ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה טפשי מצידי לחשוב שחבורת השחקנים המעוררת רחמים של אלי כהן, גם אם היא משחקת למען זכרו של אוהד חשוב ביותר של הקבוצה, תצליח לעבור את החצי או לתת שלוש מסירות מדוייקות ברציפות מול הפועל ת"א.

    אני מצטער, אבל זה פשוט לא מסתדר לי בראש, המשחק החלש להחריד הזה, בבית, מול רבבה של אוהדי בית"ר מעודדים ומשחק לזכרו של מאיר חיים. לא מסתדר לי כיצד פיני בלילי, שחקן עם טכניקה בינונית פלוס, מצליח לעבור חמישה שחקנים שרצים סביבו ועוד סוחט עבירה. לא מסתדר לי כיצד כל מסירה של בית"ר בחצי של הפועל פשוט הלכה לאיבוד. לא מסתדר לי כיצד טלקר החמור הזה בעט לקורה. לא מסתדר לי כיצד כפיר אדרי ניסה לכדרר סמוך לרחבה, ובכלל המשחק הפאתטי שלו.

    פשוט לא מסתדר לי.

    אני לא מבין כיצד שלושה שחקני בית"ר רצים בהתקפה, שניים חופשיים, אחד עם הכדור, מסירה שכל ילד בכיתה א' מסוגל למסור, והכדור נחטף ע"י אבוקסיס לאחר מסירה רשלנית ופושעת.

    אוי לי, ואני חשבתי שקוביקה ואדרי יביאו את הגאולה, אוי לי.
    כבר משחק שביעי ברציפות שאנחנו מפסידים להפועל ת"א. עד מתי?

    תבינו, כנראה ששחקני הפועל ת"א כישפו את הבית"רים וגרמו להם להתחבא מאחורי השחקנים האדומים ובכך לחסוך מהם את עבודת השמירה, וזה בעצם מנע ממליקסון למסור. אני גם כן לא הייתי מוסר מסירה אבודה לשחקן אבוד, אילו הייתה לי יכולת כדרור של מאור מליקסון.

    ופיגו - אלי ששון שחקן מצוין, וכפי שראית, אף אחד משחקני בית"ר לא הצליח לעשות כלום מול הגנת הפועל ת"א (והקישור, וההתקפה והשוער), כך שאתה לא ממש יכול לבוא לששון בלבד בטענות (אפילו קורנפיין הקדוש לא הצליח!!!).

    די, זה כבר לא מצחיק, איפה הקבוצה שלי?
     
  2. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, להגיד לך איפה הקבוצה שלך? הנה:
    יוסי אבוקסיס-הפועל ת"א
    אלי אוחנה-פרש
    אישטוון פישונט- מ.ס. אשדוד
    אישטוון האמר-שטוטגרט או משהו כזה...
    שאלוי-באיזה מקום תקוע בארץ התקועה
    סרגיי טארטיאק-???
    ניר סביליה-אצלנו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx
    שמוליק לוי-פצועץ
    הנה קבוצת הנשמה של בית"ר....שמתה.
    בכל זאת נשארו דוד אמסלם ואיציק קורנפיין
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקי, חכמולוג, מכיוון שלא הבנת שמה ששאלתי הייתה שאלה רטורית (חפש במילון מה זה), אני נאלץ לענות לך :

    1) יוסי אבוקסיס הוא סתם קופיף קטן שברח מהכלוב שלו בגן החיות. אבל אמת, תראו את הקבוצה בלעדיו.

    2) אישטוואן האמר לא בשטוטגרד, אבל הוא בקבוצה הונגרית כלשהי. אכן אישטוואן היה חלק חשוב בבית"ר, ורצה להישאר, אבל אלי גוטמן, האיש ושקרו, מלך האופל, שולט הרשע - העיף אותו בשביל להביא שחקן ספרדי בן 30 מהספסל של אוביידו (מובן שהמו"מ איתו התפוצץ מאוחר יותר).

    3) אישטוואן פישונט הלך לאחר מאמנו דרור קשטן, ולכן אני לא ממש יכול להאשים אותו. ראינו איך הוא נראה מחוץ לבית"ר.

    4) ניר סביליה מעולם לא היה חלק מקבוצת החלומות של בית"ר. הוא שחקן עייף ומחמיצן, בושה שאתה מזכיר אותו באותה רשימה עם אותם אנשים גדולים.

    5) סרגיי טרטיאק עדיין בבית"ר כמעין עוזר מאמן או משהו כזה.

    על השאר אגיב מאוחר יותר...
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,848
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    חשבתי איפה לכתוב ולמי להקדיש את ההודעה ה-900 שלי, ובסוף הגעתי להחלטה שהייתה צריכה להיות ברורה.


    אני מקדיש את זה כמובן לזכרו של מאיר חיים ז"ל שיצא לי ליפגוש אותו בעונת הירידה שלנו שבית"ר ניצחה אותנו 5-2.
    וזה היה רגע שעכשיו אני לא ישכח אותו, אחרי המשחק יצאתי החוצה וישבתי על ספסל עצוב וכואב ולא אחר מאשר מאיר חיים בא אליי וליטף לי את הראש ואמר "לא נורא אל תיקח קשה זה רק ספורט", עד השבוע לא היה לי מושג מי זה הבנאדם הזה אבל עכשיו שראיתי תמונות שלו התמונה הזאת ישר צצה לי בראש והבנתי שזה הוא.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,848
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני חייב לציין שאני לא יכול להיות בטוח במאה אחוז שזה הוא, כי זה היה לפני הרבה זמן, משהו כמו 5 שנים אפילו יותר. אבל אני חושב שזה הוא, אם זה לא הוא אז זה מישהו שדומה לו.
     
  6. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חייב לציין פה את ברוך דגו, שהולך והופך לשחקן מס' 2 (שטראובר לפניו) של מכבי ת"א, ולמנהיג על המגרש.
    לאחר עונה מאד מאד מאכזבת בשנה שעברה דגו מראה מה הוא באמת יודע והוא מתפתח לשחקן מצויין, וכראיה, ברוב דקות המשחק אתמול הוא פשוט עשה בשדה ככל העולה על רוחו, עבר שחקנם בקלות, ומוסר מסירות גאוניות.[
    דגו מציג את היכולת הנפלאה הזאת לאורך כל העונה והוא פשוט מדהים אותי לפעמים ביכולת שלו - למרות שתמיד האמנתי שהוא היה שווה כל גרוש מהון העתק שמכבי שילמה עליו. במידה וימשיך בקצב הנסיקה ביכולת שלו וימשיך לתת הצגות מכבי תרוויח ממנו המון.

    --

    ולהיום
    למכבי חיפה נגמרו התירוצים ששימשו אותה מול מכבי ת"א - ז'וטא ורוסו חזרו, וחיפה עדיין לא נתראתה טוב. מה עכשיו, יגידו שזה בגלל שיעקובו לא בחיפה? בולשיט.
    אישית אני מאשים את שום במצב הזה, הוא ייבש את סביליה וכהן כל העונה, ומה הוא מצפה עכשיו? שהם יהיו בכושר משחק כבמטה קסם? הוא היה צריך לתת לכהן וסביליה הרבה הרבה יותר דקות ממה שהוא נתן, כי הוא ידע בוודאות שיעקובו עוזב באמצע העונה. נכון לעכשיו יש לו חלוץ אחד בכושר משחק סביר וזה קטן, שגם מראה נסיגה כלשהי ביכולתו בזמן האחרון.
     
  7. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש משהו בדבריך אמיל, אבל אולי יש הסבר קצת אחר, שאנשים לא לוקחים בכלל בחשבון, והוא שאולי החלוצים של חיפה לא מספיק טובים?
    עד עכשיו חיפה הסתמכה על שני חלוצים בצורה די בלעדית, איגביני יעקובו(זה השם האמיתי שלו, יעקובו שם משפחה) ויניב קטן. ההחלטה להסתמך על שניהם בצורה שבה חיפה הסתמכה עליהם הייתה נכונה לטווח הקצר(גם חצי עונה זה קצר), אבל לטווח הארוך זה יהיה הרסני, ואילולא הקומבינות של חיפה בהתאחדות, שגרמו למועד ההעברות להתארך בשבוע, בטענה שהקבוצות צריכות עוד זמן(בעוד שרק חיפה זקוקה לזה), האליפות של חיפה הייתה נכנסת לסיכון עוד יותר גדול ממה שהוא עכשיו.
    איגבני יעקובו, תרצו או לא, היה הסיבה להצלחה של חיפה עד עכשיו. מתוך כל השערים שהיא כבשה(25 אם אני לא טועה), יעקובו היה מעורב ב-8. אז אמנם חיפה לא תכבוש ב-14 המחזורים הבאים רק 17 שערים, כי כמובן יובא לו מחליף, אבל היא בהחלט תיפגע, משתי סיבות.
    הראשונה היא שיעקובו הוא פשוט חלוץ מצוין, ויהיה קשה מאוד למצוא לו תחליף. זה אולי ישמע קל לחיפה בגלל כל הקשרים עם סוכנים שיש לה, אבל זה ממש לא ככה, זה מאוד קשה למצוא שחקן ברמתו של יעקובו, לא משנה כמה יחפשו, ואופצית ברקאמונטה היא בכלל לא רלוונטית, מהסיבה הפשוטה שהוא משחק בבוקה ג'וניורס, ואני לא מכיר שום שחקן בריא בנפשו(וברקאמונטה בהחלט נראה בריא בנפשו), שיעדיף לשחק בישראל, אפילו שזה במכבי חיפה, שהיא קבוצה אירופאית ובלה בלה בלה, במקום בבוקה ג'וניורס, אימפריה לכל דבר, במיוחד כשהמאמן מודיע לו שהוא בתוכניות שלו להרכב הראשון.
    הסיבה השניה היא שיניב קטן הוא חלוץ טוב, אבל לא טוב מספיק. הוא צריך מישהו לידו, כמו איגבני, שיגרום לו להיות יותר טוב. עם כל הכבוד לרפי כהן וניר סביליה, הם פשוט לא מספיק טובים כדי להפוך את קטן ליותר טוב. הם חלוצים בינונים פלוס, לא יותר מזה, וזאת הייתה הטעות של שומי, כאשר בתחילת העונה הוא העדיף לשים בחוד את קטן ויעקובו, כשהוא ידע שיעקובו יעזוב באמצע העונה, ואז יהיה לו הרבה יותר קשה להביא מחליף, גם בשביל החור של יעקובו, וגם בשביל קטן.
     
  8. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין שום תירוצים, מכבי לא ביכולת טובה, אבל אני עדיין עומד בהצהרה שלי - בלי להיות שחצן- שפשוט חיפה תיקח אליפות, אז אתם עכשיו אומרים שלחיפה יהיה קשה ובלה בלה בלה, אבל גם אמרו את זה שנה שעברה, וזה פשוט מאוד- מספיק שחיפה לוחצת טיפה על הגז והיא מעל הפועל ת"א... וזה לא שהיא במצב גרוע, הרבה מאוד קבוצות היו מחליפות איתה...
    בקשר ליעקובו- זה בדיחה מה שאתם אומרים, פעם אחת אתם אומרים שיעקובו חלוץ בינוני ולא מספק את הסחורה ויעקובו טוב רק באירופה- ועכשיו שהוא עוזב אתם אומרים שבלעדיו מכבי חיפה לא שווה כלום- תחליטו?
     
  9. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,669
    לייקים שהתקבלו:
    1,938
    מין:
    זכר
    גם יעקובו ביכולת לא טובה הוא עדיין חלוץ מצויין בשביל הליגה שלנו.

    את המשחק ראיתי רק את ה12 דקות האחרונות אז אני לא יכול להגיב הרבה,אבלמתקציר קטן מראה שחיפה שיצאה לפגרה חזרה אות חיפה,ואותו דודו אוואט,אבל גם אני חושב שמכבי חיפה תקח את האליפות הזאת,יש לה סגל רחב שיתמודד בעתיד על האליפות
     
  10. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אילן, אני לא חושב שאי פעם טענתי שיעקובו, בקנה מידה ישראלי, הוא חלוץ בינוני...
    כן, בקנה מידה אנגלי, נכון לעכשיו (עדיין צעיר והוא עוד יכול להשתפר וללמוד), הוא חלוץ מאד בינוני...אבל יחסית לליגה שלנו הוא חלוץ ענק...

    בכל מקרה אי אפשר להגיד שבלעדיו אתם לא שווים כלום כי יש לכם קאדר שחקנים מצויין. רק חבל שסמכתם על יעקובו כל כך הרבה במשך כל כך הרבה זמן ... טעות ...

    בקשר לאוואט, אם זה לא היה מצחיק, זה היה עצוב. כן, אני יודע שזה "הפוך", אבל אני פשוט לא יכול לעצור גל של גיכוחים חסרי רסן למראה דודו משמיט כדור, מבעיטה לא חזקה בערך למרכז השער מרחוק, שכל שוער נערים ב' יודע איך לוקחים...ולא תגידו פעם אחת, זה קרה לו כמה וכמה פעמים במהלך המשחק...
    אז מה, ככה מנצחים את חיפה? פותחים בלינץ' על האגפים ומרימים לרחבה בכל הזדמנות - מתישהו דודו יעשה את הטעות וזה ייכנס. לאחר שנותנים ככה לדודו 2 בראש, נכנסם להגנה, ולקראת סוף המשחק מתחילים להפציץ מרחוק - מתישהו דודו יתן מתנה ...
    דודו אוואט - הביזיון של חיפה. אני מתבייש שהוא עדיין בנבחרת!
     
  11. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמיל, אל תדאג- בקרוב ניר דוידובי'ץ חוזר- ואם הוא לא יפצע הוא יהיה השוער מספר אחד בארץ , דפנטלי (כמו שקיגן אומר):).
     
  12. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמת, גם אני עד הסופ"ש האחרון חשבתי שחיפה תיקח אליפות, כי באמת רוסו וז'וטא עושים את ההבדל, אפילו שאין לה את יעקובו, אבל במחזור האחרון, אחרי שראיתי את היכולת של שלושת הקבוצות שמתמודדות על האליפות, הבנתי שחיפה תצטרך להזיע קשה מאוד, בגלל מה שציינתי בהודעה הקודמת שלי בנושא הזה, ובגלל דודו אוואט. אלא שני הדברים שמפרידים בין עוד קבוצה טובה ולבין קבוצה מצוינת.
    על עוד חיפה לא פותרת את שני הדברים האלה, הפועל לא ממשיכה ביכולת שלה בזמן האחרון, ומכבי ת"א לא ממשיכה בנסיקה שלה(שאני מרחיב עליה בטור שאני כותב לאתר), שום דבר לא סגור.
    בקשר ליעקובו- אני מעולם לא אמרתי שהוא לא חלוץ מצוין. בשביל הליגה שלנו הוא שחקן שכל קבוצה תרצה, והוא שיפר את חיפה בהרבה, אבל כשהוא עוזב, חיפה נחלשת, וזה עובדה, כי הקנדי באבאיו הזה הוא בכלל לא משהו.
     
  13. שגיא Guest

    בקשר למשחק אתמול...
    משחק חלש מאוד, מבחינת שתי הקבוצות...

    אחרי פתיחה טובה עם שער, חיפה הייתה צריכה לשטוף את המגרש, לכבוש עוד, ולסגור את המשחק...
    אבל חיפה לא עשתה את זה ושילמה....
    היא הזמינה התקפות של פ"ת, שלא היססה, גם לא ממש סיכנה את השער, אבל השער היה באוויר, וגם הגיע בסוף...

    רוסו וז'וטאוטאס לא היו במייטבם, אפשר להבין, הם לא שיחקו מאז הפגרה....
    חיפה יכלה לסגור את המשחק, רפי כהן במצב מצויין בועט כמו ילד נכה, סביליה כמעט ומגיע לכדור מהאוויר, סביליה מול כהן ולא עובר אותו, סביליה בועט מתוך הרחבה על הרצפה וכהן שוב הודף....
    מצבים לא היו חסרים, אבל כפי שנאמר, החלוצים עדיין חלודים ולא הצליחו לעשות הרבה...

    בקשר ליעקובו, הוא אמנם חסר, אבל שום יצטרך להסתדר בלעדיו...
    ככשמעתי שיניב קטן פותח לבד בחוד, ידעתי שמשהו לא ילך טוב...
    לקטן יש נטייה, וזה מובן מאוד אחרי שאתה שם כל העונה, ללכת אחורה או לאגף...ואז נוצר חור בהתקפה, שאין מי שיהיה שם...
    קטן צריך חלוץ לידו, חלוץ מרכזי, שפיץ, לא רפי כהן, סביליה הוא היותר מתאים, הוא גבוה בעד נגיחה טובה, ועדיף על רפי כהן, לדעתי יהיה טוב אם הוא יקבל את הכרדיט, כי בסוף הוא גם יחזיר...
    פראליה לעומת זאת, כבר בסוף הקריירה, וכבר אחרי 20 דקות ירד...הוא כנראה צריך לפנות את מקומו לזנדברג הנלהב...
     
  14. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בכדורגל אין שום דבר בטוח. מה זה "השוער מספר אחד בארץ , דפנטלי"? אין לך שום דרך לדעת איזה דוידוביץ' אתה תקבל אחרי הפציעות הארוכות ואיך זה השפיע לו על המשחק ועל הביטחון.
    ניר דוידוביץ', לפני הפציעה, היה בלי ספק השוער מס' 1 בארץ. הוא יצטרך להוכיח את עצמו מחדש כדי לרכוש שוב את המקום הזה...

    בכל מקרה, עד שדוידוביץ' יהיה כשיר לליגה, אתם תקועים עם האפס ההוא אוואט, שמשמיט כדורים כמו חובבן.
     
  15. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די, זה כל כך מצחיק!

    בעיטה מעוררת רחמים של שבחון נשמטת מידי דודו אוואט וכמעט נכנסת. ואוואט? צועק על ההגנה שלו...

    אילן, אני לא יודע מנין לך הביטחון הזה על האליפות, כרגע עזב אתכם שחקן מספר 1 שלכם, סיימתם בתיקו מול הקבוצה במקום האחרון בטבלה (משחק שני ברציפות ללא ניצחון, כולל הפסד בית למכבי ת"א שאתה טוען שהיא כלום לעומת חיפה). הפועל ת"א ממשיכה לנצח, גם את הקבוצה שנתנה לכם רביעיה באותו איצטדיון, ומכבי ת"א מבריאה לה, כאמור. לחיפה במשחק הבא יש את אשדוד המתעוררת, שזכור לנו מה היה במשחק האחרון בין שתי הקבוצות, ולאחר מכן אם אינני טועה את מכבי נתניה בקופסא (!), ואז, משחק העונה של הפורום, מול הקבוצה שהשחילה לכם רביעיה. למכבי ת"א והפועל ת"א, מנגד, לא צפויות בעיות לקחת את הנקודות במשחקים הקרובים.

    תוסיף לכך את החוד הדליל והעלוב שלכם, השוער האפסי וההגנה התמוהה (קייסי מאבד כדור פאתטי שגורם לשער), ואני עדיין רוצה לראות אותך אומר לי, עם הסבר מפורט על הדברים הנ"ל, איך מכבי חיפה מסוגלת לדהור לאליפות. או שנקבל את הטיעון המשכנע שלך שהיא פתאום "תשים גז".