אחד הדברים הכי חשובים בעיצוב, ובמיוחד בארכיטקטורה, הוא הימנעות מהמובן מאליו והמפורש. אני לא חושב שתמצא אדריכל שירצה ששמו ייקשר למסעדת בוקרים בצורת כובע בוקרים. לגמל ולמדבר יש תכונות. אם מזקקים אותן יכולים ליצור משהו חדש שיוכל להזכיר אותם, אבל לא להיות הדבר עצמו, וזה יכול להיות נהדר (העיטורים החיצוניים בטרנר די מרפררים לזה). יש בטורקיה אצטדיון שהוא אשכרה בצורת קרוקודיל וזה הכי מגוחך שקיים.
הפקקים באזור מלחה זה פיקניק לעומת הסיוט התחבורתי והבטיחותי שהיו עוברים האוהדים אם האצטדיון היה נבנה שם במקור.
עוד עיצוב קצת מגוחך של בינה מלאכותית לאצטדיון לאומי המעוטר במגיני דוד וכמובן כחול לבן BonimHoma on Instagram: "@dorfishi דור האלוף עם אילוסטרציהמטורפת לאצטדיון מגן דודמה דעתכם?" ועיצוב לאצטדיון בתצורת דולפין וצבעי אשדוד *עידכון: 1 באפריל וזה*... - אשדודי - יש לנו חדשות בשבילך
באשדוד החליטו (ראש העיר) לא להסתכן ולמרות האישור (אחרי שהוסיפו בו מיגוניות) לא לקיים בו משחק מול קהל אלא להמשיך במצב הקודם של משחקים ללא קהל למעט הצוות וכו'. אשדוד הלחוצה תארח את סכנין ללא קהל וללא סבן | ספורט 1
עכשיו גם שפרעם רוצה ספונסר קנדי (מהגר יליד העיר) וקמפיין להעפלה לליגת העל סטייל בני ריינה? מה שבטוח האצטדיון שלה לא ברמה כרגע לארח אפילו בלאומית והיא מארחת בעכו.. ועכו אגב גם לא מאושר למשחקי ליגת העל אוהדי בני שפרעם תחזיקו חזק: כסף גדול יוזרם לקבוצה כבר העונה
טרנד הנצחת האוהדים ההרוגים בגרפיטי מגיע גם לטדי קיר הנצחה יוקם בטדי לזכרם של הנופלים - ערוץ הספורט קיר הנצחה הוקם בטדי, בית"ר תארח את איתי רגב Facebook אני מקווה שבעתיד כל קירות ההנצחה בגרפיטי יוחלפו בפסלים, אנדרטאות והנצחות רשמיות במתחמי האצטדיונים למשל במוזיאוני הספורט/כדורגל המתוכננים בטדי וסמי עופר.
עכשיו אני מרגיש חורף, כששוב האצטדיונים מוצפים וקיים איום על עצם קיום המשחק או שלפחות הלו"ז משתבש כי צריך לייבש קצת את המשטח, הפעם באצטדיון גרין שהמשחק בו יצא לדרך לאחר חששות לעצם קיומו באיחור חצי שעה המשחק בין ריינה להפועל י-ם נדחה בחצי שעה ולמכבי חיפה השתבש האימון בשל הגשם העז בצפון: אימון מכבי חיפה הופסק וגם בליגות הילדים והנוער צפו במגרש שגרם לביטול המשחק של חיפה בנוער משחקי ליגות ילדים ב' ומטה בסוף השבוע בוטלו
עוד צעד בקירוב סמי עופר לאוהדים ממרכז הארץ, ייעול המסילות הקיימות כדי לקצר את זמן הנסיעה מת"א לתחנת חוף הכרמל שיחסית קרובה לאצטדיון לכ50 דקות נסיעה (במקום 60/70 דקות), ובשלב הבא מסילות מהירות שיקצרו את הנסיעה לכחצי שעה בלבד שמי יודע עוד כמה שנים יבוצע. ניוז חיפה והקריות » מחיפה לתל אביב בחצי שעה בלבד – הכפלת מסילת החוף יוצאת לדרך הממשלה אישרה הכפלת מסילת החוף, אבל הפרויקט רחוק מהשלמה - וואלה! רכב נזכיר שהיו לא מעט דיונים באשר לשדרוג תחנת חוף הכרמל על פני חלופות שהוצעו כמו הקמת תחנה חלופית סמוכה לסמי עופר ומשם מנהרות למסילות כדי לעקוף את רוב התחנות הנוכחיות בעיר כמו בת גלים ומרכז ובכך לקצר את זמני הדרך מנהריה וכו' למרכז הארץ על חשבון צמצום התחנות בחיפה (מה שנועד גם לאפשר חיבור העיר לים אם מסילת החוף תתייתר או תוחלף ברכבת קלה מקומית). תוכנית רדיקלית אפילו יותר היתה אפילו הסטה של המסילה מאזור עתלית לכיוון הקריות תוך דילוג על רוב חיפה עד תחנת המפרץ. אבל נראה שבלחץ הנוכחי תוכניות מנהרת לרכבת ישראל אם בכלל יהיו, יכללו רק קטע קצר יחסית למנהרה שעיקרה דילוג על תחנת בת גלים בלבד.
ואם כבר חיפה, הפועל חיפה השקיעה החודש גם בהתקנת זרקורי לד באצטדיון קריית חיים שנזכיר כלל לא בטוח שיישאר בשימושה ולא יוחזר להסתדרות ואולי בכלל יימכר לפרויקט נדל"ן https://hapoelhaifa.co.il/3857-2/
פרויקטי החברה הכלכלית הרצליה באצטדיון העירוני, שיפוץ המלתחות וחדרי ההלבשה ביציע המערבי בכ4.5 מיליון שקל שהחל לפני כחודש https://h-d-c.co.il/project/יציע-המערבי-של-האיצטדיון/ מה שחדש ומעניין עם הדמייה חדשה, זאת התוכנית לבנות מחדש את היציע המזרחי עם כ1300 מקומות כולל קירוי חלקי (לשם השוואה היציע הנוכחי שנפסל לישיבה בשנים האחרונות הכיל כ2600 מקומות) בכ80 מיליון שקל. https://h-d-c.co.il/project/היציע-המזרחי-של-האיצטדיון/ משום מה תוכניות שיפוץ ליציע המערבי כולל קירוי חדש במקום הישן שפורק או ליציעים מצפון ודרום לא כלולים ושלא לדבר על תוכניות העבר הגנוזות לאצטדיון שהמרשימה בהן היתה להרחיבו ל15,000 מקומות (ע"י הגבהת כל היציעים לגובה המערבי ותוספת יציעים גם בפינות, ובלי הפינות תוכננו 12,000 מקומות). יוצא שהכיוון הוא להכשיר ביציע המערבי 3500 מקומות ולבנות עוד 1300 במזרחי. אם לא יגדילו יותר את המזרחי נגיד ל2000 מקומות או יאשרו את הצפוני ו/או הדרומי, לא ניתן יהיה לארח בו משחקי ליגת על באצטדיון שמכיל רק כ4,800 מקומות (או פחות מזה אם יצמצמו קיבולת באצטדיון המערבי לאח"מים, לשדרים ועיתונאי ספורט וכו'). אישור גם ליציעים הצפוני והדרומי הקיימים כבר יגדיל את היצע הישיבה לכ6,800 מקומות. וגם אם יאושרו הצפוני והדרומי בלי קירוי למערבי (ועדיף גם לצפוני והדרומי) האצטדיון יהיה יותר ברמת אצטדיון גרין ואום אל פאחם ופחות ברמת אצטדיון רחובות/כפר קאסם/כפר סבא שתוכננו עם קירוי. 80 מיליון שקל (84.5 עם עלות השיפוץ במערבי) היו צריכים להספיק למתיחת פנים כוללת קירוי והכל. שלא יהיה חבל שויתרו על התוכנית להריסת כל האצטדיון כדי לפנות שטח לארנה ובניית אצטדיון מודרני חלופי. וזה רק יבלוט יותר אם יבנו באמת גם בכפר סבא במקום לויטה אצטדיון חדש וגם לרמה"ש יש תוכניות משלה.
כן, באוקטובר כמה ימים אחרי תחילת המלחמה, דיווחתי על זה בזמנו כשהחליטו להקדים את השיזרוע כדי גם לא לצאת לפגרת שיזרוע בנובמבר, לא שזה שינה כל כך הרבה כי הליגות ממילא התחדשו רק בסוף נובמבר