ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. ראול המלך Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/02
    הודעות:
    375
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק חם ומותח בין שתי קבוצות שיש להן אולי את מספר האוהדים הגדול בארץ
    לביתר יש הזדמנות במשחק הזה
    אם ביתר תנצח איציק זוהר הוא מלך וקורנפיין נשמה וביתר בעננים אבל אם מכבי תל אביב תנצח את ביתר בטדי ביתר תעבור מהפכה
    מבחינת ביתר להפסיד למכבי תל אביב זה מעט הכי גרוע זה אפילו יותר מאכזב מבחינתם משר ההפסדים לפתח תקוה ראשון ובני יהודה כי פה הם נלחמים על יותר מנקודת על כבוד
    מכבי תל אביב תרצה לרשום מצחון 6 רצוף והמשחק הזה יכול להתפתח רק בשני התסריטים האלו
    1.ביתר עולה עם אש בעיניים 10,000 אוהדים פנאטים דוחפים את ביתר הכל חם באצטדיון קוביקה מקבל 2 כדורים מול השער ו2-0 לביתר נגמר

    2.ביתר עולה מפוזרת עם חורים בהגנה התקפות מהירות של מכבי תל אביב תופסים את ביתר לא מוכנה 1 של נמני 1 של דגו 1 של עובד ו1 של גולדברג וביתר מושפלת (שוב) ע"י מכבי
    אלי כהן כבר לא יחזור לטדי ביום ראשון יעמוד שם מלמיליאן במקומו
     
  2. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טעות! השער הנוסף היה של אבוקסיס בדקה ה45. איזה גול! הכדור עף ככה ונראה שזה החוצה. שטראובר מרים ידיים יענו "לא נגעתי, כדור שוער" ומתחיל ללכת לקחת את הכדור. אך אבוי, הכדור פוגע בשמינית האחרונה של הקורה וחודר פנימה. איזה גול! הגול השלישי של האמר - אמנות! הוא עבר חצי מגרש ושלח פס קטן לפינה הנגדית. 3-1 גדול.....

    (ככה אני אתקן אותך כל פעם. אני פשוט נהנה להיזכר בדברים האלה...)

    לגבי המשחק מחר - אין הרבה מה להגיד, כל דבר חוץ מתבוסה קשה של בית"ר יהיה הפתעה. לא נראה לי שאני אפילו אצפה במשחק, למרות שיכול להיות. בכל מקרה - בית"ר חייבת חיזוק, ולא יכול להיות ששחקן חיזוק שלה לא יקבל כרטיס למשחק וייאלץ לשלם 170 שקל גם בשביל אישתו (דל-ריו נגד ראשון). בושה.
     
  3. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני הולך למשחק שער 8 מישהו עוד בא?
     
  4. lirancool Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    307
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחחחחח
    כנראה שדל-ריו יצטרך לראות את מכבי מביסה את בית"ר 4-0 מהיציע, ולבסוף יחליט שהוא לא רוצה להישאר לאחר שיבין שבית"ר היא הקבוצה שתגמור השנה במקום האחרון בליגה, ויראה איך נמני כובש צמד, עובד כובש 1, ודגו כובש אחד בתבוסה נוספת אחרי ראשון. זאת התחזית שלי.

    מכבי מגיע במצב טוב, אחרי 5 ניצחונות ברציפות ואחרי ה5-0 על מכבי נתניה במחזור האחרון, ותשמח לעוד ניצחון על בית"ר שיכול מאוד לעלות אותה למקום הראשון.
    בית"ר מגיע למשחק מושפלת אחרי הרביעיה מראשון, וזקוקה מאוד לנקודות במשחק הזה, בית"ר כמובן תצטרך להתאמץ מאוד ולמצוא את מכבי ביום רע שלה כדי לנצח.
     
  5. lirancool Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    307
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התחזית שלי:
    מ.ס. אשדוד-הפועל כפ"ס
    כבר נגמר בתבוסה של הפועל כפ"ס 5-0

    מכבי נתניה-הפועל פ"ת
    שני הקבוצות במצב לא טוב, אחרי שפ"ת לא מפסיקה להפסיד ונתניה מובסת על ידי תל אביב 5-0.
    מכבי נתניה תלחם על כבודה ותנצח 1-0 קטן.

    מכבי פ"ת-הפועל ב"ש
    מכבי פ"ת מגיע למשחק במצב ככה... קבוצה משעממת ו"הרבה מאוד" אוהדים באמצע הטבלה...
    ב"ש לעומתה מגיע למשחק אחרי התחלה טובה, ירידה קטנה ב2-0 מול הפועל ת"א אך היא תחזור ותנצח את פ"ת 2-0.

    בני יהודה-ראשל"צ
    בני יהודה במצב בינוני(-), משחק קשה ומעניין, בני יהודה שלא ניצחו ב4 מחזורים, לעומת ראשון, שבאים אחרי התבוסה הגדולה על בית"ר.
    בני יהודה רוצה לנצח, והתרנגול יציל אותם.
    3-2 לבני יהודה.

    הפועל ת"א-מכבי חיפה
    בהחלט אחד ממשחקי העונה, מכבי חיפה ששומרת על המקום הראשון בהפרש 3 מהפועל ומכבי ת"א, אם תפסיד, אז יכולה לאבד את המקום הראשון, וזה אם מכבי ת"א תנצח את בית"ר, אך גם ניצחון של הפועל חשוב מאוד, אם תפסיד, אז מכבי חיפה ות"א יכולות לקחת ממנה מרחק, ואולי, גם את האליפות.
    משחק קשה לשני הקבוצות ומותח.
    2-1 לחיפה משער של יעקובו בדקה ה91.

    בית"ר-מכבי ת"א
    כתבתי בדיון בנפרד
     
  6. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על חטא ההיבריס, שמעת?
     
  7. המלך בניון הראשון Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/02
    הודעות:
    38
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני הולך לשער כבוד.....
    בעעעעעעע
    לא נורא
    רואה את המשחק
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    בית''ר ירושלים תארח ביום שבת את מכבי ת''א במסגרת המשחק המרכזי במחזור התשיעי בליגת העל בכדורגל. המשחק יערך באיצטדיון טדי אשר בירושלים. המשחק ישודר בערוץ 10 בשעה 18:50 וישפוט אותו השופט הבינלאומי, אלוןיפת.

    בעונה שעברה מכבי נפגשה עם בית''ר שלוש פעמים ולא יצאה אפילו פעם אחת עם ידה על העליונה כאשר בסיבוב הראשון היתה זו בית''ר שהישוותה במחצית הראשונה ולקחה למכבי נקודה. בסיבוב השני קרה המקרה המצער שכולנו זוכרים, ועקב כך המשחק נדחה למועד אחר, אגב במשחק הדחוי מכבי הפסידה 0:1 משער של תמאש שאנדור. בסיבוב השלישי שוב הגיעה מכבי לטדי אך היא יצאה ממנו עם נקודה בלבד. השנה היו הקבוצות כמו אמורות להיפגש במסגרת גביע הטוטו במשחק שהיה אמור להיערך באיצטדיון בלומפילד אך הוא נדחה עקב משחקיה של מכבי ת''א בגביע אופ''א.

    מכבי מגיעה למשחק כשהיא בתנופה אדירה אך אסור לה לזלזל או להקל ראש ביריבה הירושלמית למרות מיקומה בטבלה, והתבוסה בשבוע שעבר בראשון לציון. מכבי מגיעה למשחק אחרי הניצחון הגדול בשבוע שעבר על מכבי נתניה [5:0] והיא יודעת שכל תוצאה חוץ מניצחון ייתן אפשרות למכבי חיפה, במידה והיא תנצח את הפועל ת''א, לפתוח פער בראשות הטבלה. מכבי כבר עם חמישה נצחונות רצופים והיא חייבת לנצח ולקוות למעידה של מכבי חיפה כדי להיצמד אליה חזק חזק ולא לתת לה לברוח. במשחק האחרון שבוא מכבי הגיעה לאיצטדיון טדי קרה המקרה שכולנו זוכרים שבמסגרת משחק הליגה בין הקבוצות התמוטט שחקן הקבוצה, מני לוי, שעדיין לא התאושש וכמו כולם אנו מקווים שיחלים ושיהיה בריא וזה מה שהכי חשוב. למרות שבאימונים בשבוע ניר קלינגר עוד שקל אם להישאר עם השיטה המנצחת שלו עם שלושה בלמים הוא יעדיף לחזור לשחק עם ארבעה שחקנים בקו האחורי. כפי שזה נראה כרגע יהיה זה מאוריציו ארוס שיקבל הזדמנות לפתוח לראשונה בהרכב מאז המשחק נגד מכבי חיפה בו הוא פתח לאחרונה. ואילו אבי סטרול יחזור לעמדת המגן הימני. כרגע הבעיות הגדולות אשר יושבות לקלינגר על הראש הם בקישור כאשר הוא יצטרך להוציא את אחד הקשרים היותר טובים שלו בשבועות האחרונים כאשר זה יהיה אלי ביטון או ראובן עובד. אם לוקחים את מאזן החוץ של מכבי מגיעים למסקנה כי הקבוצה כבשה עד כה רק שני שערים לעומת שער בודד שאותו ספגה בהפסד להפועל ב''ש במחזור השני. לא פחות משלושת אלפים צופים צפויים לנדוד לבירה כדי לעודד את הקבוצה.

    ההרכב המשוער של מכבי ת''א: לירן שטראובר, גדי ברומר, טל בן-חיים, מאוריציו ארוס, אבי סטרול, ברונו רייס, טל בנין, ברוך דגו, אבי נמני, אלי ביטון [ראובן עובד] ואנדראס פרוחננקובס

    לא ברור מה עובר על בית''ר ירושלים בשבועיים האחרונים. לפני שבועיים מפרקת לגורמים את מכבי חיפה, שניצחה את מנצ'סטר יוניטד, ובשבוע שעבר יצאה למשחק חוץ בראשון לציון נגד הקבוצה המקומית וחטפה רביעייה בראש. בית''ר מגיעה למשחק כאשר היא מדורגת במקום התשיעי בטבלה עם 7 נק'. בית''ר כבשה עד כה אחד-עשר שערים לעומת שישה-עשר שהיא ספגה והיא זקוקה לאוויר לנשימה כדי להתרחק מהתחתית הבוערת מתחתיה. באימון המסכם תירגל המאמן אלי כהן, אשר נמצא תחת לחצים רבים, את ההרכב הראשון שלו מול ההרכב השני כאשר ההרכב השני משחק במערך של שלושה בלמים בקו האחורי. בנוסף לצרות של ירושלים גם המדינה עושה לה חיים קשים כאשר היא לא נתנה לזרים אשר היו אמורים לבוא להיבחן אצלה אשרות כניסה ורק לאחר מאמצים רבים שכללו שיכנועים רבים הצליחו לבסוף לקבל את אשרות הכניסה לנבחנים. הנהלת בית''ר הכינה חוברת מיוחדת שתוקדש עבור מני לוי וחוברת זו תחולק באל האוהדים אשר יבואו לראות את המשחק.

    ההרכב המשוער של בית''ר ירושלים: איציק קורנפיין, ז'וזייה פריירה, אהוד כחילה, דוד אמסלם, איתן מזרחי, רענן דרעי, ז'אן טלסניקוב, עופר טלקר, כפיר אדרי, איציק זוהר ואנדז'יי קוביקה.

    כתבה שאני עשיתי באתר אחר
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמובן!!! השער של אבוקסיס מבעיטה חופשית שמפגיז את הקורה ונכנס לרשת. בומבה ששטראובר לא יכל לעצור (במיוחד בכושר שהוא היה אז).
    איך שכחתי...תמשיך לתקן אותי בסקירות, זה בריא...

    ובכן, לירןקול החביב, אתה משוכנע שמכבי ת"א תנצח 4-0 קליל את בית"ר. לא משנה שבית"ר רעבה לנקודות, המשחק מתקיים בטדי ושנה שלמה לא ניצחתם אותנו - אתם תבקיעו רביעיה, וזאת עובדה. כרגע חשפת את כל הבנתך הבסיסית והכללית בכדורגל, והערת את עיני כולנו. ברכות.

    דרך אגב אני רוצה להגיד לכם איזה צעד מבריק עשתה ההנהלה של בית"ר - הצעד השיווקי החכם לעשות חוברת למני לוי (למרות שלא הייתי מחלק חוברות שמספרות על נער שניסה להתאבד) בוודאי ימשוך אוהדי מכבי ת"א רבים למגרש שבו הנער סבל את תוצאות טפשותו - וההנהלה דפקה להם 80 שקל. למרות שזה לא אשמתם על המפלצתיות של מנהלי ראשון, יימח שמם, כל עוד יתנו לנו כאלה מחירים, כל שאר הליגה תידפק. יבואו המון אוהדי מכבי וישלמו 80 שקל כדי לראות משחק כדורגל מול יריבה שלהם, לראות חוברת על נער צעיר שהביא אסון על עצמו ובעיקר כי הקבוצה שלהם מנצחת.

    מאיר פניג'ל כבר הבטיח לעצמו ניצחון לפני המשחק.
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יפה יפה, נכנס יחד עם חבריך המאותגרים גנטית...

    שמעו, המשחק הזה הולך להיגמר בתיקו. גם כי הפועל פלסטיק ת"א לא מסוגלת לנצח את מכבי חיפה, וגם בגלל המאזן המגוחך של חיפה בבלומפילד מול הטרופיות.
     
  11. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני גם חושב (ומקווה) שהמשחק הזה יגמר בתיקו בגלל ש:
    1. כמה שחיפה קבוצה טובה, היא תספוג את מכסת השערים של דודו אוואט, שפשוט לא מסוגל להעביר משחק בלי לספוג, והחלוצים של הפועל ינצלו את זה.
    2. עד כמה שאוואט גרוע, החלוצים של הפועל לא מספיק טובים, והם לא יכבשו יותר משער-שניים.
    3. כמו תמיד במשחקים שין שתי הקבוצות האלה, המאמנים(ולא משנה אם זה אלי כהן, אברהם גרנט או דרור קשטן) משחקים בצורה פחדנית, עם שישה שחקני הגנה, שבד"כ גומרים את המשחק הזה ב0-0. הפעם ההגנות התחלשו מעט, ולחיפה יש את אוואט, ככה שיובקעו שערים במשחק הזה.
     
  12. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה, אתה דפוק או שאתה עושה את עצמך?
    נער שניסה להתאבד?
    אתה יודע בכלל מה קרה לו?
    הרופאים שגו באבחנה שלהם, וחשבו שהוא יכול לשחק בלי שום חשש, והוא שמע את זה, והלך לשחק. אם היו אומרים משהו אחר הוא לא היה פאילו חושב על לשחק. עובדה0 עונה לפני זה, כשמכבי שיחקה את הכדורגל הכי יפה בארץ, וכל שחקן במכבי אכל את עצמו על כל דקה שהוא לש שיחק, מני לוי העדיף לשבת שצד ולחכות עד שהבעיות שלו בלב יעברו(לפחות עד שהרופאים יגידו).
     
  13. שגיא Guest

    "תיקו משמים"

    זאת ההגדרה הכי טובה.

    המשחקים האלה בין שתי הקבוצות בעונות האחרונות, איך לומר, די מאכזבים.
    מסתיימים לרוב בתיקו, ולעיתים המשחק הוא ממש משעמם.

    כאמור, שתי הקבוצות מגיעות אחרי משחקים באירופה.
    חיפה אחרי המשחק הגדול מול אולימפיאקוס, והפועל אחרי המשחק המאכזב מול לידס.
    שתי הקבוצות צפויות לשחק בהרכבים מלאים.

    אני צופה משחק טוב, עם הזדמנויות, אבל לצערי לא יובקעון הרבה שערים....אם בכלל...
     
  14. שגיא Guest

    אמיל! למה את ההורס?! אני רציתי לכתוב לו את זה.....

    -------

    ובקשר למשחק, מכבי ת"א, בתקופה נהדרת, בית"ר - מגיעה במוראל ירוד מאוד....
    בשני המשחקים האחרונים של בית"ר הובקעו 4 שערים, פעם אחת לטובתה, פעם אחת לחובתה.
    אני צופה היום שוב רביעיית שערים, שתתחלק שווה בין שתי הקבוצות, 2-2.
     
  15. lirancool Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    307
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחחחח
    אם לא הבנת זה היה בצחוק...(גם להערה שריקלמה רשם)
    כאילו אחרי התבוסה של ראשון תקבלו עוד רביעיה...
    אבל עזוב...
    חוץ מזה, לא רק אתם רוצים נקודות, בשבילכם זה חשוב כדי להישאר בליגה,
    בשבילנו זה חשוב כדי להגיע למקום הראשון, וניצחון למכבי או שיעלה אותה למקום הראשון אם הפועל תנצח את חיפה, או שתיקח פער 3 נקודות מהפועל אם חיפה תנצח, ואם יהיה תיקו אז היא גם תיקח פער 2 נקודות מהפועל וגם תצמצם את הפער בינה לבין חיפה לנקודה אחת בלבד.
    אז ככה שגם למכבי יש סיבה טובה לקחת נקודות, ואל תשכח את 7-0.

    זה הולך להיות משחק מרתק, שני הקבוצות רוצה את הנקודות, ולדעתי, אם מכבי תתן את הנשמה שלה היא גם תנצח, וגם אם זה היה 1-0 קטן, זה יהיה טוב.