ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח אני לא מאמין שיש עוד אוהדים כ"כ תמימים של מכבי ת"א שחושבים שהם יקחו אליפות... בחייכם, בשביל לא להתאכזב- תצאו מהחלום שלכם עכשיו, אתם קבוצה כ"כ לא יציביה, ואל תבלבלו לי תשכל על הרצף ניצחונות שלכם עכשיו, כי גם אתם יודעים שזה זמני ואתם לא באמת מועמדים לאליפות, אתם קבוצה של מקום שלישי.
     
  2. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אילן, שלום לבוא שבת,שלום לבוא שבת, שלום לך השבת ברוכה. :wink:

    ועכשיו ברצינות, אתה שמעת מישהו אומר שניקח אליפות? אני יודע שאתה חושב שלא ניקח אליפות, אבל אף אחד לא אמר את זה, אז חלאס.
    ואחרי הניצחון ה"מרשים"(כמו בפרסומת של ברק) שלכם היום על אשדוד, אתה באמת חושב שאתם בטוח לוקחים אליפות?
    אתה מכולם צריך לדעת על דיון הטבלה שפתחתי היום, ואחרי העידכון שאני אעשה בו(נו אבי מה עם ההבטחה?), אתה תראה שהמרחקים בין "קבוצת המקום שלישי", לבין "אימפרית הכדורגל העולמית הידועה בשם מכבי הונדה חיפה", הם רק 4 נקודות, וגם בין מכבי לבין הפועל, ואין לי שום ספק שחיפה עוד תאבד מספיק נקודות, מה שיעשה את המצב יותר מעניין מ"למכבי אין שום סיכוי".
    התרוץ של יעקובו אולי עבד שבוע שעבר, עבד השבוע, אולי גם שבוע הבא, אבל בסוף לאף אחד זה לא יעניין את הרגל האמצעית- אתם פשוט לא קבוצה מספיק טובה בלי יעקובו.
    בסוף גם לך יהיה את האומץ להודות שהקבוצה שלך לא משהו, בדיוק כמו שוידוקה הודה שבית"ר קקה של קבוצה, גם אתה תקבל את האומץ הזה, ועד אז, תמשיך לחלום שאתם לוקחים אליפות במחזור ה-17.
     
  3. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קורנפיין השוער הכי טוב בארץ. פשוט גרנט מעדיף לנבחרת את את אוואט כאילו אין לנו כבר מספיק צרות. (זוכרים שפנרבחצ'ה רצו אותו? ~מחריד :x ~) אני מחכה לעוד שבועים שניתן עוד רביעייה לחיפה. זה שבית"ר הפסידה 5-1 לא אומר שהיא תפסיד גם במחזור הבא ובטח שלא תרד ליגה. ואם מסתכלים כמה מחזורים אחורה: בית"ר ניצחה 4-0 את חיפה, שבוע אחרי זה הפסידה 4-0 לקבוצת תחתי ואז ניצחה 2-1 את מכבי וההמשך... ככה שבמזחקים הבאים של בית"ר שום דבר עוד לא ברור, במיוחד שבא חיזוק לקבוצה.
     
  4. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תתפלא ניצן, אין לי בעיה לחזור בי, הנה עכשיו שלירן בית"ר הזכיר שאוואט היה מועמד לפנ'ר, ואז אני אמרתי שהוא דווקא יכול להצליח ויש לו פוטנצייל- אז אני חוזר בי, הוא שוער שלא מתאים לרמות הגבוהות, אני עדיין מאמין שיש לו פוטנצייל גדול, אבל חלאס- כמה אפשר לפשל?!?

    חוץ מזה ניצן, זה לא שחיפה משחקת מדהים, אבל פשוט תבין- בתקופה הכי גרועה שלה העונה היא לוקחת נקודות, אז מה יקרה שהיא תתחיל לשחק כמו שצריך? (רמז- מה שקרה בסוף העונה שעברה- חיפה עשתה לינ'ץ על כל קבוצה ששיחקה מולה).
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אילן - מה יקרה אם חיפה לא תחזור לשחק כמו שצריך?!

    ולירן, אכן קורנפיין הוא השחקן הטוב בבית"ר, אני באמת מרחם עליו שגורלו נתון לשחקנים המגוכחים הללו. אבל אין מה לעשות - שטראובר יותר טוב ממנו. עם מאמן שוערים כזה, אי אפשר להאשים את קורנפיין שהוא נשאר במקום בעוד שטראובר רק מתקדם.

    אגב, באמת שהיכולת של שטראובר מזכירה לי את קורנפיין לפני מספר שנים...בעונת גוטמן ובעונה שאחריה...

    בכל מקרה, הדיון הזה גולש לפסים שכבר עדיף לפתוח עליהם דיון חדש.

    בינתיים, הטופיק משתנה ל- "מדוע בית"ר ממשיכה לבזות את עצמה כבר שלוש שנים? מה לא בסדר בקבוצה?"

    ובכן, לדעתי הכל עניין פשוט של ניהול כושל.
    אני מצטער, אבל מנהל עם עיניים ושכל לא היה פונה למכבי חיפה בקשר לעכברוש הזה רפי כהן, מוותר על מלך השערים של הקבוצה בעונה שעברה שהציל אותנו מירידה + סגנו שהיה אחד מהחלוצים הבודדים בקבוצה (חסן ופאצ'ה), ממשיך לתת קרדיט לאלי כהן, מסתבך בהתבטאויות לא יפות, מעמיד תקציב של 21 מליון ש"ח שלא יכולים לשלם אפילו את המשכורת השניה של השחקנים למרות ההלוואה מהבנק, אומר לעיתונאים בדיוק מה הוא והקטן שלו רוצים לעשות לה, מתעלם לחלוטין מהאוהדים (תפנו ללימור) ומצליח להגיע עם קבוצה שלטענתו תשחזר את הישגיה של מכבי חיפה בצ'מפיונז, למעמד של הפסד 5:1 ללוזונים.

    כמובן שפניג'ל לא היה עושה זאת ללא עזרת סגנו אברם לוי, קודמיו גד זאבי ומשה דדש. דדש הצליח להביא את בית"ר תוך מספר שנים לחוב של 45 מליון ש"ח, גד זאבי בא, פירק סופית את בית"ר אבל לפחות כיסה את רוב החוב ואברם לוי תמיד נדחף למקומות שהוא לא רצוי בהם.

    ואסור לשכוח גם את עונת הסיוטים, שגד זאבי הטיפש הביא את גוטמן, שהביא את סאביץ' וסטוינובסקי הכושלים, ביחד איתם את רוסו יימח שמו, העיף את האמר והרס את הקבוצה כליל.

    לאחר שנטש את בית"ר, וניסים בכר נאלץ להוביל את בית"ר להפסד 7:0 מול מכבי ת"א, אפשר היה לראות ממש את בית"ר של היום - קבוצה מבולבלת, לא מאורגנת, אפורה, חסרת טקטיקה ואירגון ללא תקווה. והסעיף האחרון קריטי במיוחד.
     
  6. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה, מה זה "מה יקרה אם חיפה לא תחזור לשחק כמו שצריך"... מה יקרה אם סאדם יפציץ?!
    זה שטויות, כל הליגה יודעת שחיפה תחזור לעצמה מתישהו, ושחיפה תחזור לעצמה, מסכנה הליגה...
     
  7. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המחזור הזה יהיה אחריי השינויים האחרונים שכל הקבוצות עשו, ויסמן את הדרך החדשה של כל קבוצה. האם נראה סוף סוף חיפה אחרת? או אולי בית"ר נלחמת? או שבכלל נראה את הפועל ב"ש מתחילה את ההיתדרדות שלה? כל התשובות פה.

    הפועל ת"א- הפועל כ"ס- הפועל ת"א בהרכב חסר תשחק נגד הפועל כ"ס שהפסידה ביום ראשון למכבי ת"א. אין לי ספק שהפועל ת"א הולכת לנצח במשחק הזה, הם נמצאים בכושר מצויין (מה שלא יספיק להם בשביל אליפות :twisted: ).

    בני יהודה- מכבי פ"ת- לאחר שניר סבילייה הצטרף לבני יהודה, הקבוצה לא רוצה להיכנס לצרות התחתית ורוצה לנצח את מכבי פ"ת, שמצידה רוצה להמשיך להיות כמו ברוב העונות שלה- במקום טוב באמצע, מכבי פ"ת באה אחריי שהשפילה את בית"ר 5-1 (!!!). ההימור שלי: תיקו.

    מ.ס אשדוד- עירוני ראשון- אשדוד מחוזקת באלמושנינו והולצמן חייבת ניצחון על ראשון שנראת נכון לעכשיו כיורדת בטוחה. ההימור שלי- תיקו.

    מכבי נתניה- מכבי חיפה- מכבי חיפה באה "לקופסא" מחוזקת באליניב ברדה, ועידן טל שכבר ידוע שלא ישחק במשחק הזה בחיפה, אם בכלל. קשה לנצח את נתניה בבית, אבל אני מאמין שחיפה תנצח את נתניה, אולי בקושי, אבל תנצח ותתחילו לספור את המשחקים עד שחיפה עושה את הלני'ץ השנתי שלה על הליגה.

    הפועל פ"ת- מכבי ת"א- אולי סוף סוף מנור חסן מצא מקום להראות את היכולות שלו? יש לי רושם שפ"ת הולכת לנצח את מכבי ת"א, מכבי קבוצה לא יציבה בעוד פ"ת מתחילה להראות ניצוצות של יכולת טובה.

    בית"ר ירושלים- הפועל ב"ש- המשחק המסקרן ביותר במחזור הנוכחי. הפועל ב"ש באה אחריי שהאוהדים שלה כואסים על המאמן, יו"ר ומי לא? בית"ר באה מחוזקת באולינוב, שתי הקבוצות לא רוצות לאבד נקודות, אבל לבית"ר המשחק הזה הרבה יותר חשוב, כאשר הם יודעים שאם הם יפסידו הם יגררו סופית לקרבות התחתית, ואולי שוב נראה את בית"ר נלחמת על הירידה?
    תוצאה: שוב תיקו, בית"ר תשחק נורא, ב"ש תשחק גם נורא, כאשר הקהל שלה לא בדיוק יעזור לה במשחק הזה.
    ---
     
  8. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,669
    לייקים שהתקבלו:
    1,938
    מין:
    זכר
    אשדוד התחזקו מאוד ולדעתי הם ינצחו את ראשון שנחלשו(הולצמן) למרות שהולצמן לא ישחק,יש לאשדוד את פדידה ואורן ניסים וקישור חזק עכשיו עם אלמושנינו אני אפילו לא מדמיין לעצמי את ראשון מוציאה תיקו.
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכן, אני חושש שהמצב די אבוד. בית"ר ירושלים העונה לא יכולה לחרוג מהסטטיסטיקה החריגה שלה.

    שימו לב להתאם המדויק בין הסיבוב שעבר לסיבוב הנוכחי - בשני הסיבובים יצאנו תיקו עם נתניה, ניצחנו את כפ"ס, הפסדנו לבני יהודה, הפסדנו להפועל ת"א ולאחר מכן עוד פעם למכבי פ"ת - התאם מושלם! תוסיפו לזה את היכולת של הקבוצה והקטן של פניג'ל והמשחק הזה די אבוד.

    אני לא יודע אם ב"ש יתנו לנו שלישה או רביעיה, אבל אם כבר עושים פאדיחות, עדיף לרדת ליגה.
     
  10. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי ת"א נמצאת כרגע בפורמה די טובה. תמיד היה לנו קשה באורווה, ושנה שעברה זה המקום שסגר לנו סופית את סיפור האליפות בשליש הראשון של העונה. למכבי יהיה מאד מאד קשה מול הפועל פ"ת המתחדשת...

    מכבי ת"א כנראה תגיד למשחק הזה עם מגן (/קשר/חלוץ) ימני חדש, ג'ון פנסטיל, שצפוי להחליף את אחד המגנים הימניים הכי גרועים בליגת העל - אבי סטרול (שהוא בכלל בלם).

    מעכשיו כל משחק של מכבי ת"א הוא משחק קריטי שחייבים לקחת בו 3 נקודות מכיוון שכל איבוד נקודות עלול לפתוח פער של 7 נקודות מהמוליכה - וזה כבר יותר מדי...
     
  11. Roy Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,631
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הערכות שלי-

    הפועל ת"א- הפועל כפ"ס- מה שכפ"ס לא תנסה, בונקר, או משחק פתוח בתקווה להברקות של אברג'יל את מזרחי, קשה לי להאמין שהם מסוגלים להוציא משהו מהפועל. נקודת התורפה היחידה של האדומים היא פציעתו של דומב, כאשר התיאום בין אלון חלפון לגרשון החוזר מפציעה, יהיה מעט לקוי.
    בכל אופן, בבלומפילד, ובכושר הטוב של השבועות האחרונים, אני לא צופה להפועל בעיות מיוחדות בדרך לעוד שלוש נקודות. תוצאה- 3-0 להפועל.

    מ.ס אשדוד- עירוני ראשל"צ- אשדוד, לאחר הופעה מכובדת בקריית אליעזר, חייבת להשיג את הנקודות בבית, מול ראשל"צ החלשה, שמגיעה לאחר הפסד ביתי להפועל פ"ת. יושקו ביליץ', שהורחק ביום שני בקרית אליעזר, יוכל לשחק לאחר ש"ריצה" את עונש ההרחקה בגביע הטוטו. הימור שלי- 3-1 לאשדוד.

    בני יהודה- מכבי פ"ת- מכבי פ"ת רוצה להמשיך במומנטום לאחר ה-5-1 על בית"ר, אבל לבני יהודה יש תוכניות אחרות בקשר למשחק, בעיקר כשהוא בשכונה. אני צופה 0-0 משמים, או 1-0 קטן לזהובים.

    מכבי נתניה- מכבי חיפה- מכבי חיפה לא בכושר טוב, אבל גם נתניה לא בשיאה. מכבי חיפה חייבת את שלוש הנקודות על מנת להמשיך את הסטטוס-קוו בצמרת, ואני מאמין שהיא תשיג אותן, עם 2-1 קטן.

    הפועל פ"ת- מכבי ת"א- פה אני מאמין שיהיה תיקו 1-1, בדיוק על פי התסריט של המשחק לפני שבועיים בין הפועל פ"ת ומכבי חיפה. מכבי ת"א טובה יותר, אבל הפועל פ"ת תרצה את הנקודות יותר, והמשוואה הזו תוליד לנו תיקו.

    המשחק המרכזי- בית"ר ירושלים- הפועל ב"ש- אני חושב שלאחר מאורעות השבוע האחרון, ב"ש יצאה במוראל נמוך יותר, בעיקר עם חרם אוהדיה, ובית"ר מעודדת מן הרכישות האחרונות. אולי הפועל ב"ש טובה יותר, אבל אני חושב שבטדי בית"ר תתעלה כמו במשחקים נגד מכבי חיפה ומכבי ת"א, ותנצח, בוא נגיד.... 2-0
     
  12. שגיא Guest

    קודם כל, עידן טל יוכל לשחק הערב.

    חיפה תבוא מחוזקת בספסל, עם טל וברדה, על מנת לקח שלוש נקודות, כדי לא לתת להפועל לברוח.
    שום מתכנן כמה שינויים, כאשר אג'יפור יורד לספסל, חרזי במקומו כבלם, וז'אנו כמגן ימני. תמיד חשבתי שהרביעיה הישראלית הרבה יותר, גם בגלל שחרזי יותר מתאים לעמדת הבלם, הוא כבר לא מהיר כמו שהיה פעם וקשה לו לרוץ כל הזמן על האגף הימני, לעומתו ז'אנו עדיף, למרות גילו המתקדם, הוא ממשיך לשרוף שטחים, בעל טכניקה, ובעיטה טובה מאוד, עדיף כמגן מאשר כקשר.
    השינוי השני, והמפתיע, הוא הצבתו של ערן לוי הצעיר, חלוץ קבוצת הנוער, בהרכב, לצידו של יניב קטן בחוד, לוי ידועה בבעיטה המאיימת שלו ברגל שמאל, וינסה להוכיח את הכרדיט שהוא מקבל מיצחק שום.
    כאמור, על הספסל יחכו שניים, שכנראה ישותפו, טל וברדה, ויוסיפו למחץ בקישור בהתקפה.
    מנגד, נתניה, עוד לא הפסידה העונה בבית, ועם חלוץ מצויין, אדו הגנאי, ויש כבר שמכנים אותו "יעקובו הבא", כשרון יש לילד, בזה אין ספק, נראה איך זה יבוא לידי ביטוי הערב, נתניה תצטרך אותו בכושר מצויין.
    חיפה כבר הרבה זמן בכושר ירוד ביותר, ולכן חייבת את הנקודות, כל ניצחון מוסיף בטחון, ואפילו אם הוא בשיניים.
     
  13. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיכום נחמד,הפועל ת"א תנצח,אבל לא יהיה לה קל,כפר סבא עיקשת ובכל זאת היא קבוצה לגמרי לא רעה ען אברג'יל,דמירוביץ',ומזרחי.

    מכבי פ"ת תנצח את בני יהודה בצורה מכרעת,פ"ת מצויה בכושר טוב,לעומת בני יהודה שנראתה ממש גרוע במחזור הקודם.

    מ.ס אשדוד קבלה שני שחקנים מובילים שאחד מהם לא ישחק,אבל זה כבר נראה יותר טוב..
    אלמושנינו יכול לחזור להיות שחקן מוביל.

    מהפועל פ"ת אני ממש חושש,הם נראו טוב במשחק הקודם,יחד עם חסן בחוץ מכבי תצטרך לעבוד קשה.

    אם עטר,אדו,ולוקמן ישחקו נתניה תיראה הרבה יותר טוב,נתניה בונה על הקהל הביתי ועל מאזן הביתי המצוין שלה אני מקווה שחיפה תעצר שוב.

    המשחק בי בית"ר ירושלים לב"ש יהיה משעמם..
     
  14. חכם חנוכה Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    292
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקצב הזה הפועל לוקחים בהליכה את האליפות יאללה רדליון תשנה ת'ניק שלך כמה נאחס בנאדם אחד יכול לעשות אלוהים ישמור
     
  15. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמין לי שגם אחרי המשחק הזה אילן ימשיך לחשוב שחיפה תיקח אליפות בהליכה ובמחזור הבא תתחיל לתת חמישיות.