מאה השחקנים הטובים בעולם במאה ה-21 לפי ה-fourfourtwo

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏4/3/23.

  1. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    יש ברשימה הזו bias עצום לשנים האחרונות ולליגה הספרדית בפרט. גם אם משקללים בדירוג הישגים קבוצתיים - לא הגיוני שבנזמה מעל לבנדובסקי בכזה פער, הפולני חלוץ ושחקן הרבה יותר טוב לאורך השנים, וגם רשום על רקורד דומה לבנזמה (הצרפתי אמנם זכה 5 פעמים, אבל רק בזכייה אחת היה משמעותי וחשוב באמת, ובשאר התרומה שלו נעה בין טובה לחצי קלאץ' במקרה הטוב). גם בלמים כמו נסטה ופרדיננד היו לא פחות משמעותיים מראמוס ובוודאי מפיקה בשנים האלו, הפער ביניהם בדירוג הזוי לחלוטין.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    היה לי על זה שיחה עם חבר לא מזמן. אמרתי לו שלבנדובסקי עולה על בנזמה בכל פרמטר, אבל אם אני עכשיו בגמר של טורניר כלשהוא וצריך לבחור אחד מהשניים אני בוחר בבנזמה.
     
  3. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    לבנדובסקי קצת צ'וקר ולא תמיד המניה הכי בטוחה במשחקים הגדולים, אבל זה לא שבנזמה הוא מייקל ג'ורדן או רונאלדו במעמדים האלה. העונה שעברה הייתה חריגה מאוד לטובה, אבל עד אזור 2020 הוא היה באופן די עקבי חושך במשחקים הגדולים חוץ מהברקות פעם ב6-7 כאלה. מבחינת יכולות כדורגל, סקורריות ויציבות לאורך זמן אין מה להשוות בכלל - לבנדובסקי שחקן הרבה הרבה יותר טוב מבנזמה (גם אגווארו האמת, אבל הוא צ'וקר עצום ולא עשה כמעט כלום באירופה ובנבחרת כדי לשדרג את מעמדו).

    אגב, חזרה לדירוג - גם תומאס מולר נמצא הרבה יותר מדי גבוה ביחס ליכולות הכדורגל שלו. סבבה, יש לו הרבה הישגים, הוא שחקן חכם וחתום על שורות סטטיסטיות יפות - אבל אי אפשר להשוות את התרומה שלו לפיגורות כמו פיליפ לאם, נוייר, ריברי, רובן, לבנדובסקי וכו'...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/3/23
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    מולר אמנם לא קוסם של כדורגל(אם היה כזה היה בעשיריה הראשונה) אבל כן היה שחקן דומיננטי בקבוצה שזכתה פעמיים בצ'מפיונס ובנבחרת שזכתה במונדיאל. אין ספק שהוא מהשמות הבולטים ב-10 שנים אחרונות. אבל יש פה כמה שמות שאני באמת לא מבין מה הם עושים פה. טרנט עם כל הכבוד עוד לא עשה מספיק בכדורגל כדי להיות במאיה. פלקאו וריקלמה לא הצליחו בקבוצות גדולות. על ריקלמה בנו מיתוס של "כוכב בנבחרת" אבל הוא לא הוביל אותם לשום תואר. ססק זה שחקן שעד ינואר היה וורלד קלאס ובינואר נכנס לתרדמת חורף. למעשה חוץ מיכולת מסירה אני לא זוכר משהו מיוחד אצלו. את אוזיל אני לא סובל מכל כך הרבה סיבות. ג'רארד פיקה? הייתי מכניס את שאקירה לפני שהייתי מכניס אותו.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    אם מדובר רק על המאה ה21 אז:
    - רונאלדו הברזילאי צריך להיות בתחתית הרשימה. קריירת המועדונים שלו, במיוחד במאה הזאת אבל לא רק, היא כישלון עצום. אין שם כלום מעבר למספרים (רק בליגה המקומית אגב. בצ'מפיונס ליג יש רשימה אינסופית של נגרים עם יותר שערים ממנו). לא על זה בדיוק טוענים שזלאטן הוא אוברייטד? לזלאטן לפחות יש רשימת אליפויות בלתי נגמרת. זה מדהים עד כמה קריירה בינלאומית חשובה יותר עבור תהילה של כדורגלן מקריירת מועדונים. נולדת בשבדיה או בפולין? אתה ממודר.
    - זידאן צריך להיות הרבה פחות גבוה ברשימה. הוא שיחק בסך הכל 6 שנים במאה הזאת. אין סרט שהוא מדורג יותר גבוה מדה ברויינה, מודריץ' או קאקה. דה ברויינה בכלל משלם מחיר גדול מאוד על העובדה שהקריירה שלו מתנהלת במועדון כל כך לא מעניין. גם דוד סילבה.
    - אם כבר מייחסים יותר חשיבות לפיק של שחקן מאשר לאורך הקריירה אז רונאלדיניו > צ'אבי ואינייסטה עם כל הכבוד.

    עריכה: עוד משהו ששמתי לב אליו עכשיו. כמעט 90 מקומות מפרידים בין דה חאה לנוייר. שניים שבמשך עשור שלם היו toe to toe בטופ של השוערים. סבבה נוייר שוער שלם יותר וגם נראה שהוא מזדקן יפה יותר, אבל באיזה קטע אחד מקום 8 והשני מקום 96? ועוד אובלאק וקורטואה לפני דה חאה, בכלל בדיחה. העיקר קסיאס שגם כן בנה קריירה על שוט סטופינג מדורג מקום 2 מבין השוערים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/3/23
    Captain Canada ו-Roma אוהבים את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    מסכים עם @VAR אני לא אתחיל לעשות דירוגים של קשרים אבל דה בריינה לא נופל משמות ״מיתים״ כמו צ׳אבי או פירלו. זה קשר שאשכרה טוב בהכל all package לשים אותו במקום 57? כמו ש-ואר אמר הנבחרות מקבלות כאן נפח מרכזי. מרכזי מדי. אשמתו של דה בריינה שאת בלגיה אימנו מגדלי חזירים? אשמתו שפפ כל שנה יורה לקבוצה שלו בראש?
    רוב אלה שלפניו ברשימה לא מדגדגים אותו בכלל.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,078
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    אפשר להתווכח על המיקום המדויק, אבל נוייר לאין שיעור שוער מודרני יותר מדה חאה. שוב דה חאה לא יותר מפביאנסקי משודרג מאוד. נהנה לחלוטין ממשטר וודוורד ביונייטד.
     
  8. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    דל פיירו זה שם שחסר באופן קבוע ברשימות האלה משום מה, מה שכן הפעם יש נסיבות מקלות כי חלק מהקריירה הייתה בשנות ה90. אני שונא בדירוגים האלה שחצאי קריירות נלקחות בשכלול. צריך לקבוע קריטריון שאו שכל הקריירה שלך נחשבת או שאתה בחוץ (שנת לידה למשל וכו).
    אולי זה רק אני אבל תמיד מרגיש לי שהמיקום של רוני סופר מוגזם, אני כנראה לא הייתי מכניס אותו בכלל.
     
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    מודרני זה ביחס לתקופה. בפיק של הקריירה שלו הוא ונוייר היו קונצנזוס במקומות 1-2. ובמשך הרבה זמן. אתה טוען שנוייר יותר טוב? לגיטימי, 20-30 מקומות הבדל זה מתקבל על הדעת. כמה מודרני קסיאס היה שהוא נמצא בטופ 30? יש פה דיס רציני מאוד לדה חאה ובכלל כמו שהזכירו לפני כוכבי הלה-ליגה מקבלים פה הרבה יותר מידי כבוד, הם ושחקנים שזכו במונדיאל (נוייר).

    ובכלל כל הball playing keepers זה לרוב פייק. נוייר היחיד שבאמת עושה את זה טוב. כל השאר? משחקים אותה פירלו ואז אתה רואה מקרים כמו זומר אתמול או קורטואה מול ליברפול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/3/23
    Captain Canada אוהב/ת את זה.
  10. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    שחקנים מריאל ובארסה ושלושה נציגים של אטלטיקו זאת ממש לא הצפה של הרשימה בשחקני לה ליגה. הייתי מוסיף יותר: גודין, פורלאן, ולרון.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    אף אחד לא אמר שהשחקנים מהספרדית שנמצאים שם לא ראויים להיות ברשימה, הם פשוט מדורגים גבוה באופן לא פרופורציונלי לקריירות שלהם. באיזה עולם פיקה 24? טוב שלא הכניסו את מאטס הומלס.

    אחלה גודין ויש שחקנים פחות גדולים ממנו ברשימה אבל ברשימה שטיאגו סילבה נמצא בה מקום 87...
     
    Captain Canada ו-Cup of Tea אוהבים את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    יש כאן עוד שחקנים שנכנסו על חצאי קריירה. זידאן, רונאלדו, בקהאם. דל פיירו באותו עשור היה כוכב בקבוצה ששלטה ללא עוררין בליגה האיטלקית, שעשתה גמר אלופות שאותו הפסידה רק בפנדלים. מניתי כאן מספיק שמות שדל פיירו גם בחצי קריירה עשה הרבה יותר מהם.

    אגב גם טרזגה נעדר מהדירוג, ובכך הוא מתעלם לחלוטין מאחד הצמדים הגדולים שהיו בסריה א'. מעבר לזה שטרזגה גם זכה בתארים עם נבחרת צרפת, ולא סתם זכה, הבקיע את שער הזהב בגמר היורו
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    גודין הצליח רק אצל סימאונה. פורלאן לא הצליח בקבוצה מהטופ האירופי(אתלטיקו של אז עוד לא היתה כזאת) מה שכן נותן לו נקודות זכות זה החצי גמר מונדיאל והקופה אמריקה עם אורוגוואי, הוא באמת היה אדיר בנבחרת.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    @DRORIKO, דל פיירו צריך להיות ברשימה, מסכים, הוא אגדה, אבל אתה מגזים. ב-2003 הגעתם לגמר והעפתם את ריאל והוא כבש גול גדול בחצי הגמר. אבל בסה"כ חמישה כאלה בכל העונה באירופה. נדבד היה השחקן הכי חשוב לצד בופון וגם טרזגה הבקיע. אני די מתעקש להתעלם מחתך הזמן. הייתה לו בעונת 2000-01 שנה חלשה עם תשעה שערים. זידאן זכה ביורו 2000 כשחקן הטוב ביותר בצרפת כנראה, רונאלדו-פנומנו שכתבתי שיש הרבה פציעות בגיליון שלו וההילה עוזרת לו - זכה במונדיאל. בקהאם ביונייטד היה מעולה, בריאל מדריד נתן חצי עונה טובה באמת בערך, זה נכון. כמובן שהתארים הגדולים האלה משפיעים.
     
  15. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    אין ספק שדל פיירו חייב להיות ברשימה, ואם רגע נבחן את זה כמו שצריך על פי קריירה שלמה אז הוא גם טופ 30 מבחינתי.