ריאל מדריד 2022/23: אחרי עונה מהאגדות - נלחמים בשאננות ובברצלונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/7/22.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני אגיד לך מה הפחד שלי: קארים בנזמה יעזוב, או.קיי, צריך להתחיל מחדש, אבל משהו במועדון נראה מניף דגל לבן, לא מאמין שיגיע שחקן ברמה של הארי קיין, שתהיה 'התנפלות' עליו או משהו כזה. הם מסוגלים להביא את חוסלו כמחליף למריאנו דיאס, איזה קאי האברץ שאני ממש לא סובל אותו, ורוברטו פירמינו ולסגור פינה עם עוד חילטור. בנזמה בריא עדיין שווה 20 גולים ומעלה בעונה הבאה. כמו שכתבו בספרד: "עדיף קארים בנזמה אחד ביחד מאשר הארי קיין הפנטסטי על העץ". זה אבסורד אגב שאף אחד לא יודע אם הוא נשאר או לא, שיהיה בריא, כמו ההתבטאות שלו ביום בו זכה בפרס 'אגדת המארקה'.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    הפרידה של ריאל מכוכבי העשור האחרון זה בגדר השלמות.
    בנזמה פשוט עושה למועדון טובה ענקית.
    עכשיו הוא מכריח את ריאל להביא חלוץ במקום לחלום על להחזיק מעמד עבור ילד בן 16 או הלאנד שהסיכוי להשיגו יהיה נמוך.

    מצד שני, האופציות די מצומצמות ובתור רכש משמעותי זה בין קיין לאוסימן.
     
  3. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    קיין ואוסימהן חלוצים מעולים, הלוואי שנקנה מישהו מהם.
    אחלה התנהלות עד עכשיו בכל מה שקשור לעזיבות. גם אני הייתי מעדיף שאסנסיו יישאר, אבל הוא כנראה מיצה את המעמד של שחקן ספסל שימושי ואי אפשר להחזיק אותו בניגוד לרצונו.
    בנזמה עם כל המורכבות (ואולי דווקא בגללה) הוא אייקון אמיתי של המועדון, בטופ של הטופ עם רונאלדו, ראול, די סטפאנו, ראמוס, מרסלו, רוברטו קרלוס וכאלה. מי היה מאמין שהילד הבוסרי מ2009 יגיע לשם.
    עכשיו חובת ההוכחה על ההנהלה עם הרכש שיגיע.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני בטח נשמע לכם הזוי כאשר קצת עצוב לי, בכל מקרה אנסה לסכם בנקודות:

    -אני לא מסוגל לפרוץ כאן משמחה כמו כולם כי אין בי את האמונה שנראה הסתערות על שחקני התקפה גדולים. אני משוכנע שקארים בנזמה כשיר = 25 שערים בעונה הבאה גם כן. הוא עוזב בתזמון נכון, הוא מיצה את עצמו, הכל אחלה. אבל אם לא יבוא הארי קיין? ורק שלא יגידו לי קארים אמבפה.
    -הוא היה מושא ללעג כל כך הרבה זמן. והוא לא רק ‘השתפר’ ולקח צעד קדימה עם עזיבת כריסטיאנו רונאלדו, זה לא היה בכאילו. אני באמת שמח עבורו על עונת הבלון ד’אור הפסיכי ב-2021/22. עונה בה כל דבר הפך לגול, כאילו אלוהים נגע בו. אחת העונות הכי גדולות של שחקן במדי ריאל מאז שאני רואה כדורגל. באותה עונה הוא גם היה מנהיג. אפילו הפנים האדישות נעלמו. דווקא הגול נגד מנצ’סטר סיטי באיתיחאד חקוק לי מאוד. תחת לחץ של כל ההגנה, בנגיעה קלה מהאוויר, לרווח של הסנטימטר בין הקורה ליד של אדרסון.
    -היה חשוב מאוד בהתפתחות של ויניסיוס ג’וניור ורודריגו על אף אותו משפט אומלל לפרלאן מנדי נגד בורוסיה מנשנגלדבאך ודי להסתכל בפוסט הפרידה של ויני. הרי ברור שלצד כריסטיאנו זה לא היה יכול לקרות. הם עזרו זה לזה. כמובן שהוא גם היה סוג של הצלע הפחות נוצצת של ה-BBC אבל עבד הרבה עבורם.
    -אי אפשר לברוח מזה. חלק יגידו אולי שהוא בטופ 5 כי הם אוהבים אותו יותר, חלק ידרגו למטה. אבל שיאן הבישולים, סגן מלך השערים - אשכרה עבר את ראול, השתווה למרסלו כשיאן התארים - הוא לא טרמפיסט. הוא אגדה. והוא תמיד שיחק כדורגל יפה.
    -מסתבר שהאינטרנט זה הרבה דברים. הרשתות החברתיות הן שקר אבל האינטרנט הוא כן המציאות. קצת מצחיק לראות מה קרה ביחס לדברים שאמר ביום חמישי שזה כמעט היה כמו ‘אני נשאר’. האמת שאני כאוהד הרגשתי לא בנוח שהסאגה הזו נמשכת והסוף, לחתוך לכאן או לכאן - היה חייב לקרות היום. תודה על הכל קארים, El Nueve.
     
  5. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    להחתים את הארי קיין תהיה טעות.
    הוא צריך להשאר באנגליה (אולי לעבור לינייטד),לא רואה אותו משתלב בכדורגל הספרדי.
    המטרה צריכה להיות האלאד,שברור לכולם שזה לא יקרה בקרוב (בדיוק כמו עם אמבפה). אז בנתיים ללכת על פירימנו ועוד חלוץ.
    הבארץ לא חלוץ,הוא קשר התקפי שמידי פעם אפשר להשתמש בו כ9 מזוייף. אופציה לא רעה,למרות העונה הלא טובה שהוא עובר.

    לשם שינוי אנחנו צפויים לקיץ עמוס,בטח עוד יעלו שמות בהמשך הפגרה כשחקנים יתחילו לזוז בין מועדונים.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אתה יכול להבטיח שארלינג הולאנד יהיה זמין בקיץ הבא? וכנ"ל קיליאן אמבפה וכן הלאה? להגיע לעונה הבאה עם חוסלו, פירמינו ואלבארו רודריגס זה יהיה פשע. יכול להיות שהארי קיין ייכשל אבל הוא יגיע כמו מקצוען בניגוד לאדן הזאר, שחקן שכובש שערים, ומאה מיליון יורו ושכר גבוה "שווים" את השלוש-ארבע עונות טובות שהוא יכול לתת. אני שונא את קאי האברץ בשל קצב המשחק האיטי שלו, הפרצוף האדיש וכן הלאה. אין לו עמדה במערך, ברור, כבר עדיף, אם עושים בלאגן, לשחק עם רודריגו כשחקן חופשי. אבל לדעתי האברץ יהיה הרכש הראשון. המועדון נתפס עם המכנסיים למטה עם עזיבת קארים בנזמה.

    אגב אתמול עצם זה שגם במשחק בית נגד יריבה מאוד בינונית, משחק בו נפרדים מאגדה, ריאל לא מסוגלת לנצח ולשחק טוב וצריכה שאתלטיקו מדריד תספוג בדקה האחרונה בוויאריאל כדי לסיים שניייה - זה מעיד על העונה שלנו בליגה מאז פגרת המונדיאל.
     
  7. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    לחכות לשחקן הנוצץ הבא שיהיה פנוי זו טעות. ראינו בכל העונה (וגם אתמול) שהקבוצה לא מספיק טובה בהתקפה ובהגנה, וגם לא מספיק עמוקה. העזיבות (הנכונות) מכריחות אותנו לבנות אותה מחדש, אי אפשר להתעלם מזה. אם נחכה להאלאנד ואפילו לעוד שם נוצץ זה פשוט לא יעזור, אנחנו צריכים לבנות את השלד עכשיו.
    מעדיף להסתפק בחלוץ ״פחות טוב״ אבל עדיין שחקן טוב וכוח אש מעולה כמו אוסימהן, ולקנות לצדם את החלקים החסרים האחרים בפאזל.
     
    WhitRM אוהב/ת את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    בכדורגל של ריאל מדריד זה לא כמו של מנצ'סטר סיטי שארלינג הולאנד הנפלא לעתים יכול להיות הדוחק הטוב בתולדות הפריימרליג - וכמובן שאני מגזים. החלוץ צריך להיות חלק ממשחק המסירות ולעזור. זה לא שהמגינים שלנו יודעים לשלוח קרוס מדויק לרחבה וכן הלאה. ויקטור אוסימן לדעתי רגל מסיימת מדהימה. אני קצת חושש לגביו, וגם הוא שחקן מאוד יקר של מאה מיליון יורו. "הכי קל" יהיה להביא את קאי האברץ, רוברטו פירמינו וחוסלו ששלושתם יחד יבקיעו כמו קארים בנזמה בעונה שהסתיימה ולהגיד "עשינו". הדרך של המועדון מאז 2019 מדאיגה אותי. בקיץ הזה נכשלנו בגדול אבל לפחות ניסינו. אף אחד לא יכל לדעת שככה יהיה אדן הזאר.
     
  9. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    לא צריך להגזים, האלאנד חלוץ אדיר והעונה שלו בסיטי מוכיחה שהוא יכול להסתדר בכל סוג של קבוצה. אם איכשהו נביא אותו, זה יהיה סופרסטאר שיוביל את הקבוצה עשור+ סטייל כריסטיאנו.

    העניין זה שהסגל כולו זקוק לרמונט. אנשים שוכחים אבל חוץ מרונאלדו עשינו מהפך שלם בקיץ 2009 אחרי שהבנו שהסגל של הקבוצה פשוט מוזנח ולא מספיק טוב להתחרות על תארים. היה שילוב של שחקנים מעולים ששדרגו מאוד את ההרכב שנים קדימה, וחלקם הפכו לאגדות (בנזמה, אלונסו, ארבלואה); שחקני גיבוי טובים שעזרו להעמיד קבוצה בריאה ל2 מסגרות (אלביול, גאראיי שאמנם עזב אחרי עונה אבל ה״תקן״ של בלם שלישי-רביעי ברמה גבוהה יחסית נשמר מאז); ועם כל אלה היה כישלון די גדול של שחקן בכיר מאוד בעשרות מיליוני יורו (קאקה).

    אנחנו צריכים קיץ במימדים דומים לאלו, וגם אם השחקנים הבכירים בלג הזה לא יהיו בלבל של כריסטיאנו אלא של קיין ואוסימהן - זה עדיין יהיה טוב מאוד.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    ברור שמישהו נרדם בשמירה בכל הקשור לסגל. גם אם קארים בנזמה היה נשאר היינו צריכים שני שחקני התקפה טובים, ברור לי מהן השאיפות שלי כאוהד ריאל מדריד. אתה פספסת את מה שאמרתי לגבי ארלינג הולאנד, אני אחדד: כבר שנים שהחלוץ בריאל מדריד הוא לא רק רגל מסיימת או 'גר' ברחבה. בנזמה עזר לבנות. אנחנו צריכים חלוץ כזה. ויניסיוס ג'וניור לא מסוג השחקנים שבהכרח מכניס כדורי עומק. המטרה הייתה להגיד שאני לא יודע אם ויקטור אוסימן מספיק מגוון, והארי קיין לטעמי גם אם אין לו שום תואר בארון - שחקן הרבה יותר מגוון ממנו. הלוואי והייתה לריאל את האמביציה, היו לנו את הכוחות והחשק - לעשות קיץ כמו 2009. איזה שחקנים אתה מציע לעמדת החלוץ?

    אגב הסגל שלנו ב-2009 לא היה כל כך עלוב אבל שילוב של עוד השפלה בשמינית הגמר וברצלונה הטובה בהיסטוריה - הביא לכך. הרי שחקנים טובים כמו אריאן רובן ו-ווסלי סניידר זזו כדי לפנות מקום, גונסאלו היגואין כבר היה. סרחיו ראמוס ופפה הבלמים הבכירים והטובים היו כבר עם כל הכבוד לראול אלביול. אסקייל גאראי לא עשה כלום חוץ מאותו שער ניצחון במאסטייה.
     
  11. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,424
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    הויתור על אסנסיו בלתי מובן, הייתי עושה הכל גם להשאיר את בנזמה.
    אני רואה בפדה קשר מרכז שדה ולא קיצוני ימיני, הוא מאוד מוגבל לדעתי כקיצוני.
    רודריגו צריך לשחק בשמאל ואם לא בשמאל אז בחוד, רק לעת צורך באגף ימין.
    נניח ולוקאס ואסקס יישחק כקשר בנתיים למלא את החוסר בהתקפה.
    רודריגז אופצייה אחרונה בחוד נניח.
    אריבאס או מישהו מקסטלייה יעלה לבוגרת העונה ?
    דיאז המושאל היחיד שראוי לחזור כנראה.

    חייבים להגיע 2 מחליפים לאגף ימין ולחוד במקום אסנסיו ובנזמה שייסחבו את המועדון עכשיו, אי אפשר ליפול ברכש, הכל נופל על ויניסיוס.

    זה המצב כרגע:
    - ויניסיוס (אריאבאס) - רודריגו (רודירגז) - דיאז (לוקאס) -
    רע מאוד.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    יגיעו שחקנים בהחלט אבל אף אחד לא שחקן גדול. אני לא רוצה לראות את קאי האברץ בקבוצה למשל ועצם זה שרוברטו פירמינו נשמע כאופציה לא כל כך גרועה, והוא בגדול שאריות מליברפול - מראה לאן ריאל מדריד התדרדרה.

    מרקו אסנסיו רצה לעזוב. הוא יקבל שדרוג בחוזה בפריז סן ז'רמן ומענק חתימה. שם הוא אולי יהיה שחקן הרכב. כמובן שקרלו אנצ'לוטי לא היה הוגן כלפיו ואני הראשון להגיד שמאוד-מאוד-מאוד חבל לי, אבל אי אפשר היה להבטיח לו מקום ב-11. המועדון כביכול הלך עם רודריגו שצעיר וטוב ממנו. אסנסיו שחקן 13-14 מדהים אבל לא מספיק טוב להרכב. מה שכן ברהים דיאס במקומו זה כמה רמות מתחת לחלוטין.

    מדברים על סרחיו אריבאס כשחקן שיושאל לקבוצה מהליגה הבכירה בתקווה שיקבל נתח דקות משמעותי. אלבארו רודריגס עם סיכוי גבוה יותר להישאר בקבוצה הראשונה.
     
  13. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    הציעו לאסנסיו חוזה חדש באותה תנאים אבל הוא היה מעוניין להיות שחקן שמקבל יותר דקות משחק. הוא הלך לפאקינג פסז שרוב הסיכויים שהוא ייסים שם בתור שחקן ספסל במקום אסטון וילה שהציעה לו פחות אבל היה שם הכוכב. מדוע שתציע לשחקן שלא מיועד להיות שחקן הרכב יותר כסף?
    היית עושה הכל על מנת להשאיר את בנזמה?למה?
    מדוע דיאז ראוי לחזור?הוא שיחק בתור מספר 10 ואנחנו זקוקים לקיצוני ימני. רוב הסיכויים שהוא יסיים את הקיץ בקבוצה אחרת.

    מעוניינים לעלות בלם מהקסטילה במקום ואייחו שמנסים להפטר ממנו.
    אלברו רודריגז צפוי להיות חלק מהסגל הבוגר בצורה מלאה.
    אריאבס רוב הסיכויים יצא להשאלה על מנת לצבור דקות משחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/6/23
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אתה קשה מאוד בביקורת שלך למרקו אסנסיו, עם כל הכבוד לחוזה כספי טוב יותר מאשר בריאל מדריד והבטחה להיות שחקן הרכב ואולי ה-שחקן של המועדון - אסטון וילה היא לא ניוקאסל לצורך העניין. פריז סן ז'רמן אני לא רוצה להגיד מועמדת לזכות בליגת האלופות אבל היא תהיה קבוצה חזקה מאוד בעונה הבאה ואולי עם פחות כוכבים אבל יותר שחקנים חשובים. אני אפילו מעדיף שיילך לשם. אסנסיו גם הרוויח גרושים יחסית, חוזהו לא שודרג מעולם, ארבעה מיליון יורו נטו או משהו כזה, מעט גם לשחקן ספסל טוב.

    אנחנו חולקים את אותה דעה לגבי ברהים דיאס שהוא דריבליסט בחסד אבל בלי מספרים, ההיפך ממרקו שמשתחרר משחקן וישר מנצל את הרגע ובועט. אולי נאצ'ו יישאר, יש תקווה לפי הדיווחים האחרונים. קשה לי להאמין שאפשר לשחרר את כל השומן העודף בקיץ אחד..
     
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    נראה שדיאז יקבל מקום ברוטציה של ריאל בעונה הבאה, וזה די מוזר לי:
    בלינגהאם אמור להגיע ולהיות באנקר בקישור. טשואמני פה. קרוס ומודריץ עדיין פה.
    קמבינגה ופדה יכולים לשחק בעמדות אחרות אבל הם קודם כל קשרים. סבאיוס פה לגיבוי.
    בקיצור - דיאז מגיע לקבוצה שכרגע יש בה 7 קשרים ומשחקת עם 3. הוא אמור להיות גיבוי לרודריגו? פדה כבר שם. קשר שישי במקום סבאיוס? מיותר.
    אז אולי הוא חזר כדי להימכר הלאה, אבל במקרה הזה מוזר שלא בחרו להמשיך איתו במילאן.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.