NBA: מיאמי היט זוכה באליפות הסטורית

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏28/10/03.

  1. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, איגור, לא ראיתי מפיפן כלום מאז הקאמבק שלו לשיקאגו, לא אופי שהוא השרה על השחקנים ולא יכולת ממנו שתזכיר את ימיו הגדולים. פיפן היה גדול ליד ג'ורדן, וזהו.

    שיקאגו יכולים להיות פקטור, אבל כל עוד הם יזניחו את מצבת שחקני הפנים שלהם (אין שם גבוה נורמלי אחד בהתקפה - סוויטני? סתם שחקן), אחרי שהם שחררו את אדי קארי. בשנים האחרונות הם ויתרו על כשרונות כמו אלטון בראנד, ג'מאל קרופורד ואדי קארי (וזה בלי להזכיר את הנפילה עם ג'יי וויליאמס, שאמנם גמר לעצמו את הקריירה אבל עדיין היה פספוס אידר). כל זה קרה הודות לניהול כושל של נשיא קמצן. לא רואה עתיד שונה לדנג, גורדון והיינריך. הם יצליחו, בקבוצה אחרת. כי כל עוד הנשיא של הבולס לא יארגן החתמה או טרייד על איזה סטאר הקבוצה שלו תמיד תהיה מלאת שחקנים מבטיחים ולא יותר מזה.
     
  2. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    הלו הלו תירגע!!
    פיפן הוא אחד השחקנים הגדולים בהסטוריה וכנראה גם הכי לא מוערך בהסטוריה בגלל ג'ורדן.הוא ניגן כינור שני אבל בעצם את כל העבודה השחורה הוא עשה.בזכותו ג'ורדן השיג את מה שהיג.הוא גם אולי השחקן ההגנה הטוב בהסטוריה אבל אפילו לא נתנו חלו את התואר פעם אחת.להזכירך,בלי ג'ורדן,פיפן כמעט והוביל את הבולס לגמר איזורי אבל הפסיד במשחק מכריע לניקס האדירים.
    מה אתה מצפה משחקן בן 39 עם כל הפציעות שהוא עבר?!הוא פשוט רצה לגמור שם את הקריירה..הוא יכל לפרוש כבר לפני זה אבל הוא העדיף לחזור לבולס ובזה אני מצדיע לו.
     
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מהעמוד הקודם, לדעתי מה שדאלאס צריכה זה סנטר סביר, לא מדבר על שאקיל או קמבי אבל מישהו שיודע לעשות הגנה וקולע כמות נקודות סבירה, בטוח לא מי שיש להם עכשיו (שכחתי את השם)
     
  4. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    מסכים.
    סקוטי פיפן אחד השחקנים הטובים יותר של העשור ורק בגלל שהוא היה "האיש שליד ג'ורדן" הוא לא קיבל מספיק כבוד, שחקן ענק.
     
  5. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פרנסיס SG?

    כשג'ייסון ריצ'ארדסון וברון דיויס מרחפים יפה בווריירס, אין לו סיבה לעזוב לפילי.

    ווטרס, אם אני עוקץ יש סיבה. ג'ון סלמונס הוא שחקן צעיר ומאד מוכשר. השחקן האחרון שבפילי אפשר לבוא אליו בטענות זה לאיגודאלה. לקורבר יש יד קטלנית, הבעיה שהוא לא משתמש בה מספיק. דלמברט הוא אחד מהסנטרים העולים הכי טובים בליגה.

    והנה עוד סיבה- דיברת על דאלאס? מאז שדון נלסון עזב את המבס ואברי ג'ונסון נכנס לתפקיד המאמן, המבס משחקים הגנה הרבה יותר טוב. ועם כזה שפע בנשק התקפי יש לה קבוצה מעולה, וכרגע היא עם המאזן הכי טוב במערב. אז מה בדיוק הבעיה שלהם בהגנה? אברי ג'ונסון מהעונה שעברה עושה שם עבודה מצוינת (כנראה שלשחקנים של דאלאס לא מפריע הקול המוזר שלו חחח), הוא שינה את הגישה של השחקנים להגנה ועם שמירה על ההתקפה המצוינת, ועם כל כך הרבה כלים התקפיים גם על הספסל מהצעירים ג'וש הווארד, מרקיז דניאלס, דווין הריס ועוד, לדאלאס יש קבוצה מעולה. אני רואה אותה כהיחידה עם פיניקס, שיכולה לעצור את הספרס במערב בדרך לגמר הNBA.

    הוטספור, מאז הפרישה האחרונה של ג'ורדן פיפן סחב פציעות והוא היה בשלהי הקריירה שלו. בשיקאגו לא היה כלום, לכן הוא עבר לפורטלנד, שם עוד פציעה שמעשית סיימה לו את הקריירה. משם הוא חזר לבולס וכמעט לא שיחק, ואז פרש. פיפן היה שחקן משלים מצוין (ואני מדגיש את המילה משלים, אל תצפה ממנו לבדו לקחת ולהנהיג קבוצה), פורוורד ענק, אולי הטוב בהיסטוריה של המשחק (ככה לדעתי צריך להיות שחקן שמשחק בעמדה מס' 3, בכזה סגנון).

    עריכה: ג'ו קול, התכוונת לאריק דמפיר. אז רק שתדע, שאתה טועה לגביו. הוא סנטר שעושה המון עבודה שחורה, אחד הסנטרים הכי טובים בליגה מבחינה הגנתית. ובהתחשב בעובדה שדאלאס לקחה אותו כשחקן חופשי, זאת הייתה רכישה מצוינת למבס.

    כרגע הבעיה של דאלאס לדעתי היא שחסר לה 2 ממש דומיננטי. בהעדר 2 כזה, ג'ייסון טרי המצוין לוקח את היוזמות. היא צריכה לחכות עוד שנה-שנתיים שאחד מהכוחות הצעירים שלה ייקח את ההזדמנות בידיים, לקוות שנוביצקי לא יפצע לא בפליאוף כמו תמיד, והיא יכולה להיות שקטה. בדאלאס נבנית קבוצה מעולה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/12/05
  6. Barcelona Member

    הצטרף ב:
    ‏15/5/05
    הודעות:
    1,105
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פרנסיס יותר יעיל כ-SG מאשר כרכז. הוא יוכל לתרום רבות למאבס.
     
  7. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ת'אמת, כשאני חושב על זה עוד פעם, זה בהחלט יכול להיות מעניין. גם טרי הוא יותר קלעי מאשר רכז. זה יכול ליצור יותר איזון בקו האחורי של המאבס.
     
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אני מודה שלא ראיתי אף משחק של דאלאס, למרות שהיא הקבוצה האהובה עליי באנביאיי יחד עם דטרויט, אבל הסדרה שלהם בשנה שעברה מול פניקס, שבה אמארה חגג על דמפייר הביאה אותי למסקנה שהם צריכים סנטר. עובדה שסאן אנטוניו, קבוצה שלפי המאזן בליגה היא ברמה של דאלאס, הביאה את אחמד או איך שלא קוראים לו ועצרה את אותו שחקן והביסה את פניקס באותה קלות שפניקס הביסה את דאלאס.
     
  9. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה? לסטודמאייר היה ממוצע מפלצתי בסדרה מול הספרס בעונה שעברה (יותר מ30 נקודות ובערך 11 ריבאונדים), הוא חגג גם על דאנקן וגם על נאזר מוחמד. אבל לבד זה לא הספיק, מריון היה חלש ונאש לא בלט כמו בעונה הרגילה.
    בכל מקרה, הלילה ב3 לפנות בוקר ישיר בספורט 5 שחזור גמר המזרח בעונה שעברה, דטרויט מארחת את מיאמי. יהיה מעניין.
     
  10. Engel Del Madrid Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/05
    הודעות:
    4,185
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דרגו את חמשת השחקנים הנמצאים בכושר שיא ב-NBA כרגע !

    1) לברון ג'יימס (קליבלנד).
    2) כרמלו אנתוני (דנבר).
    3) שאק. (מיאמי).
    4) בראיינט (LA).
    5) אלן אייברסון (פילדלפיה).
     
  11. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מיסטר ג'ול קול, כמו שאחד אמר כאן- אמארה יכול לחגוג על כל אחד בליגה. ההסטה שלו לסנטר הייתה פשוט מהלך מבריק של מייק דאנטוני. כסנטר הוא מנצל את יתרון המהירות שלו והזריזות שלו. אין אחד בNBA שממש יכול לעצור אותו (רק בן וואלאס, שיכול לשמור גם על גארדים).

    אני גם יזכיר שהיום בלילה מיאמי נגד דטרויט. לא להחמיץ! למרות שלדעתי, דטרויט הולכת לנצח וזה צפוי. היא פשוט קבוצה טובה יותר ממיאמי, עדיין מיאמי לא הראתה העונה עם כל השינויים שלה, שהיא קבוצה מספיק טובה ברמה של דטרויט. היא עדיין צריכה עוד להתחבר ולרוץ ביחד. יש לה עוד הרבה עבודה, כך שבדטרויט אני מאמין שהפיסטונס יקחו. וזאת למרות, שכאחד שמאד מחבב את ההיט עוד מהימים של טים הארדווי, זו ואחרים בשנות ה90 (מישו יכול להזכיר לי איך קראו לכוכב הגדול שלהם בשנות ה90 שכרגע אני לא מצליח להזכר בשמו? אם הזכרון שלי לא מטעה אותי, השם הפרטי היה אייזאה), הייתי מאד רוצה שההפך יקרה.
     
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מי זוכר שבעונה שעברה מיאמי כמעט וניצחה את דטרויט וגם הייתה בלי פציעות של שאק ווייד...
    חבל שריילי עשה טעות ובנה שם קבוצה חדשה לגמריי.

    בכל מקרה אמארה אולי שחקן מעולה, אבל מדמפייר הוא עשה צחוק בעוד מוחמד הצליח איכשהו להגביל אותו.
     
  13. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    איזה משחק צמוד היה אתמול, אבל דטרויט כמו דטרויט ידעה להתעלות ולנצח. משחק קשה, הקלות שבה שאקיל קלע את הסלים בצבע פשוט שיגעה אותי, גם דוון וויד היה מצוין, אבל בילאפס יותר http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
    ראשיד הפתיע אותי עם מספר שלשות חשובות מאוד, האמת היא שלא ידעתי שיש לו את היכולת לזרוק מבחוץ.
    כמו שזה נראה כרגע, דטרויט היא הקבוצה החזקה והמגובשת ביותר ב-NBA, אני מקווה שהיכולת הזאת תמשיך והפעם לא ניעצר בגמר.
     
  14. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא אני די התאכזבתי מהמשחק אתמול. משדטרויט תפסה את ההובלה ככה ברבע השלישי, היה לי ברור שדטרויט הולכת לנצח את המשחק, כי המשחק רק חיזק את מה שאמרתי כאן אתמול, מיאמי עוד צריכה להשתפר בתפקודה כקבוצה. בדטרויט כמו שצ'ונסי בילאפס אמר בעצמו, הוא בהחלט נמצא בכושר הטוב ביותר בקריירה שלו. לפני שנתיים לארי בראון משחקן מאכזב הצליח להפוך אותו לשחקן מצוין והוא צריך לקבל סוף סוף את הזימון למשחק האולסטאר, ויהיה ראוי שאם דטרויט תסיים עם המאזן הטוב בליגה הוא זה שיבחר לMVP של העונה הסדירה.
     
  15. Barcelona Member

    הצטרף ב:
    ‏15/5/05
    הודעות:
    1,105
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא צפיתי במשחק אתמול, אך יש לי דעה לגבי התגובות לגבי בילאפס לאולסטאר.

    אולסטאר זה שואו, לא מדד ליכולת של שחקנים. איזה שואו מביא בילאפס? הוא אחד הרכזים הטובים בעולם, אך הוא לא מביא אף שואו.

    לדעתי, שני הרכזים שצריכים להיות באולסטאר הם ג'ייסון קיד (מזרח) וסטיב נאש (מערב) - שואו-מאנים שכיף לראות את ה'בישולים' שלהם.