ליברפול 2022/23 - Will We Go Again?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י owen11111, ‏2/8/22.

  1. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,821
    לייקים שהתקבלו:
    1,498
    מין:
    זכר
    אחרי המשחק נגד סיטי, פול גויס, הGOAT של העיתונאים שמסקרים אותנו בעיניי, פרסם כתבה שבה טען.
    שבלינגהם עדיין מעוניין להגיע אלינו, ושאם קלופ מאמין שהחתמה שלו ביחד עם ההתחלה החדשה של העונה הבאה תצליח לשנות פה דברים, הוא יקבל גיבוי מהבעלים להביא אותו, ושיהיה סכום משמעותי לחיזוק הקבוצה בחלון הקרוב. בנוסף לזה שקלופ רואה תפקיד למילנר בליברפול גם בעונה הבאה

    מניח שרובכם ראיתם את הכתבה הזאת.

    בטח אתם שואלים את עצמכם למה אני רושם את זה?
    טוב, בעיקר בגלל הנקודה הבאה שלי.

    ההתרסקות של העונה הזאת היא לא פחות על קלופ מאשר על השחקנים.
    ותרשו לי להניח את דיון הבעלים בצד (החוסר תקצוב שלהם משמעותי מאוד)

    ובעיניי הקיץ הקרוב והעונה שתבוא לאחר מכן יהיו מבחן רציני עבור קלופ והאם הוא צריך לסיים את החוזה או להיפרד בסוף העונה הבאה.

    אני מצפה ממנו להרבה פחות נאמנות לשחקנים.
    בראש מילנר והנדרסון. עדיף ששניהם לא יהיו פה. או לפחות עזיבה של מילנר וירידה של הנדרסון לקצה הרוטציה.
    ההנדרסון ומילנר של היום, זה הרוברטסון ואליוט של המחר. והוא צריך למתן את הנאמנות המוגזמת הזאת.
    ואם זה אומר למכור שחקנים או לספסל שחקנים זה מה שצריך לעשות. בעיניי הנקודה הכי חשובה, שעליה תקום ותיפול העונה.

    מצפה ממנו לשינוי טקטי של המערך או לפחות הרבה יותר גמישות.
    אני באמת לא רואה סיבה שנונייז יהיה תקוע באגף, שארנולד ימשיך לשחק בתור מגן, או שנמשיך לשחק עם 3 קשרים כשזה ברור לכולם שיש לנו קשר וחצי שאשכרה מתאים לרמה. וכל זה בשביל להמשיך את תוכנית משחק שלא עובדת בעיקר בגלל שחיקה גדולה מאוד. שחקנים פשוט לא מסוגלים לרוץ. ועצם העבודה שבסוף כל משחק מסתכם בלהספים כדורים ארוכים ולקוות שסאלח/נונייז יעשו עם זה משהו, מספרת הכל. ירדנו לטקטיקה של קבוצת חלק תחתון קלאסית.


    אז איך זה מתקשר לכתבה של גויס?
    - עצם העבודה שהוא רוצה שמילנר ימשיך. די נותנת סתירה לפנים לציפייה שקלופ ישחרר מהנאמנות הזאת.
    -המחשבה שרק בלינגהם יגיע בתור תוספת משמעותית וקצת מנוחה, והופס אנחנו שוב תחרותיים היא הזייתית. הקבוצה הזאת צריכה הרבה יותר מעוד שחקן אחד משמעותי ככל שיהיה.

    מגן שמאלי וימני, בלם אחד לפחות, 3 קשרים, שוער מחליף ובמידה וישכילו לשחרר את גוטה. אז גם עוד שחקן התקפה.
    ולמעט אליסון, כל שחקן בר עזיבה תמורת ההצעה הנכונה.
    עכשיו החתמת את גוד, ובמקרה המאוד טוב נשארו כמו פיצוחים בקופה לפני המכירות.
    איך זה אמור להספיק לעוד 7 שחקנים לפחות? לא ברור. וצעד כזה גם נותן לגיטימציה להמשיך עם עוד מאותו דבר מבחינת שחקנים שלא צריכים להמשיך בתור שחקנים משמעותיים. וכל זה בלי לדבר על שינויים טקטיים שיהיו נחוצים. כי קלופ יכול לחשוב שבלינגהם זה מספיק להרכב וזה מה שחסר שנראה קבוצה נורמלית ( כמובן שיחד עם מנוחה וקדם עונה נורמלי) וזה לא.

    וזה מאוד מדאיג אותי. אני חייב להגיד.
    ג’ונס, פאביניו, אליוט, צימיקאס, מאטיפ, גומז, קלהר, גוטה, הנדרסון. כולם חייבים ללכת. בנוסף לפירמינו, קייטה, אוקס, מילנר ואדריאן שמסיימים חוזה.

    אני הייתי מצרף גם את סאלח למכירות, שנתיים לסיום חוזה , משכורת גדולה, יש מספרים אבל אין יכולת. אין זמן יותר טוב מזה לסחוט עליו כמה שיותר. שגם זה כבר לא באזור התלת ספרתי ממזמן. אבל זה כבר לונג שוט ורק אני.

    צריך לבנות פה הכל מחדש, להישאר סנטימנטליים ולקוות שפתאום שחקנים יחזרו להציג את אותה יכולת אחרח שהם שחוקים פיזית, מנטלית וגם מבוגרים יותר בשנה תיהיה טעות פטאלית.


    וכן זה לא פעם ראשונה שהדיון הזה עולה, תכף יגיע התגובות
    -אי אפשר למכור את כולם
    -אין כסף
    -ארנולד לא קשר

    אבל המציאות היא כזאת, הבעלים לא עוזבים בזמן הקרוב, לא תיהיה מחאה של אוהדים שתזעזע את המערכת ותגרום להשקעת ״אשמה״. הכסף שיש זה מה שיש. ובמצב הזה צריך לייצר פתרונות ולא רק לייחל לאיזה שיח/אוליגרך/אמריקאי בזבזן.
    מכירת שחקנים זה פתרון, שינוי עמדות זה פתרון, שינוי טקטי זה פתרון.
    אבל להמשיך באותה צורה זה לא יעבוד.
     
    Ori8 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  2. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,146


    תמונה ששווה 227 עמודים של הדיון הזה העונה... מטורף.

    @Esomech
    אני מבין לחלוטין את הפרספקטיבה שאתה כותב ממנה, ואין ספק שצריך פה מהפכה מסוימת בסגל, אבל זה לא אומר שצריך לפרק הכל. לכתוב שאליוט צריך להימכר, לדוגמה, זאת כבר היסחפות רצינית בעיניי. רוב הדקות ששיחק העונה היו טובות לכל הפחות, הרבה מאוד ניצוצות של גאונות של ממש, שיפור מהעונה שעברה. ליטרלי אתמול חגג 20. יש לו מוח כדורגל חד מאוד וטכניקה ברמה גבוהה ופוטנציאל עדיין גבוה מאוד. לא מוכרים שחקן כזה בשלב הזה בקריירה.

    גם ראיתי אנשים (פה או בטוויטר, לא כזה זוכר) ששלחו כבר את ואן דייק ורוברטסון לפנסיה, את טרנט לחפש קבוצה אחרת, על נונייז הרבה כבר ויתרו. צריך לזכור דבר אחד חשוב מאוד: כדורגל זה משחק קבוצתי. כלומר לכל שחקן שלנו במגרש (ובתכלס גם על הספסל) יש השפעה על כל שחקן אחר שלנו במגרש. יש את הדוגמאות הקלות כמו תיאום בין בלמים סטייל גומז-וירג'יל של 18/19 או בין חלוצים כמו סטרידג'-סוארז, אבל זה הרבה הרבה הרבה יותר עמוק מזה. כשאנחנו מנתחים יכולת של שחקן, אנחנו בדר"כ מתמקדים בניתוח אינדיבידואלי, שזה בסדר לרוב הדיונים, אבל כשמדברים על מהפכה בסגל אני חושב שהתמונה הרחבה הרבה יותר מעניינת.

    בכל מקרה הפואנטה שאני מוביל אליה, היא שהמצב בקישור והיעדר העומק בספסל בהרבה עמדות - משפיע באופן ישיר על היכולת של כל אחד מהשחקנים שלנו. אני חושב שכבר כתבתי את זה פה אבל אני מאוד אוהב את 20/21 בתור מקרה בוחן לחשיבות הקישור ואולי אפילו באופן ספציפי חשיבות הקשר האחורי ליכולת של קבוצה שלמה. אני לא אטחן את זה כי כולנו היינו פה, אבל איך כל הקבוצה השתנתה כשפאביניו חזר לקישור? למרות שמי ששיחקו מאחוריו היו פיליפס, קבאק וריס? זו רוטציה שיהיה קשה למצוא גרועה ממנה בפרמיירליג ב20 שנה האחרונות הרי, ורצנו לאיזה 10 נצחונות ו-2 תיקו ב12 משחקים.
    המצב בקישור משפיע על טרנט בצורה מאוד ברורה, המצב בקישור משפיע גם על אנדי, המצב בקישור בוודאי משפיע על הבלמים, וכמובן על ההתקפה. זה לב הקבוצה. ההפקרה של החלק הזה במגרש היא גם על קלופ אבל בראש ובראשונה על הבעלים.

    ולכן לפני שגומרים את הקריירה לכל הסגל, שווה לבחון שחקנים בקונטקסט קצת יותר רחב. בקישור זה ברור לגמרי שצריך 3 שחקנים חדשים, שלפחות 2 מהם רלוונטיים להרכב (בעיניי קשר אחורי וקשר 50/50) ועוד אחד שיכול לכל הפחות להיות חלק מהרוטציה. על גומז ומאטיפ חובה להשתדרג פשוט כי עבר כל כך הרבה זמן מאז שאחד מהם נתן משחק סביר. שחקן שיתחרה עם טרנט זה גם צורך ברור לחלוטין. מדובר פה על 5-6 שחקנים חדשים וזאת מהפכה לכל דבר בסגל... בהנחה והדבר הזה קורה, לי ברור שהרמה של השחקנים שכבר הוכיחו שהם ברמות האלה - ולא נראים גמורים פיזית - תחזור לקדמותה.
     
    oranfu ו-Esomech אוהבים את זה.
  3. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,821
    לייקים שהתקבלו:
    1,498
    מין:
    זכר
    @Scouser Tommy

    קודם כל, בנוגע לאליוט.
    לא יכול להגיד שראיתי את ניצוצות הגאונות שאתה מדבר עליהם.
    אבל מה שאני בטוח לא רואה שם, זה קשר מרכזי.
    אין לו את הבנת המשחק ההגנתית לשחק שם, אין לו את היכולת ההגנתיות, אין לו פיזיות, אין לו מסירות ארוכות יוצאות דופן, בעיקר רואה שחקן שמתרוצץ על המגרש בלי הרבה תכלס ובלי הרבה אפקטיביות.
    כל עוד מכוונים אותו לעמדת הקישור. אני לא רואה בו שום דבר שמצדיק הישארות שלו. במיוחד לא כשצריכים את הכסף.
    במידה וישתמשו בו בעמדה של כנף ימין, אני אהיה יותר פתוח להישארות שלו, כי בעמדות האלה התכונות הטובות שלו של הזריזות והטכניות כן יכולות לבוא יותר טוב לידי ביטוי בעיניי.

    מסכים בעניין הקישור, ברגע שתיהיה התייצבות שם עם חומר שחקנים טוב מספיק אני כן צופה שיפור דרמטי. אני כן חושב
    שאליסון, וירגיל, קונאטה, דיאז ונונייז הם שלד חזק מספיק לשנים הבאות.
    אני כן חושב שרוברטסון צריך מחליף טוב כי הוא בירידה מדאיגה אבל כן יכול לעשות את העבודה בנתיים עם רוטציה טובה מספיק.
    עם טרנט בתור מגן ימני אני מאוד פסימי (במערך הנוכחי, שלא עושה רושם שישתנה, במיוחד שהשמות הבולטים לחיזוק העמדה של הקשר מרכז ימין הם מאונט ובלינגהם, שהם התקפיים מידי בשביל לשחק בצד הזה יחד איתו).

    בנוגע לרפרנס ל20/21, אני גם מאוד הייתי בדעה שזה דוגמא טובה. אבל בשבועות האחרונים הגעתי למסקנה שהפקטור של השחיקה והגיל משנים לגמרי את התמונה לקראת העונה הבאה.
    בעונה ההיא היינו בפיק פיזי עד שהפציעות פירקו את העונה והכניסו אותנו לסיחרור. העונה השחקנים לא מסוגלים לרוץ. שחוקים לגמרי.

    ושוב, את עניין המהפך והקיצוץ בסגל אני חושב שצריך לעשות בראש ובראשונה כי אנחנו צריכים די הרבה שחקנים וצריך לממן את זה בדרך כזאת או אחרת וגם בגלל שצריך להצעיר את הסגל.

    למעט טרנט, אליסון, וירגיל, קונאטה, נונייז ודיאז. אין שחקן בקבוצה שמשחק לא טוב שאני יכול להצביע עליו שהוא נגרר לרמה של הקבוצה ולא כי הוא גמור פיזית.
    פאביניו, הנדרסון, פירמינו כבר שם. רוברטסון לא רחוק מהם, וסאלח מתקרב לשם גם.
    טיאגו זה סימן שאלה תמידי בנושא הכשירות וג׳וטה נראה כאילו שהפציעות גמרו אותו.

    לא יכול להגיד שגמרתי את הקריירה לכל הסגל ובסופו של דבר אתה חושב שצריכים רק 5/6 שחקנים.
    אני חושב שצריך 6/7. זה לא שאנחנו כלכך רחוקים בדעה מבחינת מה צריך לקרות, אלא רק מי ראוי להזדמנות נוספת או לא.
    ואני גם בדעה שהמצב הפיננסי לא ישתנה בצורה מזהירה אז צריך למכור והרבה בשביל לממן את הדבר הזה.

    אידיאלית, אם היינו מקבלים 300 מיליון פאונד לרכש, מביאים את כל המטרות מבלי צורך למכור שחקנים בשביל לממן את הכל, אז כמובן שזה משאיר יותר מקום לשחקנים כמו אליוט, גוטה ואפילו פאביניו להישאר.
    אבל כרגע, אנחנו צריכים כל שקל וכמעט כל השחקנים הם ניתנים להקרבה בעיניי.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,146
    לא התייחסתי רק אליך בחיסול הקריירות אלא גם לדיבור שאני רואה לעיתים פה והרבה בטוויטר, אבל כן השתמשתי בדוגמה של אליוט ממך. ואני מסכים עם חלק ממה שאתה אומר אגב, היום אני רואה אותו כקיצוני ימין או מס' 10.

    בכל מקרה, ההבדל בדעה הוא לא בשחקנים שצריך לקנות אלא יותר בעל מי אפשר לוותר. בעיניי מכירה של אליוט מצריכה רכישה של שחקן נוסף, אותו דבר ג׳וטה.
     
    Esomech ו-Cup of Tea אוהבים את זה.
  5. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,821
    לייקים שהתקבלו:
    1,498
    מין:
    זכר
    מקבל.

    אבל כמו שציינתי בסוף ההודעה.
    מבחינתי, כמה צריך למכור ואת מי זה נגזרת של כמה כסף יהיה לרכש שלא תלוי במכירות.
     
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,962
    לייקים שהתקבלו:
    6,757
    אולי לפני שעושים מכירת חיסול אמיתית נסגר שהמאמן עדיין פה איתנו?
    יש את האלה שברור מאליו שגמרו את הקריירה ויש את האלה שעוד שנתיים יסיימו חוזה אבל הערך שלהם היום גם ככה לא גדול ועוד יש מה לעשות איתם.

    במצבכם אגב, אני לא הולך על בנייה רוחבית בשום מצב.
    אם התקציב מאוד מפוקס ומוגבל אני מנסה להשיג את ההכי טוב שאני יכול בכל חלון.
    אם בלינגהאם זה ה״שם״ שהמערכת שלכם בכללותה רוצה אז אני הולך עליו גם אם זה אומר שיהיה מינוס 3 מכירות נוספות בינוניות. אני חושב שאחרי העונה הזאת מאוד חשוב להתחיל להעמיס איכות לקבוצה הזאת על כמות.

    חוץ מזה, אני גם חושב של433 צריך שלושה קשרים לסגל, אבל אני גם חושב שאולי אם תקשה על קלופ(נניח תביא לו בלינגהאם ועוד קשר אחורי צעיר) אולי אם לא תאפשר לו להביא שלושה קשרים אולי אז הוא בכלל יתחיל מלשחק קבוע עם שני קשרים באמצע כי זה מה שיש לו. אתה מעמיס לו עוד ועוד קשרים והוא מתפתה להשאיר עוד ועוד קשרים ולהתאהב ב433 הלא ברור והלא קשור הזה.
    למחשבה.
     
  7. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,164
    לייקים שהתקבלו:
    2,571
    בדיוק הפוך. רכש ממוקד זה משהו שיכולנו לעשות אולי ב3 השנים האחרונות, את הקיץ הזה אנחנו פותחים עם כמה חורים בולטים מאוד שדורשים טיפול. אם יש בעיית תקציב אז צריך להיות יצירתיים ולהסתכל על שחקנים חופשיים או עם סיטואציות של חוזה, ואם בלינגהאם לא מגיע אז צריך להגיע מישהו במקומו ושלא יספרו לנו שמחכים עוד שנה למטרה הבאה.
     
    oranfu, Scouser Tommy ו-Esomech אוהבים את זה.
  8. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,146
    מבחינת "ה11 הראשונים" (גרשיים כי הרי אין באמת דבר כזה), אנחנו כביכול צריכים 2 שחקנים בלבד מהפרספקטיבה שלי. קשר 50/50 זה ברור וגם קשר אחורי הגנתי יותר. שאר השחקנים שמרכיבים את ה11 לא איבדו את האמון שלי עדיין. לא וירג'יל, לא טרנט, לא אנדי ולא אף אחד בהתקפה.

    העניין הוא שאנחנו חייבים אופציות, חייבים תחרות, השחיקה של שחקנים שהיו וורלד קלאס במשך 4-5 שנים נובעת הרבה מאוד מזה. ולכן רכש נקודתי לא יעזור פה. חייב לטפל ברוטציה בהגנה ובקישור ועכשיו.

    מסכים מאוד שאם אין אמצעים, שימצאו לי הברקות של שחקנים חופשיים. למצוא בלם שיהיה קאבר יותר טוב מגומז/מאטיפ זה לא כזה מסובך, למצוא קשר שירוץ יותר מהנדו זה לא מסובך, למצוא מגן ימני סולידי שייתן קונטרה לטרנט אולי יותר מסובך אבל גם לא משימה בלתי אפשרית. אפילו קופאל של ווסטהאם זה סבבה בעיניי ושדרוג על הקיים (שלא קיים).

    6 שחקנים, לא פחות.
     
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,962
    לייקים שהתקבלו:
    6,757
    רכישה רוחבית בקלות יכולה להסתכם בכל מיני פתרונות עלובים כאלה כמו סופאל מווסטהאם, וורד פראוס. זוכר את קיץ 2014? גם אלה עולים כסף.

    אני חושב שבטווח המיידי הדבר שהכי יביא שיפור מז׳ורי מאוד זה לפגוע בשני הקשרים המרכזיים.
    תביא שני קשרים תותחים פתאום ההתקפה תתקתק וההגנה תרגיש יותר בטוחה.
    אם התקציב שלך הוא למשל 180 מליון פאונד אתה לא חותם עכשיו על בלינגהאם וקונה/פלורנטינו לואיז?
    אני הייתי חוטף ובורח.

    מאמין שאתם כן תביאו יותר מ2 שחקנים בקיץ כי אתם גם תמכרו/תפתרו משחקנים בסגל הזה שבמקומם ימצאו כל מיני פתרונות זולים יותר(נניח מאונט, בלם זול).

    אם יעשו כל מיני שינויים בהתקפה אצלכם אני לא אתפלא למצוא אתכם מתעניינים בדיאבי של לברקוזן.
    הוא מכוון למעבר לפריימרליג והוא כנראה הפרופיל שהכי מזכיר את מאנה בכדורגל האירופאי(על אף שבעיקר משחק בימין).
    אבל פוקוס להתקפה במידה ובנוסף לפרמינו תעיפו את אחד מהטאלנטים הנוספים שיש לכם שם.
     
  10. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,164
    לייקים שהתקבלו:
    2,571
    לא הייתי נוגע בהתקפה. הייתי מביא שני קשרים להרכב, מגן ימני להרכב ועוד בלם למיקס כי יש סימן שאלה מעל הראש של כל הבלמים שלנו העונה.
    מקווה שלא ניגע במאונט. לא מתלהב ממנו בכלל.
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,962
    לייקים שהתקבלו:
    6,757
    גם אני לא הייתי נוגע בהתקפה שלכם אבל אם אתה מוכר את ג׳וטה/סלאח/ נונייז כמו שאורן חושב אז אתה כן צריך שחקן התקפה.

    ונראה לי שעדיף שזה גם יהיה מישהו שיכול לשחק טוב בימין במקום שחקן שלכל המאוחר בעוד שנתיים כבר לא רלוונטי.
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,836
    לייקים שהתקבלו:
    19,466
    צריך כמות וצריך איכות.
    המגן שיהיה גיבוי לטרנט יכול להיות סולידי, אבל הקשרים (והבלם) צריכים להיות טופ.
    אין שום סיבה שלא יהיה לנו כסף בשביל רכש כזה, למעט ה-סיבה שבגללה בכלל הגענו לסיטואציה הזאת.

    זה לא אומר שזה צריך להיות כולם שחקנים של 80 מיליון, אבל זה גם לא אומר שצריכים שחקנים רק כי הם בוסמן.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,821
    לייקים שהתקבלו:
    1,498
    מין:
    זכר
    נחשפתי היום לדיווח של ג׳יימס פירס מלפני כמה ימים שיש שיחות מתקדמות בין FSG ובין משקיע פוטנציאלי למכירת אחוזים. ושיש סיכוי שזה יצא לפועל לפני סיום העונה.

    נקווה שזה יתן את זריקת המזומנים הדרושה לחיזוק משמעותי בחלון.


    שמועות בטוויטר מדברות על משקיעים סינגפורים ושחלק מזה יכלול ביקור שם כחלק מקדם העונה.
    אתמול כבר יצאו דיבורים בתקשורת האנגלית על קדם עונה בסינגפור שכנראה יכלול טורניר יחד עם באיירן, רומא וספרס.
     
  14. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,550
    לייקים שהתקבלו:
    902
    @Esomech
    שאפו למי שמרשה לעצמו להאמין שיש משהו שיכול לגרום לזה שנוציא יותר מ-20 מיליון פאונד נטו הקיץ.
     
  15. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,821
    לייקים שהתקבלו:
    1,498
    מין:
    זכר
    להגיד לך שאני משוכנע? לא, בגלל זה גם בהודעות הקודמות אני בדעה שצריך למכור שחקנים בשביל לממן.
    להגיד לך שאין לי קמצוץ של תקווה שבסוף כן תיהיה השקעה אפילו ממשקיעים, אני גם לא יכול. ברגע שאאבד את התקווה הזאת אני לא אוכל לשמוח שהעונה הזאת נגמרת

    אבל אנחנו צריכים רכש, איכותי, והרבה.
    בגלל זה אני גם מוכן למכור שחקנים כמו סאלח/גוטה/אליוט.