רוסו קיבל הזמנה לסגל קורטיה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏17/10/02.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חמודי, אזרחות זה לא משהו כמו ניהול בפורום, שאם אתה רוצה, ואתה כבר מספיק זמן, אתה מקבל.
    לאזרחות יש קריטריונים, ברורים, ועם כל הכבוד, שחקן שנמצא פה בקושי 6 שנים, פשוט לא יכול לקבל אזרחות, פור גאד סייק!
    אובארוב(אילן, עוד מילה אחת שלך על הבן שלו ואני לא יודע מה יקרה לי) היה פה 10 שנים לפני שהוא קיבל אזרחות, ולא היינו במצב קשה כמו היום, שיש חיילים שצריכים להיהרג בשביל שהוריהם יקבלו אזרחות מסכנה. אז תגיד לי משהו, למי יותר חשוב לתת אזרחות, לאנשים טובים שמשלמים מיסים וילדיהם משרתים בצבא, או לשחקן כדורגל?
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    אומרים כאן כל כך הרבה שטויות.
    אני אוהד של הפועל באר שבע ואני חולה על השחקן הזה,ביום שני כמו תמיד הוא יקבל פרחים ואולי יכינו לו שיר מאיתנו,אנשים לא מבינים שהוא נשאר בארץ למרות הכל בתקופות הכי גרועות.
    הוא מיוזמתו האישית ביקש אזרחות,ביקש בתקופה של היום לשחק עבור מדינת ישראל,לעזאזל התיחסו עליו כמו זבל משכו אותו חודשים בלי תשובה,הוא אמר שהוא רוצה לקבל אזרחות ולשרת בצבא,הוא הולך לקרואטיה למשחק כדורגל ומנסה לשכנע את שחקני הנבחרת הקרואטית שאנחנו ארץ טובה לא גרועה כמו שהם חושים,הוא מנסה לארגן משחק ידידות בארץ שלהם מולנו,אתמול אחרי ההפסד ליוונים הוא בראיון בסוף המישחק אמר שהמשחק היה גרוע אבל הדבר הכי רע בשבילו היו הפיגועים נגדנו,הוא אמרו עברנו יום שחור תראו לי עוד זר שכשיש כאן פיגוע מדבר כאילו הפיגוע עבר עליו,אומר שזה מבחינתו יום שחור,אין כאן צביעות כי הוא כבר שיחק בנבחרת קרואטיה ורק עוד 5 שנים ידונו באם יקבל אזרחות,היה לי את הכבוד לפגוש אותו כעשינו(שחקנים ואוהדים)
    ביקור בבית חולים לילדים, הוא אדם ענק,הוא גרם לילד נכה להרגיש הכי טוב בעולם,הוא חוזר ואומר שהא רוצה להשתקע בארץ ואנשים נגדו אני לא מבין, איש מבחוץ שרוצה להשתקע שרוצה לחיות כאן והמדינה אומרת לו לא, לדעתי דבר מגעיל.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אנשים שאומרים שרוסו הוא איש צבוע ושלא מגיע לו אזרחות ובלה בלה בלה הם אנשים שהגורל התאכזר אליהם והם לא נהנו משירותיו של רוסו אצלם בקבוצה.
    מילה אחת עליהם:

    קנאים!


    אלו אנשים שרוסו תמיד "דפק" אותם וניצח אותם עם זה במדי מכבי חיפה, הפועל חיפה או ב"ש אתם לא יודעים איזה שחקן ואיש אדיר הוא, אמנם אנחנו אוהדי באר שבע לא נהננו ממנו מהבחינה של ההומור שלו כי אז הוא לא היה מתוקשר כל כך אבל עדיין אנחנו יודעים להעריך אותו.

    אז כל אוהדי מכבי ת"א ובית"ר ולא יודע מי עוד אתם פשוט לא יודעים מה זה שחקן זר שכל כך מזוהה עם המדינה שלנו, אז אתם פשוט מקנאים אז אתם אומרים שהוא צבוע וכו'.

    לא נורא אני מאחל גם לכם שיהיה לכם מתישהוא זר ששווה לחצי מרוסו.
     
  4. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה צודק במיליון אחוז, פשוט השתקת את כל האוהדים שמנסים ללכת נגד הזרם, וכדיי להיות יוצאי דופן הם נגד רוסו, פשוט בושה שיש אנשים כ"כ טיפשים במדינה הזאתי, לא נורא אולי מתישהו גם הם יקלטו את זה, נראה לי שמבחינתי אין עוד מה לדון בנושא, כי אדום בנשמה אמר הכל, ואם שמתם לב, אנשים "קצת" יותר חכמים מלירן ביתר ווידוקה, כמו שגיא כהן, אבי מלר, ואנשי מקצוע אחרים כל הזמן אומרים כמה הפסדנו כאשר לא אזרחנו את רוסו, אז בא ילד בכיתה ח' ועוד איזה לירן ביתר שאני לא בטוח אם הוא עבר כבר את היסודי, ומתחילים לזרוק שטויות לאוויר, פשוט בושה...

    רוסו זה אדם עם לב של זהב, ויהיה קשה לי לראות אותו עוזב את הכדורגל הישראלי, תגידו מתי פעם אחרונה ראיתם שחקן שמכניס כ"כ הרבה צבע לליגה? בלעדיו זה לא תיהיה אותה ליגה, אני מבטיח לכם... פשוט כל פעם אני רואה אותו ושומע אותו ועולה לי חיוך על הפנים, כל השטויות שהוא עושה, פשוט כייף לראות את זה, אין מה לעשות...

    ואתם יודעים מה הכי מצחיק? שבאים אוהדי בית"ר, שכמעט הרסו לו את הקריירה (כמו שהם עושים לכל שחקן, לרוסו הם לא הצליחו לעשות את זה), ואומרים שהם שונאים את רוסו, עכשיו תסבירו לי, על מה בדיוק אתם שונאים את רוסו? על זה שרוסו רצה להישאר בבית"ר אבל לא היה כסף להחזיק אותו, כמו את כל הקבוצה שלכם, ולכן הייתם חייבים להעביר אותו קבוצה, אז אם כך למה אתם לא באים בטענות לאווירון, אבו-קוף, וחצי בית"ר? הריי אבוקסיס היה סמל הרבה יותר גדול מרוסו, אז למה רוסו הוא האשם?, להזכירכם רוסו מאוד רצה להישאר בבית"ר, לא בגלל שהוא כ"כ אהב את המועדון המסריח הזה, אלה בגלל שהוא ידע שהוא נתן עונה לא טובה (שלא באשמתו), ולכן הוא חייב להציל את בית"ר, אבל קרה מה שקרה, ולבית"ר לא היה כסף להחזיק אותו, כמו את שאר הקבוצה ולכן הוא עזב, עכשיו, אוהדי בית"ר חסרי ההשכלה לא מבינים את זה, ולכן הם מפרקים את התיסכול על רוסו...
    כי אין שום סיבה אחרת לשנאה שלהם לרוסו... כי מוזר, לא ראיתי את השנאה לאווירון שברח מבית"ר...

    תקלטו- בית"ר הרסה (כמעט!) לרוסו את הקריירה, רוסו רצה להישאר בבית"ר, זה לא התאפשר, רוסו עזב, ואנשים כמו לירן ווידוקה לא סובלים אותו, בגלל מה לעזעזל ?! בגלל מה!? בגלל שאתם רוצים להיות "שונים" מהאחרים, ורוצים להיות נגד הזרם, לעצבן אנשים, ולגרום לפרובוקציות?!?! אההה בגלל מה !?!?!?
     
  5. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תבין, אני לא מתעב את רוסו כמו וידוקה, אני פשוט לא אוהב אותו (חוץ מרגע אחד נפלא ב-21.5.2002) כמו כולם במדינה הזאת, וכשהקבוצה שלי משחקת נגד הקבוצה שלו אני מקלל אותו, ושר במשחקים אחרים שירים על ההחמצה המדהימה שלו, ואני חושב שזה טיפשות לתת לשחקן שלא הוכיח יותר מדי זיקה לארץ, ונימצא פה רק 6 שנים אזרחות.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    עזוב, כבר חרשתם על הזיוני שכל האלו.

    פשוט אתם כל כך אין לכם מושג כי אותכם מעניין רק מי שבקבוצה שלכם בגלל זה לא שווה להתייחס לשטויות שלכם.
     
  7. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסדר, אתה אני מבין, אתה שונא אותו בדיוק כמו שאני שונא למשל את נימני...
    אבל הקטע זה שוידוקה למשל מקצין את זה, וכל דבר שלו הוא אומר בציניות ושונא אותו כ"כ שזה מעצבן, כי בעצם אין לו שום סיבה לשנוא אותו, והוא יודע את זה טוב מאוד, הסיבה היחידה שיש לו לשנוא אותו זה הסיבה שהוא שחקן של קבוצה יריבה, אבל הוא שונא אותו בגלל שהוא חושב שהוא בגד בבית"ר וזה ממש לא ככה...
    חוץ מזה רוסו שחקן נפלא, שכמו שאדום בנשמה אמר, מחמם לבבות של הרבה מאוד אנשים, וכמו שהיה צריך לתת לסרגיי' את האזרחות, צריך גם לתת לרוסו... אבל זה כבר דיי אבוד, ואני יזכור את זה לישי, ובגלל זה שכנעתי את אמא שלי להצביע שינוי, בגלל האטימות של ישי, שבלי קשר לזה גם לא נותן אזרחות לאמאות של חיילים בצה"ל... , אבל זה כבר שייך לאוף טופיק.
     
  8. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא חושב שיש לאוהדי בית"ר סיבות לשנוא אותו..
    מה שהוא עשה להם, היה מסריח, וכל אוהד שפוי של בית" צריך לשנוא אותו. לקבוצה שלי הוא לא עשה את זה, אז אין לי יותר מדי סיבות לשנוא אותו בגלל זה, אולי ההערכה שלו בעיני יורדת, אבל אני ממשיך לשנוא אותו כמו שאתה שונא את נימני.

    ולפי דעתי, זה ממש אבל ממש צביעות שאתם מעודדים את רוסו ודודו אוואט
     
  9. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בואו נעשה כזה דבר..
    כל אחד ירשום את הקבוצה שלו ואם הוא חושב או לא חושב שרוסו צריך לקבל אזרחות..בינתיים
    אף אחד שלא ירשום משהו אחר פשוט ככה:

    אוהד מכבי חיפה
    לרוסו מגיעה אזרחות..
     
  10. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוהד מכבי ת"א
    לרוסו לא מגיעה אזרחות
     
  11. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוהד בית"ר ירושלים
    לרוסו לא מגיעה אזרחות
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    אוהד הפועל באר שבע
    לרוסו מגיעה אזרחות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  13. KingDavid Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/02
    הודעות:
    182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוה מכבי חיפה:
    לרוסו מגיעה אזרחות!
     
  14. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו מזה הרעיון המטומטם הזה, אנחנו לא עושים פה הצבעה, אנחנו דנים בזה... תפסיקו עם השטויות האלה, גם ככה אנחנו הבנו את ההעמדה של כל אחד בנושא...
     
  15. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, אם תבדוק טוב טוב, אתה תגלה שרוסו מעולם במדי מכבי חיפה לא דפק את בית"ר. מעולם, רוסו, הכוכב הענק והגדול, השחקן הנפלא של רדליון, הנשמה שמבקר ילדים בבית חולים וכו' - מעולם הוא לא עשה כלום נגד בית"ר כששיחק במדים של הירוקים. כן כן, מול פאפורה, אזולאי וכחילה - רוסו נכשל. רק שתדע.

    ואדום בנשמה - אני ממש לא מקנא בהם על רוסו. הוא היה כבר בבית"ר, עלה על העצבים של כל השחקנים (מה לעשות, בית"ר זה לא מכבי חיפה ולא אוהבים שיש העדפות לשחקן אחד), שיחק גרוע, שאב את כל התקציב, הבטיח שלא יעזוב את בית"ר לעולם, אפילו לא ליובנטוס, נשבע בליבו שיגמור את הקריירה בבית"ר ונדר שלעולם לא יוריד את מדי המנורה - והיכן הוא היום? היכן? איפה הוא, הבוגד המלוכלך התאב בצע הזה?

    ובכן, דין רוסו כדין אבוקסיס. שניהם תאבי בצע שעברו קבוצה שנואה על נפשינו (ומה לעשות שאני שונא את מכבי חיפה יותר מאת הפועל ת"א, ותתפלאו - זאת תופעה ניכרת בקהל של בית"ר).

    אלון מזרחי הועף מהקבוצה ע"י אלי גוטמן. אם היית משקיע קצת מחשבה זה היה נראה לך הגיוני, כי מאד לא ברור לי מדוע אלון מזרחי יעזוב את בית"ר לטובת כפ"ס (למרות שבאיער דווקא כן רצה).

    ובאמת, אוהדי מכבי חיפה צריכים להתבייש שהם מעודדים שחקן שהביא אליפות ליריבתם העירונית והם צעקו לו לפני זמן קצר את השיר הידוע : "נה נה נה נה נה נה נה ג'ובאני רוסו בן זונה".

    ואני לחלוטין נגד נתינת אזרחות לשקרן. אני נשבע לכם, אם ישי אפילו יחשוב על זה אני שולח לו מכתב חריף, מארגן עצומה ולא אשקוט עד שהוא לעולם לא ישקול נתנית אזרחות לשקרן.