ליברפול 2022/23 - Will We Go Again?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י owen11111, ‏2/8/22.

  1. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,162
    לייקים שהתקבלו:
    2,570
    לא כזה פשוט מה שאתה מציע. ב2017 נסעתי לטייל חצי שנה באוסטרליה וניו זילנד והחלטתי באופן מודע להתנתק מהקבוצה לחלוטין. זה עבד סבבה כמה שבועות עד שיום אחד ראיתי על מסך ענק בקניון בבריזביין שהפסדנו 4-1 בווייט הארט ליין... ייסורי גמילה של ממש. בסוף נשברתי והתעדכנתי קצת מה קורה. הייתה לנו פתיחה חלשה באותה עונה.
    אחרי כמה זמן הצלחתי להתנתק שוב עד סוף הטיול פחות או יותר אבל כשחזרתי לארץ השלמתי באותו יום את כל התקצירים והעמודים החסרים בפורום. יש אנשים וגם אני ביניהם, שבשבילם זה כבר טבוע עמוק מדי בתוך אורח החיים.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אני אענה לך על השאלה הזאת ברשותך, למרות שלא שאלת אותי - כאשר המועדון יתנהל באופן מובהק כמוסד ספורטיבי אשר קיים (כי זו כל זכות הקיום שלו) כדי להביא הישגים ספורטיביים, ולא כנכס עסקי של אנשי עסקים שמרנים מבוסטון.

    יש לדבר הזה הרבה צורות, ליברפול של FSG היא בוודאות לא אחת מהן.
    כשתהיה התחושה הזאת, כשזה מה שאני ארגיש כאוהד, אני אפסיק להתלונן. גם אם לא מצליחים וגם אם מסיימים מקום 8 - לפחות היה נסיון כנה שנכשל. אני מעדיף את זה פי 1000 על התנהלות שמראש היא אדישה לתוצאות.
    אולי אוהדי מרמורק כן מרגישים ככה? אל תזלזל. אין לתחושה הזאת שום קשר להאם אתה משחק בפרמיירליג או בליגה השלישית בישראל, זה הכל קשור למהות הספורט והספורטיביות - מה אני עושה פה? האם אני כאן כדי להתחרות או שאני שמח רק להשתתף?

    מבטיח לך ש100% מהתלונות, המרמור וכו' שאתה רואה פה - בסוף זה הכל מזוקק לדבר הפשוט הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/6/23
    Scouser Tommy, Liverpool-Forever ו-oranfu אוהבים את זה.
  3. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    @Walkon אני שותף לכל מה שאתה כותב ומזדהה. אני גם לא מנסה לדחוק את התלונות האלה החוצה. יש להם מקום ומקום חשוב ואני ראשון הפסימים והמתוסכלים גם כשדברים נראים טוב יותר.

    אני גם מבין את התחושות של אורן ושל גיל בתור אוהדים וגם לי FSG מוציאים את החשק מלראות את הקבוצה, גם לי הם מוציאים את החשק מכדורגל וגם אני כמוהם אדיש לחלוטין לקראת העונה הבאה וזה מאוד מאוד מאוד מדכא אותי. אין לי בכלל דרך להסביר כמה מתסכל אותי שכל העונות האלו עם המאמן העצום הזה אנחנו מעבירים בצורה הזו, אבל אני לא יכול שלא לשאול שאלות לגבי מה זה אומר עלינו כאוהדים.

    יש לנו חרא של בעלים, אין בכך ספק. אף אחד לא חולק על זה. לא כאן בכל אופן. השאלה היא איפה מתבטא בסופו של דבר החיבור שלנו כאוהדים למועדון עצמו. האם באמת הבעלים אחראי על זה וכל עוד לא יהיה אחד טוב בענינו לא נצליח לשמוח בניצחונות או סתם לרצות בצורה נקיה וכנה בהצלחת הקבוצה? כי אני כרגע לא רוצה בהצלחת הקבוצה בצורה נקייה. אני רוצה להגיד "אמרנו לכם" לכל האוהדים שחיים בסרט שהמצב ממש בסדר, אני רוצה שהמועדון יקבל את ה"עונש" שלו על חוסר ההשקעה..

    אבל אז אני חוזר ושואל את עצמי, אבל רגע. יש כאן מאמן וצוות ושחקנים וזיליארד אוהדים בכל העולם, ואולי אני בכלל מת שנצליח למרות הכל וגם בתנאים המחורבנים האלה? ושוב - אני אוהד כשנוח לי עם הבעלים של המועדון או כשלא נוח לי איתו?

    אוהדי בני יהודה רצו לנצח כשאברמוב מכר את כל הנכסים שלהם ופירק את המועדון? אוהדי בית"ר עם טביב, אוהדי הפועל עם טביב...אפשר להמשיך.
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,432
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    תסריט אופטימי, קונה מקום רביעי עכשיו והלוואי נצליח בגביעים השונים.

    ארסנל וסיטי פתחו פער עלינו, לך תידע כמה יונייטד וצלסי ייקנו בקיץ הקרוב.
     
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,244
    לייקים שהתקבלו:
    17,039
    @Ori8
    שים לב שלמשחקי אוקלהומה אני מחכה ומצפה והקבוצה הזאת לא לקחה מעולם אליפות ב25-30 שנה שאני אוהד אותה. בעונה שעברה היא סיימה במקום ה10 במערב מתוך 15 קבוצות.
    אני לא דרשתי תארים אלא כפי ש @Walkon היטיב לנסח, את החתירה לתארים.

    לגבי להיות מחוץ לבית בזמן משחקים, כמו שרשמתי לך כבר, אני מחכה למשחק נגד קרלסואה ב19.7, למעשה אני מחכה ל13.7 אז נדע בלוח השידורים של צ'ארלטון אם משדרים את המשחק הזה או אם אזדקק לסטרים.

    מה זאת אהדה אתה שואל? זה לא רציונאלי, זה רגשי.
    אני זה ליברפול וכל מי שמכיר אותי יודע שאני ליברפול. תוציא את ליברפול ממני ואני אהיה באובדן זהות עם עצמי. מאז שיש לי תודעה אני ליברפול. איך אפשר אחרת?

    FSG זמניים, אחרי שאמות או לפני שאמות, הם יילכו מהמועדון ואולי מצבו ישתפר.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,814
    לייקים שהתקבלו:
    19,453
    מצטער אורי, אני לא ממש מבין.

    אנסה להסביר לך את הצד שלי:
    אני אומר שזאת מחלה כי ככה אני מרגיש.
    גם אם המועדון היה מנצח כל משחק וזוכה בכל תואר תוך כדי המשחק הכי אטרקטיבי בהיסטוריה הייתי מרגיש ככה.
    כי זה כמו סם עבורי.
    אני מכור.
    אני מבזבז על זה ים זמן, אני משתדל לקבוע את סדר היום שלי כמה שאפשר סביב המשחקים (בשביל חלילה לא להחמיץ).
    כשאני לא רואה משחקים אני מבזבז זמן בפורום, בטוויטר.
    לקבוע לא להיות בבית בזמן משחקים? תגיד לנרקומן שפשוט יחליט שהוא לא מזריק את המנה שיושבת לו בבית...
    אתה חושב שאם במקרה אני לא בבית כשיש משחק (בפעמים המעטות שזה קרה בעשורים האחרונים כי ככה אני מתכנן את הפעילויות שלי) אז אני פשוט מתנתק? חבוב, אני מתנתק מכל תקשורת אלקטרונית כמעט בשביל לא לגלות את התוצאה של המשחק, לא ישן בלילות בנסיעות עבודה לחו"ל בשביל להשלים איזה משחק שפיספסתי בלייב.

    עם כל הסבל של העונה האחרונה (יחסי, כמובן, כי אני כמו רובנו זוכר שנים גרועות בהרבה הרבה) אני כבר לא יכול לחכות למשחק האימון הראשון שלנו.

    לגבי לשמוח בנצחונות וכאלה - ברור ששמח.
    אבל האהדה\אהבה שלי למועדון לא קשורה בנצחונות (אחרת לא הייתי אוהד ליברפול).
    ספיציפית בשנים האחרונות, מה שאוכל אותי זה שאנחנו פשוט מבזבזים את התקופה של קלופ במועדון.
    אני יודע שחלון ההזדמנויות שלנו לראות תארים הוא מצומצם מאוד וברגע שלא עשינו את המקסימום בשביל לנצל אותו (ספק אם עשינו את המינימום) אז זה מטריף אותי. כי אני יודע איך זה לאהוד כשאין לך שום דבר לצפות לו מהעונה, ואני משוכנע שזה מה שמחכה לנו אחרי שקלופ יעזוב ולפחות עד שנחליף בעלים.

    אז אני נהנה, כן. בשנים האחרונות נהנתי כמו שבחיים לא האמנתי שאפשרי עם המועדון הזה.
    אבל גם מתבאס כי יודע שזה לפרק זמן קצוב וגם את פרק הזמן הזה לא ניצלנו מספיק.
    זאת הסתכלות דפוקה? יכול להיות, לא מרגיש שאני יכול לשלוט בזה.

    אני גם לא מבין איך דעתי על הבעלים קשורה לאהדה שלי.
    אני לא רואה שום שינוי ביחס שלי למועדון מאז שהתחלתי לאהוד לפני 30~ שנה, בין אם בתקופות טובות ובין אם ברעות. בין אם בתקופת קלופ ובין אם בתקופת הודג'סון.
     
    Liverpool-Forever ו-Ori8 אוהבים את זה.
  7. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    ואוקלהומה שלך חותרת לתארים? אני שואל כי אני לא יודע.
    בתקופה של ריק פארי חתרנו לתארים? לא חתרנו לשום מקום. עמדנו במקום וידענו שאנחנו עומדים במקום ואותו לא קיללנו כל היום ולא היינו בדיכאון כל היום בגללו.
    אולי כי ידענו שהוא לא מסוגל ליותר ממה שהוא עשה, אולי כי לא היו את המפלצות שיש היום.. אני לא יודע.

    הדברים שאני רוצה לכתוב קצת מתערבבים בין הדברים שלך והדברים של אורן, אבל בסך הכל - וזה אני אומר בהתייחסות לדברים שהרבה פעמים @oranfu כותב, קשה לי מעט עם הודעות שמתארות את כל האהדה למועדון הזה כגוש אחד שלילי וגדול שאין בו שום טעם.

    גם לגבי ההתמכרות והיכולת (גם אם בקטנה) להשתחרר אני קצת חולק וחושב שזה הרבה יותר אפשרי ממה שאתה חושב אבל זה דיון לא רלוונטי ומן הסתם לא ניכנס לזה. מספיק שעל פניו היית מתחיל בלתכנן את השבוע שלך מבלי בהכרח להסתכל על ליברפול, זה כבר צעד ראשון.

    אתה משתגע מזה שאנחנו מבזבזים את השנים היפות של קלופ במועדון, אני משתגע מזה שאף קטארי זיליונר לא מתעניין בנו באמת וכל הפרמייר ליג תירכש לפני שמישהו יגיש עלינו הצעה.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,244
    לייקים שהתקבלו:
    17,039
    אוקלהומה חושבת בגדול, היא גם פישלה כי היא איבדה כוכב פעם על כסף אבל גם עשתה מהלכים גדולים בשביל לקחת אליפויות.
    בNBA זה אחרת, יש תקרות שכר ונראה שהם עושים מה שאפשר.
    ליברפול לא שואפת לאליפויות אלא לאיזון כלכלי והגדלת שווי נכס.

    אני לא בדיכאון, אני נהנתי מאוד מהקבוצות של קלופ. כשהיו תארים וגם כשלא היו.
    מבאס אותי שלא תומכים בו כלכלית כמו שתומכים ביריבות שלנו.
    רוצים קשר עכשיו, מחפשים מחירי מציאות או סעיפי שחרור. זה מתסכל.
    מורס הוציא כמה שיכל...FSG מחזיקים במועדון חזק מאוד גלובלית, הרבה יותר חזק מכפי שליברפול הייתה לפני 20 שנה. מה הם עושים עם זה?
     
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    מורס רצה להתחרות. עשו את המקסימום באותה תקופה. כשהוא הבין שלמועדון תחתיו יש תקרה ברורה בעולם של צ'לסי ויונייטד, הוא מכר. זה היה כל הרעיון מאחורי המכירה להיקס וג'ילט.

    תחת FSG אנחנו משחקים בנחיתות כלכלית אפילו יותר גדולה ממה שהיינו בה תחת מורס, וזה לא בגלל שאי אפשר אלא בגלל שלא רוצים (ואני לא רוצה לשמוע שלא - יש כבר מספיק ניתוחים של הספרים שלנו לאורך השנים שמראים את זה, מדובר בקמצנות ושמרנות מגוחכת מצידם). למורס היה מועדון מיושן שנשאר הרחק מאחור מבחינת שיווק והכנסות, אצלם זה לא המצב כי זה משהו שהם שיפרו בענק. הם לא מוכנים לשנות את האסטרטגיה ובניגוד למורס הם גם לא מוכנים להתפשר ולמכור את המועדון למישהו שכן רוצה להתחרות.
    מורס פי 10 יותר טוב מהם.
     
    Scouser Tommy, oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  10. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    ושוב נשאלת שאלת השאלות, איך יכול להיות שבמציאות הנוכחית והרצון של הסעודים/קטארים להשתלט לא מגיעה הצעה אחת רצינית על ליברפול?
    אם FSG עסוקים כל היום בלהגדיל את שווי הנכס יש לזה סיבה והיא רצון למכור כשהמועדון בפיק. היינו בפיק הזה. איך זה לא בא לידי ביטוי אפילו בשמועות אמיתיות ורציניות על מכירה? הם באמת פשוט לא רוצים למכור? זה הדבר היחיד היום שיכול להוציא אותי מהדעת. לגבי כל השאר אני אדיש. לא נהיה קבוצה רצינית עד שהם לא ימכרו, סבבה. נמתין.
     
    Esomech אוהב/ת את זה.
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    לדעתי מרבית הסיכויים שהם לא רוצים למכור.

    אני חושב שבאופן כללי מה שלא רשום עליו "למכירה" לא יקבל הצעות מספקות. ברור שיש מקרים שרוכש פוטנציאלי יכול לגשש, אבל הצעות לא באות יש מאין. הן באות מצורך של הבעלים לעזוב את המועדון מסיבה כזו או אחרת. מתווכים שונים או ערוץ ישיר, זה לא משנה, אבל לרוב מי שמניח הצעה יודע שהצד השני מחכה לה.

    אני כהדיוט שלא חפר מספיק בספרים אבל מבין דבר או שניים חושב שליברפול היא המועדון השני בעולם מבחינת אטרקטיביות לרוכש, כשרק יונייטד מעליה. את הספרדיות והגרמניות אי אפשר לקנות, את האיטלקיות לא כדאי כלכלית. ליברפול, יונייטד ואולי גם ארסנל אלו מועדונים עם פוטנציאל גבוה מכל אפשרות אחרת בזכות המסורת, ההכנסות והקהל.

    מקווה ומייחל בשבילכם שתמצאו בעלים ראוי. מגיע לכם.
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,901
    לייקים שהתקבלו:
    6,750
    הם לא מוכרים כנראה כי נדפקה להם היציאה לשוק עם הרצון של הגלייזרים לקבל 6 מיליארד מילארדרים.
    טיימינג רע. סביר שאחרי המכירה שלנו ליברפול תחזור להיות המוצר החם בשוק, בהנחה שהתקשורת והאוהדים גם יתגייסו לקיים את האירוע הזה.
    קארג למשל, עדיין מקווה לרכש כזה ואחר הוא שהוא התחיל להבין שצריך בעלים אחרים?
     
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אני לא חושב שהקורלציה בין פיק של הערך לבין פיק מקצועי היא מה שאתה חושב. ייתכן מאוד שהם מעריכים שאפשר להמשיך ולהגדיל ולנפח את ערך הנכס. לדוגמא - אם אני לא טועה ברגעים אלה ממש יש עבודות באנפילד להרחבה של האנפילד רואד. גם שדרגת תשתית, גם מדובר בהגדלת הכנסות שבקרוב תגרום לספרים להיראות אפילו טוב יותר. בשביל זה לא צריך שהקבוצה תהיה טובה בכלל, אנפילד בלאו הכי יהיה מפוצץ עד אפס מקום בכל משחק, כל יום, כל קבוצה לא משנה אם אתה מקום 1 או 15.

    אני גם אמרתי דעה נוספת בעבר, היא נשמעה מצחיקה ואולי הרימה גבות אבל אגיד אותה שוב - אין עליהם שום לחץ למכור. השוויתי אז ליונייטד ולמכבש הלחצים שיש על הגלייזרים מכל הכיוונים באנגליה.
    אצלנו אין את זה. התפיסה המיינסטרימית היא שFSG זה אחלה. היא כ"כ מיינסטרימית שלא רק שלא מסכימים איתנו, אלא הדיונים האלה שאנחנו עורכים פה על FSG בכלל לא מגיעים למקומות כמו האולפן בסקיי. אף אחד לא עורך את הדיון הזה, לא חושבים על זה. כדי שהם ימכרו במחיר אטרקטיבי, הנכס צריך להפוך לכאב ראש.
     
    Liverpool-Forever ו-oranfu אוהבים את זה.
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,814
    לייקים שהתקבלו:
    19,453
    אני לא רואה שום קשר למכירה של יונייטד.
    הם פשוט לא רוצים למכור, הם כנראה חושבים שערך הנכס שלהם עוד לא בשיא.
    האיצטדיון כל הזמן מתרחב, זה גם עוד מקומות וגם עוד בוקסים (כמובן שלא הם מימנו את זה אלא המועדון מימן את כל ההרחבות).
    זכויות השידור רק עולות כל הזמן, כמויות המשחקים כל הזמן עולות (יותר כרטיסים, יותר כסף על שידורים).
    אם יקימו בשלב מסויים סופרליג (בשם כזה או אחר) זה עוד בומבה של כסף.
    בינתיים אנגליה מקבלת עוד נציגה באלופות אז אפילו לא צריך טופ4 אלא מספיק טופ5...
    גם אם הערך של המועדון, בצורה לא צפויה, יירד, הם עדיין יעשו על ההשקעה המינימלית שלהם תשואה מטורפת.
    ואכן, אין עליהם שום לחץ למכור. הם אילפו את האוהדים יופי יופי. כל דיבור על רצון בחיזוק הסגל והוצאת כספים (של הפאקינג מועדון, לא מהכיס שלהם) גורר תגובות מזלזלות מצד האוהדים המקומיים.
    האוהדים סבבה איתם, שחקני העבר סבבה איתם, התקשורת סבבה איתם.
    הסיכוי היחיד שהם יעזבו מתישהו זה אם הם יצטרכו את הכסף בשביל עסק אחר (נגיד פרנצ'ייז ב-NFL) או שמצב רפואי כזה או אחר יגרום להם למכור מתוך חוסר עניין.
    או קריסה טוטאלית בהכנסות בעקבות ההתדרדרות המקצועית הצפויה ביום שקלופ יעזוב.
    אכלנו אותה, בשיא הרצינות.

    כשצ'לסי היו בשוק, היו עשרות מתעניינים כשמתוכם כמה קונקרטים ורציניים מאוד.
    ביונייטד היו בסה"כ 2 מתעניינים רציניים (כי המחיר גבוה משמעותית).
    איפה כל אלה שרצו את צ'לסי? בזמן שעבר הם החליטו שלא מתאים להם לרכוש מועדון כדורגל? כי הסכומים כנראה לא כאלה רחוקים.
    ההסבר הכי פשוט והכי הגיוני שהם לא רוצים למכור.
    אגב, למעט אותו דיווח של אורנסטין שהתחיל את כל השמועות בזמנו, FSG טענו לאורך כל הדרך שהם מחפשים מישהו שייכנס כמשקיע ולא מכירה כללית.
    כל הדיווחים העיתונאים הרציניים אמרו אותו דבר.

    הם רוצים פראייר שייתן להם כסף שיממן רכש בזמן שהם לא שמים אגורה ורק נהנים מעליית הערך.
    ממש מפתיע שהם לא מוצאים משקיע כזה...
     
    Esomech ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,244
    לייקים שהתקבלו:
    17,039
    ברור שזה לא קשור למכירה של יונייטד.
    אלא אם מישהו בא ואומר שאותם הקטארים בדיוק היו מוכנים להציע על ליברפול מה שFSG רוצים (4? 5?).
    אם בונים אך ורק על הקטארים אז יש השפעה.
    הרוכש השני שמועמד ליונייטד לא רלוונטי לליברפול.
    פה נגמר הסיפור.

    FSG רוצים למכור במחיר הנכון, זה נכון מאז ומתמיד. המחיר הנכון עבורם כרגע מביא 0 הצעות.
     
    EO11 ו-oranfu אוהבים את זה.

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 3, אורחים: 20)

  1. Scouser
  2. Liverpool-Forever