מנצ'סטר יונייטד 2022/23- עידן חדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י prica9, ‏11/6/22.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    זה בדיוק מה שאני אומר. שניהם עפו אחרי התמוטטות גדולה מאוד. זה יקרה גם במקרה הנ"ל, אבל אנחנו עוד לא שם.
     
  2. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    3,259
    לייקים שהתקבלו:
    224
    אמיר זה לא היה כך בתקופה של המנגרים הכושלים הקודמים,על ואן חאל ומוריניו האוהדים לא התהפכו ככה אולי עקב הקבלות שלהם בקריירה...
    על סולשאייר העליהום לא היה קיים אפילו במקצת עקב התרפקות נוסטלגית על עברו וחשיבותו ההיסטורית ...
    כולה נפתחה העונה וכבר יורים חיצי אש ,אבל נראה למען האמת אם אתה צודק או טועה לא באמת חשוב ,מה שכן חשוב -אי אפשר להמשיך בשיטת משחק הזו וכבר ראיתי שכתבת שאתה לא באמת רואה פה איזה מקפצה לשנים הבאות תחת גאון הדור ההולנדי\עם הסגנון שאתה רואה מפתיחת העונה תחתטט
    ואני כמובן מסכים עם זה.


    אני מסכים גם עם אלכס עם רוב הדברים ,רק עניין המנהל מקצועי זה דמגוגיה.
    כי מורטאו דחה לא מעט שחקנים של טן האח ,והציע לו מספר שחקנים שהיו על השורטליסט של המועדון טרם החתימה של הגאון מטוונטה אנסחדה.
    פאו טורס ושות'...
    היום אתה עקב כך סובל מידי שבוע את מרקוס רוחו,אבל נו שוין...
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,136
    לייקים שהתקבלו:
    26,246
    מין:
    זכר
    אף פעם אי אפשר לנבא את העיתוי המדויק, אבל המעגל כישלון נראה אותו דבר והאווירה במועדון רעילה.

    Sent from my SM-S906E using Tapatalk
     
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    אין לי שמץ של מושג עם אילו אוהדים אתה מדבר ומאיזה מידע אתה ניזון. אבל אני רוצה להזכיר לך שליונייטד יש מיליוני אוהדים וגם אם ראית 100 בטוויטר שצועקים אחרי משחק שלמאמן אין מושג, זה לא אומר שהם חושבים כך כשהם נרגעים. וזה לא הופך אותם לאיזו מסה גדולה.

    לגבי מנג'רים קודמים, האוהדים ועוד איך התהפכו עליהם. אולי אצל סולשיאר זה היה מתון יחסית בגלל ההיסטוריה שלו, אבל אתה פשוט טועה. או רואה מה שאתה רוצה לראות..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/23
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,716
    לייקים שהתקבלו:
    6,734
    מה אתה מבלבל ת׳מוח? מוריניו היה חודשים מת מהלך בקבוצה לקראת הסוף וחיכו לנוק אאוט האחרון.
    ואן חאל היה יותר מחודשים, היו קולות שכבר לא רצו שיפתח את העונה האחרונה שלו ולמי שהספיק לשכוח הוא למעשה פוטר כבר לפני העליה לגמר הגביע האנגלי(שבו זכה ופוטר).

    על סולשאייר היו מחנות. עד היום יש טל הרמנים שלא מבינים למה פיטרנו אותו והחליטו לצאת במסע ג׳יהאד על כל מנג׳ר שהגיע אחרי והיו כאלה שלא הבינו למה התפקיד שלו הפך לקבוע. הרוב המוחלט הבין שצריך להעיף אותו.
    כל אחד מהאלה שפוטרו בסוף גם קיבל יותר מזמן סביר להציג משהו.

    טן האח נראה קצת אבוד אבל על מה מדובר פה? 5 משחקים ראשונים בעונה אחרי עונה מוצלחת שלו.
    שפך 400 מליון פאונד בשנתיים, נכון אבל גם החליף בערך 16 שחקנים וגם היריבות שלו הוציאו סכומים כאלה או יותר, כמו כן, חלק נכבד מתקציב הקיץ שלו אפילו לא שיחק או שיחק מעט מאוד דקות. אבל לאנשים מסוגך זה כבר מספיק כדי להחליט שהוא ״שפך״, ״בזבז״ או את הקשקושי אלכס הקבועים שהסוכן שלו עזר לו לבחור כמו אצל סולשאייר וההוא מקרדיף(מה?).

    אמיר לדעתי קצת לא קורא את האירוע. עם עוד שבועיים קשים של תבוסות או הפסדים המחנות נגד יהיו נגדו באופן מוחלט ולרוב משם כבר אין איך לצאת בקבוצה הזאת ומפה זה די עניין של זמן עד שהגלייזרים מתיישרים, למרות ההשקעה שלהם בסגל.
    נקווה כמובן שזה לא מה שיהיה כי ברור שהדבר האחרון שאתה באמת צריך עכשיו בכל הבלאגן שהולך עם המועדון זה לפטר את האיש מקצועי הנורמלי היחיד.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,136
    לייקים שהתקבלו:
    26,246
    מין:
    זכר
    אם לא יודעים לענות בבירור למה צריך את המאמן, אז אין טעם לרצות שישאר.
    הוא לא מוכן עונה ראשונה ולא שנייה. קבוצת הנעדרים יותר טובה מהכשירים. אין לקבוצה מושג איך לשחק את הכדורגל שלו. אין שום טעם לקשר הזה מלבד פרופגנדה עלובה.

    Sent from my SM-S906E using Tapatalk
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    טן האח כן מתחיל לאבד את הקהל וראינו את זה בשריקות הבוז כשקיבל כשהוציא את הויילנד.

    בעונה הקודמת די השלמנו עם ההתנהלות הכושלת שלו ברכש (למעט קאסמירו שדי הציל לו ולנו את העונה) אחרי שרדף קיץ שלם אחרי שחקן שבכלל לא רצה לבוא וקנה את אנטוני במחיר של בלינגהאם.
    הסיבה לזה הייתה כי יכולת האימון שלו בכל הקשור למשחק עצמו הייתה טובה משמעותית מכל מי שהיה כאן מאז פרגוסון.
    בזכות זה גם ויתרנו על דברים כמו התנהלות לא נכונה מבחינת חילופים לאורך משחקים רבים וכמובן השחיקה האדירה של מספר שחקנים בודדים כולל במשחקים בגביע הליגה או בגביע מול רדינג (שם למשל איבדנו את אריקסן לתקופה ארוכה).

    העונה (לטעמי לפחות) שוב הייתה התנהלות כושלת בקיץ. נעזוב לרגע את העובדה שחסר לנו חלוץ כמו אוויר לנשימה והיה את הארי קיין בשוק ולא הלכנו עליו. בוא נלך עם התיאוריה (שלדעתי לא נכונה, אבל לשם הדוגמה אזרום איתה) שלוי לא היה מוכר את קיין לקבוצה באנגליה, גם לא תמורת סכום שגבוה בעשרים או שלושים מיליון ממה שבאיירן הציעה. הוצאנו הקיץ (לפי טרנספרמרקט) קצת יותר מ - 206 מיליון יורו! ולא פתרנו אף בעיה שהייתה קימת בשנה שעברה!

    אולי חלק משחקני הרכש יהיו חיזוק נקודתי, כאן שדרוג התקפי בעמדת המגן השמאלי על שואו (רגילון), פה עוד מישהו שיוסיף עומק לסגל (מאונט, אבל כמובן בסכום שלא נכון להוציא לקבוצה כמו שלנו שיש לה בעיות חמורות יותר בעמדות אחרות), פה שוער שיכול לתרום למשחק הרגל (אבל לא מעבר, כשהגול שגמר את המשחק מול ברייטון הוא לחלוטין שלו, וגם מול פורסט הוא חטף גול באשמתו, ומול וולבס כמעט גרם לפנדל בתוספת הזמן, כלומר נראה עד עכשיו מאוד לא יציב ומאוד חסר ביטחון, ושוב מדברים על שוער שהוספנו עליו עשרות מיליונים למרות שהיה לנו כאן את דה חאה שכבר הסכים לחוזה מופחת), פה מישהו שיוכל להחליף את קאסמירו ואולי גם להוסיף פיזיות לאמצע מול יריבות מסוימות (אמראבט, למרות שמול הברנלי/לוטון/אברטון/שפילד/בורנמות' וכיוצא של הליגה לא חושב שיש לו מקום בהרכב כי זה יגביל אותנו), פה חלוץ שאשכרה יוכל לשחק שני משחקים בלי להיפצע (הויילנד, אבל גם הוא בגלל הפציעה כניראה מוגבל מבחינת הדקות, ובעיקר יקח לו זמן להשתלב באנגליה), אבל זה לא מספיק לאור הבעיות שהיו לנו בשנה שעברה ולאור העובדה שהקבוצות שמתמודדות איתנו למעלה לא עומדות במקום וגם הם התחזקו בקיץ.

    וכשמוסיפים לעוד קיץ שכרגע מסתמן כרע מבחינת רכש למרות הסכום שהוצאנו את העובדה שאנחנו נופלים במקומות שנפלנו בהם בשנה שעברה ואנחנו לא אמורים ליפול בהם, אז גם יכולת האימון של טן האח מתחילה להיות בספק, כי אין שום סיבה שבעולם שברייטון תהיה שווה 5 - 1 באולד טראפורד, ואין שום סיבה בעולם שתפתח את העונה עם 6 מ - 15 וגם שם זה עם המון מזל כי בקלות היינו יכולים לראות את וולבס מקבלת פנדל בתוספת הזמן נגדנו אחרי שהחטיאה לא מעט, ובקלות גם היינו יכולים לזרוק נקודות לפח מול פורסט.
     
  8. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    3,259
    לייקים שהתקבלו:
    224
    עזוב אותך קיי ברור שאמיר מיתמם והמצב של האח הוא מצב קטסטרופה (יאללה זורם איתך על מה שרשמת על קבלני הכישלונות הקודמים) ורק יחמיר.
    רק מה שאני חושב שהוא כן יצליח לייצר ריצה טובה ולא יעוף לפני ינואר ממש בתחילתה של העונה.
    **יש לך רצף של כל מיני קופנאהאגנס וברנליס.
    מה שכן לפחות הוא מודה שהוא לא רואה כלום בשיטת המשחק של האח למקפצה לעונות הבאות.

    עוד מעט גם אצלך זה יבוא ,אתה תראה שהוילנד ואן ניסטלרוי רק בפוטנציה כרגע.
    מאונט שחקן לניוקאסל\וילה ואמארבט שחקן לשפילד\לוטון.
    ושאוננה... נו ... איך לומר בעדינות ? פחון וליצן,ואתה עד מחר יכול להגיד שאני מבקר אותו רק כי אני בעל דעות גזעניות.
    זה בכלל לא קשור ,שוטסטפור יותר טוב מדה חאה? פחחחחחחחחח
    לא אכפת לי שהשחקנים האלו לא שיחקו אצלנו עדיין ,בקבוצות הקודמות שלהם כל אוהדי הקבוצות אומרים שהם אוברייטדים,זה תירוצים של ילד בן 14.
    אתה תשמור הודעה זו בארכיון ,בהנחה וטן האח פוטר ,כלל רכשיו יטוסו מפה בבושת פנים ומי שיצליח להשאר ימשיך להיות עלוב כמו עכשיו.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    נ.ב
    בסוף אתה גם נמדד לפי היריבות שלך.
    במציאות שבה אתה כבר במחזור ה - 5 עם 7 הפרש מארסנל, ליברפול ובעיקר טוטנהאם (כי לדעתי ארסנל וליברפול יפתחו ביחד עם סיטי בפער מהיתר והמאבק היחידי שישאר לנו יהיה על המקום הרביעי), אז אתה צריך לשאול את עצמך איך בעונה השנייה שלך במועדון אתה בכל התחומים לא רק שלא דורך במקום אלא גם צועד שני צעדים אחורה (ושוב, זה גם היה יכול להיות היום 2 נקודות מ - 15 ואף אחד לא היה יכול להתלונן).
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,136
    לייקים שהתקבלו:
    26,246
    מין:
    זכר
    זה לא חדשות. יונייטד משקיעה דרך קבע בלהכשל.

    Sent from my SM-S906E using Tapatalk
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,716
    לייקים שהתקבלו:
    6,734
    מרטינז של העונה שעברה זה רכש כושל? מאלסיה כבר החלטת שה12 מליון שבזבזת שם זה רכש כושל?
    אריקסן בחינם לעונה שנתן היה רכש כושל?
    לא רק שאנטוני לא עלה את הכסף של בלינגהאם(עלה כמעט 30 מליון פחות) באמוריטיזציה של העסקאות האלה זה כמעט חצי כי מה לעשות בלינגהאם גם לוקח שכר יותר מכפול בחוזה ארוך יותר.
    ומה הציפיה, שמאמן כדורגל לעולם לא יטעה עם אף רכש שלו? אתה אמיתי? יש מאמן בעולם הזה שמעולם לא טעה עם אף רכש שהביא? יש אחד כזה? אשמח להכיר. אבל בוא נתחיל מהשמות הכי גדולים במועדונים הכי גדולים.
    כרגיל, שקוף. לא תראה יצירתיות מדי פעם? אתה יודע, היו עוד חלוצים נהדרים בשוק שפספסת פרט להארי קיין(רמז קטן: תסתכל על החלוץ שנראה נהדר באינטר למשל שעלה.....פרי טרנספר). הדמגוגיה שאתה מציג פה שעסקת הארי קיין הייתה יכולה לקרות בעוד 20-30 מליון לא באמת מחזיקה מים כי ברור לגמרי שהעסקה הזאת יקרה בעוד 100 מליון אירו של משכורת מה שלמעשה שותה את כל התקציב שלך לקיץ הנוכחי. זה פחות או יותר להתאבד על שחקן אחד בכל התקציב, אולי גם לא להצליח להביא אותו כי בכל זאת באיירן נתנה פה ללוי עסקה של 120 מליון אירו ולשחקן חוזה של 100 מליון אירו.
    אין שום אינדיקציה שהויילן באמת מוגבל מבחינת הדקות. הוא כרגע לא מוכן ל90 דקות וזה טבעי, הוא לא עבר הכנה וסחב פציעה קטנה מהקיץ.
    טן האח כבר ביטל את זה שהוא לא יהיה שחקן של יותר ממשחק בשבוע.

    את אמראבט אתה לחלוטין לא מכיר, עכשיו זה כבר ברור.
    החלטת שמפני שמדובר בשחקן שמשחק גם anchor אז אם תשים אותו ב8 זה יהיה נגר הגנתי. כשאתה מתעלם מזה שהוא אחד מהקשרים המרכזיים שהכי דוחפים את המשחק קדימה שזה פחות או יותר מה שאתה הכי צריך עכשיו(בשילוב עם יכולות הגנתיות בקישור). הוא לא צריך לנהל לך את כל המשחק התקפה, יש לך גם שחקן כמו ברונו על המגרש ובקרוב גם מאונט(ואריקסן מהספסל). אבל הוא בהחלט יכול לתרום גם באספקט הזה בצורה שתפתיע אותך.
    ושוב, הלכת לטרנספר מארקט, אז נזכיר לך ששילמת על העסקה הזאת 10 מליון אירו במזומן.

    בהחלט יכולנו לפתוח טוב יותר את העונה הזאת.
    לא הרבה יותר טוב כי בכל זאת כשאתה חסר מספר דו ספרתי של שחקנים משמעותיים ברוב המשחקים האלה וכשאתה גם פוגש 3 יריבות חזקות מאוד בצמרת מה5 שפגשת אז כן יש גם גבול לרמת הציפיות.
    אני ציפיתי שננצח בבית את ההרכב החלש שברייטון העלתה, אבל לא ציפיתי ליותר ממה שהוצאנו מול ארסנל וטוטנהאם וכשהיו ברורים לי המיס מאצ׳ים שיש לנו שם במשחקי חוץ.
    יש עוד הרבה זמן לתקן ויש מה לתקן ועל הרכש אפשר יהיה לקשקש כשהוא באמת ישחק, לא יגרד דקות אם בכלל.
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,716
    לייקים שהתקבלו:
    6,734
    אגב עוד דבר קטן.
    אוננה ספג שני שערים באשמתו אבל באמת שהסטט׳ הכי פשוטות מראות שהוא לחלוטין לא שחקן שהחליש אותך על חשבון דה חאה.

    נתחיל מהנתון הקטנטן הזה שדה חאה נכון ל5 המחזורים הראשונים בעונה שעברה ספג 7 שערים מ9 בעיטות למסגרת שנבעטו אליו.
    אוננה ספג מעט יותר(10) מ30 בעיטות. וזה עוד לפני שמעלים מהזכרון גם לא מעט שערים מגוחכים שדה חאה ספג בעונה שעברה(ואני מאוהדיו הגדולים ביותר של דה חאה, לאורך כל הקריירה וכולל העונה שעברה).

    כשאתה צריך לנתח נתון כזה ברור לחלוטין שהבעיה היא מערכתית, של הגנה שנמצאת במצב מנטלי קשה בתחילת העונה ולא באמת בעיה של שוער.
    ספג שער שלישי באשמתו מול ברייטון בדקות שברייטון שיחקה בך והציל מצב של מאתיים אחוז אחר כך. בסוף אוננה עושה עבודה מספיק טובה כדי שהגנה טובה לא תקריס אותו ואותנו.

    גם האגדה הזאת שזה שוער שמתאים רק לצורת המשחק של טן האח...נו באמת. אפשר להגיד את האמת. שוער טופ אבל שוער יקר והאם באמת לא היה אפשר למצוא שוער מצוין בפחות?אם ויקריו עלה בערך חצי אז כנראה היה אפשר.
    מה דומה בין המשחק של טן האח למשחק של אינזאגי בשנה שעברה? פחות או יותר כלום. והוא עדיין הצטיין גם באינטר שהגיעה הרבה בזכות יכולות טובות של השוער שלה לגמר צ׳מפיונס(שגם בו היה טוב).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/23
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,716
    לייקים שהתקבלו:
    6,734
    אוננה אף פעם לא יגיע לרמות שוט סטופינג של דה חאה של השנים הטובות.
    גם לדעתי לא יהיה ברמה של prime דה חאה שלגמרי היה שוער שנועל לך את השער למרות שקבוצות היו מגיעות למספרים דו ספרתיים של מצבים טובים נגדך.
    אבל אתה לא משווה את התרומה של אוננה לפריים דה חאה אלה לדה חאה של הסוף ושם...מצטער, גם בחוזקות של דה חאה יש מאצ׳ אפ קרוב מאוד שכרגע מחמיא יותר לאוננה. בהחלט יש שם שדרוג אם אתה משקלל את היכולת שלו לשחק מחוץ לרחבה ועם הכדור ברגל.
    אוננה לא באמת הבעיה שלך במשחקים האלה. ההגנה שלך רעה, מרכז השדה שלך נאנס בכל משחק כמעט כולל וולבס. שם הבעיה הגדולה.
    תוסיף לזה תגובות לא מדויקות של טן האח תוך כדי המשחק ואחרי המשחק בראיונות. אלה הבעיות.

    https://scontent.flas1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/379916647_10220132442535600_5243729521345780570_n.Xxx?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=4c1e7d&_nc_ohc=xCJ5wHLVHnEAX8JyyON&_nc_ht=scontent.flas1-1.fna&oh=00_AfCwcRscIcJbD7jx702bVxWQxhEog8fM8e3mihdevpIS7g&oe=650F1B06

    בסדר, מאונט שחקן לניוקאסל/וילה. גם מה זה אומר? ניוקאסל זה מועדון שסיים צמוד אליך ומעל לליברפול. בניוקאסל משחקים גם טונאלי וברונו גימאראש, אפשר אותם? בוילה יש את פאו טורס ודיאבי, אפשר אותם?
    אפשר לקבוע את כל זה אחרי קצת יותר מ153 דקות כדורגל? בשיא הרצינות. אם את וידיץ, רונאלדו ואברה היית שופט אחרי 153 דקות כדורגל הם אפילו בוילה לא היו מסיימים.
    אבל ברור לגמרי שהגעת עם דיעות מהבית כמו משה שמבקר קשר שאין לו מושג איך הוא משחק ושלא זכה לכדרר דקה אחת אצלך.

    לא הבנתי, כתבתי מתישהו שטן האח לעולם לא יפוטר? כל סייקל של מאמן כדורגל כמעט נגמר במיצוי ו....פיטורים. סביר שזה גם יקרה פה.
    בבלאגן שהמועדון נמצא תוך כדי תהליך מכירה זה אפילו יכול לקרות בצורה מטורללת ולא מוצדקת(גם את זה כבר ציינתי). שום דבר לא יפתיע יותר.
    כל הכבוד שאחרי 30 דקות מול ברנטפורד בשנה שעברה ידעת שטן האח יפוטר מתישהו, אתה גאון של אבא.
    רק נותר לראות שמפה טן האח יצליח רק בטוונטה ולא בכל רמה גבוהה מזו, כי לתקנותה של משוואה צריך לבדוק גם את האגף השני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/23
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    אוהדי כדורגל הם אנשים הפכפכים. לא נדרש הרבה כדי שיקראו בוז. בדיוק כמו שלא נדרש הרבה כדי שהם יריעו בטירוף. בעוד שבועיים דברים יכולים להיראות טוב הרבה יותר. או גרוע הרבה יותר.

    אני לא אומר שטן האח לא מתחיל לאבד את הקהל. גם הביטחון שיש לי בו נפגם. ועדיין, גם אם ייתכן שזה יתגלה כשלבים הראשוניים של אותה התפוררות מוכרת לנו ממנג'רים קודמים - שסופה ידוע - אנחנו עוד לא בשלב הטרמינלי. אני לא סבור שיש כרגע הרבה אוהדים שממש רוצים אותו בחוץ.

    נ.ב: ובמקרה הספציפי שציינת עם קריאות הבוז, זה היה ממש מטופש - הרי זה היה חילוף מובן שטן האח הביא איתו מהבית כי הוילונד לא בכושר מלא).

    וזו אכן הבעיה הגדולה עם טן האח, כי זה אמור להיות ה-forte שלו ואם הוא כושל בזה, אז לא נגיע איתו לשום מקום.

    הרכש? זו בעיה של מנצ'סטר יונייטד כמועדון. ואם נפטר את טן האח ונשאיר את כל שאר "אנשי המקצוע", אז כנראה שהסיטואציה תחזור על עצמה אלא אם - בניסיון השישי - יונייטד תיפול על הפרגוסון החדש שמסוגל לעשות הכל, כולל תפקידים של אנשי מקצוע אחרים. ואני לא יודע אם יש דבר כזה בכדורגל בכלל. אפילו את גווארדיולה עטפו בסיטי היטב באנשים הנכונים.
     
    MaxAaRons אוהב/ת את זה.
  15. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    3,259
    לייקים שהתקבלו:
    224
    קיי700
    אוננה עשה ים של טעויות בחמשת המשחקים הללו.
    תפסיק כבר ,ראית משהו שאנחנו כולנו לא ראינו?
    לפחות אני מודה שהוא בהחלט נתן הצלות טובות מול ברייטון בסוף למרות טעות קשה במהלך המשחק קודם לכן.

    האח לא יצליח בשום מקום עם איך שהוא מתנהל ברכש.
    סלח לי ,אני לא חושב שיש מישהו שיכול לחשוב אחרת.
    לקבוצות עם תקציב עתק הוא לא מתאים ,הקדנציה אצלך היא הוכחה חותכת לזה.
    ילך לאיזה דורטמונד\לברוקזן ויפוטר מהר אחרי שיקבל חמישיות בליגה ,הוא מומחה בזה מניסיונך לא? :)

    התבטאות נוראית באשר לוילה וניוקאסל מועדונים מכובדים בתנופה ,בכל אופן הוא שחקן שמתאים לשיטה מסוימת ואצלך הוא יגמור תוך עונה מחוץ למועדון ויעבור למועדון בינוני או בספסל אצלך ,יהפוך לחואן מאטה אנגלי שפעם אפשר לספר סיפורים שהיה כוכב בצלסי וביונייטד נראה כמו פח.
    ה-ו-א ש-ח-ק-ן למ-ע-ר-ך-3-ב-ל-מ-י-ם
    ה-ו-א ל-א ק-ש-ר א-מ-צ-ע
    שלום כיתה א'.
    **באל אטיפאק יכול לשחק 433 לצד ויינאלדום והנדרסון ,אולי תפור על להיות קשר בשלישיה.
    מי יודע ??
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 23)

  1. avdz7