ביצוע מגרש הכדורגל בעין קיניה Aiman Tabony - הבנייה באצטדיון עין קיניה בעיצומה, והיסודות... אישית לא מבין את העיצובים עם הגג המוגבה והלא סימטרי מעל הטריבונה שנראה פרוץ לרוחות החורף ברמת הגולן/מורדות החרמון. מה רע בקירוי בעל שלד סטנדרטי יותר ואשר מאפשר לעיתים תוספות כמו לוחות סולאריים. והאם לא כדאי קודם לדאוג לקירוי המגרש המרכזי של בני ממבע בבוקעתא?
בעצם הסתיים הקמת 2 מגרשי הדשא הסינתטי והטבעי במתחם בית הנבחרות הצפוני במועצת זבולון, אבל עדיין לא מבנה המלתחות סיום שלב א’ מפרויקט בית הנבחרות... - Poran Shrem - פורן שרים
אשקלון מעבירה את הדרבי העירוני לאצטדיון העירוני (סלה). איך לא חשבו על זה קודם.. הסינטטי נפסל, הדרבי האשקלוני ישוחק ב'סלה' מכבי אשקלון דורשת 50 ש"ח בעבור כרטיס בעירוני אשקלון זועמים:
עוד מהלך בסאגת אצטדיון וינטר ותביעת הארנונה של העירייה "ניסיון השתלטות על האצטדיון שלא כדין" - ערוץ הספורט
אצטדיון קריית שמונה לא ישופץ בזמן לתחילת העונה הבאה, ועירוני קריית שמונה תמשיך לקיים משחקים באצטדיון נתניה, גם אם את האימונים כן תעביר לקריית שמונה. האצטדיון בו ק"ש צפויה לפתוח את 2025/26 - ערוץ הספורט
האם באצטדיון טדי ישלימו בסבב השיפוץ לקראת המכביה ולעונה שלאחריה גם סידורי ישיבה חדשים לאוהדי קבוצות אורחות כך שהרבה פחות מקום יבוזבזו ויישארו לא בשימוש בשל החציצות? על פי הסדרי הישיבה המתוכננים, ביציע הדרום מערבי במשחקים גדולים יהיה יציע שמיועד לאוהדי הקבוצה האורחת שיכיל 3,200-3,500 מושבים (כ10% מסך כל המקומות הנדרשים מכל אצטדיון ליגת על להותיר לאוהדי קבוצות אורחות, ובנוסף חציצה של 150-400 מקומות בלבד מכל צד של יציע האורחים, סה"כ 300-800 משני צדדיו, הרבה פחות מ4,800 המקומות שהיו מתבזבזים על חציצה בהווה) ובמשחקים מול קבוצות אורחות קטנות ללא הרבה קהל יישלחו אוהדיהן ליציע הצפון מערבי שמכיל 2,000 מושבים. זה אומר שבמשחקים אטרקטיביים מושכי קהל מול היריבות הגדולות בליגה, אף שאם יביאו האורחות 3500 אוהדים, עדיין בית"ר תוכל להרוויח מאיכלוס האצטדיון בכ28 אלף אוהדים ולא בכ24/25 אלף בלבד. המנורה בזהב אוהדי בית"ר ירושלים | השיפוץ והשידרוג של אצטדיון טדי שעובר בימים אלה ועד סוף ספטמבר יכלול את היציע של הק�... וירושלים כבר חוששת מעומסי תנועה וחנייה לא חוקית ליד האצטדיון במשחק בית"ר-מכבי ת"א ובמשחק חצי גמר גביע המדינה הפועל ת"א-הפועל ב"ש היערכות שיא של המשטרה למשחק בין בית"ר למכבי ת"א באצטדיון טדי| כל העיר ירושלים המשטרה גם לא רוצה לראות דגל פריסה של הפועל ת"א בטדי המשטרה לא מאשרת דגל פריסה לאוהדי הפועל
פורסמו מועדי המשחקים בליגות הנמוכות: פלייאוף, עלייה וירידה כרגיל אצטדיונים כמו עילוט, אום אל פאחם ור"ג משמשים למשחקי ההכרעה בליגות הנמוכות.
7 שנים שרדה חדרה בליגת העל עם משחקי "בית" בנתניה (ולפני זה עוד עונה בלאומית ב2017/18 ש"אירחה" בעפולה) עד ששוב ירדה מליגת העל ללאומית. בטח יש כאלה שיאשימו את הצוות והשחקנים והתקציב, אבל פחות מדברים על היעדר האוהדים ועל הקפאת ההבטחה לבניית אצטדיון בעיר לצד מגרשי האימון/נוער החדשים ובמילים אחרות זאת היתה קבוצה בליגת על אך בעיר יש רק מגרשי ליגה א' (וזה לא אותו דבר כמו ריינה ששם מדובר ביישוב קטן ולא עשיר בהשוואה לעיר די גדולה כמו חדרה, ובקרבה לריינה יש גם יותר מגרשים רלוונטיים במרחק קטן כמו עילוט וגרין כשלעילוט ישופץ ויורחב כנראה בשלב כלשהו לאירוח בליגת העל לטובת ריינה לאחר שלא התקדמו עם חלומות לאצטדיון חדש עבורה). אני לא יודע אם כעת בלאומית הקבוצה תמשיך בנתניה, תחזור לעפולה או תפתיע באיזו אופציה כמו אום אל פאחם או לויטה. אבל בלי מימוש הבטחת אצטדיון עירוני וקהל ביתי הקבוצה תתקשה לממש את התקווה לחזור שוב במהירות לליגת העל ולהתבסס בה, גם אם לא יממשו אף פעם איומים של הוצאת קבוצות מהליגה שללא מתקן בית עירוני מתאים. למרבה הצער גם אין אצטדיוני לאומית קרובים יותר לעיר. למשל פרויקט הרחבת האצטדיון בבאקה אל גרביה הקרובה עדיין רחוק מהשלמה. ואפרופו עוד לא ידועה היורדת הנוספת, אבל בתחתית הליגה מככבות בין השאר אשדוד עם אצטדיון הי"א הגרוע (וחבל יהיה אם תרד ללאומית עונה לפני שיושלם האצטדיון החדש עבורה, אלא אם תבטיח העפלה תוך עונה אחת בלאומית שתשתלב בחגיגות חנוכת האצטדיון החדש אם יעמוד בדדליין) וטבריה שגם היא מארחת בגרין (לאחר האיום על המשחקים בצפון בחודשים הראשונים בשל לבנון) בשל אי השלמת האצטדיון החדש בטבריה. גם סכנין שטיפה מעליהן בפלייאוף התחתון נדדה כמעט לכל העונה לעכו בשל השיפוצים באצטדיון דוחא שעדיין נותר מתקן פחות איכותי. ואילו בפתח תקווה נראה ששוב קשה להחזיק 2 קבוצות בעיר ברמת ליגת על ויש מצב לחילופי משמרות של ירידת מכבי פ"ת והעפלת הפועל פ"ת "במקומה".
החרם של הקופים הירוקים ממכבי חיפה על האצטדיון בשל המשטרה נמשך הקופים הירוקים: עקב הסיטואציה עם המשטרה, לא נגיע למשחק מול מכבי נתניה | ספורט 1 ארגון אוהדי חיפה לא יגיע למשחק מול נתניה - ערוץ הספורט "רוצה סמי עופר מלא, אך שהקהל יידע להתנהג"
כבר מציגים הדמיה מעט שונה לאצטדיון במודיעין, כולל שינוי זווית האצטדיון ב90 מעלות וגם מה שנראה כמו 4 טריבונות וסגירת החזיתות בפינות כולל יציעים פינתיים (אבל בחובבנות שכחו להציג 4 עמודי זרקורים) במקום רק 3 טריבונות וקיר מוצלל חלקית מאחורי השער הדרומי שעליו מוצב לוח התוצאות בהדמיה הקודמת. גם בארנה הסמוכה מציגים המחשה ברורה יותר לפרטים. https://jerusalem-online.co.il/80105/ גם הדיווח על עלות 150 מיליון מותירה אותי תוהה, האם מדובר אצטדיון חניונים וארנה יחד? האם מדובר על האומדן הישן עוד כשהאצטדיון נועד ל15,000 מקומות? או שהקפיצו את העלות לסכום גבוה ביחס לקיבולת של 6000 המקומות בלבד. הדדליין להשלמתו עד 2029. בעלות של 150 מיליון ש"ח: אצטדיון כדורגל יוקם במודיעין - וואלה מקומי בהשקעה של 150 מיליון וגם להופעות: אצטדיון חדש יקום במודיעין אתר האצטדיון (והארנה שצמודה אליו ממערב) במפת גוגל, ליד ישפרו סנטר מודיעין ותחנת פאתי מודיעין, נגיש למחלף ענבה, כביש 1 וכביש 431 הבינעירוניים ודרך שדרות המלאכות העירונית. למעשה אני תוהה האם שטחי החנייה המדוברים, 750 מקומות, הם נטו לאצטדיון או שמחשבים בזה את שטחי החניונים של ישפרו סנטר ותחנת הרכבת הסמוכים. מפות Google נ.ב. ברכות לקבוצה העירונית שהעפילה ללאומית (אף שכעת תיאלץ לארח מחוץ לעיר, כנראה בלוד, בשל היעדר אצטדיון עירוני מתאים) היסטוריה: עירוני מודיעין עלתה לליגת הלאומית
ככה נראים הסדרי תחבורה בעידן שלנו אחרי משחק חצי גמר גביע המדינה בטדי. רכבת ישראל תוציא ב12 וחצי בלילה רכבת מתחנת סבידור מרכז, (שתחכה לרכבת שמגיעה מתחנת נבון בירושלים לת"א, כלומר אוהדי הקבוצות היריבות שאחת סיימה כמובן בהפסד יחלקו רכבת לתל אביב אם ירצו לבחור ברכבת, ורק נקווה שללא עימותים בין האוהדים היריבים בנסיעה) שתיסע דרך לוד, קריית גת ולהבים רהט, ושם בלהבים הסעות שימשיכו לתחנות הרכבת שבבאר שבע (כי בדיוק בימים אלו הרכבת לא תגיע ישירות לבאר שבע בשל עבודות חישמול המסילה). ככה זה כשאין מסלול נפרד לרכבת "ישירה" מירושלים דרומה לבאר שבע, צריך לעשות עיקוף דרך תל אביב ועל הדרך עוד מטרד נוסף של החלפת אמצעי תחבורה במקטע האחרון מלהבים. ולזה עוד קוראים "הדרך הכי נוחה". אולי באמת עדיף לפחות לאוהדי ב"ש לשקול לילה בירושלים.. מעניין אותי עד כמה לאוהדי ב"ש חשובה הניטרליות של טדי, או שהיו מעדיפים משחק בבלומפילד (למרות יתרון הביתיות כביכול להפועל ת"א) בחלוקה שווה של המושבים וקיצור זמני הנסיעה לאחר המשחק מת"א לבאר שבע בהשוואה למסלול מירושלים לאלו שרוצים תחב"צ ולא באים ברכב פרטי (כמובן שעל רכב פרטי מאיימים בירושלים באכיפה מוגברת כולל גרירה לכל אלו שינסו לתפוס חנייה בצידי הדרכים וברחובות השכונות הסמוכות לטדי תוך הפרעה לתושביהן ולתנועה הסדירה). חדשות באר שבע והנגב | מתכוננים לטדי? זו הדרך הכי נוחה לחזור הביתה אחרי חצי הגמר נ.ב. ביקורת בירושלים שלמרות הכל האכיפה על החנייה הלא חוקית ליד האצטדיון בשל המשחק של בית"ר ביום שני, לא היתה מספקת כשיממה אירח גם את חצי גמר גביע המדינה עם 2 קבוצות שמחוץ לעיר ואי אכיפה מספקת של עברות החנייה החניה האסורה סביב אצטדיון טדי: העירייה ממשיכה להתעלם מהולכי הרגל | כל העיר ירושלים תושבי תל אביב ובאר שבע חשובים יותר ממלחה והקטמונים? העירייה שוב לא אכפה עבירות חניה בטדי | כל העיר ירושלים
רשות הספורט העירונית - עיריית כרמיאל | ממשיכים בכל הכוח בשיפוץ מגרש האימונים והפיכתו לאחד ממגרשי הדשא הסינטטי הטובים והי...
כן, תחנת פאתי מודיעין. אתה יכול לראות במפה את תחנת פאתי מודיעין ומתחתיה השטח "המשולש" השמור לאצטדיון ולארנה שמוקף בשדרות המלאכות מפות Google אבל בתור אצטדיון קטן יחסית ספק עד כמה הרכבת תפעיל נסיעות שמותאמות ללו"ז משחקים באצטדיון. זה לא כמו תוכניות העבר שמודיעין רצתה למקם שם אצטדיון גדול בהרבה כולל אפילו הצעה קיצונית לאצטדיון לאומי של 50,000 מקומות. כרגע גם לא כל המסילות הפוטנציאליות זמינות מקווי התחנה. כרגע פעיל בה רק הקו מהרצליה ות"א לירושלים. הקו השני יחבר אותה לרמלה דרום וראשל"צ (ודרום מערב לרחובות ואשדוד) והשלישי אמור לחבר אותה רק ב2030 לפחות לאשקלון דרך לוד נס ציונה ורחובות ויבנה ואשדוד לאשקלון, ומסלול ללוד קריית גת ובאר שבע (ואולי גם מלוד צפונה במסילה המזרחית שתסתיים בחדרה מזרח). כמובן כל חיבור שלה גם רלוונטי לקווים שניתן יהיה להוציא מתחנת נבון בירושלים והסתעפויותיהם (חוץ ממסלול מירושלים לבית שמש ודרומה שלא תלוי במסילות מודיעין).