מייקל אואן של היום

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י FREDDIE, ‏30/1/03.

  1. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע, מה שניסיתי להגיד זה שהוא היה צעיר אמרו שהוא יהיה החלוץ הכי טוב בעולם, כשהוא התחיל להתבגר אמרו שהוא הכי טוב בעולם - והיום, מחפשים תשובות לשאלות ששאלו פעם. מתי תבינו - אואן לא היה, לא עכשיו ולא יהיה מבין החלוצים הטובים בעולם.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    זה שהוא לא היה חלוץ מהטובים בעולם זה נכון מאוד.

    אבל להגיד שהוא לא יהיה אחד כזה זה... טעות.

    אם הוא ישאר בליברפול אתה צודק ואני מסכים איתך אבל אם הוא יעבור קבוצה הוא יהיה אחד מהטובים.
     
  3. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש משהו במה שאתה אומר אבל, כידוע, אואן הוא לא חלוץ סקורר, והוא חייב לשחק לצד עוד חלוץ. עכשיו עם נעבור בין 4 הליגות הכי טובות בעולם נראה שלאואן אין מקום באיטלקית (קשוחה מדי) אין מקום בספרדית (קשיי התקאלמות, והוא חלש מדי (אפילו יותר מסביולה!) לליגה הגרמנית הוא דווקא יתאים, אבל אני לא מאמין שהוא ירצה לשחק שם, ובליגה האנגלית, הוא יעזוב את ליברפול וישאר באנגליה? אני לא מאמין... וגם אם כן, אז לאיזה קבוצה בדיוק?
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מתקשה לראות את אואן עוזב את ליברפול. סמלים לא עוזבים. אה, בעצם וודי עזב, טוב זה רק כשהיו"ר הוא אידיוט מנוול.

    בכל מקרה, אני ממש לא מבין אותך מלדיני. מה גורם לך לחשוב שהוא לא חלוץ ענק?

    יש לו קבלות, כמו שקירק ציין, יש לו יכולת סיום מדהימה (אני מדבר על כושר של לפני שנתיים, כן?) ויכולת לקחת את הכדור עד לשער, אפילו מהשער של הקבוצה שלו. מהירות מסחררת, נגיחה לא איומה יחסית לגמד עם קפיצה בינונית, והוא אמנם לא הכי חזק בעולם, אבל זו אף פעם לא הייתה בעייה. לא מול גרמניה לפני שנה, לא במונדיאל הקודם, לא בעונת התארים של ליברפול... להגיד שהוא לא חלוץ גדול... וואלה, קביעה קצת מוזרה. בוא נגיד שיש בערך שלושה חלוצים שהייתי לוקח לפניו ללידס (וזהו), ראול, טריסטאן והנרי. וזהו, השאר לא עשו משהו יוצא דופן, או הראו יכולת יוצאת דופן, בניגוד לאואן... שעד היום כל משחק שאני רואה אותו אני מקווה (למרות שאני לא ממש מת על ליברפול) שהוא יחזור לכושר, כי כיף לראות אותו משחק עם מוטיבציה ועם רצון.
     
  5. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון, אבל כמו שאמרו בדיון הזה, הוא לא יצליח בליברפול והוא כבר לאט לאט מתחיל לאבד מהטכניקה שלו לצד השחקנים האפורים שמשחקים איתו. לעזוב את ליברפול ולהשאר באנגליה - כמו שאמרת זה יהיה קשה, לליגה האיטלקית הוא חלש מדי, אפילו לספרדית. לגרמנית יש לו הרבה מה להציע אבל אני לא מאמין שהוא יירצה ללכת לשם.
     
  6. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה שטויות בדיון אחד... מפרדס אני כבר רגיל לזה אבל לא מהשאר...
    כנראה שכחת שבתחילת העונה (כשליברפול הובילה את הפריימר ליג- עד המחזור ה-11) מייקל אואן כמעט ולא הבקיע אולי 5 שערים כל העונה וגם לא שיחק בכל משחק בגלל יכולתו הירודה, אז כמובן שליברפול לא הייתה תלוייה בו.

    ועכשיו בכלליות כי אני לא אגיב לכל אחד.
    אואן אכן בכושר הבקעה חלש מאוד הסיומת שלו נמוכה בהרבה משנותיו הזוהרות, אבל אם מישהו ראה את המשחקים האחרונים שלו (שפילד למשל) ראה שאואן מצליח להשתמש במהירות שלו ובחוכמה ומצליח להגיע להרבה מצבי הבקעה רק הסיומת שלו חלשה אבל הוא מגיע למצבים כמעט כמו פעם.
    אואן הוא מסוג החלוצים שלא חייבים קישור יצירתי במיוחד הוא יוצר הזדמנויות בעצמו (גם בליברפול וגם בנבחרת אנגליה- שחקנים לא יצירתיים במיוחד) אז אם יש לו בעיה בכיבושים הבעיה היא אצלו כמעט כולה נכון שחלוץ לא משנה כמה הוא טוב חייב שחקנים מאחוריו ולא תמיד יש לו את זה אבל כשיש בקבוצה שחקן כמו סטיבן ג'רארד שהוא אחד המוסרים הכי טובים בעולם ונותן לך כל כך הרבה מצבים טובים אתה לא יכול להאשים אף אחד.

    ומי שאמר שאם אואן יעבור הוא יהיה יותר טוב טועה. דבר ראשון הוא לא יעזוב את אנפילד לפחות 3 שנים אבל לא משנה. מישהו פה אמר שאם אואן רוצה להוכיח שהוא באמת מהטובים ביותר הוא חייב להשתפר בליברפול וזה נכון מאוד כי אואן חייב לחזור לימים של פעם כי אחרת מהוא לא יחזור לימים שבהם הוא היה החלוץ הכי טוב בעולם והיה זמן כזה שנה שעברה הוא גם לקח את פרס שחקן העונה של פיפא או של ארגון אחר.
    כרגע תיירי הנרי הוא החלוץ הטוב בעולם ללא ספק אבל זה דבר שמשתנה במהירות כי חלוץ תלוי בביטחון חוסר ביטחון אצל חלוץ מוריד 70 אחוז מהיכולת שלו ודבר כזה משתנה ברגע אז יכול להיות שבעוד שבוע שבועיים נגיד שואן נילסטרוי הכי טוב או ראול או רונאלדו ויכול להיות שגם אואן הזמן יגלה הכל.
     
  7. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני ייתן לך סיבה אחת ובשיא הרצינות, למה אואן צריך להישאר בליברפול בשביל להשאר בין ה50 הגדולים של היום. כי ליברפול קבוצה חסרת טכניקה, ורק מעט ממה שאואן יכול לתת כבר תתן לו את ההילה מסבבו.