המפעלים האירופיים - 23/24 : ת"א ביוון, חיפה מול פיורנטינה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏24/5/23.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    דגני וגוטליב זאת עסקה עם השטן.

    עדיין מופתעים שמנסים לאזרח כאן כל דבר שזז?
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מילה טובה לקהל של בית"ר ירושלים והטירוף שלה. מה שיש זה לא מספיק. בית"ר קלאסי באירופה. יותר מדי פאשלות על הדשא - השחקנים, הממטרות. באמת הגנה נוראית. אני הזהרתי הן מבן ביטון והן מאדי גוטליב, בעיקר הוא. לא מרוכז, כאילו לא בא לו לשחק כדורגל. מה מצאו בו אחרי עונה מהגיהנום בהפועל תל אביב? מילא במשחק הראשון לפשל אבל פעמיים ברצף והטעויות הכי קשות שיש..ברק אברמוב צריך להוכיח שהוא לא מחפש רק למכור. פריידי בינתיים לא רע בכלל.
     
    עומר ו-גלץ אוהבים את זה.
  3. AmitHPT Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/22
    הודעות:
    143
    לייקים שהתקבלו:
    77
    מין:
    זכר
    זה כנראה המשחק הכי הזוי שיצא לי לראות בשנים האחרונות
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    תוצאה משקרת .
    בסוף הבלוף מתגלה,אברמוב ואבוקסיס צרכים להתעורר ומהר, עם הגנה וקישור כאלה אין להם מה למכור
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  5. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,193
    לייקים שהתקבלו:
    506
    פאוק נראת קבוצה לא מאומנת, הכישרון ההתקפי לא מנוצל, אבל גם ב-10 שחקנים הם לא התקשו מול ההגנה הרכה של בית''ר.
     
  6. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,546
    לייקים שהתקבלו:
    3,896
    לא כל כך הבנתי למה בית"ר הביאה עוד דגני שיש לה כבר אחד
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  7. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    שבוע שעבר היללנו את אבוקסיס. הפעם צריך לומר הרכב מביך.. איך מיכה וניקואלסקו מתחילים בספסל במשחק כזה. גוטליב חתם בדיוק לפני פאוק, כן ממש בלם שיעצור את פאוק ממש מזל שחתם. לא תופס מפרידיי יותר מדי אבל היה טוב, עם זאת ההחמצה שלו במחצית השניה זה קלאסי מתאר אותו וגם ההחמצת פנדל של שועה (שהחטיא כבר במשחק הכנה אחד), זה בדיוק מה שהיוונים עשו במשחק הראשון הביאו לשחקן ותיק כבוד לבעוט למרות שלא הולך לו בפנדלים לאחרונה.

    Sent from my SM-S918B using Tapatalk
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    יצא לי להיות אתמול בטדי במשחק. קודם כל אווירה נהדרת של הקהל של בית"ר. כשהם מועדדים, וזה לפרקים די גדולים, הם מעודדים באופן הכי חזק בארץ, עם כל הכבוד למכבי, חיפה, הפועל, ב"ש. אבל כמו שאמרתי, זה לא קורה הרבה. צמד מילים רעות אני כן יגיד על הקהל: לזרוק את החפצים פעם אחר פעם למגרש, זה לא בסדר. זה גם לא מזיז לשחקנים של פאוק שמשחקים בליגה היוונית ורגילים לדברים האלה כל שבוע ואף ליותר גרועים. בנוסף לעזוב בנהירה את המגרש בדקה 93, לא היה קורה כלום אם היו מחכים עוד 5 דקות, ומוחאים כפיים לשחקנים שבאמת ניסו לעשות הכל אבל מה לעשות לא מספיק טובים.

    לגבי בית"ר - כמו שאמרו פה, ההגנה לא מספיק טובה. אני חושב שטובה זה מילה שאסור להשתמש בה עבור השחקנים שמרכיבים את ההגנה של בית"ר. דגני, גוטליב, בן ביטון. על מה ולמה? הפועל ת"א 1.0 לא הספיקה? זה כמו שיש כיסאות מוזיקלים בין מאמנים אז יש גם בין שחקנים. לא ישכנעו אותי שעדיף לתת הזדמנות מספר 5 6 7 8 9 3765 לשחקנים כמו דגני, בן ביטון וגוטליב, על פני להעלות ולתת הזדמנות לשחקן צעיר. 1. הוא גם לא יעלה הרבה כסף. 2. הוא יכול להתפתח בניגוד אליהם. 3. מה כבר יש להפסיד? הם יהיו גרועים בכל מקרה אז אם זה לא יהיה טוב מקסימום ממשיכים להחליף. זו אחת הרעות החולות של הכדורגל הישראלי וזה גם למה הוא לא מתקדם לשום מקום כי מעדיפים לתת לשחקנים גמורים להמשיך בכל כך הרבה קבוצות פעם אחר פעם במקום לבחון שחקנים חדשים כל הזמן עד שיהיה בינגו.

    בית"ר אתמול הדיחה את עצמה. פאוק סלוניקי אמנם כבשה 4 שערים, אבל כולם ללא יוצא מן הכלל נכבשו על ידי בית"ר. בשער הראשון המצחיק, האשמה היא גם של גוטליב עם המסירה החסרת אחריות הזאת, אבל גם של השוער שבכלל עוד שניה עמד בקרן כאילו הוא קוון. השוער הוא הבעיה האחרונה של בית"ר ואם לא הוא הם מקבלים אתמול 8, שוער מצוין סילבה, אבל עדיין, אי אפשר לנקות אותו מהשער אתמול. גוטליב הוסיף חטא על פשע עם הרחבה גרועה בשער השני, שבכלל היה טיילת במסירות חותכות הגנה. השערים 3 ו-4 היו מול הגנה מופקרת. הבעיה היתה שבית"ר שיחקה כל הזמן לרוחב, לא ניסתה למשוך את שחקני פאוק אליהף לא בעטה מרחוק, לא היו לה גם כמעט כלים התקפיים למעט הברקות אישיות של מיכה, שועה ופריידי.

    ניקולסקו לא פתח אני מניח בגלל המעבר הצפוי להירנביין, אבל זה גם הבעיה שלי עם בית"ר, ואברמוב לצורך העניין. הוא לא שם את טובת הקבוצה המקצועי בראש סדר עדיפויות. מבחינתו עדיף להיות מודח מאירופה ולקבל 1.2 מיליון יורו על הסיכוי שאולי תעבור, השחקן ייפצע, העסקה תתפוצץ, אבל יהיה לך 500 אלף יורו על עוד משחק באירופה, ואולי גם תגיע לפלייאוף (היידוק זה לא בשמיים) ותקבל עוד 500 אלף יורו ומענקים שיסגרו לך את הבור מהעסקה שנפלה, אם היא בכלל תיפול, כי הוא יכל גםפ לשחק משחק שלם, לא להיפצע, לעלות שלב ועדיין להימכר. אבל ככה זה אברמוב היה בבני יהודה וככה זה גם בבית"ר, רק שבית"ר עם עשרות אלפי אוהדים היא לא בני יהודה ואי אפשר להתייחס אליה כאל בני יהודה.

    אבוקסיס שיחק ממש הגנתי ללא כל צורך, פאוק פתחו עם צמד קשרים אחוריים, בית"ר לא קבוצה ברמה של פאוק ודיברנו על זה בכל הקשור להגנה, אבל זה לא שהיא לא הגיעה למצבים שלה. למרות המשחק לרוחב, פריידי החמיץ נגיחה שקשה להחמיץ מחצית ראשונה, שועה החמיץ פנדל, עוד החמצה של פריידי מחצית שניה מול כמעט שער ריק, מיכה ליד הקורה, אלה 4 מצבים בטוחים לגול. באירופה אין זמן לתקן ואנחנו הרי יודעים את זה, אי אפשר להחמיץ ככה ולהתפלא שאתה עף. כמובן יש גם את הגול שנפסל עוד שניה אתייחס אליו. וזה במשחק הגנה מחפיר של בית"ר. מה שנקרא בית"ר קלאסי באירופה.

    לגבי הגול שנפסלץ אני חושב שזה זילזול עצום של UEFA במפעל ובקבוצות. משחקים לך פה על מיליוני יורו על הכף, ואין ואר. השער הזה יכל להעלות את בית"ר שלב. משנה את כל התמונה. אי אפשר לזלזל ככה בקבוצות.

    לא ראיתי את המשחק של ב"ש, וגם לא את של מכבי ולכן לא אתייחס אליהן. אבל הן עשו את שלהן בעצם העפלה.

    בשלב הבא יש לשוש הישראליות אפשרות לעשות 3 מ-3 וגם 0 מ-3 באותה נשימה.

    סלובן בראטיסלבה קבוצה 2 רמות מעל שריף, הבעיה שלה היא שעומד אצלה בשער ליצן החצר, וזה לטובת מכבי חיפה. לדעתי לשחק בבראטיסלבה יהיה יותר קשה מאשר לשחק בשריף, ולו בגלל האווירה. אני חושב שסלובן, מזלזלים בה, אבל היא לא נופלת ממכבי חיפה באופן כזה מובהק, ואני חושב שהיא טובה משריף, שאני עדיין מתקשה להגדיר אותה קבוצת כדורגל, עם הנפילות והעפות כדורים האלה. קל לשבח את מכבי חיפה על העפלה שלה, אבל מרבית הגולים שלה נבעו מאלמנט מזל (בכל זאת בעיטה מרחוק הסיכוי שלה להיכנס נמוך ממהלכים קבוצתיים) וגם אלמנט של קבוצה גרועה שמנשאירה שטחים לשחקנים. זה לא יקרה עם סלובן לטעמי, לא בבית לא בחוץ.

    מכבי ת"א נגד לרנקה. סה"כ אני לא רואה הבדלים משמעותיים מהעונה שעברה, למרות איבן מאסון + רוי רביבו, זו עדיין אותה קבוצה, הם אולי ישפרו את מכבי משמעותית, אבל כשמרבית ההרכב והסגל נשאר, אני לא חושב שמדובר פה במהפיכה, עם כל הכבוד ל-3 המשחקים המוצלחים של רובי קין. לכן אני חושב שהמשחקים מול אאק לרנקה יהיו צמודים ויוכרעו על חודו של גול לכאן או לשם. לא אתפלא אם מכבי תודח.

    לגבי באר שבע, אני לא מכיר מספיק את לבסקי סופיה, לא ראיתי אותם משחקים, ואני לא יודע להגיד כמה באר שבע טובה ממנה, אם בכלל. אני ראיתי את באר שבע במשחק נגד מכבי, לא ראיתי אתמול, ולכן אני לא יכול להתייחס. אבל גם כאן, אני חושב שמדובר בקבוצה שיכולה לנצח ולהפסיד ביום נתון, אני לא חושב שיהיה פשוט גם לה.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  9. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,849
    לייקים שהתקבלו:
    6,438
    @עומר
    לגבי ההערה שלך על הזלזול של אופ"א וחוסר השימוש ב-VAR במפעלים האלה.
    אני זוכר שדיברו על זה לא מזמן, הסיבה שאין פה VAR, היא כי לא כל המגרשים של הקבוצות במפעל הזה יכולים להרשות לעצמם את טכנולוגיית ה-VAR. מבחינת גודל מגרש, ניידת תפעול, פרישה על המגרש, ואולי אפילו לאופ"א זה עולה הרבה כסף לפרוש את זה בעשרות מגרשים בו זמנית. וכל עוד לא כל הקבוצות יכולות להפעיל את ה-VAR באותו שלב, לא מפעלים את ה-VAR אצל אף אחת. זו הטענה שאני זוכר שנזרקה לא מעט פעמים מטעם הארגון.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,117
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    לא יודע מאיפה ההנחה שסלובן 2 רמות מעל שריף.

    Sent from my SM-S906E using Tapatalk
     
  11. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,849
    לייקים שהתקבלו:
    6,438

    ממה שקראתי היא פשוט מאורגנת יותר. קבוצה שרצה כמה שנים עם סגל זהה, התחילו את המפעל המקומי (לדעתי מחזור 1), היא יותר קבוצה משריף. בעוד ששריף בנתה על צפיפות ויציאה מהירה קדימה, ברטיסלבה תניע יותר כדור, ככל הנראה בבית לא תתגונן כמו המולדובים, אבל היא קבוצה שמכבי חיפה עם המטרות של השנה חייבת לעבור.
     
  12. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    לא חושב שמזלזלים בברטיסלבה פשוט היא הקבוצה היחידה שהייתה די שיוויונית לחיפה בהגרלה. אולי טובה יותר מחיפה אני לא יודע. בכל אופן אני אשמח שקבוצה ישראלית מתישהו תגיע לטופ 16 בקונפרס כמו שברטיסלבה עשתה...
    לא אופטימי כל כך לגבי מכבי תל אביב ובאר שבע בשלב הבא, מכבי עוד אחרי ההגרלה חשבתי שסיכוי טוב שתודח ופטרקוב זה אפילו לא משחק אימון ראוי לקראתה.. לבסקי ובאר שבע נראה לי שיוויוני.

    Sent from my SM-S918B using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/8/23
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    מהנחה שראיתי את צמד המשחקים שלהם מול זרינסקי ומול אלופת לוקסמבורג. המגרעה היחידה הבאמת רצינית של הקבוצה הזאת זה העובדה שבויאן עומד אצלם בשער. אם היה להם שוער נורמלי, מול מכבי חיפה הנוכחית, הייתי אומר שהם עוברים קל. מאחר ויש ליצן בשער, אני חושב שהוא יחרב להם את צמד המשחקים ומכבי חיפה תעלה.

    קודם כל סלובן היא לא קבוצה שעומדת על ה-16 ומתחננת שהמשחק יגיע לדקה 90. היא קבוצה שתוקפת, יודעת להניע כדור. בנוסף האיצטדיון שלה הוא לא פחות ביתי מסמי עופר, וסביר שהוא יהיה מלא. יש לה שחקנים עם יכולות טכניות גבוהות, יש לה שחקנים עם ניסיון, אם זה קוצ'קה או הבלם הגיאורגי. נכון שוייס לא ישחק במשחק הראשון, אבל בעיניי שחקן כמוהו הרבה יותר חשוב עבורם למשחק פה בישראל מאשר למשחק הביתי.

    מכבי חיפה תכבוש בוודאות מול בויאן הליצן בבראטיסלבה, השאלה המעניינת היא אם היא תספוג ואם כן אז כמה. מכבי חיפה, היום, בטח עם צורת המשחק של דגו, שווה ספיגה נגד כל יריבה, בבית ובחוץ. אם זה ימשיך לקרות בצמד המשחקים מול סלובן, אני בהחלט רואה תסריט שהיא לא עוברת. סלובאן לא תיתן שטחים, ולא כל כדור שנבעט מ-25 מטר ייכנס לשער. היא גם לא תעמוד עם 11 שחקנים מאחורי כדור ופשוט תעיף אותם למעלה ותיתן חצי מגרש להשכרה מדקה ראשונה עד דקה 120. אני יכול להבין סגנון משחק כזה ב-15-20 דקות ראשונות, אני לא חושב שסגנון כזה כמו של שריף יכול להצליח 120 דקות, ועובדה שזה לא עבד, אפילו כשהקלפים שיחקו לידיה והיא הובילה 1:0, אז המאמן שלה היה צריך דווקא לעשות חילוף התקפי שיגרום לדגו לשנות ולחשוב, ולהפוך את חיפה לעוד יותר חשופה וגם לתת את השני במהלך המשחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/8/23
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,117
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    עם המסלול של סלובן בעונה שעברה, גם מכבי חיפה הייתה עושה את זה.

    Sent from my SM-S906E using Tapatalk
     
  15. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    9,254
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    מין:
    זכר
    שריף טובה מברטיסלבה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.