מכבי חיפה - עונת 2022/23 : אליפות שלישית ברציפות ופרידה מה״כוורת״. דגו הוא המאמן החדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏23/7/22.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    אולי עדיין חושב שג'וש יחתום. ואז ניצן בעצם במקום משפתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/23
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    איזה היסטריה בקרב האוהדים לגבי איתמר ניצן. נכון הוא שוער בינוני אבל זה לא שהוא בא במקום נוייר. ג׳וש כהן אולי שוער פנדלים טוב אבל חוץ מזה אני לא בטוח שהוא יותר טוב מניצן. בכל מקרה לא איתמר ניצן הוא מה שיקבע אם ניקח או לא ניקח על אליפות.
     
  3. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    9,233
    לייקים שהתקבלו:
    4,533
    מין:
    זכר
    לא ראית את ניצן העונה אה?
    שוער חלש. אולי הכי חלש בליגה בעונה שעברה.

    עשיתם טובה ענקית למכבי נתניה. הוא משתכר בכיר שם והם תכננו להפוך אותו לשוער שני בלית ברירה ואז באתם ולקחתם אותו עם השכר שלו.

    אני מניח שימשיכו לנסות להחתים את ג'וש כהן. תתפללו שלא ימצא קבוצה ויחזור אליכם.
     
    DaveTheSave אוהב/ת את זה.
  4. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,834
    לייקים שהתקבלו:
    6,432
    איתמר ניצן שוער קו טוב, וזהו.
    כשיש עירבוביה,או נגיחה קרובה, הוא יעצור את הכדור עם אינסטינקטים טובים. אבל, בכל מה שקשור ל 1-1, כדורי גובה, סידור הגנה בקרנות הוא חלש באופן קיצוני.

    כל השוערים הישראלים לא טובים ולוקים בחסר בחלק גדול מהאספקטים. ניצן דווקא מזכיר את גוש כהן, בעיקר בצד הפנדלים.

    לפחות נפתרנו מהאופי הרך של ג'וש. לא יכולתי לסבול את החיוכים שלו אחרי הפאדיחות שלו.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    איתמר ניצן אולי לא שוער גדול אבל גם לא שוער גרוע. הסיבה שנתניה רצו להיפטר ממנו זה לא כי הוא גרוע אלא כי יש להם את צרפתי שהם מגדלים אותו. האם היינו יכולים להביא שוער טוב מניצן? אולי. האם ניצן במקום ג׳וש זה החלשת העמדה? לא חושב.
     
  6. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,834
    לייקים שהתקבלו:
    6,432
    ניצן הוא השוער היחידי שיכולנו להביא לעונה אחת. הוא פלסטר, זה הכל. שנה הבאה ישקיעו יותר בהבאת שוער. חייקין, קליימן (שתכלס אחרי עזיבת אצילי היינו צריכים מישהו למשבצת הבועל), מרציאנו או הרוש לא היו מסכימים לחתום לעונה אחת. ניצן כן , וזו הסיבה שהוא פה.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    להוציא אולי את מרציאנו, שאני לא יודע מה הכושר הנוכחי שלו, אף אחד מהשוערים שציינת לא טוב מניצן, בטח לא קליימן.
     
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,748
    לייקים שהתקבלו:
    19,401
    אני מניח שלקחת מקום 3 נצליח גם עם ניצן.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  9. Milevskiy Member

    הצטרף ב:
    ‏27/6/06
    הודעות:
    976
    לייקים שהתקבלו:
    518


    סחט פנדל, שער ניצחון בדקה 97, אחלה פיירו. האיטי ניצחו 2-1 את קטאר.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  10. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    9,233
    לייקים שהתקבלו:
    4,533
    מין:
    זכר
    אולי זה יגרור הצעה כלשהי:D
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    בכללי יש היסטריה הזויה בקרב אוהדי מכבי חיפה.
    אני יכול לקבל טענות לגיטימיות על המינוי על הקווים.
    אני לא יכול לקבל מחאות כאלה כש-7 שחקני הרכב מהעונה שעברה בטוחים, כשאתה רוצה לקדם צעירים מתוך המועדון שלך שישתלבו בהרכב. שיבלי, חלאיילי, כאיוף ועוד מושאלים מעפולה. תחלופת דור. 3 שנים עם אליפות וצ'מפיונס. לא 3 שנים של כישלון. המחאה בנוף הגליל הזויה לחלוטין.
    הביאו רפאלוב, הביאו שאראנוב. מאמין שכמעט כל קבוצה בליגה היתה מביאה אותם כולל מכבי לו היתה יכולה. זרים ב3-4 מיליון יורו לא יבואו לפה כי יענקלה לא ישים עליהם וגם אם היה שם, שחקנים טובים לא באים לפה, אין להם סיבה. יש ליגות טובות מאיתנו באזורינו דוגמת טורקיה או עשירות מאיתנו דוגמת ערב הסעודית, קטאר, אמירויות וטורקיה. ישראל היא לא רלוונטית. וזה מבלי לדבר על ליגות במערב אירופה שעדיפות על הליגה פה כלכלית, מחיה, ושות' דוגמת שוויץ, אוסטריה ושות.
    מכבי חיפה עדיין מועמדת מספר 1 לקחת אליפות, למרות קראנקה. גם אם עכשיו הפער שלה מבאר שבע הוא לא כזה גדול. במכבי לא עושים כלום. בבאר שבע מחתימים אבל אף אחד לא יודע מה ואיך זה יהיה. עלי מוחמד עדיין הקשר אחורי הכי טוב בליגה, סק עדיין הבלם הכי טוב בליגה, סנודגקן וקורנו עדיין נשאים, גולדברג גם. דיא סבע עדיין פה והשנה יהיה שחקן הרכב קל. יש לך את שרי שהוא הקשר ההתקפי הכי טוב בליגה. רפאלוב שאני מאמין שייתן בליגה מינימום 5 ו-5. הכל טוב מה הלחץ? יש הגרלות טובות באירופה סיבוב 3 באלופות די בכיס רק שלא יעשו שטויות בגומלין.
     
    G.B7 אוהב/ת את זה.
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    @עומר
    יש הבדל בין מה שאתה קורא פאניקה לניהול שלא מזכיר קבוצת צמרת עם שאיפות להמשיך לשלוט בליגה המקומית עם התקדמות בזירה האירופאית. אם לא שמת לב מכבי חיפה זחלה לאליפות האחרונה שלה. היא השקיעה המון אנרגיה בליגת האלופות ובזירה המקומית די התקשתה כל העונה. היה לנו את הסגל הכי טוב בארץ, אבל בתכלס לא ראינו את זה יותר מדי בליגה.

    עכשיו עזבו שני שחקנים מאד חשובים. היות שיש בארץ הגבלה על זרים צריכים לשחרר בין השאר את בטובינסיקה בשביל למלא את החורים כי אין בשוק המקומי שחקנים שיכולים להחליף את אצילי ואבו פאני (לדעתי בעיקר החיסרון של אצילי יכול להיות בעיה אם שוקאנוב לא כובש רציני). אתה גם לא יכול לצפות מהנוער המקומי שישכיח את התרומה של הצמד העוזב...

    אז אחרי שלא לקחנו את האליפות בקלות, לאור השינויים המשמעותיים בסגל, והעובדה שחלון ההעברות עדיין פתוח, הרשה לי להיות ב"פאניקה". אני לא משוכנע שסבע ימשיך איתנו או שחזיזה פתאום מקבל הצעה "מקבוצת חלומותיו". ואז מה? לאור המגבלות אני כרגע עדיין ב"פאניקה".

    ללא ספק שהקבוצה עדיין מועמדת מספר אחד לזכייה באליפות, אבל אי אפשר לקבוע היום שהקבוצה יותר טובה מאשר בעונה האחרונה. עדיין לא הזכרתי את השינוי על הקווים...מסאיי דגו אולי מאמן כשרוני ביותר, אבל גם אתה לא משוכנע שהוא יכול לתת את אותה תרומה כמו שראינו מבכר. בטח אחרי משחקים חלשים בליגה.

    אני מסכם. מבחינתי הקבוצה נחלשה, אבל יש עדיין הרבה סימני שאלה עד כמה. אין אצלי פאניקה אלא אני מבקר את הבעלים כמו שאני תמיד עושה. זה שהיריבות שלנו אולי לא ממש מתחזקות לא אומר שאני כאוהד מכבי חיפה צריך להשאר רגוע לאור מה שקורה בקבוצה. אני לא חושב שיש מקום להפגנות, לא עכשיו, אבל שחר גם לא מתנהג כאילו הוא רוצה לשלוט בכדורגל המקומי בצורה אבסולוטית. אם זה היה אז ככל הנראה אצילי ואבו פאני עוד היו משחקים אצלנו...
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    בשביל לשלוט בליגה המקומית אין סיבה להתפרע ברכשים, להיפך מרווח הטעות הוא קטן שהעלויות הכלכליות יכולות להיות בעוכרי מכבי חיפה. אל תשכח שבגלל שחיפה משחקת במפעלים אירופאים, יש עליה אפשרויות הגבלת פייר פליי במקרה של כישלון, מה שכמובן אין על סיטי ניוקאסל ושות הרמאיות. יענקלה לא יכול לרמות כמוהם.

    על איזה התקדמות בזירה האירופאית אתה מדבר? תסלח לי אבל מכבי חיפה, קמפיין ה-3 נקודות על יובה הוא תקרת הזכוכית שלה. היא לא היתה יכולה להוציא יותר מזה כמעט בשום בית שבו היתה מוגרלת. זה התקרת זכוכית של הכדורגל הישראלי גם אם יש לך קבוצה מלאת זרים, אתה לא באמת יכול להתחרות בליגת האלופות, ובשביל לשחק בליגה האירופאית או בקונפרנס ליג אין סיבה להתפוצץ ל-200 מיליון שקל תקציב.

    אני לא מצפה מהנוער המקומי שישכיח את התרומה של הצמד שעוזב, אני מצפה שהקהל, הבוגר, יבין שאין מי שיחליף את אותם שחקנים, ושהגיוני שהמועדון לא ירצה להתאבד כלכלית עבורם. זה שמיץ גולדהר מחזיר את דור פרץ ויונתן כהן בסכומים הזויים והם נכשלו פה זה סיבה בשביל יענקלה ללכת לעשות אותו דבר? להעלות לעומר אצילי למיליון דולר משכורת? מספיק עונה אחת בלי אירופה והכסף נזרק לריק.

    לא אמרתי שהקבוצה יותר טובה משנה שעברה, אולי היא תהיה ואולי היא לא וזה גם לא משנה, בסופו של דבר יש לה פער עדיין משמעותי גם על מכבי וגם על ב"ש, וגם אם הפער יקטן, אם חיפה תיקח אליפות, וזה לא תסריט מופרך בכלל, השחקנים שאולי היום נחשבים חסרי ניסיון כבר ייחשבו כאלה עם ניסיון אחרי שנה אחת בבוגרים. יותר מזה, בעוד שלושה חודשים, הם כבר יהיו כאלה עם ניסיון ברמות האירופאיות ומול 30 אלף איש. אם לא תיתן לשחקנים האלה, בדגש על שחקני נוער לשחק ולעשות טבילת אש, הם לא יקבלו את הניסיון. בהשאלות בעפולה זה בטוח לא יקרה.

    מכבי חיפה ירדה ברמה? אוקיי. לגיטימי. אין מצאי בכדורגל הישראלי ושחקנים ב4-5 מיליון יורו לא יגיעו. כדאי להבין שזה המצב, ולא נראה פה 10 שנים ברצף קבוצה ישראלית בליגת האלופות.

    אני חושב שקידום של 3-4 שחקני נוער אל ההרכב זו הדרך הנכונה לבנות דור חדש של שחקנים. אין מועדון שלא ישמח שזה יקרה אחרי 3 אליפויות + צמפיונס. וגם אם מכבי חיפה לא תזכה השנה, זה לא אומר שהיא לא תוכל לעשות עוד 3 אליפויות אחר כך עם השחקנים שחלקם מקבל צ'אנס ראשון השנה. זה לגמרי יכול לקרות. מכבי חיפה נמצאת במצב הניהולי הכי טוב בארץ. גם אם היא עושה ניסויים.
     
  14. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,196
    לייקים שהתקבלו:
    7,528
    מין:
    זכר
    לא ברור לי למה כל פעם חוזרים לטענה ״לא צריך להשקיע הרבה כדי לזכות פה באליפות״.

    זה אולי נכון, אבל הטענות הן ש- (1) הקבוצה בקושי רב זכתה באליפות עונה שעברה ו- (2) הקבוצה נחלשה משמעותית, מהצוות המקצועי ועד השחקנים.

    אז כדורגל זה לא משוואה במתמטיקה אבל השאלה צריכה להיות האם היריבות נחלשו בצורה לכל הפחות זהה כדי לטעון שהפער מעונה שעברה עוד קיים.
    ואם לא, אז עד שיתחילו לשחק כדורגל ונגלה את האמת- חיפה בבעיה.

    אם דגו, בעונת בכורה באימון בוגרים ועם סגל על הנייר חלש יותר, מסוגל לעשות עונה זהה או טובה מזו שעשה המאמן הישראלי הטוב בהיסטוריה, מה אני אגיד לכם- חתיכת סרט לנטפליקס.
     
    שי, de Middenweg ו-oranfu אוהבים את זה.
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    נחלשה משמעותית זה משהו שאפשר לקבוע ערב מחזור הפתיחה, לא בסוף יוני כשהסגל עוד לא הושלם.
     
    G.B7 אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.