ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    קוף ירוק אתה באמת אחד האוהדים הירוקים הכי נורמליים שמוכנים להודות באמת כל הכבוד!.
    טוב התעקבתי יותר מדי זמן זזתי לבלומפילד ביי
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,848
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    הא יפה...

    זה כבר הופך אותך לגבר
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, אני מציע לכם להתעלם מאילן. בן אדם שטוען שריצ'ארדסון, ריקרדו ושאר שחקני המילואים של מנצ'סטר יונייטד שיחקו מול ארסנל למרות שבפירוש אפשר לראות שבקהאם, ואן-ניסטלרוי, גיגס, ורון ובארטז שיחקו. ואילן עוד מוסיף חטא על פשע כשהוא משבח את דייגו פורלאן - שחקן כל כך רשלן ופושע. אז הוא שם כמה גולים, אז מה? עדיין הוא אחד השחקנים המסורבלים והמחטיאנים ביותר שראיתי בחיי. ותסלח לי, אבל אוהד ליברפול צריך לחשוב פעמיים לפני שהוא קורא לארסנל "מסכנה".

    קוףירוק - באמת בושה הציונים בעיתון. טלקר, אינדיו, קורנפיין, אומוגו, עטיה, מזרחי וטלסניקוב היו ראויים לציון הרבה יותר גבוה, ואוואט לציון הרבה יותר נמוך.

    עוד אירוע מבזה במשחק - אוואט נחוש להבקיע מהקרן כל כך עד שהוא ממש מתנפל על אינדיו ומפיל את קונפיין עם הידיים קדימה, השופט לא שורק (!!!) אבל בכל זאת קייסי הגדול מצליח לבזבז את ההזדמנות הזאת.

    ולכל מי שאומר שאנחנו לא ראויים לניצחון הזה, לכו לעזאזל, אנחנו נלחמנו בשיניים והצגנו הגנת ברזל שהצליח לעמוד מול ההתקפה שכבשה הכי הרבה שערים, רק שהפעם שום השתמש בשלושה חלוצים.

    עומר - אין לנו שוער? אין הגנה? אין קישור? אין התקפה? איציק קורנפיין הוא אחד מהשוערים הטובים בארץ, אינדיו הוא לדעתי הבלם הטוב בארץ ביחד עם טלקר שהציג משחק מעולה בעמדה הזאת, נשאר גם כחילה המצוין על הספסל אברמוביץ' פצוע (הוא ואינדיו היו יכולים להיות שילוב קטלני). המגן מיקי עטיה הוכיח את עצמו כבר בקרית גת, איתן מזרחי הוא אולי המגביה הטוב בליגה.
    בקישור יש לנו את דמיטרי אוליאנוב (לא מציג יכולת מספקת כרגע), שנחשב עד לא מזמן לזר איכותי מאד (למרות שאני עדיין טוען שמעולם לא ראיתי דבר שהצדיק זאת, אבל שיהיה), ז'אן טלסניקוב תורם המון יציבות והקרבה, רענן דרעי אומנם לא יציב אבל בהחלט שחקן לתפארת ומאור מליקסון הוא אחד הכשרונות העולים במדינה הזאת.
    בהתקפה יש לנו את אנדז'יי קוביקה המצוין ואומוגו שעושה רושם טוב, וככל הנראה זוהי הסיבה שהוחתם.

    שגיא - זה הצחיק אותך? לדעתי זה אמור להיות מאד עצוב מבחינתך.

    אילן - פול סקולס השחקן הכי טוב באנגליה? תגיד אתה שרוט לגמרי? חח אז מה, פרגוסון גם אמר שפרלאן שחקן תותח, ואנחנו רואים את הכישלון העלוב. אני חושב שיש לפחות מאה שחקנים בפריימר ליג שהם הרבה יותר טובים ממנו.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,848
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    איזה כיף לקרוא את ההודעות שלך בני...
    פשוט תענוג
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח זה בציניות?

    עזוב, כשמגיע המשחק הזה אני פשוט משתגע. טירוף חושים אמיתי, עדיף לי להיות מקום לפני אחרון ולנצח שלוש פעמים את חיפה בכל העונה (למרות שאסור לוותר על ניצחונות על התל אביביות, חלילה וחס!).

    בכל מקרה, היידה אוואט!!
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,848
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    לא לא בציניות, אני קורא ונהנה.
     
  7. שגיא Guest

    מצטער שאני הורס לכם את החגיגה, רק יש לי כמה דברים אל אדון עומר:

    דבר ראשון, חדל להציף, את הודעתוך יכולתך לכתוב בהודעה אחת, ואין צורך במספר הודעות רצופות, שממילא מדברות על אותו דבר.

    דבר שני, למה אתה מקלל? אילן קילל אותך? הוא דיבר בשפה יפה, אז למה הוא טמבל? בגלל שהוא לא חושב כמוך? תסלח לי, אבל אני לא רוצה לראות את זה שוב.

    ודבר שלישי, סתכל על שני הסעיפים הראשונים.

    זהו בעקרון, מקווה שתבין.
    אתם מוזמנים להמשיך בדיון הסוער שמתפח.

    -----------------

    ועכשיו סיפור נחמד....

    היום, בשיעור נהיגה שלי (18 במספר, תודה ששאלתם) אני נוהג לי לתומי, ופתאום, את מי אני רואה בצד הכביש? לא אחר מאשר יצחק "באשמתי הפסדנו" שום, עומד לו בצד, עם המקל סבא שלו, מחכה שאולי אני אתן לו זכות לעבור, רציתי גם לצעוק לעברו איזה משהו (לא יודע מה, מה שהיה יוצא באותו רגע), אך הייתי צריך יותר להתרכז בכביש מאשר במה שנמצא על המדרכה...

    סתם סיפור נחמד, בעל הקשר למשחק, אז הרגשתי צורך לחלוק.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,205
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    הבעייה שלאחרונה בגלל השופטים אנחנו מאבדים נקודות:
    בתיקו 1-1 מול מכבי פתח תיקווה-אנחנו מובילים 1-0 עבירה מאחור על אבו לאבן,לעידן מליחי יש צהוב אבו לאבן מתלונן והשופט לא מוציא צהוב למליחי אלא אדום לאבו לאבן,אחרי זה מליחי גם מבשל את השיווין.

    בהפסד3-1 לכפר סבא-דקה 5 אברג'יל עושה הצגה השופט שורק,הקוון מסמן אופסיד,השופט פנדל שלא היה,כפר סבא כובשים ונכנסים למומנטום 2-0 3-0 3-1 ואז עבירה על חליבה ברחבה פנדל לא? צהוב לחליבה.

    מול בית"ר שבוע שעבר-נגיעת כתף של רמי אליהו באדרי שזורק את עצמו,השופט שורק לפנדל.

    מול בני יהודה-פנדל שלא היה לבני יהודה,ברטוש נעצר במצב 1-1 מול שוער בני יהודה(בדקה ה80) באופסיד שלא היה.
    נכון ששיחקנו חלש אבל נמאס שכל פעם כל פעם מנסים לדפוק אותנו.
     
  9. KingDavid Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/02
    הודעות:
    182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הייתה יוצא ולוקח לו את המקל!
    ומביא לו בראש!
     
  10. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אילן מקלל הכי הרבה את מי שלא חושב כמוהו, אולי לא בדיון הזה.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    חביבי אני לא יודע איזה התייחסות אתה מביא על קללות כמו טמבל שמבחינתי זה לא קללה אפילו.

    וידוקה אינדיו הבלם הכי טוב בארץ? נו באמת. תבין הקבוצה שלכם מפורקת והיא חייבת להחליף לפחות 6-7 שחקנים הניצחון הזה לא יעזור לבית"ר אם היא לא תצא לדרך חדשה. תאמין לי שאני אולי בין היחידי בארץ הזו שלא רצה שבית"ר תרד ליגה.

    בית"ר יש לה שחקנים מנוסים ועל זה אין וויכוח אבל מה לעשות שהיא חייבת לבנות את עצמה מחדש. תאמין לי אם הייתי אוהד בית"ר הייתי מתבייש על איך שהקבוצה שלי נראית ועלך איך שהיא שיחקה בשבת.

    לא בעטה פעם אחת לשער למעט השער שנפסל, לא הגיע למצב ראוי אחד אבל נקודה לציון היא הצליחה להתגונן והיטב.

    המאמן שיבוא אליה יהיה חייב להתחיל מהיסודות שזה הנוער. לאחר מכן הוא יהיה חייב להחליף מספר שחקנים. על אוהדי בית"ר להבין שבית"ר שהם הכירו מתה לפחות עכשיו וייקח לה מספר שנים לחזור לעצמה.

    תאמין לי שאם בית"ר תתחיל מחדש תוך 4-5 שנים היא תחזור לטופ
     
  12. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי השער של חרזי בדקה ה-20 השחקנים של בית"ר לא היו צריכים לבעוט לשער אלא רק להתגונן והם עשו את זה טוב.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    הם היו צריכים להתגונן זה נכון אבל זה היה ממש מזל שהם לא ספגו כי זה לא שחיפה שיחקה טוב שזה ממש לא נכון אבל לא היה חסר הרבה שהיא תוציא נקודה מהמשחק. אגב כל הכבוד לבית"ר
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אז היריבה מאשדוד הצליחה להלחיץ את הצהובים 20 דקות במחצית השניה אבל זה לא מנע מהצהובים לרדת בסיום המשחק מחוייכים עם עוד ניצחון שהושג אחרי מאמץ כבד, ניצחון שהזניק את הצהובים מעל הקופים הירוקים היישר אל המקום השני בטבלה. לירן שטראובר, השוער הכי טוב בארץ כיום, והיציב מכולם. איזה ביטחון ביציאות, איזה עצירות. לא עוד התגלגלויות בשביל הקהל וכל מיני פוזות לירן שטראובר שוער אחר. שוב ברוך דגו המנהיג של מכבי היראה כמה פוטנציאל גדול יש לו. דווקא מילה טובה מגיעה לאבי סטרול שאחרי המשחק בפ''ת כולם התנפלו עליו ודווקא היום במחצית הראשונה הוא שיחק דווקא טוב מאוד למרות שהוא נחלש במחצית השניה בפתיחתה במיוחד. כל ההגנה של מכבי השתפרה מאוד בשבועות האחרונים. איכשהו המשחק בחיפה נתן רוח חדשה וצבעונית לקבוצה שאופפת אותה בשבועות האחרונים ובשבוע הבא משחק מאוד קשה כאשר מכבי תגיע למגרש שלא ניצחו בו עוד קבוצות החוץ ותצטרך להוכיח שהיכולת הזאת תמשיך הלאה [שידור ישיר ביום שבצת בשעה 16:30 בספורט 5+].

    מכבי הגיעה למשחק בידיעה שאם היא תנצח אותו היא תעפיל את המקום השני וכל זאת בעקבות הפסדה של הירוקת מחיפה אתמול לבית''ר ירושלים. מכבי הגיעה למשחק כאשר לה 36 נקודות במקום השלישי והיא גם מנצלת את הפסדה של ב''ש בדי לברוח לה. לירן שטראובר שעלה לשחק עם זריקה וגדי ברומר שהחלים מפציעתו פתחו בהרכב למרות שהיו בספק אליו. ניר קלינגר לא עשה שום שינוי בהרכב מהשבועות האחרונים כאשר לירן שטראובר פתח בשער. טל בן חיים וגדי ברומר פתחו כצמד הבלמים בעוד אבי סטרול פתח כמגן ימני ומנגד סאלם אבו סיאם תופקד כמגן השמאלי. ברונו רייס [מצויין] וטל בנין [סביר פלוס] שיחקו ביחד בקישור הדפנסיבי בעוד שרודריגו גולדברג [טוב] ואלי ביטון פתחו באגפים. ברוך דגו [כישרון ענק כבר אמרנו?] פתח כפליימייקר של הקבוצה באמצע ותופקד כקשר אמצע-התקפי ואנדראס פרוחננקובס שיחק כחלוץ.

    ברונו רייס היה אחד המצטיינים במשחק כאשר הוא חילק כדורים במהירות ועשה את עבודתו בצורה הטובה ביותר. טל בנין לעומת זאת היה קצת כבד ואיטי עם הכדור למרות שלא היה רע בכלל. בהגנה ברומר וטל בן חיים תיפקדו מצויין כאשר למעט תחילתה של המחצית השניה לא עשו טעויות. אנדראס פרוחננקובס לא הציג יכולת שיא כאשר לעומתו גולדברג היה נייד ואפקטיבי. ברוך דגו ולירן שטראובר ובכן כבר אמרנו עליהם הכל אז אין מה להרחיב. אצל אלי ביטון קשה לומר מה עובר בשבועות האחרונים כאשר הוא לא נתן את היכולת הטובה שהיתה לו לפני חודש. מילה טובה מגיעה לשני המחליפים [לא אבי נמני אליו נגיע מאוחר יותר] האחרים שנכנסו במשחק הלא הם ג'ון פנסטיל ועמיר תורג'מן שהראשון סישל לשני את השער שבעצם סגר את המשחק כאשר פנסטיל היה מאוד נייד ונלהב להוכיח לניר קלינגר ולאוהדים שהוא טוב ולא רק בגביע הטוטו והאמת עשה זאת בהצלחה. תורג'מן שאומנם לא מרבה לקבל הרבה דקות לוקח את המתנות שניתנות לו בשתי ידיים ולא נופתע אם במשחקים הקרובים הוא ישחק הרבה יותר ממה שהוא שיחק היום.

    ועכשיו בקשר לאבי נמני. אי אפשר לומר שנמני שינה את הקבוצה בכניסתו אבל האמת שבכניסתו ראינו את נמני קצת חסר ביטחון עם הכדור ומה לעשות אי אפשר להאשים אותו. חוץ מהשער שהוא כבש [שער ראשון מזה שלושה חודשים] אין מה לבוא אליו בטענות. אם זה מה שיכניס את נמני לכושר ויגרום לנו שוב לראות את נמני הישן והטוב אז מברוק. ובכן בכדי שנדע על מה מגיעות כל התשבוחות אז עכשיו נגיע לעיקר, ולארועי המשחק.

    מחצית ראשונה

    המשחק נפתח ברגיעה יחסית כאשר אשדוד מחזיקה בכדור בדקות הראשונות אך היתה זו דווקא מכבי ת''א שסיכנה את שערו של יניב בן ישי וסימנה על הבאות. ברוך דגו ירה מ-16 מטרים אך יניב בן ישי הצליח לקלוט. 7 דקות במשחק ומכבי כובשת את הראשון לאחר שאנדראס פרוחננקובס העביר בנגיעה אל רודריגו גולדברג שעשה לאמיר אלקריף כאב ראש ועבר אותו כדי לכבוש את הראשון של הצהובים 1:0 למכבי ת''א. אוהדי מכבי לא הספיקו לחגוג את הראשון וכבר חגגו את השני כאשר ברוך דגו החליט להשתמש בכישורי המשחק שלו כאשר הוא צלל בתוך הרחבה למרות מגע קטנטן שהיה בינו לבין אדיר טובות וערן פרוסט החליט מיד על פנדל למכבי! ברוך דגו בעט שוב כמו במשחק נגד חיפה, וכמו בשבוע שעבר בפ''ת כדור שטוח לאותה פינה ימנית אך הפעם יניב בן ישי נשלח לפינה הנגדית בעוד דגו הולך לחגוג את ה-2:0 של מכבי ת''א.

    אשדוד לא ויתרה בקלות וניסתה לחזור למשחק לאחר שאלון חזר הגביהה כדור ודוד רביבו [האח של והאקס מכבי ת''א] נגד כדור מסוכן ביותר החוצה. מספר דקות לאחר מכן שי הולצמן [שחקן הרכש החדש של הקבוצה מהדרום] כבש שער שנפסל בטענה צודקת של נבדל. ובזה הסתכמו הנסיונות של אשדוד לכיבוש במחצית הראשונה. על סף המחצית הראשונה פקוחננקובס קיבל הזדמנות פז לגמור את המשחק אבל הכדור שהוא גילגל הלך אט אט החוצה.

    מחצית שניה

    המשחק נגמר? מה פתאום להיפך הוא רק נפתח. מכבי עלתה למחצית השניה באיחור והרכבת של אשדוד יצאה לדרך בדיוק מושלם מן התחנה. 7 דקות בתוך המחצית השניה רביבו [המצטיין בשורות האורחים] הגביהה כדור לרחבה ושי הולצמן השתלט על הכדור לפני טל בן חיים ובעט בעיטה שטוחה לפינה של לירן שטראובר 2:1 למכבי ת''א. אשדוד המשיכה בלחץ וכמעט הישוותה כאשר לזכותה נרשמו שלושה הזדמנויות מסוכנות בטווח של כ-7 דקות. הראשון שבהם כעבור שתי דקות רביבו ניסה לסכן שוב בעצמו את השער של שטראובר אך הטיל שהוא שלח ננעץ במשקוף מזל גדול למכבי. עוד דקה עברה ואמיר אלקריף בעט בעיטה חזקה מ-25 מטרים ולירן שטראובר זינק כמו פנתר בשביל לקלוט את הכדור החזק הזה. מספר דקות אחר כך נפסקה לזכות האשדודים בעיטה חופשית מסוכנת מ-16 מטרים אך האורחים לא הצליחו לנצל את המתנה שניתנה להם.

    מכבי החזיקה ביתרון שלה ואף ניסתה לסכן את האורחים עד שהגיע עמיר תורג'מן המחליף וכמו בחיפה בדקה ה-85 הוא סגר את המשחק לאחר שג'ון פנסטיל נתן לו מסירה על מגש של כסף והאחרון בעט בעיטה לפינה הנגדית שפגעה בקורה ונכנסה פנימה 3:1 למכבי ת''א.

    נגמר? מה פתאום הדובדבן שבקצפת הגיע כעבור 5 דקות כאשר הקפטן אבי נמני קיבל מסירה מברוך דגו ונותר לבד מול בן ישי ולא התבלבל ובעט לקורה ופנימה וחגג עם החברים ולאחר מכן רץ לנשק את התמונה של מני לוי! הקהל באקסטזה 4:1 בסיום למכבי ת''א.
     
  15. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח וידוקה ממש הרגת אותי!
    עם התיאורים שלך על שחקני בית"ר אפשר לחשוב שאתם מינימום ארסנל.
    אינדיו? זה לא אותו בלם שעד לפניי כמה מחזורים אמרת בעצמך שהוא התגלה כאכזבה?
    טלקר? תגיד אתה עושה צחוק? הבנאדם נתן משחק אחד טוב מאז שהוא הגיע לבית"ר וכבר אתה עושה ממנו בלם? השחקן הזה פשוט בושה, שכונה, אין מה להגיד, פשוט אין לו את זה יותר.
    בכלל, אם לא הייתי שם לב לשמות של השחקנים שנתת, הייתי בטוח שלפי התיאורים שלך בית"ר זה ארסנל, ואני ממש לא צוחק, זה עצוב שאחריי ששיחקתם משחק ולא בעטתם כל המשחק אתה מתלהב, אני במקומך לא הייתי שמח. בכלל, תחשבו על זה ככה: דודו אוואט משחק בבית"ר, וקורה לו את אותו הדבר שקרה לו אתמול, מה וידוקה היה אומר? כמובן...
    "שחר שילם לאוואט!!!", "שחר קנה את המשחק"...! נכון? לא היית אומר את זה?!
    אז לי נראה גם שפני-ג'ל שילם קצת לאוואט, סתם סתם, במקרה של אוואט זה באמת מקרה אבוד... :roll: