ליברפול 2022/23 - Will We Go Again?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י owen11111, ‏2/8/22.

  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,144
    תראה, אני לא חושב שטעיתי במה שכתבתי לאורך רוב העונה. פשוט הסיטואציה השתנתה בעיניי וכבר לא תואמת את מה שאמרתי עד כה. כשקלופ חזר ל4-3-3 הקלאסי שלנו, היה הגיוני לחשוב שהוא חוזר לעת עתה לשיטה הישנה כדי לעצור את הסחף, בקטע שמרני יותר, ושבעונה הבאה ננסה משהו אחר ונונייז ישחק 9. העניין הוא שעכשיו המשהו האחר הזה הגיע והוא -בכלל- לא מתאים לנונייז. השיטה החדשה צריכה שחקנים מאוד מגוונים בכל עמדות ההתקפה + שני קשרי האמצע הקדמיים יותר, בלי חילופי מקום תכופים אין לזה אופק, ואחד מחילופי המקום הכי קריטיים זה הירידה של החלוץ המרכזי לקבל כדור מאחורה. גאקפו גדל לתפקיד הזה בצורה מאוד מרשימה ולנונייז אין מה לחפש שם. גם באגף שמאל, הקיצוני מקבל את הכדור ממש על הקו רוב הזמן וצריך לייצר דברים בדריבל או מסירה כשהוא הכי אחורי מבין שחקני ההתקפה. שום קשר לנונייז.

    כרגע אני לא רואה מצב שאנחנו נשנה שיטה בעונה הבאה פשוט כי קלופ הולך עם זה עד הסוף ומבחינתו גם רואה פירות. המחשבה שאפשר לפתח את זה עוד גם עם רכש וגם טקטית בטוח מפתה אותו ואני פשוט לא רואה את נונייז משתלב שם.

    מילה על קרטיס, אגב. נראה יותר כמו משהו שאפשר לעבוד איתו ומקבל ריצה ארוכה בהרכב בתקופה קריטית. במקרה שלו השיטה הזאת דיי מחמיאה לו עד כה ולדעתי גם להארווי היא מתאימה. כרגע בסדר העדיפויות החדש לקיץ הייתי שם קשר אחורי בעדיפות גבוהה יותר מכל שאר העמדות בפער גדול. תחשבו על היתרון של קשר אחורי דינמי כמו קאייסדו במערך הזה שיכול לרוץ מהר לשטחים, זה גיים צ'יינג'ר.

    כך או כך אין ספק שמאז ששינינו סגנון זה נראה שהחשק חזר לשחקנים ולקלופ, יהיה מעניין.
     
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,834
    לייקים שהתקבלו:
    19,459
    אני דווקא לא מסכים שספיציפית בשיטה הזאת נונייז לא מתאים.
    אני אפילו יכול לטעון אחרת:
    אם הקישור שלנו הופך להיות יצירתי יותר ומעורב בכניסות לרחבה יותר, החלוץ לא בהכרח חייב להיות מגוון או לעשות חילופי מקומות (כמובן שזה עדיף). מי שמפנה שטחים אלה שחקני האגף (נגיד סלאח ודיאז) לקשרים שנכנסים במקומם לעומק.
    תראה את התפקוד של הנדרסון, הוא לגמרי משחק כמו שחקן התקפה. הוא פשוט בלי שום יכולת אז זה לא אפקטיבי, אבל תאר לעצמך שיהיה שם שחקן בעל יכולות התקפיות שעושה תנועה לעומק ככה וכמעט משחק כמו חלוץ לצד נונייז?
    כל הבילדאפ השתנה ובמקום שהקבוצה, ביחד עם החלוץ, יעבדו בשביל לייצר מצבים לסלאח ומאנה עכשיו הקבוצה (כולל סלאח ודיאז) עובדים בשביל לייצר מצבים לשחקני האמצע.
    הנדרסון משחק כמו השחקן הכי קדמי שלנו (ביחד עם גאקפו) במשחקים האחרונים. אני מניח שבראש שלו, קלופ מכין את הקבוצה לשחק ככה למרות שאין לו ממש את השחקנים המתאימים כרגע ובתקווה שיהיו כאלה אחרי הקיץ.

    באופן אישי - ברור שעדיף שהחלוץ יהיה מגוון ויוכל לשנות עמדות ולהשתתף בבילדאפ. אני פשוט חושב ששינוי השיטה לא בהכרח אומר שנונייז פחות מתאים.
    ה-4-3-3 שלנו היה בנוי באופן מובהק על זה שהחלוץ ישתתף בהנעת הכדור ויפנה שטחים לשחקני האגף.
    השיטה החדשה עשויה לעזור לנו להניע כדור בלי החלוץ ושהוא יחכה לכדורי עומק. למעשה טרנט הוא זה שנותן לנו את ה"אקסטרה" בקישור על חשבון פירמינו\החלוץ.
    יתרה מכך, אנחנו אפקטיבית מרחיקים את סלאח מהשער. מישהו יצטרך לספק מספרים כי אני מניח שבמידה מסוימת המספרים של סלאח ייפגעו בשיטה הזאת.
    באגף, בכל שיטה שלא תהיה, אין לנונייז מה לחפש מבחינתי.

    אלה סתם מחשבות שלי לגבי זה שהשינוי לא בהכרח רע לנונייז (ואולי להיפך).
    הדיעה שלי לגבי העתיד שלו בקבוצה היא פסימית כי אני לא רואה איך פתאום הוא יקפוץ בהיררכיה גם על פני ג'וטה ובטח על פני גאקפו שנראה שלחלוטין הוא זה שקלופ בונה עליו.

    לא חושב שנחזור לגמרי מהשיטה הזאת. היא כנראה כאן בשביל להישאר, אבל אולי לא בכל משחק ולא בצורה כל כך קיצונית.
    כרגע טרנט נכנס לקישור באופן מוגזם וזה כי הקישור שלנו לא מתפקד גם עם הכדור וגם בלי הכדור.
    במידה ויהיו קשרים חדשים, ניתן לקוות שהם כן יתפקדו ואז הצורך לדחוף את טרנט לקישור ייפחת.


    אני מסכים שהשיטה הזאת יותר מתאימה לג'ונס. השיטה הקודמת דיי סירסה אותו ובשיטה הנוכחית הוא יכול להגיע יותר לאזורים הטבעיים שלו.
    המשחקים האחרונים שלו מעודדים והלוואי זה ימשיך, אבל כמובן שהוא לא צריך להיחשב יותר מאופציה בספסל בעונה הבאה.
    לגבי אליוט אני פחות משוכנע. לדעתי הוא יכול יותר להתאים לאגף בשיטה הזאת, כי שחקן האגף הופך יותר לקשר מאשר לשחקן התקפה מובהק. אבל איפה הוא ואיפה סלאח...


    2 קשרים 50-50 נדרשים לא פחות מקשר אחורי.
    אסור להסתנוור.
    אלה 3 עמדות שצריכים בהן רכש איכותי מאוד.
    אין ספק שקשר אחורי דינאמי יהווה שדרוג אדיר על פני מה שיש עכשיו. הגיע הזמן שהמועדון יפסיק לשחק בביצים ויגבה את קלופ ברכש ברמה הכי גבוהה. אין שום סיבה בעולם שלא נוכל להתחרות על קאייסדו\בלינגהאם למיניהם. לא רק אחד כזה אלא לפחות 2 גיימצ'יינג'רים ועוד קשר ברמה גבוהה.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,144
    זה לא שאני חושב שהוא לא מתאים ספציפית לשיטה הזאת, אני חושב שבהינתן הסגנון שלו הוא מלכתחילה שחקן שמתאים לשיטות מאוד מסוימות, שבהן יש שחקן לצידו שמחפה על הליקויים שלו ומאפשר לו להתמקד בהבקעה. או 2 חלוצים או עם קשר התקפי 10 בדיוק מאחוריו. הסיבה שגם השיטה הנוכחית לא מתאימה לו לדעתי היא שבמתפרצות והתקפות מעבר, זה חוזר ל4-3-3, וכאמור הירידות של גאקפו לקבל כדורים ולהתחיל התקפות מעבר הן קריטיות.

    ברור שצריך גם שני 50/50, אין ספק. פשוט אם לפני חודשיים היית שואל אותי הייתי אומר שסדר העדיפויות הוא קודם כל 50/50, אחרי זה אחורי, ואחרי זה עוד 50/50. כרגע אני בתחושה שהשינויים הטקטיים המדוברים קוברים את הקריירה של פאביניו אצלנו לחלוטין (וגם אולי רובו אבל זה דיון שאני לחלוטין לא מוכן רגשית לנהל עדיין), ודווקא נותנים הזדמנות לקרטיס והארווי להפגין יכולות. לכן הייתי רוצה קודם כל קשר אחורי דינמי ומהיר יחסית.

    אגב עוד שחקן שהופך ללא רלוונטי בשיטה הזאת הוא תיאגו. ספק שבמשחקים מול קבוצות שמסתגרות יהיה לו מקום בעמדת הקשר האחורי, אבל ה50/50 הנוכחי דורש את כל היכולות שאין לו.

    עוד נקודה אחרונה, צריך לתת את הדעת מה קורה לשיטה הזאת ברגע שטרנט לא זמין לשחק. אני יכול לספור על יד אחת את השחקנים בעולם שמסוגלים לעשות את התפקיד הזה בצורה ראויה, קימיץ', קאנסלו, זינצ'נקו (שמאל כמובן), ואולי אולי אולי פבאר (לא כזה מחזיק ממנו). אז כשטרנט לא נמצא מחליפים שיטה לגמרי? זאת עלולה להיות בעיה גדולה מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/5/23
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,256
    לייקים שהתקבלו:
    17,050
    תיאגו אובר רייטד מבחינתי.
    הוא לא מספיק מבשל/כובש. הוא לא מספיק טוב בחילוצי כדור. הוא כל עונה מחמיץ חצי ממנה. הוא טוב בניהול משחק.
    הוא יושב על משכורת גבוהה. הייתי משווק אותו לקבוצות אחרות ומפנה כסף.
    אני חושב שצריך להביא 4 קשרים כי אני לא סומך על אף קשר נוכחי פרט לבייצ'טיץ' ואני מוכן לקבל את ג'ונס בתור אופציה 6.
    כל היתר צריכים לעזוב.
    תגידו לי שזה מנג'ר, בסדר, כשלא מביאים רכש שנים רבות מגיעים למצב מנג'ר.
    אי אפשר לשכנע אותי שפאביניו הנדרסון תיאגו קייטה מילנר צ'מברליין צריכים להמשיך עוד עונה. אי אפשר לשכנע אותי שאליוט קראבליו הם אופציות לקישור 50-50.
    מעבר לזה, אני מרגיש שצריך להשקיע הרבה כסף על בלם כי מאטיפ וגומז העונה חלשים. צריך להחליף אחד מהם לפחות. אחד כזה שייתן תחרות אמיתית לקונאטה.
    חייבים גם להבין אם ניתן לקבל משהו מראמזי או ברדלי בעמדת המגן הימני או שצריך להביא גם לשם מישהו. (בהנחה שארנולד נשאר "מגן ימני" בעונה הבאה)
    בהתקפה אנחנו מסודרים, יש 5 אופציות שבכולן אני רואה ערך.
    שוער מחליף הייתי מביא מישהו בחינם ומוכר את קלהר בשביל הכסף.
     
    Cup of Tea, Scouser, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,144
    תיאגו ונונייז דיי דומים במובן של הם שחקנים שנותנים דברים מאוד ספציפיים ברמה הגבוהה ביותר, אבל הם גם צריכים שיטה שתשחק ליתרונות שלהם. אם היינו בונים על 4-2-3-1 לעונה הבאה ורוצים להשאיר את תיאגו כשחקן לוקסוס, הייתי יותר משמח שזה מה שיקרה בתנאי כמובן שיגיע שחקן כשיר יותר להתחרות איתו.

    בשיטה הנוכחית הוא מיותר לחלוטין, אין מה להחזיק אותו בסגל בכלל. החוזה שלו נגמר קיץ הבא וכנראה שלמכור אותו בקיץ הזה יהיה בלתי אפשרי אז מעריך שיישאר וישחק מעט מאוד.

    אליוט לדעתי כן יכול להתפתח ל50/50 ההתקפי הזה שבסופו של דבר משאיר אותו באיזור הרחבה רוב הזמן כשאנחנו עם הכדור. בלי הכדור הוא יכול להשתפר עוד הרבה.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,834
    לייקים שהתקבלו:
    19,459
    לגבי טיאגו יש מבחינתי סימני שאלה גם בלי קשר לשיטה.
    הוא שנה לסיום חוזה ולמרות שאני חושב שמדובר בשחקן איכותי ביותר שיש לו הרבה מה להציע לנו, צריך לחשוב טוב אם לא כדאי למכור אותו הקיץ בשביל לעזור לבנות את הקישור החדש שלנו.
    אם הוא יהיה מוכן לחתום על חוזה חדש לשנה או שנתיים הייתי עושה את זה, כי אני חושב שקשה למצוא שחקנים עם איכויות כמו שלו.
    אבל לא נראה לי שזה על הפרק.

    מאטיפ חייב לעזוב בקיץ.
    גם הוא שנה לסיום חוזה, הוא בעונה לא טובה, הוא מבוגר והוא נוטה לבעיות כשירות. צריך לגרד עליו מה שאפשר ולהמשיך הלאה.
    לגבי גומז, יש לו עוד חוזה ארוך והוא אנגלי, אי אפשר להתעלם מזה. נדרשים הרבה שינויים הקיץ ובגלל שמאטיפ חייב להימכר - אני לא מוכר את גומז אלא אם יש לי הצעה מאוד טובה עליו ואני יכול להחליף אותו בבלם אנגלי צעיר ומבטיח.

    ראמזי לא שיחק בכלל העונה והוא עבר גם פציעה קשה, לא יודע איך אפשר להבין משהו לגביו. הוא בכלל יהיה כשיר לקדם עונה?
    קלופ התייחס לבראדלי לפני כשבוע והתוכנית היא שהוא יהיה בקדם עונה איתנו, אבל מי יודע כמה אפשר לבנות עליו. הוא הרבה (הרבה) יותר ווינגבק מאשר מגן.
    אגב, נבחר גם לשחקן הצעיר של השנה, גם לשחקן השנה של השחקנים וגם לשחקן השנה באופן כללי של בולטון. סוויפ של תארים אישיים בקבוצה.

    קלהר לפי כל הסימנים יעזוב בקיץ, הוא דוחף לזה ולא המועדון ככה שמה שאנחנו רוצים פחות רלוונטי כנראה.

    אנחנו חייבים מבחינתי קשר אחורי ושני 50\50.
    הקשר האחורי ולפחות אחד מהאחרים חייבים להיות ברמה גבוהה ביותר.
    השלישי יכול להיות שחקן שהוא יותר בגדר פוטנציאל כרגע אם השניים האחרים הם באמת טופ.
    מעבר לזה אנחנו חייבים לפחות בלם אחד בקיץ. זה חייב להיות בלם ברמה גבוהה ולא איזה סותם חורים.

    אלה 4 שחקנים שהם חובה מוחלטת מבחינתי.

    מעבר לכך, אנחנו נידרש לשוער מחליף חדש (ופה צריך להיות יצירתיים ולמצוא מישהו אמין יחסית בכמה שפחות כסף).

    גיבוי לטרנט ומגן שמאלי במקום רוברטסון זה נדרש, אבל יותר מורכב לדעתי.
    אם הם חושבים שראמזי או בראדלי הם שחקנים ברמה מספיק גבוהה, אני מוכן לקבל את זה שלא יגיע גיבוי לטרנט. אבל אם הפיתרון יהיה להמשיך לחלטר עם מילנר\גומז אני לא מקבל את זה.
    רוברטסון לדעתי הוא בעיה גדולה כמו שאני חוזר ואומר כבר תקופה, אבל יש גבול כמה שינויים אפשר לעשות.
    יש דיבור שאנחנו נרצה בלם שיכול לשחק גם מגן וזה הפיתרון האידאלי שאני רואה כרגע לרוברטסון\גיבוי לטרנט.
    דווקא יש לנו 2 מגנים דיי מבטיחים בנוער (ימין ושמאל) אבל הם לא מוכנים לבוגרים עדיין, חבל.
     
    Scouser Tommy ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  7. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,164
    לייקים שהתקבלו:
    2,570
    השיטה מחמיאה לג'ונס? אני רואה בדיוק את ההפך. זה שהוא מקבל את הכדורים בעמדות קדמיות לעיתים קרובות יותר רק מדגיש עד כמה קבלת ההחלטות שלו לא מספיק טובה. הוא כמעט אף פעם לא משחרר כדור בזמן, עוד נגיעה ועוד נגיעה ואז מסירה לשחקן הקרוב.

    השינויים שקלופ עשה מזכירים לי את סיטי של השנים האחרונות לפני שהגיע האלאנד. מחזיקים המון בכדור בחצי של היריבה, מעמיסים שחקנים קדימה, ההבדל הוא שלהם היו וירטואוזים שמצטיינים על שטח קטן כמו ברנרדו, מאחרז, פודן, גונדואן ולנו יש את ג'ונס והנדרסון שצריכים לייצר מצבים. קשה לראות את זה.

    השיטה החדשה מביאה כרגע תוצאות ואולי מגיע לה מדגם רחב יותר של ניסיון אבל לתחושתי היא מאוד לא מאוזנת, משאירה אותנו חשופים מדי מאחור ובלי מספיק שיניים בהתקפה. מעבר לג'ונס והנדרסון היא גם לא מיטיבה עם רוברטסון וקונאטה שצריכים לעשות תפקיד של חצי בלם חצי מגן וכרגע לא נראה שהם מסתדרים עם זה. עקרונית לא הייתי ממשיך עם השיטה כמו שהיא לעונה הבאה אלא חוזר ל4-3-3 המאוזן יותר אבל עם כמה לקחים ממה שאנחנו רואים עכשיו שזה גאקפו בתפקיד ה9 המזויף וכמובן טרנט בקישור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/5/23
  8. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,144
    אני חושב שהשיטה מחמיאה לג'ונס הרבה יותר מה4-3-3 בתפקיד תיאגו פשוט כי היא מאפשרת לו להסתובב באיזור הרחבה ולשחק על שטח קטן, על הדרך אני חושב שהעבודה שלו בלי הכדור טובה מאוד עד כה. זה לא משהו לבנות עליו אבל מבין הקשרים הנוכחיים שלנו הוא והארווי היחידים שמתאימים לתפקוד החדש הזה. ברור שצריך 2 שחקנים במקומם, אבל כשלא מצופה מג'ונס לנהל משחק מהקישור הוא נראה יותר טוב בעיניי.

    השיטה לא מיטיבה עם הרבה שחקנים בעיניי: מאטיפ, רובו, פאביניו, תיאגו, סלאח, נונייז... השינוי הטקטי הזה בתכלס אמור לייצר צורך בעוד יותר רכש ממה שחשבנו עד כה.

    שואל שוב, מה קורה כשטרנט פצוע או לא זמין? הכל הולך לפח? מאיפה נקריץ מגן ימני מחליף שיכול לעשות את התפקיד הזה שבשבילו עשינו את כל הבלאגן הטקטי הזה?
     
    Cup of Tea, oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,834
    לייקים שהתקבלו:
    19,459
    אם יש משהו שג'ונס הוא עילוי בו זה שמירה על הכדור בשטח קטן.
    כמו שכתבתי בעבר, את הכישרון יש לו. כשהוא נדרש לשחק כל כך אחורי זה נגד הטבע שלו כשחקן התקפי שמנסה ליזום ואצלו זה יצר את ההיפך - הוא שיחק מאוד בטוח גם כשהיו לו אפשרויות לנסות דברים יותר התקפיים. בגלל זה חשב המון לפני ששיחרר כדור, הוא פחד לטעות כי זה לא היה התפקיד שלו בקבוצה.
    ככל שהוא יוכל לשחק יותר באזור הרחבה, ככה הוא יוכל יותר להראות משהו ממה שיש לו. הוא מצוין על שטח קטן ויש לו בעיטה טובה בשתי הרגליים.
    לנהל משחק, לשלוט בקצב... זה לא המשחק שלו.

    לגבי טרנט ומה יקרה כשלא יהיה זמין, אני חושב שהקבוצה תצטרך לדעת לשחק בלי מגן שנכנס פנימה.
    אנחנו מתלהבים מיכולת המסירה של טרנט באמצע, אבל קודם כל מה שהוא נותן לנו זה יתרון מספרי במרכז ושחקן שמסוגל להניע כדור.
    אם יהיו קשרים ברמה, זה פחות יידרש מהמגן ואז אפשר יהיה לשחק גם עם מגן יותר סטנדרטי (ואז אולי גם גאקפו יוכל לשחק כ-false 9 בשביל לעזור להניע כדור).

    לדעתי, אולי למעט מגן שמאלי שיכול לשחק גם בשלישיה, השינוי הזה של טרנט לא דורש מאיתנו שום שינוי ברמת הפרופיל של שחקנים שצריכים להביא בקיץ.
     
  10. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,647
    לייקים שהתקבלו:
    4,070
    אתה לא יכול להביא מישהו שישחק כמו טרנט בתפקיד הזה, לא קיים. כל השיטה הזאת נוצרה בשביל למקסם את הכשרון העצום שלו, זה לא משהו בר החלפה.

    אם הוא לא זמין אז צריך תוכנית ב' (שהיא לשחק במערך נורמלי), לא סיפור גדול.
     
  11. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,164
    לייקים שהתקבלו:
    2,570
    ג'וטה נפצע ובספק לפולהאם... צריך להתייחס לבחור הזה כאל luxury player כמו טיאגו.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,834
    לייקים שהתקבלו:
    19,459
    הוא קיבל מכה חזקה במשחק הקודם, נראה לי שזאת התוצאה.
    גם לפני טוטנהאם הוא היה בספק בגלל זה.
     
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,958
    לייקים שהתקבלו:
    6,753
    אתה די מסונדל עם תיאגו לדעתי.
    מועדונים מודעים לגיל שלו, למשכורת שלו, לגליון פציעות שלו ולזה ששנה הבאה היא השנה האחרונה בחוזה שלו.
    הכל מוביל לזה שלא באמת תמצא קבוצה שתשלם על התענוג הזה. מאמין שתשאירו אותו בסגל ״מחוסר ברירה״ על התקן של הוטרן בחדר הלבשה ובעוד שנה תשחררו אותו בחינם.
     
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,834
    לייקים שהתקבלו:
    19,459
    אין לי שום בעיה "להיתקע" עם טיאגו.
    הוא שחקן איכותי, זה לא איזה הנדרסון שמאיתנו הוא יעזוב רק לעונת פרישה בסנדרלנד בליגה השניה.

    אבל לצורך העניין, אני לא חושב שיהיו חסרות לטיאגו הצעות אם נרצה למכור.
    ברור שכסף גדול לא נעשה עליו, אבל חושב שאפשר לקבל קרוב ל-15.
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,958
    לייקים שהתקבלו:
    6,753
    אתם מקושרים גם כן בהולנד לטימבר.
    מתאים לכם מן הסתם. בלם ימני שמשחק ליברו עם הכדור ברגל, שיחק לא פעם כמגן, מכדרר טוב, פוטנציאל טוב.

    לא יודע איך אפשר לרצות להשאיר את גומז בקבוצה שלך אחרי העונה האחרונה. פחד אימים בכל דקה שהוא צריך לשחק.
    אהה. הוא אנגלי כי אתה ממש תהיה בבעיה רצינית מבחינת אנגלים בסגל אם יעוף(אני אנחש שאתם גם ככה תביאו איזה מאונט או רכש אנגלי אחר(למשל סקוט)).
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 3, אורחים: 52)

  1. MaxAaRons
  2. Scouser Tommy