ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עירוני ראשל"צ - מכבי נתניה
    עירוני ראשון חוזרת הביתה לאחר הפסד דרמטי בסיום למ.ס. אשדוד, וזה היה השישי הרצוף שלה. מצבה של ראל"צ גרוע מתמיד והיא ירדה מתחת לקו האדום.
    לעומתה, מכבי נתניה מגיע למשחק לאחר התיקו הביתי מול מכבי חיפה, ולמרות שהיא השיגה רק 2 נקודות ב4 המשחקים האחרונים, חייבים לזכור ש3 מהם היחו מול חיפה, הפועל ומכבי, ונתניה נראית לא רע. אדו כנראה יחזור להרכב. לעומתו, אסי וסיהון, גיא צרפתי ורביד גזל יעדרו.
    מבחינת נתניה זה לא אמור להיות משחק קשה מדי, ורוב ההימורים הם עליה.

    הפועל ב"ש - בני יהודה
    ב"ש במבצרה הביתי היא אחת הקבוצות היותר מאיימות בליגה, אם לא הכי מאיימת נכון לעכשיו. ב"ש נמצאת בכושר פנטסטי עם 7 ניצחונות ותיקו ב8 המשחקים האחרונים. בב"ש ימשיך להיעדר מדונוביץ', ועוז יפרח ימשיך לקבל את הקרדיט.
    בני יהודה מגיע לאחר הפסד, ועם הרכב חסר, שממנו יעדרו ככל הנראה חזי שירזי, אלון אוסטרוביץ', לירון וילנר וסלאח חסארמה.
    ב"ש היא קבוצה פנטסטית בכל מקום, אך בוסרמיל היא עוד יותר מתעלה בעזרת הקהל הביתי. הימור, ניצחון אדום.

    מכבי פ"ת - הפועל ת"א
    מכבי פ"ת נראית העונה כקבוצת מרכז טבלה טיפוסית, והחלום הכי גדול שלהם הוא המקום ה4. פ"ת לא אמורה להוות להפועל ת"א יריב חזק מדי, אך הפועל האפורה עוד עלולה להקלע למלצב לא נעים בעיקבות היכולת הלא מרשימה שלה. לא תמיד ה1-0 הקטן מחזיק 90 דקות...
    כמובן שרוב ההימורים הם על הפועל, אבל אני הייתי מהמר על תיקו

    מכבי ת"א - מ.ס. אשדוד
    מכבי ת"א חוזרת לבלומפילד לאחר משחק קשה ביותר בפ"ת, ועומדת מולה עוד קבוצה במשבר שרוצה להתחיל את מסע ההתאוששות. אשדוד, מחוזקת בהולצמן (שיערוך בכורה) ואלמושנינו (שכבש בבכורה) לא מתכננת לעשות למכבי חיים קלים וצפוי משחק לחימה. לעומתם, מכבי ת"א מגיעה למשחק בהרכב כמעט מלא, כששטראובר אמור לשחק בכל זאת, וסטרול יחליף את ברומר הפצוע במרכז ההגנה, כאשר ג'ון פנטסיל יתפוס את עמדת המגן הימני.
    הפייבוריטית הברורה היא מכבי ת"א, אך גם במשחק הזה כלום לא יפתיע
     
  2. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אם כבר מדברים סטטיסטיקה אז בוא נראה:
    מכבי חיפה
    מקום- 2
    נקודות- 38 שתי נקודות מהמובילה הפועל ת"א
    הפרש שערים- +19
    12 נצ', 3 תיקו ו-הפסד אחד.
    הבקיעו הכי הרבה שערים בליגה (38)
    לא ישחקו: ננאד פראליה (פציעה) ורפי כהן (פציעה)
    משחק אחרון: 0-0 נגד מכבי נתניה.

    בית"ר "פרש אנד גו" ירושלים
    מקום- 7
    נקודות- 18 6 נקודות מהקו האדום
    הפרש שערים- 7-
    5 נצ' 3 תיקו ו-9 הפסדים
    מקום חמישי בספיגת שערים (29)
    לא ישחקו: דוד אמסלם (פציעה)
    משחק אחרון: הפסד 4-1 נגד הפועל ב"ש.

    אז מי מועמדת לנצח עכשיו?
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה לך שפתחת את הנושא אמיל...

    המשחק בין הפועל ת"א למכבי פ"ת זה תיקו חתום. בשני המפגשים האחרונים של הקבוצות, כשמכבי פ"ת אמנה ע"י גיא לוזון, לוזון ידע שהפועל ת"א לא יכולה לעשות שום דבר בהתקפה אם יחסמו לה את כל מרכז השדה, ולכן הוא מול הפועל יוצא עם גישה של "תמות נפשי עם פלישתים" - הוא מתכוון לנטרל את הפועל ולקחת נקודה, במקום להסתכן ולקחת את השלוש או להפסיד אותן. זה בהחלט מראה על האופי והחוכמה של המאמן המוכשר הזה.

    איך תסתדר מכבי נתניה ללא הבלם המוכשר אסי וסיהון? בהרבה משחקים הוא היה זה שהצליח להשאיר את נתניה בחיים ולאזן את ההגנה, דבר קשה ביותר כשנמצא שם אמיר שלח. לנתניה בכלל יש בעיה קשה באצטדיון הסופרלנד, כך שלא הייתי מהמר על ניצחון שלה בכזאת קלילות.

    אישית, קשה לי מאד לראות את בני יהודה גונבים ניצחון בוסרמיל, המשחק הזה אולי יקבע את עתידו של אלי אוחנה, האוהדים כבר מזמן לוחצים על ההנהלה לפטר את אוחנה, והקבוצה בסכנת ירידה. גם הסיפור עם בית"ר לא מוסיף לאוחנה קרדיט אצל רוני שטן. בכל מקרה, לופא יזכה בשלוש נקודות במשחק הזה.

    ואנחנו מגיעים למשחק הצפוי ביותר במחזור הזה (אולי חוץ מהניצחון המיוחל של בית"ר על הירוקת :wink:). מכבי ת"א המתאוששת מארחת בביתה את מ.ס אשדוד. אשדוד כבר לא מעט פעמים התלוננה על חוד עלוב (ואורן ניסים, תסלחו לי, הוא לא חלוץ), וקשה לי לראות אותם מכניעים את שטראובר. מצד שני, אבי סטרול וטל בן-חיים עלולים לעשות חיים קלים לאלישע לוי, שמצליח בצורה די מרשימה להראות במ.ס אשדוד סימני חיים. מכבי ת"א תנצח בקלות, השאלה היא איך אשדוד ישמרו על הכבוד.
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קוףףירוק - לא, לא דיברתי על הסטטיסטיקה שילד בן שלוש מסוגל להגיד לי, אלא דיברתי על הסטטיסטיקה של בית"ר - בסיבוב הראשון של הליגה בית"ר השיגה תיקו עם נתניה, ניצחון על כפ"ס, הפסד לבני יהודה, הפסד להפועל, הפסד למכבי פ"ת והפסד לב"ש. ונחש מה? בסיבוב השני, הסיבוב שאנחנו משחקים בו כעת - כן כן, בית"ר השיגה בדיוק את אותן התוצאות מול אותן קבוצות! תיקו מול נתניה, ניצחון על כפ"ס וכו'...כך שכעת אנחנו אמורים לנצח את חיפה. אל תשכח שהסטטיסטיקה היא חלק בלתי נפרד מבית"ר העונה (אלא אם כן שכחת את הרצף של משחק אחד ניצחון, משחק אחריו אין ניצחון וחוזר חלילה).

    אילן - אני אענה לך בסעיפים, כי המון שטויות כתבת :

    1) מכבי חיפה רוצה יותר מבית"ר את המשחק הזה? כמו שהיא רצתה מול נתניה? כמו מול אשדוד והפועל פ"ת? אתה באמת מסוגל לומר לי שמכבי חיפה לא מתבססת על משחק עייף וחסר מעוף? לעומת זאת, בית"ר באה אחרי ארבעה הפסדים רצופים, ותגיד מה שתגיד, מול ב"ש השחקנים נלחמו (למרות ההתפרקות המוזרה אחרי הגול הראשון של האדומים). חיפה מוכנה יותר מבחינה מנטלית? ה"בחינה המנטלית" זאת הבעיה הכי חמורה של חיפה, שמאז שחזרה ממסעה בליגת האלופות היא מזלזלת בליגה ומשחקת ללא חשק. מה עוד, שראית בסיבוב הקודם שמשחק בשביל הסמל הרבה יותר חזק ממשחק בשביל הפרמיה.

    2) אין חוד יותר טוב מהחוד של חיפה? אותו החוד שכבש 2 שערים בשלושת המשחקים האחרונים?
    כן, הרי ברור שאי אפשר בכלל להשוות את החוד של כפ"ס (אברג'יל ומזרחי), הפועל ת"א (בלילי וקלשצ'נקו) ומכבי ת"א (גולדברג ופרוחרננקובס), לרפי כהן ואליניב ברדה.
    והקישור של חיפה נורא משובח, אין מה להגיד. השילוב של שחקן תאב בצע שלא עושה כלום על המגרש אלא אם כן מחשיבים את מספר הפעמים שהלך מכות באימונים (רוסו), עם שחקן ששיחק בקבוצות תחתית באירופה ואפילו בליגה השניה וכיכב על הספסל ולא נתן אפילו גול אחר (עידן טל) ביחד עם שחקן שכבר פצוע חודשיים ורואים שהוא אפילו לא בדרך חזרה לאותו שחקן שהיה (ז'אוטאוטס) + כמובן מיכאל זנדברג שתוקע את המשחק של מכבי חיפה יוצר את הקישור הטוב ביותר בארץ. שחקן זקן כמו פראליה שהעונה לא עשה כלום + ארגנטינאי רבע מטר שמשחק כמו נקבה בהריון מהדרים את הספסל.
    ומה לעשות אילן, לא ממש מעניין אותי אם חלוץ (ואני מתנצל בפני כל החלוצים בעולם על עצם ההשוואה) התחתית הזה ילך לבני יהודה, ואני לא ממש חושב על זה כל היום. כמו שאני בספק אם ידעת שבית"ר החתימה ניגרי חדש, או שהפועל פ"ת שיחררה קרואטי אחד לפני סיום ההעברות.

    3)אין מה לעשות אילן, אתה מוכרח להודות שמבחינת סטטיסטיקה, השקעה ורצון בית"ר אמורה לנצח את המשחק הזה. התבוסות הללו בסיבוב הקודם גם לא השפיעו ורק דירבנו את בית"ר, להיות בלי מאמן זה עדיף על להיות עם אלי כהן, הקבוצה שלך באה בכושר נחות מהמשחק הקודם ואנחנו ראינו שתצוגה כמו שחיפה הביאה אז - לא יכולה להיות חד פעמית. אני חושב שאתה יודע טוב מאד שלא יכול להיות שאחרי 5 ניצחונות רצופים קבוצה תתפרק ותובס 4:0 ע"י קבוצה ברמה של בית"ר. זה אומר שמתי שהקבוצות הללו נפגשות, בד"כ ידה של בית"ר על העליונה או לפחות משחק טוב של הבית"רים.

    איש הגשם - תעשה לי טובה, אחרי היכולת שלו בעונת הסיוטים הקהל לא סבל אותו, הוא פשוט חלוץ גרוע שרק יודע להחטיא.
    ראשל"צ לא פנתה למכבי חיפה בקשר לרפי כהן ואתה יודע זאת (אפילו איתן שלום אמר שהתקציב הנוכחי לא יספיק לשחקן מהליגה הלאומית, ובטח שלא לרפי כהן), אני חושב שזאת העלבה שמאיר פני-גיל והאחים לוי חושקים ברפי כהן, נתניה רק גיששה אבל לנדאו ירד מיד כשגילה את אדו והפועל חיפה? אתה מוחמא מכך שאלי גוטמן רצה את רפי כהן בקבוצה שלו?
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    עירוני ראשון לציון - מכבי נתניה

    החניכים של גילי לאנדאו ירצו מאוד לקחת 3 נקודות בדרך למאב על המקום הרביעי שמגיע לאירופה [אינטרטוטו]. מכי נתניה מגיעה אחרי התיקו המאכזב ביותר מבחינתה עקב העובדה שלא השכילה לכבוש שער ניצחון על מכבי חיפה בעוד שראשון לציון חגיעה אחרי 6 הפסדים רצופים. ראשון בדרך חזרה לליגה הלאומית עקב העובדה כי היא מנוהלךת דרך העירייה ולה אין כסף להחזיק את הקבוצה. שי הולצמן עזב את ראשון וזה יצר לה פער גדול מאוד בהתקפה [לא שהיא הבקיעה הרבה].

    הפועל ב"ש - בני יהודה

    כל דבר חוץ מניצחון של הפועל ב"ש יהווה הפתעה בשביל הזהובים והכנה בשביל משחק הבית הקרוב בשבוע הבא כנגד מכבי חיפה. אומנם אליניב ברדה עזב את ב"ש לטובת מכבי חיפה [טעות מרה!] אבל נראה כי בנגב לא כל כך זוכרים אותו או יותר נכון לא כל כך מתגעגעים אליו. אם אלי זינו דאג מצרות כלכליות של המועדון אז שיישב בשקט ויקבל את הכמה מיליונים שהוא אמור לקבל עבור בניון. ב"ש עשתה בשבוע שעבר קפיצת מדרגה מאוד חשובה כשניצחה את בית"ר בטדי והאמת נכנסה למאבק האליפות למרות שלא כל כך סופרים אותה שם [כמו מכבי ת"א]. אופיר חיים יקבל שוב את הצ'אנס בעוד בלסינג קאקו [שחקן העונה אחרי לירן שטראבור כרגע] צריך להיות הליברו של הקבוצה במרכז השדה ההתקפי. בבני יהודה המצב הפוך. הקבוצה בבעיות כאשר היא עם 17 נקודות והיא חייבת נקודות. אפשר לסכם את זה שבב"ש היא לא תשיג אותם.

    מכבי ת"א - מ.ס. אשדוד

    אני ירשום על זה מחר בסיקור שלי באתר שאני נמצא בו שאני יעתיק את הסיקור במלואו לכאן [לא את הכתובת את הסיקור]

    מכבי פ"ת - הפועל ת"א

    כנראה שיש מאמנים שעוד לא הבינו מה צריך בשביל לעצור את הפועל ת"א [הקובצה המועמדת העיקרית לאליפות כרגע]. מפתח הוא יוסי אבוקסיס ושמירה אישית חזקה עליו במרכז השדה. יוסי מעורב בכל מהלך של הפועל וכמעט של מסיים בטאץ' שמגיע להחמצה או לכיבוש שער. כמובן שיש להועל שחקנים מסוכנים גם אך יוסי הוא המוח של הקבוצה וא אותו עוצרים אז משימה א גמורה. משימה ב היא לנסות ולמ נוע את כניסת החדורכים אל החלוצים ובמידה ואם הם מועברים אליהם לא לתת להם מרחב לזוז כמו שבית"ר נתנה להפועל ואנחנו יודעים איך זה נגמר [1:0 במזל!].
     
  6. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עומר, בית"ר ניטרלה את הפועל?

    חח...זאת הפועל שניטרלה את בית"ר...וה1:0 הזה היה "במזל" מבחינתנו!

    ועוד דבר, אני לא ממש חושב שזאת קפיצת מדרגה לב"ש בזכות הניצחון בטדי, כי בכל זאת...זאת בית"ר...
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    חח התכוונתי לומר הפוך חחחחחחח

    בשביל ב"ש אני חושב ככה מכיוון שלא הרבה קבוצות הגיעו השנה לטדי והצלחו לעשות לבית"ר בית ספר לכדורגל! [בני יהודה, הפועל, ב"ש, מכבי פ"ת] תקן אותי אם אני טועה?
     
  8. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עירוני ראשל"צ - מכבי נתניה:2-1 או 3-0 לנתניה..
    נתניה קבוצה יותר טובה ונמצאת בכושר יותר טוב מאשר ראשון[לא שזה קשה..]
    דרך אגב כדי לשים לב לדודי ליאני מראשל"צ מדובר בשחקן לא רע..
    עטר ואדו יכבשו מבישולים של לוברסקי

    הפועל ב"ש - בני יהודה:0-2 באר שבע פשוט יותר טובה...בהכל..
    2-0 גם לא יהיה משקף כי באר שבע נמצאת כמה דרגות היום יותר מבני יהודה..
    צפו לעוד מאופיר חיים..
    http://images.one.co.il/images/d/gg8669.Xxx

    מכבי פ"ת - הפועל ת"א:1-0 לדעתי וידוקה צודק אבל לא בהכל..הלוזונים יבואו לסגור אבל הפועל רגילים שמשחקים ככה נגדם והם גם אוהבים את זה..1-0 קטן משער של קלצנקו או בן לוז..

    מכבי ת"א - מ.ס. אשדוד:0-3 מכבי ממשיכה לנצח וגם משחקת יפה..פנסטיל פותח בצורה מדהימה עם שער ובישול..נימני מוסיף וגם ביטון..
     
  9. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איש הגשם - תעשה לי טובה, אחרי היכולת שלו בעונת הסיוטים הקהל לא סבל אותו, הוא פשוט חלוץ גרוע שרק יודע להחטיא.
    ראשל"צ לא פנתה למכבי חיפה בקשר לרפי כהן ואתה יודע זאת (אפילו איתן שלום אמר שהתקציב הנוכחי לא יספיק לשחקן מהליגה הלאומית, ובטח שלא לרפי כהן), אני חושב שזאת העלבה שמאיר פני-גיל והאחים לוי חושקים ברפי כהן, נתניה רק גיששה אבל לנדאו ירד מיד כשגילה את אדו והפועל חיפה? אתה מוחמא מכך שאלי גוטמן רצה את רפי כהן בקבוצה שלו?[/quote]

    ראשון כן רצו את רפי כהן..הם דיברו על עיסקת חליפין בינו לבין הולצמן..
    ודבר שני הכל היה רק דוגמאות להראות שרפי כהן הוא שחקן שאם חיפה היו משחררים אותו כמעט כל קבוצה הייתה מתנפלת עליו..

    דבר שני עשית פתאום מקבוצת הכוכבים של חיפה קבוצה זבל..
    זוטא שחקן זקן שלא מצליח לחזור לעצמו???אז 2-3 משחקים הוא לא היה הכי טוב בעולם..הוא עדיין אחד הזרים הטובים שנחתו פה ושהוא יתעורר חבל לליגה על הזמן..

    רוסו-באמת..אני לא צריך להסביר כמה הוא טוב..עצם העובדה שאתה כל כך שונא אותו אומר כמה הוא טוב..

    בקשר לחלוצים..יש את קטן שהוא חלוץ תותח ויחד עם אליניב ברדה שיתאקלם ורפי כהן שיקבל יותר דקות יהיה חבל לליגה על הזמן..
    יכול להיות שאין לנו את החלוצים הכי טובים בליגה אבל בזכות הקישור האדיר הם יהיו מספיק טובים בשביל אליפות..
     
  10. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה קרה לחתימה של אילן? הוא הפסיד בהתערבות או משהו?
     
  11. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק של ראשון ונתניה לדעתי יהיה דל ומשעמם,נתניה תחסר שחקנים,והמחליף של אסי וסיהון,אמור להיות לוקמן הבלם הגנאי.
    בכל זאת נתניה תנצח..

    הפועל ב"ש תנצח את בני יהודה החלשה והפצועה כמעט ללא קושי,ב"ש בכושר מצוין,ואני לא חושב שאפשר לעצור אותה בוסרמיל.

    מכבי פ"ת בכושר טוב לאחר סדרת נצחונות מרשימה,בבית הם יכולים להקשות על הפועל שגם היא בכושר מצוין,צפוי משחק מעניין מאד..! אני מהמר על תיקו.


    נכון שמכבי ת"א בכושר לא רע,וזה בבית,אבל אשדוד משתפרת עם איל אלמושנינו,ושי הולצמן,ואני בהחלט חושש מהמשחק הזה,במיוחד לאור התצוגה הבינונית של מכבי מול פ"ת ביום שני.
    בכל מקרה,אני מהמר שמכבי תקח בגלל הסיבות שציינתי..
     
  12. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן... אני צריך להיות עם החרא הזה חודש, התערבתי עם אמיל על משהו.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,848
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    קודם כל, כיף לקרוא שמחזיקים פה מבאר שבע...

    עכשיו... זה ברור מי קבוצה יותר טובה, ב"ש או בני יהודה, אבל יש סכנה שבאר שבע תיכנס לשאננות מסויימת ובני יהודה היא קבוצה לא רעה. הרבה תלוי איך המשחק יתפתח.
    אם ב"ש תתקוף ותלחוץ מהדקה ה-1 אז הניצחון יהיה בכיס, אסור לב"ש לחשוב שהשער בטוח יבוא מתי שהוא. צריך שיהיה ביטחון עצמי אבל לא יותר מדי.
     
  14. Tomzo Member

    הצטרף ב:
    ‏5/11/02
    הודעות:
    133
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חיפה מגיעה למשחק בכושר גרוע ובעיה רצינית בעמדת החלוץ.
    למרות זאת אני חושב שחיפה "החדשה" היא קבוצה יותר מאורגנת ואחריי שהיא פתחה את הארנק השמן שלה וקנתה שחקנים על רמה היא תוכל לחזור להרגלה כדורסת הקבוצות של הליגה.
    אבל כמו שראינו בשבוע שעבר השחקנים עדיין לא התאקלמו ולכן התצוגה הייתה כל כך מבישה.
    אני מאמין שהיום חיפה תעשה את הצעד הראשון שיראה על החזרה שלה ולמרות מספר הזדמנויות גדול מאוד היא תצליח לנצל רק אחת ותנצח עם אחד אפס קטן.
    ישנה כמובן האפשרות השנייה שכאן נראה את ההתפרקות של חיפה (במובן הטוב של המילה) וחיפה תביס את בית"ר בתוצאה גבוה כמו 5-0 האפשרות הזאתי היא לא ממש סבירה אבל היא אפשרית בגלל שאני רק מחכה לרגע שנראה את ההתפוצצות של חיפה והרגע הזה הולך ומתקרב.

    מהצד השני עומדת בית"ר עם כושר לקוי ואחריי החלפת מאמנים לא מוצלחת (אני עדיין לא הבנתי מי יעביר היום את המשחק כהמאמן), ולכן בית"ר שכהרגלה לא מסודרת היום תהיה פי 5 יותר מבולגנת בגלל שסדר זה הדבר המרכזי שאין היום בקבוצה.
    אולי נראה איזו הברקה בתחילת המשחק של בית"ר אבל אני ממש לא מאמין שהמשחק ייגמר לטובת הצהובים.
    אני ממש לא אומר את זה מצד של השתחצנות בגלל שאני באמת מאמין שחיפה היום תחזור לעצמה וגם בפעם הקודמת שהשתחצנתי זה היה במפגש מול בית"ר שם קבלנו רביעייה

    יאללה חיפה!

    נ.ב.
    איזה מסכן אתה אילן!
    לא יכולת להתערב על משהו אחר?! חחח
    סתם אני במקומך הייתי עושה הכל כדי להוריד את זה
     
  15. Tomzo Member

    הצטרף ב:
    ‏5/11/02
    הודעות:
    133
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אדום בנשמה מבחנתי ב"ש כבר ממזמן הפכה להיות קבוצת צמרת היא אולי הקבוצה היחידה שעדיין לא אכזבה אותי בווינר