מחזור 26

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏31/1/03.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני שמח שאני מבדר אותך.

    בכל מקרה, גם אם ברקוביץ' ייפצע, אני חושב שההרכבה שלו למשחק תהיה שווה את זה. בדרבי הקודם הוא היה אולי הגורם המכריע, ואני חושב שהוא השחקן היחיד שבינתיים יכול לפצח את הגנת היונייטד בקבוצה של הסיטי (באמת נראה לי שבלי ברקוביץ' הקבוצה הזאת יורדת ליגה בשיא המהירות).

    אבל אני בספק אם הוא ייפצע. הפיזיותרפיסט של הסיטי אמר שהוא יהיה כשיר למשחק, כך שקיגן ירכיב אותו. אני לא בטוח ששחקני מנצ'סטר יתנפלו על ברקוביץ', שלא יורד לתיקולים הרבה ולא מחזיק את הכדור זמן רב.
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז איך אתה מסביר את הפציעות ה"מעטות" שלו.

    לא יודע איך, אבל הוא נפצע המון. הוא יכול להיות כשיר, אבל זה לא אומר שאין פוטנציאל לפציעה. ואני מסכים איתך שהם יורדים רמה, אבל לא עד כדי כך. בנארבייה וגם בלמדיי (למרות שלא ראיתי ממנו יותר מדי - זה יותר האוזן שלי) הינם שחקנים טכניים מאוד ומסוגלים לייצר מצבים רבים. אולי לא כמו ברקו, אבל מה עדיף? 90 דקות מול היונייטד ופציעה ל3 משחקים, או 45 דקות מול היונייטד ועוד כמה משחקים (אולי מלאים - יהיה לו עוד קצת זמן לנוח).
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע, בהחלט עדיף לתת לו 90 דקות ולקחת את הסיכון הזה. משחק מול מנצ'סטר יונייטד הרבה יותר חשוב ממשחק מול ווסטהאם או בירמינגהאם (תלוי מה המשחקים הבאים של הסיטי). זה המשחק הכי חשוב שלהם העונה, אז אין מה לעשות, צריך להרכיב את כוכב מספר אחת. אם הוא לא ירשים, שקיגן יוריד אותו, אבל ברקוביץ' היחיד שיכול לנצח משחקים בשביל הסיטי (בלמדיי הוא לא בורג חשוב כמו ברקוביץ', בנארביה בלי ברקוביץ' שיחפה עליו הוא פחות אפקטיבי).

    ואני במקום ברקוביץ' הייתי הולך בחופש לאיזה פזיותרפיסט או ניתוח, בגלל שהפציעה הזאת תפריע לקריירה שלו עד הפרישה. למה הוא לא טיפל בזה עד עכשיו אלוהים יודע, בהחלט עדיף להיות מושבת לכמה חודשים ואז לשחק ללא מגבלות, זה הרבה יותר נוח והופך את המשחק ליותר משוחרר ונייד.
     
  4. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    ממתי משחק מול מנצ'סטר יונייטד הפך להיות המטרה העיקרית של השיטי העונה? מה הם רצים לאליפות או לצ'מפיונס שחשוב להם שיונייטד יאבדו נקודות בטבלה? עם כל הכבוד בכל זאת מדובר באחד המשחקים הפחות חשובים של הסיטי העונה. את ההוכחה שמנצ'סטר כבר לא אדומה הם נתנו במיין רואד, כל מה שהם צריכים במשחק הזה זה בונקר של 90 דק' ולרדת עם תיקו אפס. בכלל כל תוצאת תיקו או ניצחון דחוק של הינייטד ישאיר את הכבוד בצד הכחול של מנצ'סטר.
    השיטי חייבים להוציא נקודות ממשחקים מול קבוצות שמתמודדות איתם על אירופה. יונייטד היא לא אחת מהקבוצות האלה.
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי זה משחק לא חשוב מבחינת יונייטד, אבל מבחינת השיטי? זה כבוד לעיר. זה משהו מיוחד. עזוב, תבקש מאוהד שלהם להסביר לך כמה הדרבי הזה חשוב עבורם. הם רוצים להוכיח שהם הקבוצה האמיתית של העיר.
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הם כבר השיגו את ניצחון הכבוד הזה העונה. אני חושב שאירופה כבר קצת יותר חשובה להם.
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכן, אבל איך תיראה תבוסה בעיניהם?

    ועוד משהו - איפה היית מעדיף לנצח את מנצ'סטר בתור אוהד לידס, באלנד רואד או באולד טראפורד, המגרש הביתי שלהם?

    נכון שאירופה יותר חשובה להם (למרות שיש לי דיעה אחרת בקשר לגביע אופ"א, אבל אין לזה קשר לדיון), אבל בפריימר ליג זהו המשחק החשוב ביותר שלהם. אני חושב שקיגן יודע שהוא צריך לקחת את הסיכון הזה.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    חבר'ה הנושא הזה צריך להיות על המחזור ה-27 אז לכו לשם.