צ'לסי - מה נגיד ומה נאמר? הכל!, כאן!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Chelsea FANATIC, ‏26/8/02.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    נו באמת... אומנם כסף לקנות איזה שחקן (נניח איזה קשר אחורי נורמאלי) אין. מצד שני 100 אלף פאונד (!!!) לשיזרוע דשא לצורך 8 (!!!) משחקים זה יש...

    מי שלא ראה את כר הדשא בשבת בגשר, פיספס מסע קצר במנהרת הזמן. ימק"א, כן, כן, סוף סוף הצליחו ליצור שיחזור מדוייק של כר הדשא המדהים הזה... מוזר ששכחו להזמין את מלמיליאן לתת איזו בננה. בקיצור, זה לא היה מגרש זה היה ארגז חול שילדים בני 6 השתינו עליו... מזלו של איש המשק של צ'לסי, אם הכחולים היו מפסידים וראניירי היה מאשים את הדשא (והוא היה מאשים את הדשא, כי בתירוץ של הרוח הוא כבר השתמש...) מישהו היה חותך לו את ה... עם המכסחת דשא.
     
  2. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שום כר דשא לא מתקרב לרמה הגבוהה בסט. ג'יימס פארק עם כל הכבוד... אתם ראיתם מה הלך שמה? זה פשוט ביצה אחת גדולה. עכשיו 3 שבועות שניוקאסל לא משחקת שמה אז החליפו אותו לצערי, זה היה יתרון עצום לקבוצת הבית.
     
  3. gilb Member

    הצטרף ב:
    ‏25/12/02
    הודעות:
    238
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'רלטון דרך אגב דורשת משחק חוזר במגרש נורמלי, יש משהו בתביעה שלה, יתכן והיה יתרון לא תקין שצ'לסי ניצלה באורווה בה שיחקו.
     
  4. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעיקרון הטענה יכולה להיות נכונה, אבל זה לא נכון להסכים.
    צ'לסי שלטה ללא עוררין במשחק, ללא קשר לכר הדשא. הגול של לה-סו בכלל היה גול שהכדור עף והשוער בשלומפריות הדף פנימה.
    אין ביסוס, אני נגד.
     
  5. gilb Member

    הצטרף ב:
    ‏25/12/02
    הודעות:
    238
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת שגם אני, מעניין מאוד מה יחליטו בהתאחדות האנגלית.
     
  6. gilb Member

    הצטרף ב:
    ‏25/12/02
    הודעות:
    238
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כשצ'לסי נפגשת עם קבוצות שיש להן אופי היא מקרטעת וזה מה שיכול לפגוע בה גם העונה.
    צ'לסי זו קבוצה של לגיונרים בלי לב וזה בדיוק ההבדל בינה לבין מקום קבוע בליגת האלופות.
     
  7. ScouserAndy Member

    הצטרף ב:
    ‏6/1/03
    הודעות:
    88
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סביר להניח שלא יחליטו שם על משחק חוזר, אחרי הכל, יש משקיפים בכל משחק ואין סיכוי שהשופט לא התיעץ איתם לפני שהוא אישר את פתיחת המשחק.
    חוץ מזה, סביר להניח שלא יאשרו את הבקשה מפני שזה יפתח פתח למיליון ערעורים של קבוצות מפסידות על איכות המגרש בו שיחקו.
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אווווף!!!!! למה בארסה תמיד מפסידים?!?! עוד ניצחון אחד וואן חאל היה מקבל את הכסף לרכוש את ג'ימי. איזו באסה, עכשיו נדפקנו לעוד שנתיים עם החלוץ הכי עצלן בעולם.

    מצד שני מיקל "הנסיך" פורסל מתחיל את הקאמבק שלו מהפציעה שהשביתה אותו במשך קרוב לשנה, אולי דווקא הפיני המעופף יביא את הישועה ויפתור אותנו מהעונש של האסלביינק.
     
  9. אבי נימני Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/02
    הודעות:
    65
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא אוהב את צ'לסי בגלל שהיא קבוצה בלי שחקנים אנגלים ואני שונא קבוצות כאלה שליפעמים אני לא מבין איך הקהל שלה לא מיתלונן נגד זה זה.
     
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    תתעורר - כדורגל אירופי מזמן איבד את הגוון הלאומי שלו. אומנם צ'לסי הייתה חלוצה בתחום הזרים באנגליה, לפחות בכמויות שהיא הביאה אבל כיום רוב הקבוצות האנגליות מחזיקות ארסנל עצום של זרים. צ'לסי עולה בדרך כלל עם 3 אנגלים ועוד 2 על הספסל. זה פחות או יותר הסטאנדרט בליגה.
    סתם מטפסים על צ'לסי בקשר לזה. ארסנל עולה גם עם 3-4 אנגלים וכולם מדברים על הכדורגל והאיכויות של הסגל שלה - אף פעם לא שמעתי דיון על זה שאין בהרכב שלה רוב אנגלי...

    לדעתי הבעיה הכי קשה היא שזרים זוכים להערכה מוגזמת. בליגה האנגלית מסתובבים עשרות זרים שמשחקים רק בגלל השם האקזוטי שלהם או הלאום שרשום להם בדרכון. אלה שחקנים שנותנים עונה אחת טובה ואחרי זה כל פעם שמעבירים עליהם ביקורת הם מדברים על אותה עונה נפלאה שהייתה להם.
     
  11. RVN Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/02
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא הדבר הזה לא קורה באנגליה! זה לא קורה כי צריך לפחות 10 משחקים בנבחרת הלאומית ולשחק בנבחרת 75% מהמשחקים שלהנבחרת בשנתיים האחרונות, וזה מונע מסתם אפסים לשחק בליגה.
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    וואלה - ואיציק זוהר, נאג'ואן גרייב, עידן טל ועוד עשרות זרים בינוניים שעשו 100 הופעות בנבחת אזרבייזאן קצת סותרים את הדברים שלך...

    מה גם שכשמגיעים ממדינה באיחוד האירופי החוקים האלה לא חלים...
     
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    ב ו ק ר ט ו ב לונדון !!!

    אחרי די הרבה זמן סוף סוף יש סיבה טובה להקפיץ את אשכול שמתעסק בצ'לסי. אחרי משהו כמו 8 שנים, סוף כל סוף הודיע היום קן בייטס שכיום הוא מבין שהרעיון לבסס את הסגל של הקבצה על שחקנים בשלהי הקריירה שלהם תוך כדי הענקה של חוזי עתק או תשלום סכומים מפוצצים למועדונים של השחקנים היא הסיבה שהסגל של הקבוצה לא מיצה את עצמו. בייטס כינה את השיטה שהוא עצמט דגל בה במשך כמעט עשור "מטופשת"... בייטס מספר (ואני לא בטוח שאני קונה את הסיפור) שבקיץ האחרון פנו אליו בהצעות לקחת כל מיני שחקנים מהסוג הנ"ל כשהבולט בהם הוא לא אחר מאשר גבריאל בטיסטוטה. דווקא במקרה הספציפי הזה צ'לסי עשו את טעות חייהם. לפני העונה הייתה לבייטס אפשרות לשלוח את ג'יימי פלויד האסלביינק לבארסה של ואן חאל תמורת 8 ומשהו מליון פאונד. המשכורת של בטי-גול לא גבוהה מזו של האסלביינק, ולכן צ'לסי הפסידה הזדמנות להרוג שתי ציפורים במכה אחת. גם לבעוט את ג'יימי בוי לעזאזל תמורת כסף (!!!) וגם להביא במקומו שחקן שלא נופל ממנו ביכולת.

    בכל אופן, בייטס הודיע שבמהלך השנתיים האחרונות החליטו במועדון לשנות לגמרי קונספציה וכעת יתבסס הסגל על הצעירים שבו. כלומר, למפארד, טרי, גאלאס, קול, גודיונסן וגרונקיאר. הבעיה של צ'לסי תגיע בקיץ כשהיא תצטרך להחליט מה לעשות ביתר חברי הסגל - ג'יימי בוי, פטי, דסאי, סטאניץ', בוחארדה (כן, כן, יש שחקן כזה בקבוצת המילואים של צ'לסי) כולם שחקנים שנמצאים בירידה בכושר המשחק שלהם ומצד שני שואבים משכורות עתק. העניין הוא שככל הנראה לא יהיו קופצים על "המציאות" וצ'לסי תצטרך למכור את השחקנים כמעט בחינם. בטח יחסית למחיר בהם קנתה את סוללת הפנסיונרים. לדעתי צריך להחתים ביום ראשון בגשר את כל האוהדים על עצומה שקוראת למינויו של ואן חל למאמן של קבוצה בעלת אמצעים, זה בטוח יתרום למאמצי הניפנוף של השחקנים העודפים :wink:

    לגבי העונה הבאה. הכל כמובן יושפע ישירות משאלת ההעפלה לליגת האלופות. העפלה תביא כסף רב לרכש. ראניירי דווקא הוכיח שיש לו עין לעניין. נקווה שימשיך לפגוע. התקווה שלי היא שבצ'לסי יבינו שבלב מסויים יצטרכו לעשות את המהפכה, ושעדיף מוקדם מאשר מאוחר. שיעיפו את כל השחקנים למעט השבעה שמונה שצויינו קודם ויבנו מחדש. אם ימשיכו לתת לזקנים כמו פטי או אפילו האסלביינק מקום בהרכב הם רק יעקבו את הקבוצה שכן בשלב מסויים יצטרכו להביא מישהו במקומם ואז גם לתת להם עונה או שתיים להתבשל ולהתאקלם, ככה שחבל על כל דקה.
     
  14. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהחלט חדשות טובות לצ'לסי...

    אך השאלה הנשאלת היא האם תביאו סופרסטאר, מישהו ברמה גבוהה באמת? או לפחות איזה חלוץ שייתן כמות ראוייה בעונה?

    ביטי נראה אופציה חביבה... גם קול במידה שווסטהאם תרד.
     
  15. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    עוד חלוץ? אין לנו מספיק כבר? אני קודם רוצה לראות שמישהו יצליח לנפנף את ג'יימי האיש והמשכורת מהגשר. אני די סקפטי בנוגע לעניין. וגם אם זה יקרה - התקפה אף פעם לא הייתה הבעיה של צ'לסי. אידור גודיונסן וקארלטון קול זה חוד ברמה גבוהה יחסית לקבוצת פרמיירליג. ואני מסתכל רק על הפרמיירליג גם בגלל שאני שונא את הצ'מפיונס ליג, אבל בעיקר משום שלצ'לסי אין מה לחפש באירופה.

    הבעיה הגדולה של צ'לסי תהיה באגף שמאל. להמשיך לשחק עם באבא ולה סו על הקו ימשיך להיות פיתרון שמספק אך ורק הגנה. לייבש את זנדן עוד עונה נראה לי טימטום, אם ראניירי לא מתכוון להשתמש בו שישלח אותו חזרה להולנד (אם הוא לא מביא תועלת שיביא לפחות קצת מזומנים...). ראניירי יהיה חייב לקנות בקיץ קשר לכנף, הוא יכול להיות אפילו ימני כי גרונקייאר משחק טוב גם בשמאל. כמובן שאם קיימת אפשרות אז הבאת קשר אחורי ברמה גבוהה יכולה לפתור המון בעיות. אבל לא צריך להביא סתם שחקנים בינוניים, כאלה יש כבר כרגע מספיק בגשר.