NBA: מיאמי היט זוכה באליפות הסטורית

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏28/10/03.

  1. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    שמעתי שהוא לא יהיה כשיר לתחילת הסדרה, אבל לדעתי זה לא משנה. יש הבדלים גדולים מאד בין הקבוצות.
    מסכן..
     
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לברון בדרך להיות הגדול בכל הזמנים.
    הוא שובר כל שיא שמייקל ג'ורדן אי פעם חשב לקבוע.
     
  3. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    בהחלט כל הכבוד ללברון, שחקן ענק. הוא עוד יכול לעבור את מייקל ג'ורדן. הוא עשה טיפל דאבל במשחק של קליבלנד נגד וושינגטון עם 32 נקודות, 11 ריבקאונדים ו11 אסיסטים. בהחלט שחקן ענק. בסופו של דבר, קליבלנד כמובן ניצחה 86:97.

    שאר המשחקים:

    סן אנטוניו-סקרמנטו 88-122. (0-1)

    מיאמי - שיקגו 106:111 (0:1)

    לוס אנג'לס קליפרס -דנבר 87:89 (0:1).

    היום יש פיניקס לייקרס. מקווה מאוד לראות את לייקרס מנצחת את המשחק, אבל קשה לי להאמין שהיא תצליח לנצח. מה גם זה עוד משחק חוץ. אני ממש פאסימי למשחק הזה. בכלל, אני לא חושב שיש לנו סיכוי לעבור אותם.

    אמור להיות שידור, אני לא בטוח במאת האחוזים, ואם כן, מה השעה ובאיזה ערוץ?
     
  4. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אכזבה עצומה.. פתחנו את המשחק עם הגנה מצוינת ומנענו מג'יימס את הכדור אבל במקום ללכת לצבע ולגמור עם שתי נק' בטוחות אריאנאס, באטלר ושות' העדיפו ג'מפים מטומטמים.
    וכמה מעצבן שדווקא נגדנו הנגר הזה סנואו נתן את משחק הכי טוב בקריירה עם 14 נקודות כשכל הזריקות שלו היו בדרך החוצה ובמאית השניה האחרונה נכנסו פנימה. בסוף זה הסתיים ב-11 הפרש לקליבלנד כבר ברבע הראשון וזה בעצם גמר אותנו. היו כמה טעויות שיפוט מזעזעות שמנעו מאיתנו לחזור לפיגור חד ספרתי ולפתוח מחדש את המשחק אבל אני לא אדבר על זה.
    מכל השחקנים שלנו רק שניים נתנו את התפוקה שציפיתי מהם, דניילס וג'פריס. השאר היו על הפנים. ארינאס אומנם עם 26 אבל באחוזים מזעזעים ורק שלושה אסיסטים. ככה אי אפשר לנצח, בטח לא את קליבלנד.
    ועדיין, הכל פתוח, ביום שלישי עוד אפשר לגנוב את הביתיות. הכי חשוב הוא לעצור את האחרים כי ג'יימס כנראה בלתי עציר.
     
  5. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לברון הוא השחקן המושלם מבחינת נתונים פיזיים ומוכשר כמו שד. נכון לעכשיו בגיל 21 הוא כבר השחקן הכי טוב באנביאיי וברגע שיהיה לו תואר הוא אחד הגדולים בכל הזמנים.
    ההבדל בינו ובין ג'ורדן זה שג'ורדן פיתח את המשחק שלו במשך השנים, עד שהוא הגיע לרמה המושלמת שלו בסוף הקריירה. לברון כבר שחקן מושלם, מהתהליך שג'ורדן עשה הוא כבר למד ולכן גם הוא כל כך יותר טוב מג'ורדן בגילו.
     
  6. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עד אתמול היה פרומו למשחק בין לייקרס לפיניקס בספורט5... פהתעתי גיליתי שהיום הוא נעלם... כמובן בהמשך לשערוריה מאתמול (במקום 2 שידורים מהאיטלקית אף לא 1) שוב המשיך ספורט5 שכנראה המנהל שלו זה נדב יעקובי לעשות שטויות ולשים את המשחק העלוב של ברצלונה במקום המשחק המעניין בפיניקס...
     
  7. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלעד, תרגע. לברון לא יותר טוב מג'ורדן עכשיו, והסיבה היחידה שהוא יותר טוב ממה שג'ורדן היה בגילו היא, בגלל שהוא וויתר על הקולג'. בעבר זהלא היה נהוג, כיום אפשר לעשות את זה, לברון עשה את זה וזה מתגלה כמהלך חכם בשביל הקריירה שלו. למרות שהוא בן 21, יש לו ניסיון של 3 שנים בNBA. והעונה הוא עשה קפיצת מדרגה ענקית, שבגללה סוף סוף הבנתי למה השוו אותו מהיותו ילד לאלוהים של הכדורסל, שהיה אלוהים ויהיה אלוהים, גם אם לברון יהיה טוב ממנו.

    ללברון יש כמובן עוד מה להוכיח, וזה בעיקר הוא יצטרך לעשות עם טבעות אליפות, כי אין לי ספק שהוא יכול להיות מושווה לג'ורדן מבחינת היכולת (כמובן שבעוד שנתיים הוא יהיה עוד יותר טוב ממה שהוא היום). אתמול הוא השווה עוד שיא, שהיה לשחקן השני אי פעם, שסיים עם טריפל דאבל את משחקו הראשון בפליאוף (הראשון היה מג'יק). כמובן, שהוא שבר עוד שיא של הכי צעיר לעשות את זה. הדבר שהכי דומה בלברון לג'ורדן זאת העובדה, שהוא עושה את הכל בבגרות, בשקט, בקור רוח ובלי שזה יראה כאילו הוא תופס משחק גדול מדי. ואכן, כך היה אתמול. משחק שהיה נראה סולידי של לברון. לכמה דקות הוא עושה כמה מהלכים טובים, והוא נותן יתרון גדול לקבוצה שלו.

    אני כבר אמרתי מזמן כאן, שלברון הוא השחקן הטוב בNBA והוא יוכל להתמודד עם הגדול מכולם על ה23 הכי טוב שהיה, אבל כדי שנוכל להתחיל לדבר על זה נצטרך לחכות עוד כמה שנים טובות. ואני לא רוצה להגיד "אמרתי ככה ואמרתי ככה", אבל בינתיים כל מה שאמרתי קלע בול. הספרס בקלות, קליבלנד, הקליפרס ומיאמי.
     
  8. BLUE MOON Member

    הצטרף ב:
    ‏27/2/06
    הודעות:
    564
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז אם אתה לא רוצה להגיד "אמרתי ככה ואמרתי ככה"- למה אתה אומר את זה?
     
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לא התכוונתי לגיל של ג'ורדן בתעודת הזהות אלא לשנה השלישית שלו באנביאיי.
     
  10. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, אז ג'ורדן, בדומה ללברון, הגיע לקבוצה שהייתה אז הגרועה ביותר בליגה. ההבדל הוא שהיום יש יותר רעש ממה שהיה אז, ולכן הביאו לקליבלנד כלי עזר טובים יותר ממה שהיו לג'ורדן. הוא ממש לבדו סחב את שיקאגו לפליאוף, אבל לא הצליח לנצח סדרה ב4 השנים הראשונות שלו בNBA. אבל עובדה, כבר בעונתו הראשונה הוא זומן למשחק האולסטאר, והכוכבים הגדולים של אז- מג'יק, לארי בירד ואחרים, שהיו חברים טובים מאד של ג'ורדן עם הזמן, אמרו שמצפה לו עתיד גדול מאד, כמו כל מי שראה אותו משחק. עם הטרייד, שהעביר את סקוטי פיפן מסיאטל לשיקאגו (פיפן היה אז בחירה מס' 2 בדראפט של 87), הבולס התחזקו משמעותית. רק מאוחר יותר (אחרי שג'ורדן כבר זכה באליפות, הביא את הזהב עם הדרים טים הראשונה שהורכבה משחקני NBA והכי טובה שהייתה עד כה, ואחרי שהבינו שג'ורדן הוא השחקן הכי טוב ששיחק את המשחק) הגיעו גם כל מיני שחקנים, שהם בעצם שחקנים חלשים-בינוניים מינוס, אבל ג'ורדן עשה אותם להרבה יותר טובים לצידו בקבוצה, ככה שכל אחד מהם נתן תפוקה כלשהי. כמובן שגם פיפן חייב מההצלחה שלו הרבה מאד לג'ורדן.

    תראה, אני בטוח שאז, בעונת 87\88, בעונתו השלישית של ג'ורדן בNBA, היית... בן כמה? אתה בן 17, ככה שלא היית חי בכלל. אז אני לא מבין איך אתה מביע דעה, ואומר שלברון היה טוב יותר מג'ורדן בעונה השלישית שלו בNBA (לא שאני הייתי חי אז, אבל אח שלי הגדול -בן 27- הוא מעריץ לא קטן של ג'ורדן, ככה שאני יודע לא מעט וראיתי ביצועים של ג'ורדן).
     
  11. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    גם אם לברון יקח 20 אליפויות וישיג ממוצעים של טריפל דאבל לעונה, לא היה ולא יהיה כמו ג'ורדן. נקודה.
     
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    סטטיסטית כל שיא שג'ורדן קבע לברון שבר.
     
  13. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה שחקן ענק הלברון עשה שיכול לעשות פשוט הכל על המגרש!
    למרות זאת לא נראה שקליבלנד יוכלו להגיע רחוק בפליאוף-פשוט אין להם את זה מבחינת הסגל.
    לעומתם וושינגטון נראתה עוד יותר נורא.

    עכשיו בספורט 5 משחק מס' 1 : פיניקס - לייקרס.
     
  14. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    בסופו של דבר שידרו את המשחק של פיניקס-לייקרס כי המשחק סביליה-ברצלונה נדחה והסיבה לא משנה.

    בכל אופן, משחק לא טוב של קובי, הוא שיחק יותר מידי קבוצתי הפעם. לאמאר אודום היה מצוין, וגם וולטון היה תותח היום. אני מתלבט ביניהם לשחקן המצטיין מבחינת הלייקרס כמובן. קובי בראיינט קלע רק 22 נקודות. אבל הוא לא היה במיטבו. 7 מ-21, זה לא מתאים לו. בכל אופן, בשניות הסיום, הוא זרק זריקה בלתי אפשרית, מרחק מטר בערך מקו השלשה, ובאמצע סיבוב זורק וזה נכנס, זה משהו שרק קובי יכול לעשות אותו. לאמאר אודום ולוק וולטון היו מצוינים כאמור. בכל אופן, שריקה אחת נשרקה לטובת פיניקס שהייתה אמורה להיות לטובת לייקרס בשניות הסיום, אני לא מבין את השופטים. קובי קיבל מכה, השופט שורק לעבירה שלו, ושולח את סטודמאייר אם זכור לי נכון לקו. וזה כמובן עשה את זה הפרש 5. לאחר מכן, ראו את הנפיחות שהייתה לקובי. לעזאזל עם השופטים האלה.

    ועוד דבר, שימו לב לזה. כשנותרו רק 0.4 לסיום הרבע הראשון, הכדור נזרק לסאשה, ובשיטת "קבל וזרוק" זרק את הכדור מיותר מחצי מגרש, הכדור נכנס, אבל הנקודות לא נחשבו, כי זה היה אחרי הבאזר, כמה חבל. בכל זאת, זה לא מה שקבע את גורל המשחק, אלא השופטים האלה.
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx , זו התגובה שרציתי לראות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/4/06
  15. Barcelona Member

    הצטרף ב:
    ‏15/5/05
    הודעות:
    1,105
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם יותר מדי זומבים של ג'ורדן. הוא היה ענק, הכי ענק. אבל לברון, אם ייקח אליפות עם חבורת הנגרים שיש לו (לא שלג'ורדן לא היו, אכן היו לו), הוא יהיה באותו קנה מידה כמו ג'ורדן, מבחינת הישגים.

    יכולת? לא יודע, צריך לראות איך לברון מתפקד בלקיחת זריקות ניצחון. אתלטיות? הם שווים, לדעתי.