אינטר 23/24 כוכב שני

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י SerieA, ‏13/8/22.

  1. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    הידיעה הכי ברורה אבר. זה יפרוש בריאל.

    Sent from my SM-S908E using Tapatalk
     
  2. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    השחקן הכי טוב שקיבלנו מריאל זה קמביאסו, חבל שאין עוד מציאות כאלה אצלכם.
     
    ASROMA, Raulito, EO11 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  3. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    לאחרונה יש לא מעט שמועות על איש עסקים פיני שמעוניין לרכוש את אינטר. אחד המקורות זה רויטרס (לא יודע עד כמה אמין). מה שמעניין במקרה של הבחור הזה (Thomas Zilliacus) זה שהוא לאחרונה משדר תדמית של אוהד אינטר בטוויטר והוא לא מאשר או מכחיש את השמועות, ויש את הדבר הזה שלדעתי מחזק את השמועות:




     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/6/23
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,688
    לייקים שהתקבלו:
    6,732
    תלך חודשיים אחורה היצור הזה עשה קמפיין בטוויטר שהוא אוהד שלנו(כולל לקרוא לנו מנצ'סטר ואז גם להתנצל על העילגות בטוויטר שלו).
    הוא יעני דחף הצעה של לקנות יחס נמוך מהמועדון בהשקעה נוספת של האוהדים כדי להגיע ל51 אחוז מהמניות של הגלייזרים.
    כמובן שגלגלו אותו מהמדרגות. אבל את שלו עשה, קיבל את היח"צ כמישהו ש"רוצה" לקנות את יונייטד.
     
  5. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
  6. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אני לא שולל שהוא חרטטן.
    מה שכן, אותנו יותר פשוט לקנות.
     
  7. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,342
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    מין:
    זכר
    הגיע הזמן לסכם עונה.

    בשנה שעברה בליגת האלופות קיבלנו את איאקס בשמינית הגמר. ואז ההגרלה התרחשה פעם נוספת, וקיבלנו את ליברפול. האם יכול להיות שהקבוצה של העונה שעברה, עם אלכסיס, פרישיץ׳, וידאל, שקריניאר, הייתה מגיעה לגמר ליגת האלופות, עם ההגרלה המתאימה? אני מעריך בזהירות שלא, ולא צריך להיות גאון כדי להגיד למה... ולו בגלל השוער. אחד משחקני העונה שלי הוא אנדרה אוננה, שהחזיר אותי שנים אחורה לימים שהיה לנו שוער ברמה עולמית. סמיר הנדאנוביץ׳ היה כזה המון זמן, והאמת שהוא היה תמנון אמיתי בשיאו, שוער שהיה קשה ביותר להכניע.

    ודווקא מכיוון שאוננה כל כך טוב היה, אם תגיע הצעה גבוהה עליו (50 מיליון? צ׳לסי?) אנחנו צריכים למכור. כי די קל למצוא שוער ברמה גבוהה. אולי הוא לא יהיה טוב כמו אוננה, אבל הוא יאפשר לנו חיזוק איפה שאנחנו צריכים. מישהו כמו ויקאריו לשער, ולקישור או להגנה שחקן אחר.

    אבל נתחיל רגע מאיך שהעונה נגמרה. בסך הכל אי אפשר שלא להיות מרוצים מגמר ליגת האלופות, קופה איטליה, סופר קופה ומקום שלישי, לא? אבל בסך הכל סיימנו עם מספר נקודות נמוך משמעותית מהעונה שעברה. לא היינו לוקחים אליפות בעונה כזו של נאפולי (למרות שאולי אם היינו מלחיצים אותם, מי יודע...), אבל היינו צריכים להיות עם מספר נקודות גבוה יותר.

    אני מאמין שהעונה הזו תשפר את אינזאגי עוד יותר, ואני לא חושב שהוא ה-בעיה שלנו, אבל העובדה שאנחנו לא לקחנו אליפות כבר שנתיים תחתיו, מחייבת אליפות בשנה הבאה כדי שהקדנציה שלו תחשב הצלחה אמיתית. אני מאמין שאנחנו מסוגלים לזה, ובהתחשב באיך שנראות היריבות ברמה הניהולית, זו ציפייה ריאלית.

    לגבי החיזוקים הנדרשים -
    בלם
    קשר
    שחקן אגף ימין
    חלוץ

    זה המינימום. ואני מניח שלוקאקו ואצ׳רבי נשארים.

    מבחינתי אם אפשר להוציא את מיליניקוביץ׳ סאביץ׳ מלאציו, זה האידיאל. ראשית, הוא מכיר את אינזאגי. שנית, הוא פשוט שחקן פנטסטי. יוסיף לנו פיזיות, משחק ראש, בישולים, שערים - הכל. וזה מביא אותי לברוזוביץ׳. יש לנו פה בעיה אמיתית, שהקאן נראה הרבה יותר טוב כשברוזו לא על המגרש. וזה משמעותי. מצד שני, שחקן כזה, אם אפשר שלא למכור... אז לא מוכרים. אבל יש לי תחושה חזקה שברוזוביץ׳ הולך, ויבוא קשר אחר במקומו. העניין הוא, שאם זה קורה אנחנו צריכים לרכוש שני קשרים.

    כאמור, אין לי בעיה עם ויאקריו במקום אוננה.

    לגבי החלוץ, אני מניח שלוקאקו יישאר. ראשית, אין מישהו שעדיף עליו ברמה הכלכלית שלנו. שנית, הוא רוצה להישאר. שלישית, אף אחד לא ירצה אותו. כנ״ל אצ׳רבי.

    מבחינת האגף הימני, דומפריז פשוט לא טוב מספיק ברמה ההתקפית. ההבדלים בינו לבין די מארקו הם תהומיים. אם היה אפשר להחזיר את פרישיץ׳ אבל לאגף שלו זה היה אידיאלי.

    אנחנו צריכים באופן דחוף למכור את חואקין קוראה ואני באמת לא יודע מי ירצה אותו. זו אחת הרכישות הגרועות שלנו בעשור האחרון, שכלל אגדות כמו ז׳ואאו מאריו, גבריאל ברבוסה, ויוטו נגאטומו. אבל קוראה עלה 30 מיליון אירו. זה הבדל. רק ז׳ואאו מאריו עלה יותר. חואקין קוראה עלה יותר כסף מגבריאל ברבוסה. זה משוגע.

    ומילה אחרונה לגבי העונה, תודה רבה למילאן שקריניאר שהוא אגדה של אינטר, למרות איך שעזב. זה היה צריך להיות אחרת, זה היה חייב להיגמר אחרת, אבל זה מה יש. אני מת עליו עדיין.

    ותודה גם לדנילו ד׳אמברוזיו!

    אני מניח שימצאו פתרון לדה פריי אגב, יאריך חוזה בסוף.

    אז ההרכב בעונה הבאה לדעתי, עם מכירה של ברוזו -
    שוער חדש, בלם חדש, באסטוני, אצ׳רבי, שחקן אגף ימין חדש, בארלה, הקאן, קשר חדש, די מארקו, לאוטרו, לוקאקו.

    אני מעריך שההרכב שייפתח ב-20 באוגוסט, בהנחה שאינזאגי לא ייפתח עם הרכש החדש מיד, יהיה -
    ויקאריו, דרמיאן, אצ׳רבי, באסטוני, דומפריז, בארלה, הקאן, מיקיטריאן, די מארקו, לוקאקו, לאוטרו

    עם הזמן, הקשר החדש יחליף את מיקי, הבלם החדש את דרמיאן, שחקן אגף ימין החדש יחליף את דומפריז.

    אין לי מושג איזה בלמים טובים יש עכשיו בעולם, בשביל יש את פיירו אוזיליו.

    פורצה אינטר!
     
    Roma, ASROMA, uri ו-5 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    טוב אז הסתיימה לה עונת 2022/23 וזה הזמן לסכם את אינטרנאציונאלה מילאנו. אז מה היה לנו? מקום 3 בליגה, אחרי עונה שאני מגדיר - קשה מאוד, סופר קאפ שוב ביד, גביע איטלקי שוב ביד, וגמר ליגת האלופות כנגד כל הציפיות. אז למה מבחינתי העונה הזאת היא עדיין אכזבה?

    מבחינתי העובדה שלא היינו תחרותיים בליגה בשום שלב של העונה זה לבד הופך את העונה הזאת לאכזבה. זה לא רק העובדה שלא היינו תחרותיים, אלא גם העובדה שחוץ מנאפולי, אם אני לוקח את כל היריבות, כולן לא היו תחרותיות. נשאבנו לבינוניות שלהם. ואני לא חושב שמבחינת סגל היינו שווים את המרחק הגדול מנאפולי. אני לא יודע אם היינו לוקחים אליפות, זה לא משנה, אבל מבחינתי כשכל הקבוצות כל כך חלשות, אי אפשר לא להיות מעליהן באופן משמעותי עם הסגל שיש לאינטר. קודם כל נתחיל עם העובדה שאינזאגי, פשוט איחר עם ההצבה של אוננה בשער הקבוצה, והאיחור הזה סיים לאינטר את העונה מהר מאוד. ההפסד למילאן בדרבי, ההפסד לרומא בבית, ההפסד לאודינזה, ההפסד ללאציו - אינטר סיימה את העונה שלה בליגה ב-1 באוקטובר, לא להאמין, אחרי 4 הפסדים מ-8 משחקים. הקבוצה לא התאוששה מזה, ויש לאינזאגי חלק נכבד בזה. עכשיו אני לא אומר שעם אוננה בשער היינו מנצחים את כל ה-8 משחקים, אבל לא יכול להיות ששוער שגמר לך את האליפות במו ידיו בשנה שעברה, וגם בשנה שלפניה כבר היה בעייתי בשער, שכולם רואים את הבעיות, ממשיך לפתוח את העונה.

    תוסיפו לזה את העובדה שאינטר התבזתה העונה במגוון משחקים רב, אם זה תיקו עם סאמפדוריה שכל הליגה פירקה, ותיקו עם סאלרניטנה בחוץ במשחק שהיה צריך להיגמר 10-0, והפסד בית לפאקינג מונזה ואמפולי, ותיקו חוץ עם אותה מונזה, והפסד חוץ לפאקינג ספציה, זה דברים שהם פשוט בלתי מתקבלים על הדעת בשום צורה. לא משנה בכלל אם הראש של שקריניאר בפאריז, אם דה פריי מתעסק עם חוזה, ואם האחים קארבוני עולים בהרכב, מבחינתי אין הצדקה ל-12 הפסדים וגם אם הפסדת, אתה לא יכול להפסיד 9 נק למונזה, אמפולי וספציה ועוד 6 נק' לסאמפדוריה, סאלרניטנה ומונזה - אין לזה שום תירוץ. זה 15 נקודות שהם הבדל בין מקום 3 עם 72 נק לאולי אליפות עם 87 נק'. הפערי רמות בין הסגל של אינטר לקבוצות האלה שציינתי פה זה כמו סיטי נגד אינטר בגמר ליגת האלופות רק שזה כל שבוע. אז אפשר להגיד שלאוטארו שוב שבת ל-4 חודשים ולוקאקו בעונה מזעזעת ומה אינזאגי אשם בזה שהם עומדים ומחמיצים מ-3 מטר, הכל נכון - אבל אינזאגי מנהל את הסגל הקצר הזה, אם שחקנים מחמיצים ככה, פאקינג תזעזע את הסגל, קח ילד ותן לו לשחק, בהרכב על חשבון שחקנים, שהשחקנים עצמם יזדעזעו. איכשהו בסוף אפריל משהו התחבר ויצאו לסרייה של 11 נצחונות מ-12 משחקים בכל המסגרות, ועדיין, אי אפשר להעביר עוד עונה כזאת, זה לחשוב 20 שנה אחורה, כשהליגה ממש לא קרובה להיות מה שהיתה.

    אירופה. התעלות, אולי חד פעמית עם הסגל הזה, אין מה להגיד. מי האמין ומי פילל כשהייתי במשחק פתיחת העונה נגד באיירן מינכן, שלא עברנו את החצי(!) והתביישתי ויצאתי דקה 78, פעם ראשונה אחרי 28 משחקים שלי באינטר, שככה העונה תתהפך. מי האמין שאסיים אותה בגמר ליגת האלופות באיסטנבול. להוריד את הכובע בפני כלל השחקנים, כולם ללא יוצא מן הכלל שלקחו חלק בקמפיין המדהים הזה. ואני אומר מדהים כי כולנו יודעים מה שווה הסגל של אינטר, הוא לא שווה גמר ליגת האלופות והוא לא יכול לשחק את המשחק הרגיל שכולם מצפים מקבוצות שמגיעות לגמר ליגת האלופות, אפילו בהשוואה לשנה שעברה, מבחינתי הסגל פחות טוב, אין מה לעשות שקריניאר (אפילו שהוא לא מורגש כחיסרון) ודה פריי ופרישיץ היו אדירים בשנה שעברה. זה היפותטי, אבל שימו את אינטר של שנה שעברה מול סיטי בגמר? ואינטר מנצחת ב-90 ביותר מגול.

    מבחינת סגל השחקנים, אין ספק שהוא צריך לעבור ריענון, השאלה היא איך. אם אחרי הקמפיין המדהים הזה קיבלנו 150 מיליון ועדיין נשארים בגירעון של 70-80, אז אני באמת שואל איך ולאן אנחנו יכולים להתקדם עם הקבוצה הזאת, ולאיזה מקומות. יותר נכון עם הבעלות הזאת. אינטר חייבת ריענון בסגל, וכשאני אומר ריענון, אני מניח שרוב האנשים יסכימו איתי שדאמפריז חייב לפנות את מקומו למגן אחר - לא יודע אם הייתי מחזיר את חקימי כמו שהפירסומים מראים, אני לא בעד להחזיר שחקנים שכבר עזבו, וראינו כבר עשכיו עם לוקאקו שהנה זה ששחקן חזר לא אומר שנקבל את השחקן באותה איכות. מבחינת הבלמים בסגל, שקריניאר עוזב, והאמת לא הייתי מתאבד בשביל להשאיר את דה פריי. אנחנו כן צריכים להתחזק בבלם נוסף - ואולי אחת הדרכים לעשות זאת היא להחזיר את פירולה מעונת בכורה מלאה טובה מאוד בסאלרניטנה. באסטוני, פירולה, דרמיאן, דימארקו, ד'אמברוסיו (כמחליף למשימות מאוד מיוחדות), אצ'רבי + להתחזק בבלם נוסף. את זאנוטי, פונטנרוסה וסטאנקוביץ הייתי משאיל סטייל פירולה - הם צריכים לשחק עם כל הכבוד לכל שבוע בפרימוורה, לא יעזור להם להתבשל בספסל של אינטר ולקבל פירורים. אני לא יודע אם הייתי משאיר את בלאנובה.

    מבחינת הקישור - ברוך השם תודה רבה גליארדיני - סמל הבינוניות. לך. גם מאסלאני הייתי מנסה להיפטר, לא הצליח להשתלב, וקיבל הזדמנויות במקומות קריטיים דוגמת ברצלונה חוץ, שזה באמת המשחק של MAKE OR BREAK, והוא לגמרי היה ברייק. אני לא יודע אם ברוזוביץ' עשה את משקחו האחרון באינטר או לא, אין ספק שהוא לגמרי סמל אינטריסטי, אבל אני יודע שקישור של צ'אלאנוגלו, מקיטריאן ובארלה פשוט לא מספיק טוב להתמודד על עונה שלמה. אני לא בטוח שצ'לא ומיקי הם בהכרח שחקני הרכב, סגל מהספסל כן, אבל גם לגבי הרכב אני לא בטוח, כאשר ברוזו ובארלה הם השחקנים היחידים שבעיניי שווים הרכב מבין ה-4 שציינתי.

    התקפה - אני אפתיע - אבל את אדין דז'קו, לאוטרו מארטינז, חואקין קוריאה ורומלו לוקאקו - את כל ה-4 חלוצים של אינטר אני מוכר/מעיף. כולם. חואקין קוריאה לא שווה שום דבר, בזבוז של כסף בספרים. דז'קו, מרוויח המון יחסית לשחקן בן 37, ומה שהוא נותן זה באמת אני אומר תודה אבל כבר בגמר ראינו שלא היה לו מקום על המגרש ו-55 הדקות שלו היו ביזבוז נוראי, כשלוקאקו היה צריך לקבל את הציוות. לוקאקו בירידה חדה, אחרי העונה הכי שחורה של שחקן באופן אישי שאני ראיתי מזה שנים, הוא גם לא שייך לנו ואני גם לא רואה אותו חוזר למה שהיה לפני שנתיים, ועם כל הכבוד ל-10 שערים ו-7 בישולים ב-12 המשחקים האחרונים, הגיע הזמן להיפרד, אלא אם ממש בא לו לשחק בגרושים, ואני לא מאמין - נראה לי שהוא יילך לסעודיה יושב לו בול. ולאוטארו - מצטער זה לא 1/10 מיליטו, הוא לא ווינר, הוא לא קילר, והוא בטח לא יותר טוב מאיקרדי שאותו הוא החליף אצלנו. שחקן שנחנק בכל אירוע גדול בשנתיים האחרונות - לא הצליח לסחוב אותנו לאליפות לפני שנתיים כשנעלם פתאום לחודשיים וחצי, לא הצליח לבוא לידי ביטוי במונדיאל, וכמעט גמר את ארגנטינה בגמר, גם השנה נעלם לארבעה חודשים בליגה, ולא שהיינו טובים, אבל זה בטח לא הוסיף, וכן, מבחינתי הוא גם היה האחראי הראשון לזה שלא זכינו בתואר אלופת אירופה באיסטנבול. הראש בקיר הזה, במיוחד בדקה 55, עלתה לנו בעונה מטורפת באירופה. האגואיסטיות הזאת מחרפנת אותי. אז נכון כבש בגומלין נגד מילאן, וכבש בגמר נגד פיורנטינה בגביע, זה טוב, זה נחמד, אבל לאוטארו, ואני אומר בזהירות, את אינטר הנוכחית, לא יוביל לא לאליפות ולא לזכיה בצ'מפיונס.

    ספסל - לצערי אין דבר כזה באינטר ולכן זה אזור שחייבים לחזק אותו, לא משנה איך. הגיע הזמן לתת לילדים שם דקות, אין סיבה שקוריאה ייכנס דקה 60 או גליה ייכנס וישחקו (אני יודע עוזב וזה אבל זה רק לשם הדוגמא). פשוט אין. אם אין לנו שחקנים איכותיים בעלי שם מהספסל - אז הגיע הזמן להעלות שחקנים שיכולים אולי לפרוץ ורק נרוויח מזה, וזה תקף לכל עמדה על המגרש, מגן, בלם, קשר אחורי, קשר קדמי, קיצוני, חלוץ. הגיע הזמן ששחקנים צעירים ישחקו באינטר.

    שחקן השנה - ללא כל ספק - פדריקו די מרקו - האיש שקטלתי אותו בשנה שעברה, ברוב הפעמים בצדק, על החורים שעשה, הפך למטאור, כזה שמדברים עליו אפילו ברמת מעבר לצ'לסי. אני חושב ששחקן שגדל בקורבה נורד, יתקשה לרצות לעזוב, ויש לנו שחקן וסמל לשנים. אני מקווה שהעונה הנוכחית לא היתה חד"פ, והוא אכן בצדק נכנס יחד עם באסטוני להרכב השנה בליגת האלופות. נתן עונה פנומנלית. הגנתית. התקפית. פשוט וואו.

    אכזבת השנה - כל שחקני ההתקפה של אינטר. מהראשון עד האחרון. אין מה לפרט

    רכש השנה - אנדרה אוננה. לא שהיה לנו הרבה רכשים השנה, אבל אוננה, מהרגע שנכנס לשער, גם אם אכל גולים שטותיים פה ושם, השרה ביטחון כמו שאין לאינטר בשער כבר 3-4 שנים. מקווה שישאר ולא יימכר.
     
    Cup of Tea, Roma, Gianzola ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  9. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    @SerieA
    אוננה זה הרבה יותר משוער טוב, הוא מוטיבטור, ווינר ופסיכופת רציני בקטע חיובי. אלה תכונות חיוניות לקבוצת הרכיכות שלנו. ואת משחק הרגל שלו לא תמצא באף שוער אחר, אולי רק אצל קוסטה של פורטו (שהוא לדעתי שוער שלם ומדהים). כל שוער שתביא יהיה downgrade רציני וייפגע בשיטת המשחק שלנו, חלק גדול מהשיפור במשחק שלנו שראינו בחודשיים האחרונים נובע נטו מזה שאוננה מעורב במשחק והמסירות שלו מדוייקות, הוא פשוט מוסיף שחקן שדה לאינטר וזה יתרון משמעותי שאני בספק אם נשיג עם שוער אחר.

    עם ההכנסות מליגת האלופות אני לא רואה סיבה למכור אותו אלא אם תגיע הצעה פסיכית, ואני מדבר על 80 פלוס, יש לך שחקנים אחרים שאפשר ורצוי למכור כדי שנוכל לחזק את הסגל. צריך למכור את דנזל ואם תגיע הצעה של 30-35 על אחד מבין ברוזו והקאן הייתי מוכר, וכמובן גוסנס.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    בהתייחס לתקשורת הספורט באיטליה, רק את סקיי אני לוקח ברצינות. בינתיים הם דבקים בשלושה דיווחים:
    - אינטר רוצה את קוליבאלי בהשאלה לעמדת הבלם.
    - אינטר חזק על קרלוס אוגוסטו.
    - מארוטה נפגש עם סאסואולו לגביי פראטסי.

    ההערכה שלי מזה ומהסתכלות מקצועית על הקבוצה - אינזאגי ינסה לנצל את הקיץ היחסית נוח מבחינה פיננסית כדי לייצר סוג של מהפכה. גוסנס, קוראה, דמפריס וברוזוביץ' יהיו השמות הבכירים שינסו לדחוק החוצה. את מרבית הכסף נוציא על קשר (או קשרים).
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אני הייתי מביא את השוער של קרמונזה כגיבוי לאוננה ומכין אותו לאפשרות שהוא יעזוב. לדעתי למרות שירדו ליגה, חבל על הזמן. הייתי מנסה להחזיר גם את גיונטו שירד ליגה עם לידס.

    גוסנס, דאמפריז, ברוזוביץ, קוריאה, דזקו, לאוטארו זו שישייה שצריך למכור מי שאפשר.

    מקווה שאוננה לא יילך, הוא שידרוג עצום לאינטר.

    התקשורת מדברת גם על סרגיי מילינקוביץ סאביץ כבל אני לא רואה את זה קורה.
     
  12. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,342
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שאתה יכול לקחת אליפות או להצליח באירופה כשאתה מחליף את כל ההתקפה ומחצית מהקישור.
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אני מסכים עם מה שאתה אומר, אבל אני מסתכל על המועדון מבחינה כלכלית, ואני תוהה לעצמי כמה אפשר לשרוד את המצב הנוכחי עם הסינים.

    לוקאקו ולאוטארו, יכולים לעשות עוד שנה ביחד, ועדיין אני לא יודע להגיד לך, כמה רחוק אפשר ללכת איתם, גם אם הם שניהם כשירים כל העונה. וזה חתיכת אם בטח עבור לוקאקו.

    אינטר צריכה להביא שחקנים בפרופיל נמוך, או כאלה שעשו פריצה בליגה.

    כמו שזה נראה עכשיו המועמדים ללכת הם ברוזוביץ', דאמפריז, אוננה, גוסנס. ארבעה שאני חושב שאינטר תוכל לחיות גם בלעדיהם. השאלה היא כמה אינטר תוכל למקסם את המכירות שלהם - דאמפריז (30), אוננה (50-60), גוסנס (10-15), ברוזוביץ (40-50) - וכמובן השאלה היא גם למי הם ימכרו - אם הקבוצות שירכשו יהיו פרמייר ליג, לדעתי אינטר תוכל להגיע לסכומים הגבוהים שכתבתי.

    מבחינת שוער, בהנחה שאינטר מצליחה למקסם את אוננה ומוכרת אותו ב50+ אני הייתי הולך ונותן למרקו קארנסקי את חולצת השוער הראשון. קודם כל הוא צעיר, דבר שני הוא שוער מצוין. הוא הסיבה שקרמונזה ירדה במחזור 35 ולא ירדה במחזור 25. אני חושב שיש לו יכולות שוערות יוצאות מגדר הרגיל, וגם נגדנו הוא הפגין משחק מעולה.

    בהגנה מדברים על קוליבאלי וכמו שאור אמר על מרקוס אגוסטו, שנתן עונה מצוינת במונזה. אני לא יודע אם מרקוס אגוסטו הוא הפיתרון לעמדת המגן השמאלי, אם מונזה לא תשחיל אותנו במחיר, יכול להיות שאפשר להביא אותו. קוליבאלי לא הצליח בצ'לסי (אבל מי כן?) - אם יגיע לאינטר זה יהיה שיחוק אדיר בעיניי - אצ'רבי, דה פריי, באסטוני, דרמיאן, וקוליבאלי תהיה ללא ספק מרכז ההגנה הכי טוב בפער. במקרה כזה אני לא רואה את פירולה נשאר ומקבל הרכב אפילו כשחקן רוטציה, ואז ישאילו אותו שוב. אולי זה לא רע לקבל עוד שנת השתפשפות בליגה אחרי העונה הטובה עם סאלרניטנה. אני לא מאמין שדה פריי למרות שמדברים על חוזה ל-2025 ואצ'רבי יהיו פותחים בעונת 2024/25 באינטר ולכן אני מאמין שהוא לגמרי יכול להיות בלם פותח.

    בקישור ברוזוביץ' אמנם היה אדיר בגמר ליגת האלופות, אבל אני לא חושב שהיתה לו במכלול עונה טובה, ממש לא. רחוק מכך. הוא גם היה פצוע חלק לא קטן מהעונה, ואינטר גם הצליחה להתעלות במשחקים גדולים בלעדיו. אני חושב שמכירה שלו לניוקאסל אם נצליח לגרד 40-50 מהסעודים תהיה שיחוק רציני. פראטזי ומילינקוביץ סאביץ יהיו בדיוק מה שאינטר צריכה לקישור, יחד עם בארלה הקאן ומקיטריאן זה כבר אמור להיראות הרבה יותר טוב. דווקא בקישור, וללא קשר אליהם, אני הייתי שוב מנסה ללכת על שמות צעירים שדווקא פרצו השנה ויכולים להפתיע אם זה לואיס פרגוסון הסקוטי ששיחק בבולוניה ונתן 7 שערים ובישול תחת טיאגו מוטה או אם זה טומאסו באלדנצי (שכמו אסלאני כבש מולנו) שגם נתן עונה טובה באמפולי.

    בהתקפה אני מאמין שינסו להיפטר מחואקין קוריאה ומדז'קו שיעזוב כמעט בוודאות וישאירו את לוקאקו ולאוטרו, השאלה היא מי יבוא להיות חלוץ שלישי ברוטציה איתם, ואין ספק שצריך. אין ספק שאינטר חייבת לחזק את הספסל שלה הן ברמת הקישור היצירתי והן ברמת ההתקפה.
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  14. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,342
    לייקים שהתקבלו:
    2,545
    מין:
    זכר
    אני לא מכיר את קארנסקי (או ויקאריו) מספיק, אבל אני חושב ששוער זו עמדה שאפשר להחליף יחסית בקלות ולקבל 95%. אוננה בעצמו לא שוער מושלם, אנחנו יודעים את זה. הוא מעולה אבל במחיר הנכון צריך למכור.

    קוליבאלי נשמע מושלם בעיני. לא הצליח בצ׳לסי אבל כמו שאתה אומר, כמו כולם.

    לגבי גוסנס - מצד אחד הוא השתפר מאד בחצי השנה של העונה. הוא מביא דברים שדי מארקו לא מביא והוא איום 100% מהזמן על השער, כמו השערים מול לאציו וברצלונה. מצד שני, אם אפשר למכור אותו נגיד ב-20 מיליון ולהביא את הבחור ממונזה בפחות, אז אולי יש פה רווח פוטנציאלי. אבל צריך להיזהר מאד, לא למכור רק כדי למכור ולחסוך 5 מיליון אירו. גוסנס שחקן טוב מאד ולא בטוח שזה שווה.

    לגבי ברוזו, הדבר שהכי בלט לי זה שהקאן נראה מעולה בלעדיו, ופחות מעולה... יחד איתו. אבל את ברוזו הייתי מוכר רק תמורת מחליף מאד ראוי, ואני לא בטוח שפראטזי טוב מספיק. סרגיי בהחלט כן.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    מעורבות ב-20+ שערי ליגה 3 עונות ברציפות, אלוף עולם, מחובר למועדון, כולה בן 26. אבל בואו נמכור אותו כי בטוח שנמצא יותר טוב במצב הכלכלי שלנו.

    אחלה לאוטארו. לא רק שלא צריך למכור, גם צריך לתת לו את סרט הקפטן.