ליברפול 2022/23 - Will We Go Again?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י owen11111, ‏2/8/22.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,826
    לייקים שהתקבלו:
    6,746
    איך אמרת לי כל השנה? כשג׳וייס אומר משהו כנראה קורה משהו.
    הוא לא סתם אומר שקלופ רוצה שחקן הגנה.

    בוא נראה אם תקושר למישהו עכשיו.
     
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,797
    לייקים שהתקבלו:
    19,446
    אין לי ספק שקלופ רוצה שחקן הגנה.
    הוא גם רצה את בלינגהאם.

    מה שהוא רוצה ומה שהוא מקבל זה שני דברים שונים לחלוטין.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  3. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,161
    לייקים שהתקבלו:
    2,567
    היא שונה בזה שאתה ודומיך חושבים שלא הצענו על לאביה כי אין כסף, ואני חושב שלא הצענו עליו כי לא חשבנו שהוא שווה את הסכום שרוצים עליו. אבל מאז איבדנו 2 קשרים בכירים די משום מקום ועכשיו אנחנו קצת יותר מוכנים שידפקו אותנו עם שחקן אוברפרייסד.

    גם עם הקשר הקודם כתבו שאנחנו חייבים למכור כדי לקנות ואז הגיע סובוסלאי מבלי שאף אחד עזב. או שתגידו שהנדרסון ופאביניו מימנו את עסקת סובוסלאי… ואז מי יממן את עסקת לאביה?
    בקיצור, המספרים לא מסתדרים. יכול להיות שבסוף הקיץ ינסו לעשות מבצע ולהיפטר מכמה שחקנים בסגנון טיאגו וצימיקאס כדי לאזן קצת את הספרים (לא סביר בעיניי) אבל זה לא משהו שאפשר לתכנן אותו יותר מדי. במילים אחרות- זה לא מכירות וקניות פאונד פור פאונד כמו שמוצג כאן.
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,826
    לייקים שהתקבלו:
    6,746
    גם עם לאביה אתה אפילו לא על 100 מליון נט ספנד.
    בוא, לא צריך לעוף. אתה מתקרב לוילה הקיץ, זה כבר מכובד.
     
    Liverpool-Forever ו-oranfu אוהבים את זה.
  5. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,161
    לייקים שהתקבלו:
    2,567
    הטענה שלי היא לא שמוציאים הרבה או שמוציאים מספיק, אלא שההסתכלות הזאת של ״מכרנו הנדרסון ופאביניו ב50 אז עכשיו נוכל לקנות לאביה ב50״ היא שגויה.
    לדעתי גם אם היינו מוכרים הנדרסון ופאביניו ב30 עדיין בסוף היינו סוגרים לאביה ב50 או קרוב לזה. בסוף איבדת כאן 2 קשרי הרכב וחייב לתת לזה מענה.
    ובלי קשר לזה כתבתי כאן הרבה בעבר שלדעתי ברגע שיש אפשרות לעשות עסקה על שחקן שאנחנו באמת רוצים ושהמחיר עליו נראה לנו הולם אנחנו עושים אותה. גם אם לא תמיד יש את מי למכור כדי לכסות עליה.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,297
    לייקים שהתקבלו:
    7,130
    זה לא פאונד פור פאונד, ואתה צודק לגבי סובוסלאי (תודה רבה באמת שהביאו שחקן שהיה צריך להגיע לפני שנתיים), אבל הרציונל לא מאוד רחוק. כשאתה אומר "אוברפרייסד" זה שווה ערך ל"יקר מדי בשבילנו בתקציב הקיים". הרי אם הייתי מולטי מיליונר, לא הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי קונה את הרכב שאני רוצה גם אם הוא יקר מדי לטעמי. גם כאן זה מצב דומה, אנחנו מאוד מעריכים את השחקן, קלופ מאוד רצה אותו, אבל בהתחשב בתקציב הוא היה יקר מדי. אחרי המכירות גם נכנס עוד כסף וגם הצורך נהיה בהול יותר (כביכול, הרי כולנו צרחנו שקשר אחורי זה קריטי עוד לפני הקיץ). כך או כך זאת עוד עדות לזה שאנחנו עובדים עם תקציב של פינאטס לעומת התחרות שלנו, לא חושב?
     
    Liverpool-Forever ו-oranfu אוהבים את זה.
  7. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,637
    לייקים שהתקבלו:
    4,057
    אגב צריך לזכור שהתפנה לנו מקום עצום במשכורות הקיץ, רק מאלה שהלכו בחינם (מילנר, פירמינו, קייטה ואוקס). רק הרביעייה הזו מבחינת שכר שווה רכש בסדר גודל בינוני (בטח אם זה מישהו כמו לאביה שהשכר שלו לא יהיה גבוה מאוד).
     
    Liverpool-Forever, Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
  8. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,161
    לייקים שהתקבלו:
    2,567
    @Scouser Tommy
    כפי שכתבתי, אני לא מתווכח עם הטענה שאנחנו מוציאים מעט.
    לעיתים תמצא אותי מתווכח עם כל מיני טיעונים קטנים בתוך הטענה המרכזית הזאת, במקרה הזה עם נושא ״התקציב המוגבל״, מהסיבה שאני לא בטוח שבאמת יש אחד כזה. ממה שאני רואה אני מקבל את הרושם שברגע שיש שחקן שאנחנו באמת רוצים, קלופ מקבל את האור הירוק מהאמריקאים ברוב הפעמים, גם במחירים גבוהים וגם כשאין את מי למכור כדי לכסות על העסקה.
    אני חושב שהבעיה היא אחרת, והיא שבמסגרת המדיניות של FSG אנחנו מודדים מטרות פוטנציאליות בסטנדרטים כלכליים מאוד מחמירים. אנחנו נקנה -כעיקרון- רק שחקנים שהמחיר עליהם הוגן ושניתן יהיה להחזיר עליהם את ההשקעה בעתיד אם נצטרך, וחוסר הפעילות שלנו בשוק נובע בעיקר מזה שקשה לנו למצוא את השחקנים שאפשר לסמן עליהם וי בכל הפרמטרים האלה.
    לצורך העניין אני מאמין שיש כסף בקופה לבלם, אבל אין כרגע בשוק מישהו מספיק טוב שלא יעלה לך 150% מחיר (קולוויל) ועל זה כרגע העניין נופל.

    יהיו כאלה שיגידו אולי שהאבחנה בין שני הדברים היא טרחנית ושבסוף מגיעים לאותה התוצאה, בעיניי שווה להתעכב על זה כי תקציב הוא דבר משתנה, כשיש עונה טובה עם הכנסות טובות הוא יכול לגדול.
    לעומת זאת כשאתה גוזר על עצמך מדיניות של לקנות אך ורק שחקנים שעברו סינון מאסיבי שהיריבות שלך בכלל לא עושות זה כבר לא משנה מה התקציב שלך, אתה לעד תצטרך לבחור רכש מתוך מאגר שחקנים הרבה יותר מוגבל ובסוף זה יפגע בתחרותיות שלך.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,297
    לייקים שהתקבלו:
    7,130
    אני מסכים שזה יותר אפור ממה שחלקנו מציגים פה ביום יום, אבל כן כמו שאתה אומר, ניכר שעל השורה התחתונה אנחנו גם דיי aligned. הדבר היחיד שאני חולק עליו זה העניין של "אם יש עוד הכנסות התקציב עולה". שים לב שאנחנו בקיץ בלי צ׳מפיונס, אחרי שיפוץ של עוד יציע, ודווקא עכשיו התקציב ככל הנראה הולך להיות הכי גדול שראינו מאז... הקיץ של קני אולי?

    אם נניח שלאביה יחתום ב50 והנדו ופאביניו מתקזזים עליו, זה עדיין קיץ של 100 מיליון פאונד בנט ספנד, באופן אישי לא זוכר מתי פעם אחרונה עשינו משהו כזה.

    לי זה מצביע שהמגבלות הכלכליות שהבעלים שמים לנו זה יותר עניין של בחירה ומטרות. מתחבר למה שגיל כותב פה כל הזמן, מבחינתם הם רוצים להבטיח טופ4 כל שנה. לכן כשמגיעה עונה כמו העונה שעברה, הם נזכרים להזריק *קצת* כסף לתקציב הרכש, כדי להבטיח שהעונה זה לא יקרה.

    אגב עוד נקודה, כל השיח סביב resale value נראה לי קצת לא רלוונטי בהינתן זה שהמכירה הרצינית האחרונה שעשינו הייתה קוטיניו. מאז נתנו לאינספור שחקני הרכב לעזוב בחינם, נוטה להניח שגם פאביניו לצורך העניין לא היה נמכר אם לא הסעודים, אפילו מאנה בסוף נמכר בסכום קטן מאוד. אנחנו לא מועדון כזה כרגע, ולא שאני מתלונן על זה בהכרח, פשוט זה לא ממש מתחבר למציאות שלנו בשנים האחרונות. אם היינו מועדון שמחפש resale value היינו מוכרים את מאנה ופירמינו בגיל 28 ומביאים על כל אחד 40-50 בכיף לצורך העניין.
     
    Scouser אוהב/ת את זה.
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    ואן דייק קפטן.
    חייב להתוודות שאף פעם לא אהבתי אותו ממש כקפטן. אין סיבה מוחשית, סתם תחושה לא מבוססת שכשהוא ענד את הסרט הוא היה פחות טוב וגם אנחנו.

    ועדיין אין באמת אלטרנטיבה. טרנט לא נתפס אצלי כמנהיג אבל אולי אני טועה. אין ספק שואן דייק הוא הדמות הכי טבעית בסגל לתפקיד הזה.
     
    Esomech אוהב/ת את זה.
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,797
    לייקים שהתקבלו:
    19,446
    טרנט הקפטן המחליף.


    עם הסרט או בלי, לדעתי ואן-דייק הוא המנהיג של הקבוצה הזאת מאז שהגיע.
     
    Scouser אוהב/ת את זה.
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,024
    FSG זה לא אפור, זה שחור. היום שהם יעופו מהמועדון זה גדול יותר מאליפות.

    מזל טוב לואן דייק. אני הייתי שם את סלאח סגן קפטן ומחכה עם ארנולד לכשואן דייק וסלאח בני 34.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,637
    לייקים שהתקבלו:
    4,057
    ואן דייק חד משמעית המנהיג המקצועי הכי משמעותי בקבוצה. כשהוא מצוין אז הוא מקרין על יתר ההגנה שהופכת לטובה ויחסית מסודרת, כשהוא בתקופות לא טובות ההגנה שלנו לא מתואמת ופרוצה לחלוטין.

    אם נביא שחקן הגנה, יהיה מעניין מאוד לראות איזה פרופיל אנחנו מחפשים. להערכתי אנחנו "נחפש" אבל לא נמצא מישהו בפרופיל שאנחנו רוצים (כלומר בסכום הזעום שיהיה לנו לכך).
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,826
    לייקים שהתקבלו:
    6,746
    להוציא את הממחטות-
    https://pbs.twimg.com/media/F2Y_klaXcAE1laW?format=Xxx&name=large

    ולברך את פאביניו, זה חברך לקישור בשנה הקרובה:
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,797
    לייקים שהתקבלו:
    19,446
    פאביניו:
    החתמה ממש מפאקינג שומקום. דיכאון של אחרי ההפסד בגמר לריאל, פתאום ידיעה שאנחנו רוצים את פאביניו ותוך פחות משעה אם אני זוכר נכון כבר ידיעות שהכל מסוכם. כל כך נדיר בימינו.
    לקח לו קצת זמן להתאקלם, אבל אחרי כמה חודשים היה מעמודי התווך של הקבוצה האדירה שלנו.
    היה הקשר האחורי הכי טוב בעולם מבחינתי (אוקיי, שני לקאנטה כשהיה כשיר).
    בשנה האחרונה כבר היתה ירידה דראסטית ביכולת והפרידה מגיעה בזמן ואני שמח גם שהיא מגיעה כשאנחנו מקבלים עליו סכום גבוה וגם לפני שהוא פוגע במה שנזכור ממנו בגלל הירידה הגדולה ביכולת (עונה רעה מאוד, אבל מבחינתי לא ברמה שמעיבה על המורשת שלו).

    תודה על הכל דייסון!

     
    Scouser Tommy, Esomech ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 2, אורחים: 26)

  1. oranfu
  2. Scouser Tommy