צ'לסי 21/22 – A Patch of Blue

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Footballover, ‏9/9/21.

  1. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,671
    לייקים שהתקבלו:
    3,666
    אין רציונאל ואי אפשר להחליק על העניין הזה. מה ברייטון אמורים להסיק מזה שאנחנו ממשיכים להשקיע כסף במלא שחקנים, שאנחנו לא יכולים לשלם את מה שהם דורשים? אם לא מתאים לנו לשלם את זה תעזבו את זה ותעברו למטרה הבאה. אם גם ככה בסוף נשלם את זה אז זה מו"מ מיותר, במיוחד בהתחשב בזה שאנחנו מוציאים כסף על שחקנים שלא יכולים לתרום לנו מידית + העונה עוד רגע מתחילה.

    חלון כאוטי מאוד עד עכשיו.
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,812
    לייקים שהתקבלו:
    6,745
    אולי זה לא כזה מדהים לקבץ טכניקל דירקטור מלייפציג(שכנראה הבין את השכונה וכבר הספיק לעזוב), ביחד עם שילדס מסאותהמפטון/סיטי ועוד סריה של אנשי מקצוע/מנהלים מברייטון(סלטור וווינסטנלי אשכרה עדיין אצלכם ביחד עם עוד כמה שפוטר הביא) וכשיש גם את ההוא שלוחש לבוהלי באוזן מDAY1 של הטייקאובר(סטויוארט- נו ההוא מרד בול ומונאקו).

    כל אחד איש מקצוע עם כיוון משלו, עם חזון משלו, עם רצון להתקדם על חשבון האחר. נראה שכל אחד מהם גם מפעיל את בוהלי בדרך שלו(כולל הדלפות ששילדס חם על לאביה, וההוא ממונאקו מתלהב מצ'רקי וכל הילדים האלה מצרפת) וככה נוצר הסלט הזה כשבוהלי והשותף שלו הם אלה שמנהלים את המומ כמו ילדים בחנות ממתקים, חסרי נסיון אחרי שנה ראשונה של 600 מליון פאונד תקציב. 0 הסקת מסקנות.
    וזה עוד לפני שהגענו למאמן שגם הוא אוטוריטה שבכלל צריכה לתת וטו על שחקנים, לתת את הטון בקיץ, ללחוץ לכיוונים שבאמת צריך ברכש ולקרר איפה שלא צריך.

    רוצה לומר, זה כל כך אמריקקי ואוברייטד למכור לאוהדים את מה ש"הם רצו לקבל" ואז להתפלא שזה נראה הדבר הכי מגוחך בעולם. אחלה שמירה למנג'ר, החיים מורכבים יותר.
    הרכש של הקיץ היה צריך להתחיל מקשר אחורי ושוער אבל עם כל כך הרבה "דמויות" מסביב הולכים לאיבוד.
    את הרכש היה צריך להכתיב המאמן לא האלה מסביב שמזהים "הזדמנויות".
     
  3. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,671
    לייקים שהתקבלו:
    3,666
    אין דרך אחת מקובלת לעשות דברים, אז אני לא מסכים עם הנחרצות שבדברים שלך. השורה התחתונה היא נכונה, שתי העמדות הכי חלשות שלנו לא חוזקו עדיין וזו בעיה חמורה. את אחת מהן גם אין כוונה לחזק משום מה, כי הרי החתמנו את סאנצ'ז כבר.

    לפחות קאייסדו עוד עומד על הפרק והוא יכול להיות גיים צ'יינג'ר. אני כן חושב שהצוות החדש מתחיל לתפוס צורה וכיוון, אבל יש עליו חתיכת חובת הוכחה וקשה לומר שעד עכשיו העבודה שהם עושים היא קוהרנטית.

    נהיה חכמים יותר בסוף החלון, אבל אם עד עכשיו התחושה הייתה שנפטרים מכל הדד-ווד ומחזקים את כל הסגל בצורה רוחבית, אני יוצא מהקיץ הזה בהבנה שעדיין יש כוונה להחזיק הרבה מאוד שחקנים (כלומר החלפת דד-ווד בדד-ווד פוטנציאלי, יופי) ולייצר הכנסות קבועות ממכירה. זה מודל שעבד לנו עד עכשיו אז אולי זה תמים מצידי לחשוב שהוא צריך להשתנות, אני פשוט לא מבין למה הם נותנים לזה עדיפות על חשבון חיזוק הסגל הבכיר.
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,812
    לייקים שהתקבלו:
    6,745
    חכה שנגיע לרגע הזה שפוצ׳טינו ירצה את השחקנים שמתאימים יותר לו ולא את האלה הצעירים שאפשר אולי למכור פי 6 בעתיד.

    קשה לי להאמין שלא יהיה קלאש איתו בדרך ההתנהלות הזאת.

    אין דרך אחת מקובלת לתכנן את הקיץ שלך ולפעמים רכישות של דד ליין מביאות תארים, רק שאתם מרגישים כרגע כמו סגל לשמירה במנג׳ר לא לריצת שיקום אחרי עונה מגוחכת של כלום שלא התחבר מעולם כי לא היה סיכוי שכשאתה מנחית למאמן חדש סגל חדש הוא יתחבר למשהו.

    באמת מגוחך לזיין לברייטון ת׳מוח על 20 מליון כשאתה מעיפים את הסכום הזה לפחות בלי הכרה כל שלושה ימים.
    נקווה שברייטון יקחו את זה לדד ליין וינצלו את זה כדי להפוך את העסקה הזאת לאנזו.
    הוא לא שיחק אתמול כי לא היה כשיר, זה טוב להם לגרור אותו עם פציעה שבוע וחצי.
     
  5. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,205
    לייקים שהתקבלו:
    1,439
    קאייסדו יגיע, גם אם נשלם עליו 100 מיליון בסוף. אני לא חושב שיש בכלל קשר בין ההחתמות של הצעירים לקבוצה הבוגרת, צריך לעשות הפרדה. אם בסוף הם באמת ימכרו מישהו מהם בפי 6 או שיצא שם איזה יהלום, זה יוכיח את עצמו. אני לא מת על האסטרטגיה הזאת אבל האסטרטגיה הקודמת של המועדון הכניסה אותנו לבורות עצומים. שינסו משהו חדש.

    מה עוד כל כך חסר בסגל הזה? קשר התקפי וקאייסדו. אני לא עף על סאנצ'ז אבל זה מה שהם בחרו להביא אז סבבה. לקישור ההתקפי/ווינגר ימין יגיע איזה אוליסה והסיפור נסגר.

    קיי כרגיל סותר את עצמו, העיקר שהכל יתאים לאג'נדה. מצד אחד אנחנו צריכים להפסיק לרכוש כל מה שזז, מצד שני צריך עוד ועכשיו כדי לחזור להיות רלוונטיים. ברור שזאת טעות. אנחנו צריכים לתת לסגל הזה לשחק, יש מספיק איכות כדי לרוץ איתה. ברור שאנחנו לא נהיה קונטנדרים העונה, אז מה הטעם להביא שמות יקרים שסתם יעמיסו את הסגל הזה שישחק פעם בשבוע? ובכלל, כל שם גדול ו"מוכח" שהבאנו התברר כמיץ של הזבל. אני מעדיף עוד 10 ג'קסונים ובדיאשילים שהגיעו מעבודת סקאוטינג אמיתית על פני קוקרייה, סטרלינג והוולאחוביצ'ים של העולם.

    עבודת החיזוק האמיתית של הקיץ הזה הייתה כשהעפנו 10 זבלים מהקבוצה בתחילת הקיץ. כל דבר אחר זה בונוס. בהרגשה שלי אנחנו יוצאים לעונה יותר מוכנים מהשנים האחרונות.
     
  6. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,671
    לייקים שהתקבלו:
    3,666
    אני לא בטוח שצריך לעשות הפרדה. אין לנו שני תקציבים שונים הרי. אני מבין שצריך לעשות הפרדה בין פול השחקנים שמכניסים לסגל הבכיר, ופול השחקנים שמכניסים לסגל המושאלים. פשוט לא מתקבל על הדעת שלא נותנים עדיפות לסגל הבכיר, במיוחד כשיש בו חורים מובהקים.

    ואם קאייסדו יגיע ככה או ככה כי בסוף נשלם עליו 100 מיליון, אז למה בזבזנו כל כך הרבה זמן? המועדון כבר ניהל יותר מדי מו"מים עם ברייטון, זה ברור עם מי יש לנו עסק. מרגיש מאוד חובבני.
     
    Sturridge אוהב/ת את זה.
  7. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,239
    לייקים שהתקבלו:
    7,540
    מין:
    זכר
    אין הפרדה כי הכסף אותו כסף.

    הפוקוס אולי עובר לבניית ה- Multi-club project או מה שזה לא יהיה, כי מי צריך קבוצה אחת טובה כשאפשר ארבע בינוניות מינוס (רדבול מעניינים מישהו שלא קוראים לו טוטו?).

    כנראה תכננו איזה טיימליין לפני שנה וקצת השתבש החלק של ״כסף = הצלחה״. הקבוצה הייתה אמורה להיות במקום טוב יותר לפני המעבר הזה.

    אגב, בין זה לבין החיפושים למימון שדרוג האיצטדיון, מה עם ספונסר?
     
  8. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,205
    לייקים שהתקבלו:
    1,439
    צריך לעשות הפרדה כי ברור שיש כאן פרויקט מתוקצב עם כל הצעירים האלה. אני לא חושב שזה יפגע במטרות העיקריות שלנו, זאת הנקודה.

    לגבי קאייסדו - אני חושב שהם מנסים להוריד את המחיר, או לפחות לא להתפס כמו חובבנים שישלמו כל מה שיגידו להם לשלם. בעונה שעברה הדבר הזה שרף אותנו. בדרך כלל עסקאות כאלה לוקחות זמן, בדרך כלל עד הרגע האחרון אפילו. אם נגיע לרגע האחרון בחלון וברייטון תהיה ללא מחליף, הם יצטרכו להתגמש, אנחנו מכירים את זה. לא חושב שזה בהכרח דבר רע.

    אני אהיה מסופק מהחלון הזה במידה והוא יגיע, ולא אכפת לי מתי זה יקרה. אם הוא לא יגיע, אסכים שזו התנהלות חובבנית לגמרי.
     
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,671
    לייקים שהתקבלו:
    3,666
    זה כבר פוגע במטרות העיקריות שלנו. הדיבור הוא שרצינו את מניאן אבל שהוא היה יקר מדי, ברור שאם לא היינו רוכשים 4-5 צעירים היה גם כסף בשבילו (עזוב שלא בטוח שהיינו מצליחים להוציא אותו ממילאן מכל סיבה שהיא, זו לא הנקודה).

    בכל מקרה, האם הסעודים יושיעו אותנו פעם נוספת?
     
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,812
    לייקים שהתקבלו:
    6,745
    אתה יודע, בסוף גם אתה חי במגבלות תקציב.
    למשל דווח שסימנתם את מינאין ואוננה, אבל שניהם היו יקרים עבורכם(תחבר את כל הדיוויד וושינגטונים שכבר הבאתם ויכולת להביא 3 אוננות בכסף הזה)
    איזון? בדיקה אם הוא בכלל מתאים לפוצ׳טינו? מאתיים בלמים לפני שיש לך קשר אחורי נורמלי, מתעניינים ב3 קשרים התקפיים בו זמנית, ועדיין יש לך קשר אחורי בן 19.
    תוספת של נסיון? מותר לך לקנות שחקן מעל גיל 24? זה סביר שכל הרכש שלך מתחת?
    הקלישאה של הקיץ.
    אני בטוח שבכל קיץ ב-3 שנים האחרונות רשמת את המשפט הזה. העפת מלא זבל, הבאת מלא שחקנים שגם חלק גדול מהם כנראה יהיה הזבל העתידי. לא כל שחקן הולך להכפיל את עצמו פי 6, סעודיה לא פה לנצח.

    באמת? אתה יכול לתת לי דוגמאות מוחשיות של קבוצות כמו ברייטון שהתקפלו בסוף הדד ליין והורידו את המחיר כי נתקעו ללא מחליף?(מה?).

    אתה יודע, הוא חתם על חוזה בינואר, הם בעקרון....לא חייבים למכור.
    אני חושב שיותר סביר שככל שאתה מתקרב לדד ליין, המחיר יכול לעלות, בטח אם תפתח רע את העונה ויהיה לחץ להביא אותו.
     
  11. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,205
    לייקים שהתקבלו:
    1,439
    1. כן, יכול להיות. לא בטוח בכלל שעדיף שוערים ב-60 מיליון על פני הפרויקט הזה שהם הרימו פה. נוכל לשפוט את זה רק בעוד תקופה, אבל זה סיכון מחושב. יש עמדות מפתח שבהם החליטו להשקיע את מירב המאמצים, ויש עמדות שבהם החליטו שמספיק גיבוי או ששווה להשקיע פחות. כמו שאמרתי - לא יודע מה עדיף. גם אתה לא.
    2. ראינו את הניסיון הזה שכולם מדברים עליו בשנה שעברה. הספיק לי. גם ככה לא נהיה קונטנדרים העונה, שישחקו הצעירים.
    3. ממש לא. זו פעם ראשונה מזה המון שנים שבמסע ההכנה שיחקו רק שחקנים שבאמת רלוונטיים, ולא מיליארד מושאלים. זו פעם ראשונה מזה הרבה זמן שהקבוצה נראית בכושר, ואפילו, אגזים ואומר - מחוברת.
    4. אה באמת? להביא לך דוגמאות לשחקנים ששבתו ואילצו את הקבוצה למכור אותם? באמת לא עולים לי...
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,812
    לייקים שהתקבלו:
    6,745
    1. זה לא עניין המחיר. זה עניין ההתפשרות בין האלטרנטיבות.
    אני לא בהכרח אומר ששוער ב50-60 מליון יהיה טוב יותר על שוער ב25 מליון(הרי מינאין בעצמו לא מזמן עלה 19 מליון אירו ואתם אפילו רציתם להביא אותו כבר אז). אני יודע מה המצב שלך בשער- אתה חייב שוער איכותי, נקודה. לא גיבוי כי קפה גרוע. כולנו ראינו את סאנצ׳ז השנה ובכלל באנגליה, נראה שגם בצוות המקצועי שלכם לא החזיקו ממנו כאופציה בכירה בתחילת הקיץ הזה. אבל כמו שכתבת באמת נראה מה עדיף- שוער כמו מנאין או אוננה או שוער שהוא אפילו לא שדרוג גדול על קפה(אם בכלל) ב25.

    2. איזה נסיון ראית בקיץ שעבר? גם בקיץ שעבר לא היה לכם מושג מה אתם רוצים בכל שלב ושלב בקיץ.
    הבאתם שמות, הבאתם דברים יפים על הנייר ובעיקר ביצעתם 900 עסקאות, בחלקן מהמערכת ולא בהכרח לפי הדרישות של המאמן, הלכתם על הכמות וראינו איך זה נראה. לא הרבה שונה מהקיץ הנוכחי שגם בו אתם מחפשים מאתיים שחקנים למאתיים עמדות, לרוב בסינון של עד גיל 23. לא תהיה קונטנדר השנה, נו אז? אתה לא רוצה להתחיל להתחבר למשהו שנראה כמו טופ 4? שישחקו הצעירים זה מסוג המשפטים האלה שאף פעם לא הוכיחו את עצמם אבל תמיד לאוהדים קל לזרוק אותם. מדהים שעוד לא נפל לך האסימון שלהוסיף x>7 שחקנים לסגל בקיץ זה פתח לכאוס גדול, בעיות בקליטה. וזה גם לא אוסף גדול של שחקנים שנכנסים למערכת שרצה ומתוקתקת שנים. מתווספים לעוד אוסף של שחקנים שהגיעו לפני שנה/פחות משנה.

    3. לא מומלץ להסניף משחקי פרה סיזן, תשאל את ואן חאל. כן יש אווירה טובה ועדיין גם שיחקו המון שחקנים שלא יהיו חלק מהתוכניות לקיץ הקרוב(חלק כבר יצאו להשאלה או צפויים להמכר), 3 מהיריבות שפגשתם היו חלשות מאוד, 2 מהן בלי השחקנים הכי חשובים שלהם.

    4. כן, תביא לי דוגמאות בבקשה לשחקנים ״ששבתו״(הוא לא שובת עדיין) ואילצו את המועדון שלהם למכור אותם בדד ליין במחיר זול יותר מהמחיר שמדובר עליו.
    לך על זה.

    רוצה דוגמאות לשחקנים שבשלב הנוכחי בקיץ דיברו עליהם במחיר x ובסמוך לדד ליין עלו כפול או x+40 מליון?
     
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,671
    לייקים שהתקבלו:
    3,666
    מזל מחורבן:
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,812
    לייקים שהתקבלו:
    6,745
    פציעה של טמטום.
    זה היה נראה רע בזמן אמת והוא עוד המשיך לדדות על הדשא אחרי זה.

    שואה לרצועות, כנראה lcl בנוסף לפציעות המוכרות בברך.

    בטח אחרי השיחה שבוהלי מקבל מהפזיו הוא כבר מחפש את החיוג הישיר לניימאר. לא מחכים.
     
    Scouser ו-Gianzola אוהבים את זה.
  15. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,239
    לייקים שהתקבלו:
    7,540
    מין:
    זכר
    איזה מנחוס.
    יש בשביל מה להביא את קאייסדו? גם ככה יפצע מחזור 3.