השבוע קראתי ראיון עם ג' יפית שבו היא אומרת שהיא לא רוצה למסחר את עצמה ולכן היא לא מפרסמת יותר מ-5 מוצרים בחודש. באמת תודה...
טוב באמת שהיא לא ממוסחרת כבר איזה 10 שנים לפחות... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/bduh.Xxx
אחרי שביזו את אחת המלחמות המזעזעות בתולדות ארה"ב, חברת YES ממשיכים לחפש תשומי והפעם עם ירידה מאוד לא משעשעת על אחת התקופות החשוכות של מזרח אירופה. בזיון שאף אחד לא אומר להם כלום.
חיפשתי את הדיון הזה בשביל משהו שבאמת שווה את זה. מאז מכת ג' יפית לא התעצבנתי ככה על פרסומת. הפרסומת הזאת של הטונה עם ה''פילה'' וואייייייי בא לי לשרוף את הטלויזיה.
אבל אליה כבר התרגלנו .... זה לעומת זאת פשוט מטמטם אותי לחלוטין. לשים כזה דבר פלצני בפרסומות שרצות במחצית של המונדיאל זה פשוט איום... בלאט.
טוב שהקפצתם את הדיון הזה. נכון יש את הפרסומת הזאת לזוגלובק?? היא פרסומת כל כך מטומטמת. מראים איזה בן אדם או אישה אחת יושבים על שולחן עמוס כל טוב, מה כל טוב? נראה כמו ארוחה לפלנגה מצרית שחזרה מהסתננות, יושב מול כל הג'אנק המבושל הזה ושואל את עצמו בדביליות "מה בא לי עכשיו? **** של זוגלובק, זה מה שבא לי עכשיו". עכשיו תאמר לי טמבל, לא היית צריך לחשוב על זה לפני שבישלת את כל המקרר שלך? אידיוט.
מישהו יכול להסביר לי למה תרגמו את הפרסומת של ווינר לשפות של כל הנבחרות המשתתפות במונדיאל? גימיק נחמד, אבל זה פשוט מטומטם.
כל הפרסומות של יופ עם החיוכים המכוערים האלה והערבוב של אנגלית ועברית (it's fun בלבן white yoplait) פשוט מעאפן. דרך אגב דיברתי עם איזה מישהו שעובד במשרד פרסום על הפרסומת הזאת והוא אמר לי שהיא שאני כנראה לא קהל היעד שלה אז אמרתי לו איך שחילקו יופליי חינם בבי"ס שלנו כך שכנראה שאני כן קהל היעד ואז הוא אמר שאני כנראה פשוט לא מבין את הפרסומת. מה זה לא מבין את הפרסומת? מצטער שאני לא הצלחתי להבין את יצירת האומנות שאמורה לגרום לי לקנות משהו, אני לא צריך לעבוד בשביל "להבין" אותה וזה לא כאילו שאני אידיוט. אה וכמובן ש-ג. יפית נמצאת בראש הרשימה.
זה יישמע דפוק לאללה, אבל אני מעדיף את הפירסום של ג.יפית על כמעט כל פרסומת היום.בפרסומות שלה אין גימיקים מעצבנים, ואתה לא צריך לשבור את הראש כדי להבין מה מפרסמים ולמה התכוון המשורר... פירסום נטו, כמו שפרסומת צריכה להיות.
לא מסכים. רק הנוכחות המעצבנת שלה, בנוסף למשחק העלוב שלה ושל שאר המכוערות שמופיעות איתה בפרסומות מביאות לי חשק לבעוט בטלוויזיה.
להיפך, לפרסומת צריך להיות איזשהו ייחוד, כל אחד יכול לבוא ולהגיד "תקנה חלב תנובה כי זה טעים ובריא", וזה פחות או יותר מה שג. יפית עושה.
ג' יפית כבר לא "מוכרת" כמו פעם... היום היא יכולה לאכול אבקת כביסה ולהגיד "אוי , כמה שזה טעים - וגם דיאטטי" פעם היא פירסה דברים נורמלים היום כל מה שזז היא מפרסמת