צ'לסי 2?!?!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י KirkH, ‏31/1/03.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    ניוקאסל רק סגרה את עיסקת וודגיט עם לידס וכבר מתחילים לדבר בסיינט ג'ימס'ס פארק על השחקן הבא ברשימת הקניות. הפעם המטרה שסימן לעצמו רובסון היא לא אחר ממי שעד לפני שבוע ומשהו היה בדרך לסכם בלידס, הברזילאי הצעיר והמוכשר, קלברסון...
    מה שאותי מפתיע בכל המהלך זו העובדה שאני לא מצליח להיזכר אפילו בשם של שחקן בודד שעזב את ניוקאסל בסכום של 5 מליון ליש"ט בשנה האחרונה. כמה כסף כבר מקבלים מליגת האלופות?!?
    בכל אופן, לדעתי, ניוקאסל הולכת בעיקבות צ'לסי בכל הקשור לבעיות של פיצוץ אוכלוסין בסגל. בשביל מה רובסון צריך דווקא עכשיו להרחיב את הסגל? ועוד בקשר? לניוקאסל יש כבר עכשיו סגל שמכיל לא פחות מ-8 קשרים. לדעתי מהר מאוד יתחילו בניוקאסל בעיות בכל הקשור לשחקנים שישארו מחוץ לסגל.
    בכלל, אותי מאוד מפתיע העובדה שדווקא עכשיו בחרו בניוקאסל להביא חיזוק לקבוצה הרי סיפור ליגת האלופות של הזברות נגמר, ובליגה הם הגיעו למקום השני עם הסגל הקיים, הפער בטבלת הפרמייר ליג מספיק גדול בשביל להבין שהשנה רובסון והשחקנים שלו לא יחגגו עם צלחת האליפות - אז בשביל מה להשקיע כל כך הרבה בשלב כזה של העונה?
     
  2. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי בעצם הכותרת צריכה להיות לידס 2...ניוקאסל קונה שחקנים ובהרבה כסף..האם היא יודעת לגרום שלא יקרה לה כמו מה שקרה ללידס?
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה כסף מקבלים מליגת האלופות שאלת?

    אם אתה מחבר את סכום ההעפלה לשלב הבתים, מענקי הניצחונות, זכויות השידור, מענקי טלויזיה ומכירות כרטיסים ומנויים לאירופה, וזה עוד לא כולל את סכום ההעפלה לסיבוב השני (הרבה יותר גדול), מנויים אירופאיים לסיבוב השני, זכויות השידור לסיבוב השני, מענקי טלויזיה לסיבוב השני ואצטדיונים מלאים לסיבוב השני, כבר יש לך סכום כסף עצום. תוסיף לכך את המרצ'נדייז, זכויות שידור באנגליה + מענקי טלויזיה, מענק על המקום הרביעי בשנה שעברה וסט. ג'יימס פארק שמלא בכל משחק כולל מנויים וגם כן יש לך סכום כסף גדול מאד.

    צ'לסי עמדה בפני פירוק מפני שלא היה לה איך לכסות את ההוצאות. לניוקאסל נשארו עוד 4 משחקים בליגת האלופות, ואם הם יעלו לרבע הגמר...

    זה לא ממש קשור לדיון, אבל זה מה ששאלת...
     
  4. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    יותר מ-24.5 מליון פאונד בטוח שלא עושים מליגת האלופות. בטח מי שלא מגיע לרבע הגמר (ובוא נהיה ריאלים, הסיכויים לא לטובתם) וזה הסכום שניוקאסל הוציאה רק העונה.
    וכמו שריין-מן אמר כאן, יש כיום דוגמא מאוד מוחשית מה קורה לקבוצה שמחשיבה עצמה לאימפריה לפני שהיא נהיית כזו - לידס פשוט מתפוררת.
     
  5. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תנסה להיזכר מתי בפעם האחרונה ניוקאסל הוציאה יותר מ-5 מליון פאונד על שחקן...

    אני מאמין שחוץ מרובר ואולי בלאמי (ודאייר אני בכלל לא בטוח), תצטרך להרחיק עד אלן שירר...

    רק שתבין...
     
  6. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקטע הוא שלניוקאסל לא חסר כסף... מי שאחראי על הקניות זה פרדי שפרד הצ'רמן ולא בובי רובסון, והוא יודע בדיוק כמה הוא יכו להשקיע והוא חושב כמה פעמים ומחשב את הכל לפני שהוא פותח את הפנקס.

    ישנו פיצוץ אוכלוסין בניוקאסל. שחקנים רבים סובלים מזה ולפני כחודש עזב מרצ'ליניו שהבין כי אין לו מקום במועדון. נוספים לו שחקנים כמו בסיידס, גאבילאן וקורט שלא זוכים לדקות משחק. יש עוד רשימה ארוכה של צעירים כשרוניים בקבוצה.

    לפי דעתי עכשיו ניוקאסל תמכור את אחד הבלמים, ככל הנראה דאביזאס שהוא גם זקן וגם מאבד את המעמד שלו בעקבות הרכישה של וודגייט.
     
  7. Chelsea FANATIC Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/02
    הודעות:
    27
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי דעתי רובסון עושה צעד נבון. לא פעם הוא הוכיח שיש לו עין לכשרונות(באלמי,דאייר,ויאנה ועוד...). נכון שניוקאסל כנראה לא תהיה בשלב הבא של ליגת האלופות וזו הסיבה שרובסון ממשיך לחזק את הסגל שלו-בשביל שבעונה הבאה הם יגיעו לשלב גבוה יותר...