תקשורת או תשקורת?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Gass12, ‏25/11/16.

  1. LFC-Gerrard1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/10
    הודעות:
    1,153
    לייקים שהתקבלו:
    1,604
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    די זהו וויתרתי. לא יודע למה נכנסתי לזה בכלל.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,793
    לייקים שהתקבלו:
    14,634
    מין:
    זכר
    אבל אתה קראת להעיף אותו מהכסא עוד לפני הטבח, אז מה זה משנה בכלל?
     
  3. LFC-Gerrard1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/10
    הודעות:
    1,153
    לייקים שהתקבלו:
    1,604
    אני? מתי קראתי להעיף אותו מהכסא? מתחיל לשעמם שכל פעם מאשימים אותי שאמרתי דברים שמעולם לא אמרתי.

    זו הפעם הראשונה שאני אומר בחיי שצריך להדיח את ביבי מהשלטון בניגוד להחלטת הבוחר. נראה לי שהאסון הגדול בתולדות מדינת ישראל זו עילה סבירה לכך. ושיהיה ברור, אני חושב שהוא צריך להשאר בתפקידו עד שתגמר המלחמה. יש זמן ומקום לכל דבר.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,793
    לייקים שהתקבלו:
    14,634
    מין:
    זכר
    די נו. הרי אתה תוקף פה את ביבי כבר שנים, וביתר שאת בתקופת ההפגנות. היית מת שהוא יעוף עוד לפני הטבח. אני לא אומר חלילה וחס שאתה משתמש בטבח כתירוץ, זאת טרגדיה לאומית שפגעה בכולנו, אבל אתה לא אהבת את ביבי עוד לפני זה ולא הצבעת לו או לשותפיו עוד לפני זה. כשאני אתחיל לשמוע ליכודניקים שיוצאים על ביבי אני אבין שהאיש סיים את הסיפור. בינתיים אנחנו רק בראשיתה של המלחמה, בסופה נוכל לחלק באמת ציונים.
     
  5. LFC-Gerrard1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/10
    הודעות:
    1,153
    לייקים שהתקבלו:
    1,604
    אני בהחלט לא הצבעתי לביבי ואני בהחלט חושב שהוא לא צריך להיות ראש ממשלה. מעולם לא קראתי להדיח אותו באף תהליך מלבד בחירות. גם הייתי נגד החקיקה הפרסונלית נגדו בזמנו, כתבתי כאן בנושא. כעת, המצב שונה. מסכים שעם עריפת הראשים צריך לחכות לסוף המלחמה.
    אבל, יש אנשים שההאשמה שלהם ברורה כבר מעכשיו. רוה"מ, הרמטכ"ל, אמ"ן וכו'.
    אני גם מסכים שכשנשמע ליכודניקים יוצאים על ביבי נדע שהוא גמור. אני לא אמרתי שזה קרה, אמרתי שזה מה שצריך לקרות.

    נמנעתי מלדבר כאן על פוליטיקה ביומיים שלושה הראשונים של המלחמה וגם עכשיו אני חושב שזה לא הזמן עדיין ולכן אני עוצר כאן. עכשיו צריך לנצח בכל מחיר.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,793
    לייקים שהתקבלו:
    14,634
    מין:
    זכר
    חותם לגמרי על המשפט האחרון. שיהיה בהצלחה רבה בשירות המילואים שלך. אני מקווה שעצבנתי אותך מספיק בשביל שתוציא את זה על העזתים :)
     
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  7. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,010
    לייקים שהתקבלו:
    1,247
    מין:
    זכר
    מניח שיהיו ליכודניקים שלא יצביעו פעם הבאה לנתניהו, ואני בטוח שיהיו ביביסטים שימשיכו. כמו שגם אחרי מלחמת יום הכיפורים, המערך המשיך להיות המפלגה הגדולה, אבל משהו נשבר וראו את הסוף. ככה יהיה גם עם נתניהו.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,793
    לייקים שהתקבלו:
    14,634
    מין:
    זכר
    רק שבמערך היה פיגורה כמו רבין שיחליף את גולדה. בליכוד אין אף אחד כזה. ביום שביבי ירד מהבמה הליכוד יקרוס. אמרתי את זה עוד הרבה לפני המלחמה.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,930
    לייקים שהתקבלו:
    10,104
    נתניהו, ראשי הצבא והמודיעין ועוד רבים אחרים יצטרכו לשלם את המחיר על אחת המלחמות הרצחניות בתולדות המדינה בעיקר על התוצאות של הימים הראשונים והטבח שקרה בקיבוצים, במוצבים, במסיבת הטבע וביישובי העוטף, יהיה מספיק זמן לסקור את כל המחדלים ולהציג אותם בפני הציבור ולגרום להם לקבל את ההחלטה הנכונה ולהתפטר ואם לא, קיימת שיטה שלא הרבה מאמינים בה והיא בחירות דמוקרטיות ובהינתן חלופה טובה יקרה שינוי גם בקלפי כמו שקרה(גם אם באיחור של שנתיים-ארבע) לאחר מלחמת כיפור ומלחמת לבנון השנייה. אני חושב שזה אמור לספק את כל האנשים שמתחרמנים מהמצב כעת וחושבים שהם עדיין בתקופת ההפגנות אבל הזמן לעסוק בפוליטיקה הוא ממש לא עכשיו והרבה לא מתאפקים.
    עכשיו - ממשלת אחדות רחבה בלי תנאים, ניצחון במלחמה, שינוי המשוואה בדרום ובתקווה שגם בשאר הגזרות ואז שיחזרו להתעסק בפוליטיקה.
    לבזבז על זה מילים ואנרגיות בזמן שאזרחים שמייצגים את כל הקשת הפוליטית נותנים יד במאמץ הלאומי זה דבר פסול שרק פוגע בחוסן ובאחדות הלאומית.
     
    Walkon ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  10. LFC-Gerrard1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/10
    הודעות:
    1,153
    לייקים שהתקבלו:
    1,604
    לא קראו לי. זו חלק מהסיבה שאני כל כך עצבני.
    העבירו את הצוות שלי חטיבה לפני מס' חודשים, ועוד לא הספקנו לעבור אינטגרציה לחטיבה החדשה. עוד שלושה חודשים היה אמור להיות לנו אימון בו סוף סוף נתרגל יחד עם החטיבה החדשה. אבל אז קרתה המלחמה. אחרי שכל החברים שלי מהבית קיבלו זימון ואני לא, שלחתי הודעה למפק"ץ האם אנחנו בכוננות. הוא אמר לי שבגלל שאנחנו עוד לא רשמית חלק מהחטיבה החדשה, אז אין מי שיפעיל אותנו וכרגע לא צפויים להקפיץ אותנו.

    כעסתי. מאוד. אבל מצד שני, יש לי אישה בחודש 5 בבית עם התינוק הראשון שלנו. ואח שלה כבר הוקפץ בשבת בבוקר. עולות לי דמעות בעיניים רק מלחשוב על להשאיר אותם בבית כשכל המדינה מופקרת ואין לדעת מאיפה המחבל הבא יגיע. אז אולי זו ברכה במסווה, אולי הפעם פשוט לא תורי.
    לא יודע. הלב שלי נקרע ונשרף. שאלתי את אשתי אם זה בסדר שאנסה להתנדב למילואים בכל זאת, היא לא הייתה מוכנה לשמוע. אמרה שאנחנו יכולים לנסוע להורים ושאני אתנדב לכיתת הכוננות. סיכמנו בסוף שאני לא אתנדב למילואים, אבל שאם כן יזמנו אותי אני יוצא בלי לחשוב פעמיים כי אני לעולם לא אסלח לעצמי אם לא.

    אני לא יודע למה שיתפתי בכל זה. מקווה שזה בסדר. מתחוללת אצלי סערה בנפש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/10/23
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,793
    לייקים שהתקבלו:
    14,634
    מין:
    זכר
    מה זה מחוייבות למקצוע? אדווה דדון ממשיכה לשדר בזמן שהבן זוג שלה מאושפז במצב קשה
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  12. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, אתה חזק בלהמציא שקרים, הא?
    קודם המצאת שקר עלי, עכשיו אתה משקר בנוגע אליו. חאלס עם הביביזם שלך, זה מביך רצח.
     
  13. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,201
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    עם כוח גדול באה אחריות גדולה.

    כולם היו חלק מהקונספציה, או לפחות הלכו איתה (גם אם מבחינתך שנה וחצי של בנט/לפיד שקולה לכ-13 שנה של ביבי). אחד היה זה שהוביל אותה. אתה לא חושב שהאחריות הבסיסית, הראשית, היא שלו?

    ואני מציע שתחשוב שוב על המצב שבו אתה משווה פריצה של מגפה עולמית לפריצה של גדר על ידי ארגון טרור שהיה פה במשך כל השנים הללו. זה מביך.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,793
    לייקים שהתקבלו:
    14,634
    מין:
    זכר
    קודם כל כן וגם כתבתי את זה.האחריות היא קודם כל על ביבי. דבר שני. זוכר בתקופת בנט שמחבלים פרצו את הגדר ועשו פה ים פיגועים? מה אמרתם אז? שבנט הוא לא האשם היחיד אלא כל ראשי הממשלה שהזניחו את הגדר והעלימו עין מנושא השב"חים, כולל בנט שהמשיך במדיניות הזאת. אבל לא הפלתם את כל התיק עליו אלא הקונספציה השגויה שגם הוא היה חלק ממנה, פשוט זה התפוצץ במשמרת שלו. אז אותו הדבר עם הפריצה מעזה. אם גנץ או לפיד היו ראשי ממשלה סביר להניח שזה היה קורה גם אצלם. כשהם היו בעמדה של מקבלי החלטות הם לא עשו שום דבר בנושא הגדר, תשאל כל אחד ששירת שם בשנים האחרונות, כולל בתקופת ממשלת השינוי והוא יגיד לך את זה, יש לך פה אפילו כמה כותבים בפורום שהעידו על זה. אז כן ביבי הוא אשם מתוקף אחריות שילוחית. אבל האשמה הגדולה היא על הקונספציה. כשאל קעידה הפילו את התאומים אף אחד לא קרא לבוש ללכת הביתה, האשימו את הקונספציה שאמרה שאין שום תרחיש לפיגוע עם מטוסים, קונספציה שגם הנשיאים שקדמו לטראמפ החזיקו בה. רק אחרי הפיגועים שינו את כל נהלי האבטחה בנמלי התעופה. יותר מזה, לפני התאומים אל קעידה נתפס כארגון טרור מסוכן, אפילו ביצע פיגוע בתאומים ב-93, ועדיין לא היתה דחיפות להיכנס לאפגניסטן בשביל להפיל אותו. אחרי ה-9/11 כן היתה. מזכיר לך משהו?
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,326
    לייקים שהתקבלו:
    6,802
    הם היו בשלטון יותר זמן מבן גביר וסמוטריץ' שמשמשים שכפ"צ.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.