אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,031
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    אוהדי בית"ר ירושלים לא יורשו להגיע למשחק החוץ בסכנין | ספורט 1

    גם אם נטען שזאת קיבולתו של אצטדיון דוחא הבעייתית למשחקים גדולים ודרכי הגישה הבעייתיות שלו, באמת כבר שנים מדובר שסכנין צריכה אצטדיון חדש.. אבל בוא נגיד שלא נראה שהספונסרית להקמתו תהיה קטאר..

    עם כל המתח העצום בין המגזרים כמו ערביי סכנין/הצפון ואוהדי בית"ר הימנים בזהותם ולמרות שחזרנו כאן להסדר שכבר הונהג בעבר ביניהן, ולמעשה גם נוהל שהוחלט להכניס כאופציה בפורמט העונשים החדש שמנוסה העונה, האם אלו הקבוצות היחידות שמפחיד להכניס יחד לאותו אצטדיון? הרי רואים לא מעט מתח מפחיד בין הפועל ומכבי ת"א למשל (למעשה יותר בכדורסל) ואירועי אלימות ולא מעט עצורים נרשמים גם באצטדיונים שונים ולאו דווקא אלימות בין האוהדים אלא גם עם כוחות האבטחה והמשטרה כמו אירועי המשחק האחרון בו בית"ר אירחה בטדי את מכבי חיפה. יש תביעות שחוזרות על עצמן כמו בידוק זריז יותר ושהות קצרה יותר בתורי הכניסה גם אם זה אומר לתפעל יותר עמדות בידוק והרחבת כניסות וכו' ולא יתממשו חרמות משחקים של אוהדים ואולי אפילו נגיע לפציעות מסוכנות ותביעות נגד כל הגורמים המעורבים באלימות. בינתיים גם כל המאבק נגד הפירוטכניקה לא מצליח מספיק כי עובדה שהאבוקות עדיין נוכחות ביציעים. גם ככה העונה סבלה כמעט כמו בקורונה משיבושי לו"ז, יציעים ריקים מטעמי ביטחון, פרישת שחקנים מחו"ל ומה לא. כל אירועי האלימות הזאת רק מסיימים אותה בטעם רע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/24
  2. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    921
    לייקים שהתקבלו:
    422
    מה הסיבה שלא משחקים בהרצליה?ורמה"ש מאושר או שהם עדיין נודדים ללוד?
     
  3. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,031
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    רמת השרון משחקת כבר מתחילת העונה בגרונדמן. הסיפור של המשחקים בלוד היה בעונה הקודמת.

    אצטדיון הרצליה עובר כפי שתיארתי כמה פעמים שיפוץ שכעת מתמקד בחלקים מהיציע המערבי (היחיד שבו הותר לשימוש) כדי לשדרגו לתנאי הליגה הלאומית ולאפשר את פתיחתו כולו ובהמשך כבר כולל תוכנית שלמה לבנייה מחדש של היציע המזרחי בקיבולת מצומצמת של 1300 מקומות. עד שלא יושלם השיפוץ הקל ביציע המערבי שגם כך התחיל באיחור, לא ניתן יהיה לארח בו משחקים, בטח שלא בלאומית (לפני השיפוץ גם כשאיפשר אירוח, היה זה בהושבת קהל חלקית רק בחלק התחתון ביציע ורק בליגה א'). לגבי היציעים מצפון ודרום לא ידוע לי מה יעשו ואם יאפשרו את פתיחתם וכן אם יקרו את היציע המערבי במסגרת שלב ב' בשיפוץ.

    ובלי קשר, אחרי שיתופי פעולה עם בית"ר ת"א-רמלה שבהמשך הפכה לבית"ר ת"א-בת ים, כעת מכבי ת"א בוחנת שיתוף פעולה עם מכבי הרצליה לאחר שנבדקו גם אופציות כמו סקציה נס ציונה והפועל ראשון לציון. כמובן ששיתוף הפעולה לא יוכל להתקיים אם השותפה מהלאומית תעפיל גם היא לליגת העל.
    קבוצת בת חדשה? מכבי ת"א בשיחות עם הרצליה - ערוץ הספורט
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/24
    אבי סנדור אוהב/ת את זה.
  4. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,539
    לייקים שהתקבלו:
    2,387
    הרבה בעיות. לא מוצאים היתרי בנייה, דיברו על סכנת קריסה של המגדל שבו נמצאים יציע הכבוד ומשרדי הההנלה שפונו לפני שנתיים.
    בנוסף יש בעיות כבר שנים עם חדרי ההלבשה.

    רמת השרון חזרו לגרונדמן העונה, הייתי בשבוע שעבר נראה שעשו שם שיפוץ נחמד.
     
    אבי סנדור אוהב/ת את זה.
  5. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,031
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    מה ראית שכלל השיפוץ בגרונדמן? איזה שינויים/שיפורים ראית?

    אני מזכיר שבטווח רחוק יותר יש לעיר תוכנית תיאורטית לאצטדיון חדש שכרגע אין עליו פרטים ואפילו לא מיקום מדויק (איפשהו בין מחלף מורשה ובית הקברות למחלף הכפר הירוק ואזור מרכז הטניס, בלי קשר לתוכנית האצטדיון הלאומי/מכבי ת"א שהעיר הציעה לגולדהאר להקים ליד מחלף גלילות מזרח, אולי אף על שטח מחנה המודיעין המיועד לפינוי דרומה או לארנה למכבי ת"א שהציעה להקים ליד סינמה סיטי גלילות).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/24
  6. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,031
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    כפי שעדכנו בעבר, בנתניה מקימים 2 מגרשים נוספים בשכונת אגמים בעלות כוללת של 22 מיליון שקלים (7 מיליון מקרן המתקנים) וכעת תוכלו לראות הדמייה שלהם. עוד מגרש שלישי מתוכנן בעיר בשכונת מתחם הבננה העתידית במזרח העיר במקום מגרש בית"ר טוברוק המיועד לפינוי לבנייה.
    https://www.netanyanet.co.il/ספורט-נתניה/חדשות-ספורט/13120-3-מגרשי-כדורגל
     
  7. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,031
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    תקנון הענישה החדש עם הורדת הנקודות במקום עונשי הרדיוסים וכו' לא הוכיח את עצמו ורוצים לבטל אותו בסוף העונה ולהחזיר חלק מהעונשים שהיו נהוגים כמו עונשי הרדיוס וסגירת היציעים. מבדיקות שערכו בהתאחדות התברר שבכל אירופה אין הפחתות נקודות בנושאי אלימות כמו בישראל, שם ממשיכים להעניש קבוצות בקנסות כבדים מאוד, בסגירת יציעים וברדיוסים במקרה הצורך.
    עונש הרדיוס יחזור? התוכנית של ההתאחדות - ערוץ הספורט
    "אין שום כוונה שביה"ד יכריע כאן אלופה ויורדות"
     
  8. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,031
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    כדי לשקם את הדשא באצטדיון דוחא אחרי הגשמים וההצפות, בני סכנין מתאמנת זמנית בחיפה ובעראבה הסמוכה
    לקראת בית"ר ירושלים: כר הדשא בדוחא עובר טיפולים - ערוץ הספורט

    וגם באצטדיון עכו היתה הצפה
    המשחק בין בני שפרעם למ.ס. כפר קאסם נדחה

    ובמגרש ברעננה
    המשחק בין הפועל רעננה לאום אל פאחם נדחה

    ושיבושים בליגות הנמוכות
    צפו: המגרש הוצף - המשחק הושלם עד הסוף
    "גשם חזק, קשה לי לראות": צפו במגרש המוצף
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/24
  9. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,031
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    מנסים להתיר פירוטכניקה מבוקרת ע"י מכבי אש באצטדיונים, וגם פירוטכניקה חמה ולא רק את הפירוטכניקה הקרה המוכרת מפיילוטים בחו"ל.
    זוהר והמפכ"ל סיכמו: תיבחן הסדרת פירוטכניקה

    נזכיר שלא רק שלמרות כל הבידוק לא הצליחו לעצור את הברחת האבוקות לאצטדיונים והצתתם, הביקורת האחרונה התייחסה לניסיון לאסור להכניס אמצעי עידוד כמו דגלים ושלטים מחשש להצתתם מהפירוטכניקה (עד כה הסתפקו בלדרוש את הספגתם בחומרים מעכבי בעירה).
     
  10. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,031
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    שוב רצון להגדיר כללים חדשים כמו תקציב מינימום, מחלקות ילדים ונוער ואצטדיון עירוני ביתי עם מינימום 5000 מקומות (אי אפשר לשכוח שבעבר רצו לדרוש 5000 מקבוצות פריפריה ו7000 מקבוצות גדולות יותר), לקבוצות שרוצות לשחק בליגת העל, תקנון שאמור להיכנס לתוקף תוך שנתיים (קבוצות שעדיין יהיו נטולות עד אז אצטדיון, יקבלו הארכה שנה נוספת רק בתנאי שתציג תכנון, אישורים והתחלות בניה ואז יתנו לה זמן ההתארגנות נוסף (בתכל'ס תוכניות לא חסר בהרבה ערים, אבל הביצוע פחות). אישית אני שוב שואל האם באמת זאת תהיה דרישה בתוקף גם לקבוצות סטייל ריינה או שבעיניהם המרחק מאצטדיון גרין למשל מספיק לגיטימי והאם מתקנים כמו אצטדיון סכנין יעמדו בתקנות (על אשדוד לא שואל כי החדש בדרך) ומה יהיה דינה של חדרה שתכנון לאצטדיון יש ועדיין טרם החלו בביצועו וכן מה דינן של קבוצות שהעפילו מהלאומית בשנתן הראשונה בליגת העל ובמילים אחרות בתרחיש נוסף כמו סקציה נס ציונה. וגם למה זאת רק דרישה לקבוצות בליגת העל, בלי להכין דרישות תואמות לקבוצות הליגה הלאומית כמו השתתפות בליגה עם אצטדיון של 3000 מקומות לפחות ולא עוד מקרים כמו שפרעם המשחקת בעכו או כפר קאסם בפתח תקווה (למרות התוכנית המרשימה שמוכנה כבר מזמן לביצוע לאצטדיון חדש בכפר קאסם).
    אצטדיון ביתי, תקציב של כ-15 מ' ומחלקת נוער
     
  11. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,031
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    ראש עיריית מגדל העמק בראיון פרישה מתפקידו לקראת הבחירות המוניציפליות
    אלי בדרה מסכם 25 שנה בראשות עיריית מגדל העמק: האנשים, ההבטחות וההצלחות

    יקום אצטדיון חדש במגדל העמק? הבטחת.
    "הבטחתי וקיימתי. לאחרונה התחילו העבודות לבניית האצטדיון בכניסה המזרחית לעיר ליד המגרש של יפיע".

    אז מה שה"אצטדיון החדש" יתחיל כמגרש ל1000 צופים ולא אצטדיון של 5000 מינימום שהוא הבטיח. אפילו לא כאצטדיון סטייל עפולה עם כ3000 מקומות שיאושר ללאומית לפחות.
    נרגשים לשתף אתכם בהדמיה ראשונה... - קידן ניהול פרויקטים בע"מ
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/24
  12. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,031
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
  13. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,031
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
  14. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,031
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    "היכל מנורה כבר קטן על תל אביב": המועמד לראשות העירייה בראיון מיוחד | ישראל היום

    יובל צלנר שמתמודד בבחירות לעיריית ת"א מציג בראיון לישראל היום עמדה לא יציבה לגבי ההשקעה הדרושה בספורט בתל אביב. מצד אחד מטיף לחיסכון (לדעתו עדיף לשפץ את אצטדיון וינטר לבני יהודה ומכבי יפו למרות שטכנית הוא ברמת גן כי זה יותר זול מאצטדיון חדש בתל אביב לקבוצות הללו ואת שכונת התקווה להשאיר להפועל כפר שלם ובית"ר תל אביב שכידוע בשנים האחרונות נדדה עם שיתופי פעולה לרמלה, בת ים ונס ציונה כשאצטדיון בת ים לא שופץ בזמן, כאילו אבל אין קבוצות רמת גניות כמו הפועל רמת גן שאם כבר היא קודמת לשחק בוינטר) ומצד שני כאוהד הפועל תל אביב מתחלחל מהרעיון החסכוני שהפועל תל אביב בכדורסל תעבור לשחק בהיכל מנורה (גם כשלשיטתו מכבי ת"א צריכה לעבור בכלל לארנה חדשה לאיזה 20,000 צופים שכדי לממן את בנייתה סיוע כספי עירייה אפילו למכור את היכל מנורה) כי זה פוגע במסורת ובגאווה של הפועל לשחק באולם יד אליהו במקום שישקיעו מאות שקלים בלהרחיב את אולם הדרייב אין או לבנות היכל חדש ל10,000-8000 צופים (ומה לבני יהודה ומכבי יפו אין מסורת וגאווה שככה אפשר לשלוח אותם לוינטר כדי לא לממן את בניית "אצטדיון הפארק"?) אפילו אם היכל מנורה יישאר ריק נטול מכבי ונטול הפועל (לפחות לאחר טראומת אוסישקין אינו קורא גם להריסתו).

    בתחום הכדורגל קורא לקירוי בלומפילד (לדעתו ניתן לבצע זאת בעלות 40 מיליון שקלים) ולהוסיף לו שטחי חנייה, וכאמור לשיפוץ וינטר לרמת ליגת על במימון עיריית ת"א כדי להעביר אליו את מכבי יפו ובני יהודה במקום לבנות עבורם אצטדיון נפרד בתוך ת"א, ולהותיר את אצטדיון שכונת התקווה המשופץ (פרויקט שעולה לעיר כ25 מיליון שקלים להזכירכם) להפועל כפר שלם ובית"ר ת"א. באמת מעניין למה עצר כאן. שיצדד גם בלהעביר את מכבי ת"א "מעבר לירקון" לאצטדיון רמת גן לאחר בנייה מחדש "כאצטדיון לאומי" כדי להותיר את בלומפילד רק להפועל תל אביב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/2/24
  15. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 17)

  1. בן ברום