ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    נכון שזה חשוב שיהיו לך צעירים מוכשרים בקבוצה, אבל למכבי יש שחקנים צעירים שאיתם הם לא יכולים לקחת אליפות: אבי סטרול, קובי מוסא ועוד כמה על הספסל.... עם שחקנים כאלה מכבי בחיים לא תיקח אליפות.
     
  2. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים אתך,אני חושב שטל בן חיים שחקן טוב,אלי ביטון,ברוך דגו,ראובן עובד,אני חושב שאנחנו מתחילים לראות שגם תמיר כהן,ומשה מישאלוב (כתבתי נכון?) הם שחקנים לגמריי לא רעים..

    גל פיליאן אף פעם לא הרשים אותי,כמוהו אבי סטרול,וקובי מוסא..
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    בקשר לטל בן חיים.... הוא בלם טוב, לא יותר מזה.
    הוא שחקן עם אופי וסגנון מגעיל הוא הולך עם האף למעלה וחושב שהוא מלך העולם, הוא תמיד מחפש לעשות פרובוקציות והוא תמיד מחפש את המרפקים הקטנים ואת הדחיפות הקטנות המעצבנות האלה, גועל נפש של שחקן.
    לא מגיע לו להיות בנבחרת, ולדעתי יניב אלול פי 10 עליו הוא גם יותר טוב וגם שחקן נשמה וחשוב גם שהוא שחקן הגון מאוד אם טל בן חיים האפס הזה בנבחרת אז לאלול מגיע גם זימון, אבל.... זה לא סוד שיש כמובן אפליה, הרי מי יזמין שחקן לנבחרת מבאר שבע...
    טל בן חיים הוא השחקן היחיד בעולם שאני מאחל שייפצע ושיגמור את הקריירה שלו.
     
  4. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא הוא לא משחק כל כך מלוכלך,לדעתי סטרול והייס הרבה יותר "מלוכלים" ואלול לא כזה בלם טוב..
    לא ראינו ממנו תצוגות כדורגל מדהימות,או משחקים קריטים שהוא היה טוב,וזה כל כך שטויות שהאוהדים של ב"ש טוענים לאפליה,אני אוהד מכבי ת"א ואומר שאבו-לאבן יכול להיות מוזמן לנבחרת (לא כיום כמובן),אפילו אסי רחמים יכול להיות חלק מהסגל הרחב..
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני מתכוון לאפליה של מאמני הנבחרת.

    ובקשר לאלול הוא כן כזה טוב, הרי אתם לא רואים אותו הרבה חוץ תקצירים פה ושם, אנחנו רואים אותו כל שבוע והוא אף פעם לא מאכזב. שוב... אם הוא היה בקבוצה גדולה יותר אז גרנט היה כבר מזמן אותו, מתי פעם אחרונה גרנט בא לראות משחק של באר שבע....
     
  6. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בטוח שגרנט ראה משחקים של ב"ש,אפילו הוא רמז שאבו-לאבן היה בדרך לסגל,עוד משהו אולי יניב אלול טוב לב"ש,אבל הוא לא מבטיח שום דבר לנבחרת,בעיקר שיש בלמים הרבה יותר טובים ממנו (אריק בנאדו,גדי ברומר,ושמעון גרשון)
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אמרתי שלטל בן חיים אין מה לחפש בנבחרת, אם הוא בסגל אז גם אלול צריך להיות.
    וזה שהוא טוב בב"ש זה בדיוק כמו שבנאדו טוב בחיפה כי הם משחקים באותה הליגה נגד אותם החלוצים...
     
  8. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז פה אתה טועה,אריק בנאדו הוא בלם ברמה הרבה יותר גבוהה,והוא גם הרבה יותר מנוסה,להזכירך הוא שמר על החלוצים הטובים באירופה בנבחרת ישראל,ושיחק בליגת האלופות,אתה משווה את אלול אליו?
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדיון גולש לפרטים לא רלוונטים...
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,193
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    באמת אף אחד כאן לא ראה את יניב אלול לאורך זמן כדי לשפוט אותו,עכשיו burning soil אתה סותר את עצמך- מצד אחד אתה אומר שאין אפליה מצד שני אתה אומר שרמי אבו לאבן ואסי רחמים היה צרכים להיות בסגל של ישראל.
    ובקשר לבנאדו הוא בלם פנטסטי, אני תופס ממנו ומגרשון זוג בלמים שיכולים לשחק באירופה,אבל צרכים לזכור שגם בנאדו התחיל איפשהו,הוא לא ישר שמר על חלוצים גדולים בנבחרת ובמסגרות אירופיות,את התהליך הזה צריך לעבור יניב אלול שנבחר לשחקן הסיבוב בהפועל באר שבע שמי ששכח בעלת ההגנה הטובה בליגה,הוא ואסי רחמים הם הברגים המרכזים בהגנה,לדעתי עדיף לטפח את יניב אלול שהוא סוג של שמעון גרשון בזה שהוא יכול לשחק גם בקישור וגם בהגנה ובזה שהוא יודע לתמוך בהגנה ולהילחם על כל כדורולתרום להתקפה,לדעתי אחרי בנאדו וגרשון יש לתת ליניב אלול את הצאנס.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,193
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    בקשר לאפליה בהחלט יש,אמרת שגרנט בטוח צפה במשחקיה של באר שבע אתה טועה,ובגדול.
    אחרי לחץ שהופעל עליו הוא שלח את עוזרו יוסי מזרחי לצפות בשתי משחקים שלנו:נגד ביתר י"ם ונגד אשדוד,ניצחנו את אשדוד 3-0 ואת בית"ר 2-0 בתצוגות כדורגל נהדרות,השחקנים שמזרחי עקב אחריהם(רמי אליהו,יניב אלול,ואסי רחמים)הציגו יכולת נהדרת,רמי אליהו כבש ובישל אלול ואסי שמרו על יכולת מצוינת ומנעו ספיגה של שערים ומזרחי התרשם לטובה ואמר לגרנט לזמנם לנבחרת,הפגרה של הנבחרת באה אחרי משחקים גדולים שלנו(של באר שבע)שבסוף בפגרה(לפני משחק הנבחרת) הולכנו את הטבלה.
    האם גרנט יזמין את שחקני הפועל? במיוחד כאשר יש פציעות מרובים בנבחרת(כולל בלמים)לא הוא מזמין שחקנים רק מחיפה,ות"א,ולהזכיר לכם מכבי ת"א הייתה באמצע טבלה ושיחקה גרוע דבר שלא מנע להזמין 6שחקנים בינהם שחקנים כמו אבי סטרול,לירן שטראובר וטל בן חיים(שבדיוק לפני זה הציגו יכול מחרידה מול בואבישטה)אם זה לא אפלייה אני לא יודע מה זה אפלייה.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,193
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    וודוקה למה לא רלוונטים?
    דיברנו על מכבי ת"א והפועל ב"ש על המשחק בינהם,אחד מהגורמים לניצחון היה היכול הטובה של יניב אלול ואסי רחמים,אז עלתה השאלה כיצד יכול להיות ששני שחקנים שמציגים יכולת טובה(רחמים ואלול) מתחילת השנה לא מוזמנים לנבחרת בעוד שחקנים ממכבי כמו אבי סטרול וטל בן חיים שמשחקים חלש מוזמנים לנבחרת.
    זאת השוואה טובה שדרכה נוכל להבין טוב יותר את הסיבות לניצון של באר שבע.
     
  13. מאיר ברד Member

    הצטרף ב:
    ‏3/11/02
    הודעות:
    234
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנה נתון מעניין: באר שבע ספגה שמונה שערים בלבד העונה(3במשחק מול כפר סבא).
    זה נתון מדהים שלדעתי מצביע ומוכיח שההגנה של באר שבע בכושר נפלא ושיניב אלול/רמי אליהו/אסי רחמים חיבים לקבל זימון למבחרת לאור היכולת החלשה של אבי סטרול/אואט/ג'אנו.
    בקשר לבאנדו לדעתי הוא קייסי וחרזי היו טובים השנה באירופה אבל הבעייה הייתה באואט ואג'יפור שהראו יכולת גרועה(ואף שילמו על כך בהרכב)ובז'אנו שלא הצליח למלא את התפקיד של זאוטאטוס בחלק מהמשחקים וחרזי בחלק מהמשחקים.
    בכל מיקרה לדעתי הסיבה העיקרית לניצחונה של באר שבע על מכבי ת"א היה בהגנה וזה כולל את הקישור האחורי ברשותו של שחקן הנשמה סתיו אלימלך ושל הזר המצוין(כן הוא קשר אחורי)בלאסינג קאקו,וגם כמובן חולית ההגנה ששיחקה עם הקרבה ונתנה משחק ללא דופי,אם אחרי משחק כזה יניב אלול/רמי אליהו/ואסי רחמים לא נכנסים לפינקס של גרנט אני לא יודע מתי זה יקרה.
     
  14. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אתם!!!!!!!!!
     
  15. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני עדיין חושב שזו שטות להגיד שיש אפליה,זו ממש התבכיינות,יש שחקנים ובלי שום קשר להפועל ב"ש שהם טובים לקבוצה שלהם,אבל לא בהכרח לנבחרת,אני חושב שגרנט לא מנסה לעשות שום אפליה והוא מאמן מצוין וגם כבנאדם הוא כזה,דבר שני זה השיקולים שלו מה לעשות?
    ואני לא אומר שיניב אלול ואסי רחמים הם שחקנים גרועים,אלה ההפך הם שחקנים לגמריי לא רעים,ויכולים להיכלל בנבחרת,אבל השחקנים האלה לא יספיקו לנו במשחקים קריטים מול צרפת וסלובניה לדעתי..
    ועוד דבר אם ב"ש תמשיך לשחק ככה,אני כמעט בטוח שהם יהיו בנבחרת..