אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    נראה מדהים.
    סוג של בלומפילד כפי שהיה לפני השיפוץ אבל מודרני ועם גג.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  2. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    אני חושב שהוא מכוון יותר להיות מיני סמי עופר (אבל פחות חללים מסחריים וטרקלינים) מאשר בלומפילד מודרני. גם רעיון קריית ספורט סביב האצטדיון מזכירה את תוכניות המקור של סמי עופר לפני שהתברברו וביטלו את הקונספט למגרשי אימונים, בריכה אולימפית, היכל ספורט עירוני, מלון ועוד סביב האצטדיון. אני רק מקווה שהחיפוי שלו שמיועד להתחיל בביצוע בעוד כמה שבועות לא יהיה חנוק כמו בסמי עופר (וכמו סמי עופר אחרי שיושלם החיפוי יהיה מאוד קשה ליזום הרחבה לאצטדיון בשונה מטרנר ואצטדיונים אחרים שעוד מאפשרים הרחבה, הרחבה שסתם ככה ספק אם תהיה נחוצה לאור ממוצעי הקהל של הקבוצות בעיר, למעט בשל סיבה יוצאת דופן כמו איזה אירוח היורו בישראל והכללת האצטדיון באירוח). ואני שוב מזכיר שכשהתחילו לתכנן אותו, לקחו בהתחלה את אצטדיון נתניה בגרסתו הכביכול סופית עם כ24,000 מקומות ב4 יציעים (הגלגול הראשון של אצטדיון אשדוד לפני כ20 שנה עוד ליד BIG אשדוד שדיבר על כ8000 מקומות בלבד, גם היה סוג של מיני אצטדיון נתניה בתצורתו המקורית כולל עמודי זרקורים זוויתיים פינתיים וללא עמודי תמך מסיביים לגג, אבל גם מיני תוכניות המקור של אצטדיון טרנר בגלגולו הקודם שנועד להכיל עד 40,000 במקסימום, זכר לאותו עיצוב אגב אפשר לראות בעיצוב של אצטדיון קריית גת העתידי כולל עמודי הזרקורים האלכסוניים רק ששם הגג היה גלי ולא ישר ונשמר מקום גם ליציעים פינתיים למרות התרנים הזוויתיים והעיצוב המקורי היה "ערום" כמו בבלומפילד שללא חיפוי לחזיתות ורואים את היציעים והעמודים הנושאים את היציעים והגג), אחר כך הם לקחו את אצטדיון טרנר עם רעיון לאצטדיון כ16,000 מקומות ושינויים קלים כמו מיני יציעונים בפינות שלא כמו בטרנר, ואז תכננו מחדש ליצירה הדי מדהימה הזאת שפחות דומה לאצטדיונים הרגילים של GAB וכמו שאמרתי מזכירה יותר את אצטדיון סמי עופר. מעניין אם היו מתכננים את אצטדיון נתניה 10 שנים אחרי, הוא היה נראה דומה יותר לאצטדיון אשדוד החדש וקיבולת מעט גדולה יותר מהכ14,000 בלבד, או בכלל היה מקבל צורה משעממת יותר כמו טרנר. אולי טרנר יורחב בעתיד עד 30,000 מקומות ויתחרה מול סמי עופר/בלומפילד/טדי. אבל בהווה אוהדי הפועל ב"ש בהחלט יכולים לקנא בגודל והפאר של אצטדיון אשדוד החדש בהשוואה לטרנר. ועדיין טרנר מהווה מודל לעוד אצטדיונים כולל קריית גת, רחובות, כפר קאסם, חדרה וכו' בעוד לאצטדיון אשדוד כרגע אין כפילים נוספים עתידיים (קשה להגיד למשל שהרחבת הברפלד בראשל"צ או אצטדיון נצרת העתידי הם בהשראת אשדוד).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/8/24
  3. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    בטבריה גם לא מרוצים מההוצאות שנוספו לאימונים בעילוט ומשחקי ליגת העל בגרין ולכך שייקח עוד כשנתיים עד שבכלל יוכלו לשחק משחקי ליגת על בטבריה (אם הקבוצה תשרוד עד אז בליגה מבחינה כלכלית ומבחינת הישגים) ומצד שני אוהדים לא רוצים לשמוע על איחוד קבוצות האזור לקבוצת ליגת על אחת..
    https://96fm.co.il/broadcast/סערת-המיזוג-עד-שנת-2025-אנחנו-נחכה-לעירייה/
    ריאיון מיוחד | "שבת, טבריה מול מכבי חיפה בסמי עופר. צמרמורת"
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/8/24
  4. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
  5. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/24
  6. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
  7. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    שאלוהים ישמור אם היה חלילה קורה משהו כזה, לא היינו רוצים להעמיד למבחן אמת את איכות האבטחה בכניסה לאצטדיון ואת ההצטופפות סביב שערי הכניסה בשל קצב הבידוק, או אפילו את המסביב כמו קבוצות של עשרות ומאות אוהדים מחכים בתחנות הרכבת הקלה.
    דיווח: היעד של המחבל היה פיגוע התאבדות בבלומפילד - סרוגים
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/24
  8. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    נחמד השימוש בחללים של בלומפילד לתערוכה, אבל באצטדיון סמי עופר למשל ובעתיד הקרוב גם בטדי היו בקלות יכולים להציע תערוכות בחללים גדולים בהרבה עם כל הטרקלינים והחללים, המסדרונות ושטחי המסחר הממתינים.
    יד האלוהים הגיעה לישראל: ביקרנו בתערוכה החדשה על מראדונה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/24
  9. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    ריבוי הקבוצות בלויטה בכפר סבא כולל הפועל רעננה שצריכה מגרש ללאומית, דוחק החוצה את קבוצת האוהדים מ.כ. כפר סבא שתיאלץ כנראה לשחק באחד המגרשים ברעננה, ככל הנראה מגרש קרני. אני בכלל עוד תוהה מה עם התוכנית לבנות אותו ואת מגרשי האימונים מחדש, וכן מה לגבי תוכניות רעננה העתידיות לאצטדיון עירוני כלשהו, גם אם זה רק טריבונות למגרש לב הפארק.
    קבוצת האוהדים הגדולה מכפ"ס תשחק ברעננה?

    נזכיר שלמכבי כפר סבא רצתה העירייה לקדם מגרש קומפקטי לצד מגרשי הטניס בשכונה הירוקה, בזמן שתושבי השכונה טענו שעל העירייה להקימו ליד קריית התקשורת הגדולה שתוקם בצפון מערב העיר.
    תושבי הירוקה מתנגדים להקמת מגרש כדורגל למכבי ליד מרכז הטניס, ממליצים על מיקום אחר - צומת השרון כפר סבא
     
  10. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
  11. Garcia Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/12
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    26
    נראה שהשורה הראשונה ביציעים תהיה מוגבהת ב-2 מטר לפחות מכר הדשא העתידי, אני פחות אוהב את זה מעדיף שהקהל יהיה כמה שיותר קרוב למגרש.
     
  12. ~Omri~ Member

    הצטרף ב:
    ‏16/2/10
    הודעות:
    3,239
    לייקים שהתקבלו:
    489
    קשה לי להאמין שזה הגובה הסופי. עדיין מתבצעות עבודות על החלקים שקרובים לתחתית היציע ולכר הדשא. אני מאמין שבהמשך העבודות גובה המשטח יוגבה.
     
  13. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    ותודה להופעה בטדי שתאלץ את בית"ר לארח משחק פתיחת עונה בבלומפילד
    בן גביר התערב לטובת בית"ר ירושלים: משטרת ישראל התקפלה - אייס
    בן גביר התערב, בית"ר ירושלים תארח את אשדוד בבלומפילד | ספורט 1
    בגלל הופעה של עדן בן זקן: פתיחת העונה של בית"ר ירושלים קיבלה תפנית | ישראל היום
    בגלל הופעת הענק, בית"ר לא תשחק בטדי

    אגב מסתכל גם על הצד החיובי, אחרי שהתרגלנו לא פעם למעבר של בית"ר למשחקים זמניים באצטדיון בפתח תקווה, סופסוף יש צפי לקהל כזה שדורש ממנה להיערך למשחק בבלומפילד (לא לדאוג, אצטדיון פתח תקווה קיבל את אירוח הפועל באר שבע)
    הנזק הכלכלי שתספוג בית"ר ירושלים כתוצאה מהמעבר לבלומפילד - ערוץ הספורט
    הקרקס סביב אצטדיון טדי וההופעה של עדן בן זקן
    בית"ר ירושלים במירוץ להכנת בלומפילד לאירוח: "בלתי נתפס" | ספורט 1

    מסתבר גם שהזהירו מראש לפני ההופעה שהמועד המאוחר שלה עלול לפגוע בדשא בלי זמן לשקם והתעלמו מהאזהרה (למרות שכן שמו משטחים חוצצים על הדשא, אבל אין מה לעשות עדיף היה לאצטדיון אם ההופעה היתה מתקיימת ביולי ולא באוגוסט, אם בכלל היה צריך הופעה שכזאת באצטדיון במקום בארנה או אפילו סתם בבריכת הסולטן, מילא היה מדובר באיזה אמן בינלאומי או ישראלי שממלא את האצטדיון "סולד אאוט" ואולי אפילו מקיים סבב של כמה הופעות כמו אייל גולן בבלומפילד). מעניין שזה אף פעם לא קורה הפוך, ולא מודיעים בת"א שהדשא בבלומפילד הרוס ונארח זמנית בטדי. אגב אפשר כבר מעכשיו להניח שגם בקיץ הבא בשל המכביה הדשא בטדי ייהרס ופתיחת העונה לא תהיה בו.
    ביזיון: בגלל הופעה, בית"ר י-ם לא תארח בטדי
    צהוב במיוחד: צפו בתיעוד הדשא מטדי - ערוץ הספורט
    "ננקטו פעולות לשמירה על הדשא, מצרים על כך"

    ובלי קשר, שדרוגים קלים באופן תפעול מתחם בית וגן בצורה מקצועית יותר
    בשקט בשקט: סדרת השינויים של יצחקי שירימו לבית"ר את הרמה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/8/24
  14. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
  15. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    11,035
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    תוכנית פיתוח למרכז מירב, מרכז הספורט של מועצת חוף הכרמל. אבל עם כל הכבוד להבטחות הקאנטרי עם בריכה (באורך אולימפי! של 50 מטר), חדר כושר ומתקני ספא, מגרשי ספורט מקצועיים לצד שטחי מסחר, אמפי פתוח להופעות והתכנסויות, בית לוותיקי המועצה ועוד, אני סקרן דווקא למראה האצטדיון שנכלל בהדמייה ונראה בקיבולת של איזה 5000 מקומות, שלהבנתי מתוכנן ע"י מנספלד קהת, שגם תכננו את האצטדיונים הסמוכים סמי עופר החיפאי וטירת כרמל העתידי וגם את בלומפילד המורחב, אצטדיון רהט שבתכנון, הרחבת אצטדיון קריית שמונה, הצעה לאצטדיון רמת גן ועוד. כיום במרכז הספורט יש רק מגרש סינתטי קטן. למה מועצה אזורית חוף הכרמל שכרגע מכילה פחות מ40,000 תושבים, צריכה אצטדיון ברמת ליגה לאומית פלוס שכרגע אין כמותו גם בערים בעלות קבוצות בלאומית כמו רעננה. מה גם שבקרבת המועצה יש מספר יישובים הראויים יותר לאצטדיון כמו זכרון יעקב, בנימינה, פוריידיס, ג'סר א-זרקא, קיסריה, אור עקיבא, יקנעם, דליית אל כרמל וטירת כרמל
    אחרי עשרות שנים: אושרה תוכנית בנייה למרכז מיר"ב בחוף הכרמל » חדשות NWS
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/24