלקת הנוער שלו + שכנוע של חלק מאוהדי עירוני והפועל לבוא למשחקי הקבוצה בשביל שיראו קצת ליגת העל. אם ג'קי היה עושה את מה שעשה בעירוני או בהפועל אדומים אז כמות הקהל הייתה יותר גדולה ממה שיש לו היום.
    גם אמרתי קודם ש20,000 לא מתאים לעירוני אשדוד שהיא היום ככל הנראה הקבוצה האשדודית עם הכי הרבה קהל (אם יש כאלה שחושבים שלאדומים יש יותר אוהדים אשמח לשמוע)

    אגב, אתה אוהד של הפועל באר שבע, תאר לך שעיריית באר שבע תחליט שמהיום כל קבוצות העיר מתאחדות לקבוצה אחת (למרות שבחיים זה לא יקרה) והשם הפועל באר שבע, כולל צבע המועדון, משתנה בהתאם ויהיה מעורבב עם שאר צבעי הקבוצות אתה בטוח תתנגד ולא תבוא למשחקים של הקבוצה המאוחדת. גם היה פה אוהד של מכבי הרצליה שמתנגד לראיון של משה פדלון לאיחוד הקבוצות בעיר. איחוד כפוי ולא רצוי עושה ההפך ממה שהעיריות חושבים שיהיה
     
  8. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    790
    מין:
    זכר
    השימוש העיקרי של האצטדיון באשדוד יהיה אצטדיון רדיוס לתל אביביות ולנבחרת
     
  9. ~Omri~ Member

    הצטרף ב:
    ‏16/2/10
    הודעות:
    3,239
    לייקים שהתקבלו:
    489
    אני מסכים. בעשור הראשון אחרי האיחוד הקבוצה הצליחה למשוך קהל. אמנם לא רב, אבל המספרים היו גדולים בהרבה מהיום. סביר להניח שהמספרים היו עולים עם הזמן אם היו נותנים לאוהדים סיבות להאמין במועדון הזה. נראה שעשו שם מאמץ להבריח את האוהדים שעוד תמכו בקבוצה המאוחדת בשנותיה הראשונות. ראוי שעיר בגודל של אשדוד תיוצג על ידי קבוצה שמושכת 3-4 אלף במשחק במינימום. כרגע האוהדים מתפצלים בין 3 קבוצות, ככה שזה מפחית את הפוטנציאל של העיר להוציא קבוצה שמביאה קהל במספרים ראויים. יהיה מעניין לראות כיצד ישפיע האצטדיון החדש על הכדורגל בעיר.

    זאת דעה לא פופולרית, אבל אני חושב שהאיחוד באשדוד היה צעד נכון, וחבל שהוא נכשל. הקבוצות באשדוד מעולם לא זכו להצלחה משמעותית, ואיחוד שלהן לא דומה לאיחוד של קבוצות עם מסורת של הצלחות. יש לא מעט קבוצות מוכרות באירופה שנוצרו ב-50 השנים האחרונות כתוצאה מאיחוד מועדונים (פ.ס.ז, אוטרכט, קופנהאגן ועוד). זה אמנם מהלך שבאופן טבעי מביא להתנגדויות, אבל הוא נכון בטווח הרחוק אם הוא מבוצע בצורה נכונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/3/23
  10. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,576
    לייקים שהתקבלו:
    286
    מין:
    זכר
    האמת לא מתלהב מהקהל של פ.ס.ז'. הם רחוקים מאוד מלהיות מבין הקהלים הטובים בצרפת (גם הרבה מהבאים לאצטדיון אוהדי כוכבים כמו מסי אמבפה ושחקנים שהיו שם כמו רונאלדיניו זלאטן ובקהאם). עכשיו הם חיים בסרט שהם צריכים אצטדיון של 80,000 שאני בטוח שביום שלא יהיו להם כוכבי כדורגל גם את האצטדיון הנוכחי הם לא ימלאו. הקבוצות שציינת לקחו תואר אחד לפחות במהלך האיחוד (פ.ס.ז' וקופנהגן זוללות אליפויות). הן עשו משהו שיצדיק את המהלך הזה. למ.ס. אשדוד היה 15-16 שנים לעשות חותם אבל היא פשוט הייתה קבוצה פרווה מה שמוכיח שהיה אסור לעשות את האיחוד הזה (בתקופה הזאת אפילו הפועל רמת גן לקחה גביעים ועוד אחד היה מהלאומית)

    בכללי, איחודים צריכים להיות מרצון ולא בכפייה כשיש התנגדות וזו הסיבה שמ.ס. אשדוד לא תמלא את הי"א ובטח שלא את האצטדיון החדש שיהיה.
    איחודים שנעשו נכון בישראל הצליחו כמו סכנין וקרית שמונה (ערים קטנות מאוד והעונה קרית שמונה הצליחה בכמה משחקים להביא כמעט 2,000 ואם הייתה בעונה טובה יכלה להביא יותר). אני חושב שאם עושים איחוד בין קבוצות צריך לעשות משאל אוהדים (מה שבכלל לא היה באשדוד)

    ורדיוס לבית"ר. אלה הרגעים היחידים בהם האצטדיון יהיה מלא. אפילו רדיוס לבני יהודה יהיה יותר מלא ממשחק בית של מ.ס. שדוד
     
  11. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,023
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
  12. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,576
    לייקים שהתקבלו:
    286
    מין:
    זכר
    ובנוסף לשקול הגדלה עתידית שרצו לעשות לפני כעשור (ואולי יותר מעשור)
    ראוי שבבירת ישראל יהיה האצטדיון הלאומי

    אגב, מדברים גם שלהפועל ירושלים יהיה מתחם אימונים חדש בעיר גנים. לא ידוע אם יהיה שם מספיק שטח למתחם טוב אבל הם צריכים מתחם בדחיפות
     
  13. orkim Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/17
    הודעות:
    83
    לייקים שהתקבלו:
    35
    מין:
    זכר
    האצטדיון בטבריה וברחובות נבנים עם גג?
     
  14. Roy t Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/15
    הודעות:
    289
    לייקים שהתקבלו:
    71
    מין:
    זכר
    לפי המשחק אתמול, היציע המזרחי בהברפלד ראשל"צ מאושר לאיכלוס

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
     
  15. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,023
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    לא יודע עד כמה התל אביביות ירחיקו עד אשדוד (ותזכור שעונשי הרדיוס לכאורה יוקפאו לטובת עונשי סגירת יציעים/משחקים ללא קהל, קנסות, הפחתת נקודות וענישה פרטנית לאוהדים שאותרו במצלמות במקום ענישה קולקטיבית מה שיפחית "רדיוס" לאירועי שזרוע וכו').
    "נעביר הוראה להקפיא את הענישה הקולקטיבית"

    להפועל ת"א הנוכחית אצטדיון פ"ת מספיק ולמכבי ת"א כשעליה לקיים רדיוס עם כמות האוהדים הנוכחית שלה עדיף סמי עופר או טדי ורק בעדיפות שלישית אשדוד (במקום נתניה). גם הנבחרת תעדיף לרוב את טדי/בלומפילד/סמי עופר והצעירה את פ"ת/נתניה/ב"ש ורק אחרי זה את אשדוד. אני מניח שחלק מהמבחן יהיה לטווח ארוך, לבדוק מתי מוכנה תחנת רכבת לצד האצטדיון, ושהאצטדיון מושך קודם כל קהל במשחקי הקבוצה (קבוצות) המקומית שיוצר אווירה. לא אומר שלא יהיו בו רדיוסים, אולי הפועל ב"ש או בית"ר ישקלו לעיתים לשחק בו בעת הצורך אבל עדיין אצטדיוני הרדיוס המובילים יישארו אלו של פ"ת ונתניה. בכל אופן מה נדון עכשיו ברדיוסים באצטדיון שהבנייה שלו בכלל לא התחילה.. אותו דבר אפשר לדון אם הפועל חיפה ונתניה ישחקו רדיוס באצטדיון חדרה..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/3/23