ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    לא. כי זה שהם יצאו 5 דקות לפני הסוף לא אומר שהם כבר לא אוהבים את הקבוצה, וזה לא אומר שהם לא יבואו למשחק הבא, ואני מבטיח לך שזה לא אומר שהם לא יבואו גם עם הקבוצה תהיה מקום אחרון.

    זה בסך הכל מעצבים ואלו שיצאו בטח ישבו בשער 2 ובשער 6 שאלו היציעים שלא עושים יותר מדי רעש אבל גם אוהבים את הקבוצה והם ימשיכו לבוא.

    משער 5 שזה יציע השרופים בטוח לא יצא אף אחד.

    שוב פעם אני חוזר, זה מעצבים זה לא שהם מטילים חרם על הקבוצה בגלל ההפסד.
     
  2. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,669
    לייקים שהתקבלו:
    1,938
    מין:
    זכר
    מצטער לאכזב אותך,ישבתי במדרגות ממש צמוד לשרופים כל המשחק הייתי צמוד לאנשים לא יכלתי לזוז איך שהגיע הגול השני,פתאום התרוקן ויכלתי כבר לשכב בנוח ולראות את ה5 דקות האחרונות ללא הפרעה.

    ולהגיד ש1000 אוהדים נשארו ועודדו אז די הרבה הגזמת כי אולי 100 אוהדים נשארו לעודד.

    ויוגב תבין שאצלנו בבאר-שבע אין הרבה אוהדים שבאים לעודד את הקבוצה 90% מהקהל בב"A הם "פרשנים" הם צועקים להוציא את זה ולהכניס אותו,מקללים את זה,ואומרים להוא מה לעשות זה לא קהל של עידוד,יש לנו איזה 200-300 שבנויים לעודד ואלה שמעודדים 90 דקות זה אולי איזה 50 אנשים
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני מסכים איתך שאין לנו מספיק אוהדים שיעודדו כל המשחק יש רק טריבונה אחת ששם מעודדים כל המשחק ויש שם כ-100 איש.

    והתכוונתי שלא יצאו אנשים מ"אזור השרופים"

    אבל עזבו זה ויכוח מיותר מה שאני מנסה להגיד שהקהל של באר שבע הוא בהחלט לא קהל של הצלחות.
     
  4. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בונאה, לירן, אני נאלץ להסכים עם אוהדי חיפה, ולהכריז שאתה פשוט ילד אידיוט. מה הקשר לבין מה שאמרתי לבין זה שאני מפחד שתקרעו אותנו?
    למה אתה חייב להיכנס לריב על כל דבר קטן?
    ואני עדיין חושב שיש קבוצות שתריכות לרדת ליגה, לטובתן האישית. כפי שאמר יוסי מזרחי, בית"ר היא קבוצה שאין לה תשתית, ורוצה לבנות ישר פנטהאוז. אז זה שהעלתם השנה מספר שחקנים מהנוער, זה טוב ויפה, אבל זה לא מספיק. את הדבר הזה הייתם צריכים לעשות לפני שנים. אז בליגה השניה תוכלו לעשות את התהליך הז, של הנחת היסודות לקבוצה, בשקט, בלי תקשורת לוחצת, בלי מאבקי תחתית מיאשים, ובלי יו"ר שמדבר על השתלבות באירופה כמיעד לגיטימי. מאיר פניג'ל, יעוף מהקבוצה, אם וכאשר בית"ר תרד ליגה, רק מהבושה שהוא הוריד קבוצה ליגה, ואולי יבוא אליכם יו"ר נורמלי. ושלא תיטעו- לא צריכה להיות לו בושה. הוא פשוט מטומטם.

    ואני לא חושש מהמשחק. לא בגלל שאני מזלזל בבית"ר, אלא בגלל שאני מאמין שאנחנו יכולים לנצח אותם, ובניגוד לקופים אני לא בטוח שנקרע אותם 8-0, אני חושב שאנחנו פשוט קבוצה יותר טובה מהם, ושאנחנו יכולים לנצח, במיוחד לאור היכולת של שתי הקבוצות בזמן האחרון(ובדוגרי, הניצחון שלכם 4-0 על מכבי חיפה, מדהים ככל שהוא יהיה, היה די פוקס). אני מקווה מאוד שתהיה לנו יריבה ששווה לשחק נגדה, כדי שנוכל לשחק את הכדורגל שלנו מול קבוצה ראויה, ולהוכיח לכל השגיא כהנים למיניהם, שהם טיפשים גמורים.
     
  5. יוגב אסולין Guest

    ובאמת ניצן את חשוב שעם בית"ר תירד ליגה אז הכל ילך קל ויפה?

    אתה חושב שעם בית"ר יורדת ליגה אז התקשורת לא תלחץ פי 10 כבר בתחילת עונה שלא נדבר עם יאבדו נקודה ב1 מ5 המשחקים הראשונים? אתה חושב שאפשר בשנה אחת לבנות תשתית? ואתה חושב שעם בשנה אחת הם לא יעלו, יהיה בבית"ר טוב?.
    אם אתה חושב ככה יש לך טעות גדולה.

    ברגע שבית"ר תירד הלחץ יהיה גדול יותר. ובעבר זה קרה לנתניה שלקח לה אחרי זה 6 שנים לעלות וגם לב"ש שלקח לה 4 שנים לעלות. אני לא חושב שהכדורגל הישראלי אפילו יכול להרשות לעצמו לאבד ככה..

    לבית"ר יש אוהדים, משקיעים וכל מה שצריך. לכן היא יכולה להשיג הרבה מאוד כסף. והרבה מאוד כסף הזה יכול לאפשר לה להביא 8 שחקנים ברמה מאוד גבוה בארץ ולשלב 3 שחקני בית (במידה ויש לה בכלל!). ואז היא גם תרוץ בצמרת וגם תריץ צעירים ואולי עונה אחר כך תוסיף עוד שחקן נוער או 2... בשביל לבנות תשתית לא צריך לרדת ליגה. ברגע שיש לך תקציב אתה יכול לבנות תקציב גם בצמרת הליגה הראשונה.

    דוגמא הפועל ב"ש. קבוצה עם שחקנים לא הכי טובים לא הרבה שחקני בית. אבל נותנים תנשמה. סגל חזק מיזה בית"ר יכולה להעמיד עם היא רוצה.

    אז איפה הבעיה של בית"ר? הבעיה של בית"ר היא בבנית הקבוצה. הם לוקחים שחקנים שהם עם שמות גדולים אבל בלי יכולת בכלל. שחקנים שבאים לעבודה אבל לא הולכים לעבוד. ופה יש לבית"ר תבעיה. קצת נשמה (ולא חייב שתבוא משחקני בית) יכולה לפתור את כל הבעיות של הקבוצה הזאת.

    כמובן שגם החלפת המנהל כי הוא לא איש עסקים לכדורגל הוא לא יודע לעשות עסקאות חכמות בתחום הזה. ופשוט יהיה טוב עם יפרוש בשיא (למה מי יודע איפה התחתית).
     
  6. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למיטב ידיעתך, היא כן.
    ואולי די כבר עם ההודעות המפגרות שלך, וידוקה?
    אין לך מה לכותב אז אתה כאילו מנסה לרדת עלינו? כמה פעמים אני עוד אכתוב על ההודעות היפשיות והבלתי קשורות האלה???
    עד מתייייי???????
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון, הו הו הו!
    הו הו הו!

    ניצן - אם בית"ר תרד ליגה, הבירה תתפוצץ. נראה לך שכולם ישמחו מירידת ליגה? שזה כל כך כיף? נו באמת... אפשר לעשות כל מה שאתה רוצה גם בליגת העל. אם נרד ליגה, זה ממש לא אומר ששם הרבה יותר קל לבנות תשתית.

    יוגב - כפי שתמיד אמרתי, השחקנים של בית"ר פשוט זקנים. טלקר, זוהר, אמסלם, כחילה, טלסניקוב, קוביקה ואדרי כבר בסביבות גיל ה30. אין להם יותר מה לתת, הם משתדלים, אבל הם פשוט גרועים. זה הכל.
     
  8. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ובקשר למה שאמרתם על פניג'ל - לכו לאלף עזאזל, אולי הוא לא המנהל הכי גאון, אבל הוא משתדל, משקיע, נותן כסף שאין לו, בא מהעסקים המצליחים שלו בארה"ב לכאן והציל אותנו. לא זורקים אדם כמוהו. אם את דדש וזאבי עברנו, זה משחק ילדים. נכון שזה לא חכם להעמיד תקציב שאין, ההצהרות המפגרות שלו, הוא לא ממנה דובר, צועק על השחקנים, לא מטפל בדוד בן-שימול הקרציה הזה ולהגיד לעיתונאית שמה שהיא אומרת מעניין לו את הקטן ולהציע לה "לחגוג" איתו, אבל זה חלק מבית"ר ואנחנו נחיה איתו.
     
  9. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין, באמת שלא. בכלל, המושג הזה נשחק מעל ומעבר. מה זה אוהדי הצלחות? אוהדים שהולכים אחרי ההצלחה. אבל איך, לאלף עזאזלים, יש אוהדי הצלחות בקבוצה שבכלל אל מצליחה???

    הקבוצות היחידות כרגע במדינה הזאת שיכולות "להתגאות" במספרים נכבדים של "אוהדי הצלחות" הן הפועל ת"א - בעיקבות ההצלחה האירופאית, ובעיקר מכבי חיפה - בעיקבות ההצלחה המקומית והאירופאית...

    איך למכבי ת"א, לדוגמא, שמצהירה כל שנה על אליפות, וכבר 6 שנים אין כזאת, יהיו אוהדי הצלחות? בגלל הגביעים? תעשו לי טובה...
    ועוד יותר, איך להפועל ב"ש יהיו אוהדי הצלחות? איפה הצלחות בב"ש?!?

    די להשתמש בביטוי הזה בכל חור ובכל מצב!! תמצאו ביטוי חדש, לא יודע איזה, "אוהדים לא נאמנים" או לא יודע מה, כי אין אוהדי הצלחות לקבוצות שלא מצליחות קרוב לעשור!
     
  10. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון, לטווח הקצר זה בהחלט לא יהיה נחמד, זה אפילו יהיה די כואב, עצוב, ומה שלא תירצו להגיד, אבל לטווח הארוך(5-7 שנים בערך), אתם תיראו שזה יעשה לכם רק טוב.
     
  11. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה יהיה ניצן?
    מתי תבין שהצואה המילולית שאתה פולט לך להנאתך היא פשוט מורכבת משטויות גמורות?

    כל מה שאפשר לעשות בלאומית, אפשר לעשות גם בליגת העל. לבית"ר אין שום כוונה להישאר בלאומית 7 שנים, ובכלל - מי אמר ששם אנחנו נפתור את הבעיות שלנו? אולי המגרשים הפצפונים יחד עם היובש במשחקים פשוט יביא אותנו לאמצע טבלה? אולי הליגה הזאת פשוט קטנה עלינו, ואנחנו נעלה בחזרה, ולא נוכל להשלים את החלום שלנו, שהוא להישאר בליגה הלאומית 7 שנים?

    אתה מדבר כאילו הנך ילד בן 3 שעושה את צעדיו הראשונים בעולם הכדורגל. כל תינוק יגיד לך שעדיף שנה אחת בשקט בליגה השניה. החוכמה היא לא להקשיב לאנשים שמתיימרים להיות פרשנים כגון מוט'לה שפיגלר, החוכמה היא להבין מה הבעיה בעצמך.
     
  12. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה לא הבנת את דברי נכון, אני לא אומר שתרדו לליגה השניה ל-7 שנים, אלא לשנה שנתיים מקסימום, ואחרי החודש הראשון שהתקשורת תתעלק לכם על הנשמה, זה יעשה לכם רק טוב.

    זה עשה לכם טוב לפני 10 שנים, מדוע שזה יזיק השנה?
     
  13. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תפסיק. אתה סתם מדבר שטויות. לא יצא לנו שום גבר טוב אם נרד ליגה.
    ורצית לדעת מה הקשר אז זה הקשר: אתה מציע לנו בכוונה לרדת ליגה. איך יורדים בכוונה ליגה?
    מפסידים בכוונה. המשחק הבא נגדכם ואתה מציע לנו להפסיד, אז לפי זה חשבתי שאתה פוחד כי
    ההצעה לרדת ליגה ממש אידיוטית. אבל אם אין קשר-אז טעות שלי.

    זה עוד זבל שאתה רושם פה. שום פוקס. ולא צריך בכלל להסביר.
     
  14. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    say no more :cry:
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    צודק 100 אחוז.