ליברפול 2022/23 - Will We Go Again?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י owen11111, ‏2/8/22.

  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,432
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    @Liverpool-Forever
    המחשבה הזאת שקלופ ידע ב-2015 שלא משתחרר כאן כסף וככה הציפיות כאן יהיו נמוכות והוא הסכים להתפשר כל שנה על טופ 4 קצת הזוייה לי.
    יותר הגיוני שכמו כל בנאדם שעובד במקום עבודה, אתה מגלה דברים שאתה לא אוהב בעבודה שלא ידעת ביום שחתמת, במקרה של קלופ הוא עקשן ונאמן ונשאר במשך שנים בקבוצות, זה לא סטייל מוריניו שעובר מקבוצה לקבוצה.
    אתה רוצה להגיד לי שאם קלופ ייקבל מאות מיליוני פאונדים לרכש הוא יתבאס ?
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,243
    לייקים שהתקבלו:
    17,039
    אם קלופ יקבל מאות מיליוני פאונד לרכש - למה הוא לא הלך לריאל מדריד מלכתחילה? בתקציב כזה הציפיות ממנו יהיו להביא אליפות והלחץ עליו יגדל. הוא מעדיף תקציבים שפויים וציפיות נמוכות יותר. זה מוציא אותו יותר טוב.
    בריאל מדריד/באיירן מינכן קלופ שורד עונה כזאת?

    אני גם שוב מדגיש, הוא מאמין בשחקנים בינוניים שכבר גמרנו להם את הקריירה בפורום הזה. הוא עדיין חושב שיכול להוציא מהם משהו.
    הוא מחשיב עונות טובות ללא תארים כהישג.
    אין לו מנטליות ישראלית. אנחנו לא מדברים אותה שפה.

    מעבר לזה, אני אוהד לפני קלופ ואחרי קלופ, הוא שכיר.
    גדול ככל שיהיה במועדון, הוא זמני.
    לא יכול להיות אכפת לו כמו שאכפת לאוהד.
    כשהוא עושה הישג הוא מדבר על זה שהוא שמח שהביא את זה לאוהדים. ככה זה.

    בקיץ 2026 כשאני ארפרש 300000 פעם טוויטר לראות אם הבאנו איזה בלם ב30 מ', קלופ יהיה בהוואי ולא יטרח לצפות בכלל בעונה.
     
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,304
    לייקים שהתקבלו:
    7,137
    הכל נכון חוץ מהמשפט המודגש. פה זה כבר 100% פרשנות שלך, יש עוד אינספור סיבות משמעותיות למה שיבוא לפה ולא למדריד/באיירן. אתה בוחר לעיתים לצייר את זה כאילו הוא בחר בג'וב הקל יותר ופה בעיניי אתה לחלוטין לא בכיוון. גם כי ליברפול שקלופ לקח ממש לא הייתה ג'וב קל יותר מללכת לאחד המועדונים הגדולים, וגם כי פשוט זה לא מה שמניע אותו כבנאדם. אבל זאת פרשנות שלי.

    לגבי שאר הדברים אני באמת מסכים, המנטליות שלו ובכלל של מנג'רים בעולם הכדורגל שונים משלנו כאוהדים. אותו דבר לגבי השחקנים. מעטים (ברמת הבודדים) אנשי המקצוע שעוסקים בכדורגל ונשארים ברמת תשוקה של אוהדים פנאטיים, זה כמעט דיסוננס.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  4. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,162
    לייקים שהתקבלו:
    2,570
    @Liverpool-Forever
    זה מעניין, אנשים פה עולבים בגווארדיולה ואומרים ש"הבעיה" איתו היא שהוא לא מסוגל לעשות את הדברים שהוא עושה גם במועדונים עם תקציבים פחות גדולים. אתה לוקח את "הבעיה" הזאת והופך אותה לנקודת זכות עבורו, אם הוא הולך רק למועדונים עם התקציבים הגדולים זה אומר שהוא אמביציוזי ומוכן לשים את עצמו תחת הלחץ הכבד ביותר שיש.

    אני חולק על שתי האבחנות. לדעתי אין פה עניין של אמביציה. האג'נדה של גווארדיולה היא לפרוץ גבולות ולהמציא את הכדורגל מחדש ולכן הוא הולך למועדונים שיתנו לו את החומר האנושי הכי טוב שיש בדרך ליעד הזה, והאג'נדה של קלופ היא להצליח עם קבוצות שגדולות מסך כל חלקיהן ולכן הוא הולך למועדונים כמונו וכמו דורטמונד עם בסיס אוהדים חזק, מתקנים טובים וסט-אפ שלם שמיועד לעשות את הדברים בצורה קצת אחרת.

    התפקיד בליברפול גובה מקלופ מחיר נפשי, רואים את זה באיך שהוא זז על הקווים כשהדברים לא הולכים, רואים את זה באיך שהוא נראה היום לעומת מסיבת העיתונאים הראשונה שלו- הרבה יותר מקומט ופלוס 20 ק"ג. זה נראה כמו שני אנשים שונים.
    הדברים האלה לא מסתדרים עם השורה התחתונה שלך שמציירת אותו כמישהו נטול כל לחץ שרק מעביר את הזמן עד סוף החוזה בסבבה שלו.
    הוא מאמין שהוא מסוגל להיות תחרותי גם בכלים המוגבלים שיש ברשותו. ברגע שהוא לא יאמין הוא יהיה הראשון לקום וללכת.
     
    LFC-Gerrard1, oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,243
    לייקים שהתקבלו:
    17,039
    אני חושב שכל פעם לוקחים את הפרשנות שלי לקיצון.
    אני אמרתי נטול לחץ? אני אמרתי שלא אכפת לו מהפסדים? אני אמרתי מעביר בסבבה עד סיום החוזה?
    לא.
    מה אמרתי?
    בפורום הזה חושבים כמו ישראלים כי אנחנו ישראלים, חונכנו על בסיס הצלחות, מקום 1 או כלום. זאת התרבות פה. מועדונים גדולים נחתכים בתקשורת אם הם מסיימים מקום 2, מאמנים ושחקנים נחתכים אם הם גרועים 2-3 משחקים. זאת התרבות שלנו. מישהו הצליח להוריד את זה ממנו ולהפוך לבריטי?
    קלופ לא בא מתרבות כזאת, הוא רואה עונה כמו 21-22 כעונה מצויינת. האם אתם שותפים לתחושה הזאת? חלקנו כן חלקנו לא. אני הייתי מרוצה מאוד מ21-22 למשל למרות שבשורה התחתונה היא הסתיימה רק בגביע האנגלי וגביע הליגה.
    מה אומרת התרבות הישראלית ממנה אנחנו מגיעים על עונה כמו 21-22? היא מבליטה את זה שבסופו של דבר לא לקחנו אליפות או אליפות אירופה, היא תדבר על מה היה חסר ולא היה מה שכן היה.
    קלופ יסתכל על מה שהיה. לא היה מה שהיה חסר.

    במהלך העונה, כשאנחנו עושים תיקו מול פולהאם או תוצאה רעה בסגנון הזה, איך נראות התגובות פה? סוף העולם. איך קלופ חושב בינו לבין עצמו? תוצאה לא טובה, מתקדמים הלאה. מנסה אפילו לחבק ולהאדיר את מה שכן היה, לא את מה שפוספס.

    הפער הזה ביננו לבינו זה פער שבא לידי ביטוי בכל הספק, זה פער תרבותי. וישנו גם פער מנטלי, בסופו של דבר הוא מאמן בכיר בעולם ואנחנו טוקבקיסטים.
    אני לא אתן עוד דוגמאות אני חושב שזה ברור כבר, אני למשל רוצה 5 קשרים, כמה קלופ באמת רוצה? 2? 3? לדעתי 2.

    האם זה אומר שקלופ מעביר את המשרה הזאת בסבבה והוא בשלווה מוחלטת? לא.
    הוא מסתכל על דברים אחרת.
    בעונה הבאה הוא רואה הצלחה בתור חזרה לליגת האלופות. הוא יראה הצלחה בתור - להחזיר את אנפילד להיות מבצר, להקשות על יריבות.
    בתור מה אנחנו רואים הצלחה? חזרה ל90+ נקודות שהוא הרגיל אותנו לראות.

    עכשיו אחרי שסיימתי לדבר על הפער ביננו האוהדים הישראלים לבין קלופ צריך לדבר על עוד 2 דברים:
    1. האופי של האוהדים של ליברפול שבאמת חשובים (בניגוד אלינו) - הסקאוזרים. איך זה עומד מול קלופ.
    2. האופי של קלופ עצמו ואיך זה עומד מול הצעות אחרות מקבוצות שהיו זמינות עבורו.

    בקצרה לגבי 2 הדברים האלה כי הנושא העיקרי הוא מה שכבר רשמתי.
    לגבי 1, האופי הסקאוזרי דומה הרבה יותר למה שתיארתי לגבי קלופ, לכן יש התאמה כל כך טובה בין הצדדים מבחינת חיבור שהוא מעבר למקצועי.
    תוסיפו לזה גם נטייה פוליטית לשמאל ורגישות כלפי הילסבורו וקיבלתם אגדה מובטחת.
    קצת מהפערים הברורים בין האוהדים פה לאוהדים הסקאוזרים: גישה לגבי FSG (לגרש בקלשונים מול 0 מחאות), גישה לגבי עונות ללא תארים, גישה לגבי שחקנים שהם לא בטופ של הסגל, גישה לגבי NET SPEND.
    תשאלו את עצמכם למי קלופ דומה יותר, לאוהד בASOCCER או לגישה הסקאוזרית.
    לגבי 2, זאת כבר ספקולציה שלי והיא לא הרעיון המרכזי שחשוב פה, אבל גם מי שלא מסכים איתי יודה שרוב מאמני הטופ יעדיפו ללכת לריאל מדריד מאשר ליברפול. כשהוא חתם אצלנו כל אחד ניסח את זה בצורה אחרת: רומנטיקן, משוגע, חריג...
    מה זה אומר בעצם? מה זה אומר עליו? אני לוקח את זה למקום שבליברפול יש פחות לחצים לתארים, הוא יכול לעבוד על תהליך, הוא יכול להימדד על דברים שהם פחות ממקום 1 כמו סגנון משחק, החזרת האמון של הקהל וכו'. זה נוח יותר מעבודה בסיר לחץ כמו ריאל מדריד, באיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי...
    האם זה אומר שאין לו לחץ במשרה הנוכחית? שוב, זה לא מה שאמרתי. אמרתי שהוא בחר במשרה עם פחות לחץ. אני לוקח את זה לכיוון הזה, למי שיש תאוריות אחרות שיילך עליהן.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אני לא חושב שהפערים הם כמו שאתה מציג אותם.
    אני ממש לא מקום 1 או כלום. אני לא יכול לדבר בשם אחרים אבל אני גם לא חושב שאחרים פה מרגישים ככה. בסופו של דבר בשנים האחרונות אמנם זכינו בהכל אבל לא קצרנו תארים בקצב מסחרי, זכינו בכל דבר פעם אחת בדיוק. ועדיין אני חושב שרובינו פה מאוד מאוד מרוצים ומאוד נהנינו מהשנים האלה.
    אני כבר אמרתי שבעיניי מה שהכי חשוב זה להרגיש שהמועדון מוכוון הצלחה. שזה בכלל מעניין מישהו שם. זה א' ב' של ספורטיביות. אני לא חושב שסקאוזרים יחלקו איתי על זה.

    מעבר לזה, אם היה כזה פער בינינו לבינם, ולאור העובדה שאני חושב שאתה צודק בניתוח לגבי קלופ (כלומר שהוא בעצמו לא אדם של "ברזלים או כלום") - היינו גם מרגישים אחרת מהם לגבי קלופ. אני לא חושב שזה המצב. הוא בעיניי האגדה של העידן המודרני של המועדון הזה. אני מחובר אליו רגשית כמו שלא הייתי לאף דמות במועדון חוץ מג'רארד, בתקופה שאני אוהד.

    לדעתי אם כבר פער גדול שלא מדברים עליו הרבה זה שיש לאוהדים המקומיים סלידה הרבה יותר גדולה מלנו מבעלות בסגנון של סיטי, ועד כמה שהם מצליחים לראות - הבחירה היא בין FSG לבין משהו כזה.
    הם לא אוהדים מועדון כדורגל כמונו. הם אוהדים מוסד מקומי שמייצג קהילה ומייצג ערכים. הם מתחככים במאצ'דיי או ביום ביום באוהדי צ'לסי או סיטי ויש להם איתם קרב זהויות. זה דברים שאני בתור אוהד זר יכול להבין אותם אם אני מבין את ההיסטוריה אבל זה אף פעם לא יהיה אותו דבר רגשית. בגלל זה בכל סקר בטוויטר אתה תראה איזה 80% מבקשים שייח קטארי ועל הקרקע באנפילד אם תעשה את הסקר הזה תקבל כנראה תמונת מראה של 20% בעד במקרה הטוב.
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,304
    לייקים שהתקבלו:
    7,137
    מתמקד בזה כי באמת בשאר הדברים מאוד מסכים עם הניתוח שלך.

    לשיטתך, מאמנים סטייל קונטה או מוריניו לשעבר או אנצ׳לוטי הם אמיצים יותר/בעלי יותר אמביציה מקלופ. אני לא כל כך מבין למה. סבבה, הלחץ לתארים כל עונה גדול יותר, זה נכון. אבל כשמסתכלים על התמונה הרחבה? במיוחד בזמן שקלופ לקח את המועדון, היו המון ציפיות ממנו, והיה ברור שהכלים שיעמדו לרשותו יהיו פחותים מאשר למתחריו. בסופו של יום הוא ישב שם במסיבת עיתונאים ואמר "אני מאמין שתוך 4 שנים נשב פה עם לפחות אליפות אחת". בלי האליפות הזאת + 3 גמרי צ׳מפיונס עם זכייה אחת + 2 גביעים מקומיים, אתה חושב שעדיין היו מעריכים אותו באותה רמה?

    בנוסף, יש משהו מאוד נוח בלהיות קונטה/אנצ׳לוטי/טוכל כאלה. שים לב כמה המאמנים האלה ברוטציה באותם מועדונים בערך, הם כל פעם חותמים חוזה ל4-5 שנים, מתוך הידיעה וההבנה שסביר שהם יפוטרו תוך שנה-שנתיים ויקבלו פיצויים גרנדיוזיים, עד שיתפנה תקן חדש בקבוצה גדולה עם אמצעים. זה יותר ריסקי לדעתך מללכת למועדון כמו ליברפול מודל 2015, עם הסיכון של להיכשל, ולך תדע באיזה מועדון תיאלץ לאמן בפעם הבאה? בכלל לא בטוח.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,243
    לייקים שהתקבלו:
    17,039
    יש ספק שהם אמיצים יותר?
    קונטה ומוריניו יוצאים נגד הבעלים של הקבוצות שלהם אם לא מגבים אותם.
    קלופ הוא שכיר של FSG. מגבה אותם בכל צעד וצעד.
    אם מישהו חושב שFSG עדיפים על כל הבעלים שעברו אצל קונטה ומוריניו, אולי זה עושה שכל. אם לא....אז אני מבין מזה שלקלופ אכפת מהעבודה שלו יותר מאשר אכפת לו מלהשיג תארים.
    הוא יכול להגיד לFSG את הדברים באופן פרטי כמובן, לא דרך התקשורת. אבל נשאלת השאלה האם הוא בכלל בא בדרישות משמעותיות לאור זה ש:
    1. התקציבים שלנו עלובים.
    2. הוא מגבה את FSG בצורה מוחלטת בתקשורת.
    אנשים יתעלמו מזה כי נוח להם להיכנס בFSG אבל לא נוח להם להיכנס בקלופ.

    קונטה ומוריניו לוקחים משרות יותר דורשניות מקלופ.
    אני שוב שואל, האם קלופ היה שורד עונה כמו האחרונה בצ'לסי/מנ יונייטד? אם כן, כמה קרדיט עוד היה נשאר לו לעונה הקרובה?

    לקלופ יש הרבה יותר סיכון להיכשל בריאל מדריד מאשר בליברפול.
    בליברפול אם הוא היה נכנס לטופ 4 באופן קבוע ולא מביא את ה90+ נקודות וכל אלה, הוא עדיין היה נחשב מאמן ענק עבורנו ואגדה וכו'.
    בריאל מדריד אם אתה לא מקום 1 אתה צריך לתת סיבה טובה מאוד למה צריך להמשיך איתך.
    זה המועדון הכי תחרותי בעולם. אנחנו לא בסקאלה הזאת.
    באנגליה, יותר מסוכן ללכת למנצ'סטר יונייטד+סיטי וצ'לסי מאשר ליברפול, יש בזה ספק?
    במועדונים האלה אליפות אחת מתוך 7-8 שנים זה אסון. אלה תקופות שחורות.
    אתה מדבר על התקופה הכי טובה שלך מאז 1990.
    אתה מועדון קטן...ברור שנוח יותר לעבוד אצלך.
    אותו דבר דורטמונד כמובן.

    קלופ הצליח מעל ומעבר אבל גם אם היה עושה פחות ממה שעשה באופן משמעותי, הוא היה שורד את החוזה שלו.
    הציפיות בליברפול הן טופ 4.
    זה בא לידי ביטוי בצורת הניהול התקציבית ובלחץ (העדר הלחץ...) מהקהל.
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,814
    לייקים שהתקבלו:
    19,453
    בריאל המאמן גם מקבל כלים בשביל להביא את המקום ראשון.
    בליברפול אתה לא מקבל כלים אפילו בשביל מקום 4.

    ברור שאם מאמן מביא רק תואר אחד ב-7 שנים בסיטי\יונייטד\צ'לסי הוא יילך הביתה.
    אבל אי אפשר, פשוט אי אפשר לנתק את זה מהתנאים שמקבלים במועדונים האלה לעומת ליברפול.
    המטרה שם היא תארים, מקבלים כלים בהתאם.
    המטרה בליברפול זה טופ4, מקבלים תנאים בהתאם (אפילו לא, אבל נגיד).
    על קלופ יש אותו לחץ כמו שיש במועדונים ההם, כל אחד בהתאם לציפיות.
    בליברפול יש אפילו יותר, לדעתי, כי יש מיסקונספציה שזה מועדון שמכוון לתארים מה שמלכתחילה "צובע" את השגת המטרות כלא מספקות.


    לפי הטענה שלך, איך פפ החזיק 7 שנים (או כמה זה?) בסיטי מבלי להביא את ליגת האלופות? זאת היתה המטרה שלהם.
    הרי אליפויות הם היו לוקחים גם בלעדיו.
    כי אי אפשר לשפוט את הדברים בצורה כל כך בינארית ומנותקת הקשר.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,243
    לייקים שהתקבלו:
    17,039
    ליגת אלופות זה טורניר נוק אאוט עם אלמנט מזל ומקריות משמעותי.
    סיטי הייתה הקבוצה הטובה באירופה בכמה עונות מתוך ה7 האלה? 5?
    אם היא זוכה או לא זוכה באלופות, זה לא אומר שום דבר מבחינתי.

    אליפויות הם היו לוקחים גם בלעדיו? שכחתי שלפניו כל עונה סיטי הייתה אלופה.

    אם קלופ נוחת במנצ'סטר יונייטד ריאל מדריד או באיירן מינכן ב2015, איפה הוא מאמן היום? מישהו מאמין שבאותו המועדון?
    הוא מחפש יציבות ופחות לחץ לתארים. לגיטימי.
     
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,814
    לייקים שהתקבלו:
    19,453
    מבחינתך זה לא אומר כלום.
    אבל המטרה שלהם היתה לזכות בגביע הזה.
    7 שנים מבלי שהוא עמד במטרה הגדולה של המועדון.

    זה טורניר נוקאאוט אז לא מדד?
    סבבה, אז גם תואר בליברפול זה לא מדד כשהכלים שקלופ מקבל הם כמו קבוצת אינטרטוטו.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  12. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,818
    לייקים שהתקבלו:
    1,494
    מין:
    זכר
    טוב לפי התקשורת הצרפתית.
    אנחנו מוכנים לשלם לניס את מה שהם רוצים, 40 מיליון יורו (34 בפאונדים).
    אבל אנחנו נחכה עד אחרי היורו עד 21 שייגמר ב8 ביולי.

    מה זה החשיבה המפגרת הזאת? זה כבר לא אישו של כסף.
    רוצים את השחקן? אז למה לא לגמור עם זה?
    בשביל שהוא יתן טורניר טוב ואז המחיר יעלה? גבולות הטמטום נשברים בשנתיים האחרונות.

    לא ברור מה הלוז. העיקר קלופ רצה שכל העסקאות יסתיימו לפני הפרי סיזן.

    אבל העיקר שמכונת הPR של FSG עובדת בכל מקום, וכמובן שכל הדיבורים על ״העבודה השחורה״ שעשינו לקיץ הזה בנוסף למטרות שכבר מצאנו התבררה כחרטא גדולה נוספת
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,243
    לייקים שהתקבלו:
    17,039
    למה שאני אאמין לדיווח כזה?
    אם כבר מסכימים לשלם לניס מה שניס רוצה ורוצים את השחקן, זה היה נסגר.

    כנראה שאו שלא רוצים את השחקן, או שלא מוכנים לשלם מה שניס רוצה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,814
    לייקים שהתקבלו:
    19,453
    כן.
    יש כבר תירוצים של "למה לשלם לפני הטורניר כי מה יקרה אם תהיה לו פציעה קשה?".
    נו, ומה יקרה אם יהיה לו טורניר מצוין ואיזה מועדון רציני יחליט שהוא מציע עליו 50 מיליון?

    אם היינו מוכנים לשלם את מה שניס דורשים אז כבר היינו סוגרים עיסקה.


    באופן מפתיע, מתברר שכל הדיבורים על זה שעובדים בשביל להביא לקלופ את השחקנים שרוצה לפני שמתחילים האימונים היו סתם בלבולי שכל.
    אנחנו כנראה מחכים בתקווה שמישהו בסעודיה יציע איזה 20 מיליון על טיאגו בשביל שנוכל לעשות עוד רכש.

    זה מדהים כמה אנחנו מתקשקשים על פריסת תשלומים או 10 מיליון יורו על המטרות הבכירות שלנו (בעלות של 40~ מיליון).
    הרי מלכתחילה על השחקנים הכי מבוקשים בשוק (רייס, בלינגהאם, קאייסדו, גברדיול, סובוסלאי?) אנחנו בכלל לא מסתכלים למרות שהם בעמדות שאנחנו צריכים.
    וזה למרות שעברנו עוד שנה שהבטיחו לנו שיהיה תקציב גדול בשביל הריענון שאנחנו כל כך נואשים אליו.


    ייאוש.
     
    Esomech ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  15. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,162
    לייקים שהתקבלו:
    2,570
    מי הבטיח שיהיה תקציב גדול? השופרות של FSG בתקשורת?
    לבחור להאמין לליצנים האלה בכל קיץ מחדש ואז להתאכזב שזה לא קורה זה על גבול תסביך האישה המוכה.

    אני מציע לך אבן בוחן טובה יותר- המציאות. מעולם תחת האמריקאים לא העמדנו תקציבי ענק, מעולם לא הלכנו על שמות גדולים ומעולם לא הבאנו את כל הרכש לפני תחילת האימונים אם זה יכול היה לחסוך לנו כסף בהמשך הקיץ. תתאים את הציפיות שלך לזה ולא למה שכתבי חצר אומרים לך והכל ייראה פחות מייאש.
     
    LFC-Gerrard1, Walkon, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 10)

  1. oranfu