ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,848
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    חפפ מה אתה רוצה מלופא? זה החלטה של ז'ינו.

    ז'ינו צריך לעוף קבינימט.
     
  2. שגיא Guest

    אוקיי, מכיוון שאף אחד לא טרח לפתוח דיון למחזור הזה, עדיף מאוחר מאשר בכלל לא.

    מחזור 19 בליגת העל:

    מכבי נתניה - מכבי ת"א
    מכבי ת"א, בתקופה טובה מאוד, מגיעה לקופסא, ותנסה להיות הראשונה העונה לקחת משם את מלוא 3 הנקודות. מנגד נתניה, קבוצה ביתית מובהקת תקשה על מכבי ותנסה לשמור על המאזן הביתי המצויין שלה.
    הימור: המאזן נשמר, 1-1.

    מכבי פ"ת - הפועל כפ"ס
    כפ"ס אחרי מספר משחקים מאכזבים מבחינתה, מגיע לפ"ת, למשחק מול קבוצת הלוזונים. מכבי פ"ת, עם ראש מורם ופנים כלפי מעלה אחרי התיקו מול הפועל ת"א, והיא הפייבוריטית הברורה פה, משחק עם 4 חלוצים ישראלים שכובשים בצרורות, צפו למשחק רב שערים.
    הימור: 3-1 ללוזונים.

    בית"ר ירושלים - עירוני ראשל"צ
    בית"ר יוצאת לדרך חדשה, אחרי הניצחון על חיפה, ראשון לעומת זאת עמוק בתחתית, עם 7 הפסדים רצופים והיא כמובן רוצה לקטוע את הרצף הזה. בפעם הקודמת שהם נפגשו ראשון התפוצצה עם 4-0.
    הימור: ראשון חייבת מתישהו לצאת מהרצף הזה, בית"ר לא מסוגל לכבוש בלי אוואט, ולראשון אין את הולצמן, 0-0.

    מ.ס אשדוד - הפועל פ"ת
    הפועל פ"ת המתאוששת יוצאת למשחק חוץ, לא קל, מול אשדוד, יריבתה בתחתית. משחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות, נצחון לאחת הקבוצות יוציא אותה קצת המצב הקשה שלה ויכניס את היריבה למצב קשה.
    הימור: מסע ההתאוששות נמשך, 2-1 בשיניים לפ"ת.

    הפועל ת"א - הפועל ב"ש
    נכון, נהוג לפתוח דיון מיוחד על המשחק המרכזי, אבל כיוון שהמחזור עומד להתחיל, אני לא רואה תועלת.
    ב"ש תנסה למשיך ולהוכיח שיש להחשיב אותה בין הקבוצות הגדולות, והיא יוצאת למשחק קשה בבלומפילד. הפועל ת"א עם כמה שחקנים חסרים, והמחליפים יצטרכו להוכיח שהם מספיק טובים. ב"ש רוצה להתקרב, ת"א רוצה לברוח.
    הימור: 2-1 להפועל ת"א, אולי 1-1.

    בני יהודה - מכבי חיפה
    המשחק שינעל את המחזור, ביום ראשון, חיפה במצב רע וקשה, בתקופה רעה מאוד, תנסה להתאושש על חשבון בני יהודה.
    אני אמנע מלתת פה הימור... :wink:

    אתם מוזמנים לתת תחזיות שלכם, נכון שלא נשאר זמן, אבל בכל זאת...
    תבלו
     
  3. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה שפתחת את הדיון.
    ---------------------
    כמו שאמרתי לכם, ולכל אוהדי מכבי, זה רק עניין של זמן עד שמכבי תעוף מהמירוץ לאליפות, ושוב תחזור להיות במקום השלישי הניצחי- והנה היום מכבי הושפלה 3-1 בקופסא.
    ועכשיו כל אוהדי מכבי יגידו "שהם לא רוצים אליפות", "שהיה ברור להם שהם לא יקחו אליפות" והם יחזרו לחורים שלהם, אז נכון שגם אחריי ההפסד הזה הם חזק בצמרת, אבל כמו שאמרתי ממזמן, הם פשוט לא מוכנים, הם לא יקחו את האליפות הזאתי, וזה לא קשור להפסד היום, אבל היום זה רק הוכחה לכך שאתם קבוצה לא מוכנה בשביל אליפות, ועכשיו כל האשליות שלכם אולי ירדו ושוב תתחילו לחשוב כקבוצת צמרת ולא כקבוצה שרצה לאליפות- כי אתם פשוט לא כאלה!.
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    *בהחלט פאשלה גדולה למנהלים כאן, וגם לי, שלא פתחנו את הדיון הזה. אבל אם אתם רואים שלא נפתח דיון כזה, תפתחו, בכל זאת אתם גולשים כאן...

    אם כל הכבוד אילן, הפסד אחד לא מוריד חלומות אליפות. זהו המקום שלא הפועל ת"א ניצחה, לא הפועל ב"ש ניצחה וגם לא קבוצתך, מכבי חיפה ניצחה. מכבי נתניה לא הפסידה בבית העונה, בעיקר בגלל המגרש הפצפון הזה, ומשחקים על משחק צפוף ואגרסיבי. אוהדי מכבי ת"א יכולים להמשיך לחלום, אבל אין מה לעשות, מחזור הבא אתם תיאלצו להפסיד לנו (אלא אם כן בית"ר תשבור את הסטטיסטיקה, שכן היא מובילה על ראשון כעת, ואז יהיה קשה לקבוע מה יהיה, אבל זה לא קשור לדיון, לכן לא נרחיב). בכל מקרה, אני באמת חושב שאוהדי מכבי קצת הגזימו בחלומות האליפות שלהם, כי אין להם ממש סגל שמגיע לו אליפות או מאמן יוצא דופן בחוכמתו וכישרונו, או אפילו ניהול תקין. ההפסד הזה, מבחינתי לפחות, לא משנה דבר, והוא לא צריך לשנות גם עבור אוהדי מכבי.

    משהו שהעלה לי את החלסטרה :
    בפעם הקודמת ששתי הקבוצות נפגשו זה נגמר ב4:0 בעיקר בגלל המאמן האדיוט ומגרש הסופרלנד המנחוס (בית"ר לא ניצחה שם כבר יותר משנתיים, אם אינני טועה). המשחק היום בטדי, עם שני מאמנים שעולים במידה מסויימת על אלי כהן ומבינים קצת כדורגל.
    ובקשר לטענה הטפשית שלך כאילו בית"ר לא מסוגלת לכבוש ללא אוואט, כעת בית"ר מובילה על ראשון לציון, ותאמין לי שגם אילולא השוער החמור שלכם שנמצא ממש מימיני, היינו מנצחים. לא לחינם הובסתם 4:0.

    מכבי חיפה בשכונת התקווה... אותה בני יהודה שניצחה את ב"ש במגרשה הביתי, לדעתי מסוגלת בהחלט לנצח או להשיג תיקו מול ה...אמ...קבוצה של מכבי חיפה. אל תדאגו, דודו יעשה את העבודה.
    מכבי חיפה, כאמור, עם הגנה זוועתית, קישור רדום והתקפה לא קיימת (שלא לדבר על השוער, שכבר למסור לו לאחור אי אפשר), תיפגוש את ניר סביליה. אותו החלוץ הכושל שזועם על יצחק שום שהעיף אותו מהקבוצה ולא נתן לו הזדמנות (והאמת, כשהאופציות הן ברדה, רפי כהן וערן לוי אז גם אני לא מבין מדוע הוא עשה זאת), יבוא חדור מוטיבציה ועם מצבר מוראל מלה במטרה אחת - להחזיר לרומני השמנמן על אובדן חלק ענק מהמשכורת החודשית שלו אצל הצפרדים מהכרמל. אלי אוחנה כבר הוכיח שמתי שהוא בלחץ הוא מסוגל לנצח אפילו את "ש בוסרמיל. אסי בלדוט, הנער החביב (חכו חכו, אם גרנט האדיוט יזמן אותו לנבחרת יש לנו כאן שחקן לעתיד), שבמו רגליו (וראשו) ניצח את ב"ש. ללא ספק, מול דודו אוואט יהיה הרבה יותר קל.

    נ.ב למישהו יש לינק לשידור החוזר של הגול שחטף אוואט מול בית"ר?
     
  5. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שידור חוזר לגול של אוואט תמצא באתר של ערוץ הספורט.
    www.sport5.co.il

    גם בוואלה ספורט יש...
     
  6. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה, אנחנו ניפגש בסוף העונה, ותראה שגם עם השוער הנורא הזה חיפה "אכישהו" תיקח אליפות. אתה ממהר להספיד את חיפה, אבל לא נורא- זה גם קרה שנה שעברה, עד שחיפה התפוצצה על הפועל ת"א, אני מבטיח לך- ככל שמספידים אותה יותר עכשיו- ככה היא תתפוצץ יותר חזק בהמשך, בכלל חיפה עכשיו נמצאת בתקופה היחידה שלה העונה שהיא תקופת משבר, לכל קבוצה יש כזאתי קבוצה, ואני שואל אותך בתור אוהד ארסנל- שארסנל לא ניצחה כמה משחקים רצוף, אמרת בצדק שזה רק עניין של זה עד שארסנל תחזור לעצמה, אז למה שחיפה לא נמצאת בתקופה טובה אתה מספיד אותה כ"כ הרבה? הריי גם אתה יודע שהיא לא תמיד תישאר במצב הזה, ומתישהו היא תיצא מזה, אז איך אתה כ"כ בטוח בעצמך שאתה מספיד את חיפה, אתה בטח מאלה שהספידו את חיפה אחריי קריית גת שנה שעברה, וכמו שאמרתי שחיפה תנצח את הפועל ת"א אחריי קריית-גת שנה שעברה, אני מבטיח לך שחיפה תצא מהמשבר הזה ותיקח אליפות, ואם לא במשחק הקרוב, אז במשחק הבא, ואם לא במשחק הבא- אז אחריי זה- אבל היא תיצא מהתקופה הזאתי ותראה לליגה מאיפה משתין הכדור.
    (אגב, זה ממש לא שחצנות מה שאני אומר עכשיו, כי אחריי זה תגידו שאני שחצן ובטוח בעצמי, אבל אני באמת מאמין שזה מה שיקרה, אם אתם לא רוצים לקבל את זה- בעיה שלכם).
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקשיבו הקשיבו, כי בטנו של אילן דיברה.

    השוואה בין המצב של ארסנל למצב של מכבי חיפה היא בהחלט מוגזמת - לארסנל היו שלושה-ארבעה משחקים ללא ניצחון, אחד מהם בגביע וות'ינגטון הלא חשוב, אחד מהם בחוץ מול דורטמונד בליגת האלופות. מה עוד, שההפסדים של ארסנל היו לקבוצות כמו אוקזר, דורטמונד ואברטון. מכבי חיפה כבר חמישה משחקים רצופים משחקת עלוב ועם ניצחון אחד בלבד מתוך כל החמישה, מול קבוצות כמו בית"ר, אשדוד והפועל פ"ת.

    מה עוד, שיכולת כמו שארסנל מפגינה אני בספק אם אי פעם יוכל לקרות לשחקנים העלובים של חיפה.

    אבל עזוב, בסוף העונה אני רוצה לראות מה אתה תגיד. הפועל ת"א ממש בזמן שאני כותב כובשת מול הפועל ב"ש ועולה ליתרון 1:0.
     
  8. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שני טילים של מליקסון ואיציק זוהר קובעים 2:0 לבית"ר ש"לא יכולה לכבוש בלי דודו אוואט". אכן, ניצחון מכובד, אבל בכל זאת זו רק ראשל"צ ויש לנו את מכבי בבלומפילד על הראש שבוע הבא.

    אגב, הסטטיסטיקה נשברה בגלל הניצחון הזה, וכעת כל המשחקים הבאים בערפל, עד שתתגבש סטטיסטיקה נוספת.

    הפועל ת"א במשחק נפלא מנצחת 1:0 גדול את ב"ש. למה גדול? הפועל ת"א, במיוחד במחצית השניה, שלטה לחלוטין במשחק ותקפה ללא סוף, אבל החמיצה באופן מחריד. אסי רחמים הציל לא פעם את ב"ש, ועומרי אפק מול שער חשוף וריק, לאחר שעבר את רחמים, מחמיץ הזדמנות להגדיל את היתרון ולסגור את המשחק מוקדם. תגידו שהפועל בונקריסטית, אבל הקבוצה נותנת הצגות יפות בבלומפילד, לאוהד נייטרלי זה פשוט כיף לראות את המשחק.

    מכבי פ"ת והפועל כפ"ס מסיימות ב3:3 מצמד של רפואה ושער של מגמאדוב לפ"ת, צמד של מזרחי ושער של אברג'יל לכפ"ס. האוירון מסרב להפסיק לאיים על תואר מלך השערים הישראלי של כל הזמנים.

    מכבי ת"א, במשחק שכבר דנו עליו, הפסידה 3:1 למכבי נתניה לאחר שכבר היתה בפיגור 3:0. גילי לנדאו וקבוצתו ממשיכים לשמור על מאזן בית ללא הפסד, ולקבוצה החביבה של הליגה.

    וההפתעה הגדולה ביותר של המחזור - מ.ס אשדוד מנצחת 2:0 את הפועל פ"ת משערים של הולצמן ומשה אוחיון, למרות עדיפות של המלאבסים. מתחילה להתגבש תחתית מעניינת, ואולי מלבד ראשון, יהיה קשה להמר על תוצאות משחקים.

    תגובות על המחזור המעניין שהיה לנו.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    זה סיכום המשחק שלי למה שאני ראיתי היום כצופה במגרש בנתניה בקשר לקבוצתי מכבי ת"א. זה סיקור שמופיע גם באתר של מכבי ת"א אבל בגלל שאמרתם שאסור לתת שמות של אתרים אני לא יאמר את שמו מי שמכיר מכיר.


    אז כנראה שיש דברים שלא משתנים. הפעם זה קרה בנתניה, במשחק הכי חשוב של העונה ומכבי פשוט מאוד פיספסה הזדמנות גדולה ונתנה להפועל לברוח לה ולליגה. מעכשיו כל משחק עד סיום הסיבוב הוא משחק קריטי ביותר במאבק על האליפות ועל השחקנים לתת הכל בשביל הנשמה, בשביל הסמל ובשביל האוהדים הנפלאים שהיום עודדו אותם למרות ההפסד. אם לאף אחד לא היה ברור לפני המשחק אז עכשיו זה כבר צריך להיות ברור. אבי נמני חייב לחזור להרכב הפותח. מכבי של היום לא היתה המכבי של המשחקים האחרונים וראו את זה לאורך כל המשחק. מילה רעה מגיעה לשיפוט של חיים יעקב ששוב מוכיח שרמת השיפוט שלא פשוט מאוד שואפת לאפס.

    כמה כניסות מחפירות של שחקני נתניה יצטרכו להיות עד שתניף כרטיס צהוב? כמה פעמים תעמוד מטר מאירוע לזכות מכבי ותחליט לא לשרוק? אולי איזה מהמורה תפיל אותך ותחליט שוב לשלוח שחקן של מכבי החוצה בטענה שהוא דרך עליך? מה לעשות חברים השיפוט היום היה מביש. עוד מילה רעה מגיעה לשחקני מכבי נתניה שפשוט מאוד באו במטרה להיכנס בשחקנים של מכבי. אם במחצית הראשונה היה זה טל בנין ששבר צלע או אם זה במחצית השניה שהיה זה ישמעאל אדו שנכנס בשטראובר וברומר יחדיו. מה ששחקני נתניה עשו לא היה כדורגל, ובכלל הרבה כדורגל לא היה במגרש קט-רגל הזה. מכבי למעט המשקוף של בנין והשער בתוספת הזמן לא בעטה ולו פעם אחת לשערו של פשקו והאמת זה הוכח כבר מספר פעמים העונה שכאשר מכבי לא מגיעה להזדמנויות היא לא מצליחה לנצח.

    מי שצריך לקחת את האחריותלהפסד היום הוא ניר קלינגר כאשר הוא האחראי הראשון להפסדה של הקבוצה. איך אפשר לשחק 10 דקות במחצית הראשונה בעשרה שחקנים כאשר אתה יודע שיש לך שחקן שפצוע והפציעה שלו משבשת את המשחק. גם אם טל בנין היה חוזר ניר היה חייב לשלוח שחקן בשביל שיתחמם אפילו אם הוא לא ייכנס למשחק. כאשר לירן שטראובר נפגע ובקושי יכל לעמוד על הרגליים למה לא הוצאת אותו? ומדוע אבי נמני לא שיחק ולו דקה אחת? האם להוציא את נמני זה אפשרי ואילו שחקן שהאמת ממש לא אשם בשני השערים האחרונים שספג עקב פציעה אין אפשרות להוציא? החילופים של ניר קלינגר היו שגויים ולא במקום [להוציא את הכנסתו של תמיר כהן בגלל שלא היתה ברירה]. סאל אבו סיאם היה חושך מוחלט כאשר דווקא אבי סטרול נתן משחק סביר ביותר. ברונו רייס היה בסדר גמור כאשר למרות שגם הוא נפצע במהלך המחצית השניה הוא הצליח להמשיך ונלחם. מדוע הוצא רודריגו גולדברג? איזו הצדקה היתה לחילוף זה בדיוק? רודריגו שחקן שכובש כמעט בכל משחק והוא היה צריך לסיים היום 90 דקות.

    ג'ון פנסטיל היה מאוד חיובי בדקות ששיחק ולא ביצע ולו טעות אחת בלבד. טל בן חיים וגדי ברומר נתנו משחק טוב. בנין עד פציעתו היה נייד וטכני בכל כדור שחילק ואף שכמעט כבש בנגיחתו למשקוף. תמיר כן שהחליף אותו לא נתן את התפוקה שטל נתן עד החלפתו. ברוך דגו היה דווקא בין השחקנים שניסו ואף כמעט שקיבל פנדל [שהגיע לו]. אלי ביטון ממשיך ביכולת הירודה שלו זה מספר משחקים והאמת לא ידוע מה עובר עליו ואנחנו יכולים רק לקוות שייצא מזה ומהר ויחזור להיות אותוא לי ביטון שהתרגלנו אליו כל כך. רודריגו היה בסדר גמור לאורך המשחק כאשר החולייה החלשה היתה אנדראס פרוחננקובס שלא לקח כמעט כדורי גובה והסתבך והתבלבל כמו טירון ברחבה של הנתנייתים. עמיר תורג'מן ראוי לקבל הרבה יותר דקות במדי הצהובים וללא ספק שלמרות שהכניסה שלו היתה מאוד באיחור כשהוא נכנס הוא הצליח לעשות את שלו בבישול שלו לאלי ביטון.

    מכבי הגיעה למשחק אחרי חמישה נצחונות רצופים כאשר כולם בלעדיי אבי נמני והקבוצה מצליחה להדביק את שתי המוליכות ואף לעלות למקום השני עם 39 נקודות. למעלה מ-2,500 צהובים הגיעו בשביל לעודד את מכבי וקונפטי מדהים בתחילת המשחק בתוספת רימוני עשן שנתנו יופי של פירוטכניקה. וגם כאשר המשחק היה גמור לא הפסיקו הגוש המעודד לעודד את הקבוצה [בצדק!] כי קבוצה היא לטוב ולרע. בשבוע הבא משחק סופר חשוב למכבי כאשר כרגע היא מרוחקת מרחק של חמש נקודות מהמוליכה והמשחק בשבוע הבא יכול להחזיר את מכבי שוב יותר קרוב לאדומים במידה ומכבי חיפה תנצח את הפועל ת''א. המשחק היום היה משחק שיכול לגמור עונה שלמה ולשנות את כל קו המחשבה של הקבוצה. על מכבי היה לקחת הימור אך למרות זאת מכבי שילמה.

    ההרכב של מכבי ת''א: לירן שטראובר, סאלם אבו סיאם, אבי סטרול, טל בן חיים, גדי ברומר [עמיר תורג'מן 84], ברונו רייס, טל בנין [תמיר כהן 27], אלי ביטון, רודריגו גולדברג [ג'ון פנסטיל 64] ואנדראס פרוחננקובס.

    מחצית ראשונה

    המחצית הראשונה לא התבלטה באירועים ליד השערים כאשר ההזדמנות הראשונה של מכבי ת''א הגיעה כבר אחרי שתי דקות לאחר שכדור קרן ננגח על ידי פרוחננקובס ליד שערו של מרטין פשקו. עברו חמש דקות וההזדמנות השניה של מכבי ת''א הגיעה בדקה השביעית אחרי הגבהה של אלי ביטון שהגיעה אל ראשו של טל בנין שנגח בעוצמה למשקוף ואת הכדור החוזר, אותו ניסה לבעוט במספר, לא הצליח להכניס לשערו של מרטין פשקו. האמת שחוץ מן הניסיון הזה של מכבי ת''א לא היתה עוד הזדמנות לצהובים במחצית הראשונה למרות שאנחנו חייבים לציין את הכשלתו של ברוך דגו ברחבת נתניה שלא זכתה ליחס מן השופט למרות שנראה מן המגרש בנגיעה ברורה. מכבי נתניה ניסתה לסכן פעם אחת את שערו של לירן שטראובר אך השוער קלט את הכדור בידיו.

    מחצית שניה

    גם המחצית הראשונה בתחילה לפחות לא התבלטה באירועים ליד השערים כאשר ההזדמנות הראשונה היתה שייכת לנתנייתים כאשר ראובן עטר בועט בעיטה מסוכנת מ-20 מטרים בדקה ה-60 ושטראובר מצליח להדוף את הסכנה מקו השער. שלוש דקות עברו ומכבי כמעט כבשה את השער שלה כאשר שוב היה זה עמוד השער שמנע ממנה את הכיבוש לאחר שברונו רייס מגביהה כדור וברוך דגו נוגח כדור שמוסט על ידי שחקן של מכבי נתניה אל העמוד ויוצא החוצה, אך שוב השופט סימן על בעיטת חמש במקום על קרן למרות שהיה קרוב לאירוע. המפנה במשחק הגיע בדקה ה-70 לאחר שראובן עטר מגביהה כדור וישמעאל אדו דוחק מקרוב פנימה 1:0 למכבי נתניה.

    מספר דקות לאחר שער הכיבוש של אדו אירע תיקול של הגנאי בלירן שטראובר וגדי ברומר יחדיו שפתח את הראש בעוד שהשוער נפגע ברגלו ולמרות שאמר לקלינגר שהוא יכול להמשיך היה זה די ברור שקשה לו לעמוד על הרגליים וחילוף של שטראובר נראה נכון באותו רגע. שני השחקנים פונו בסיום המשחק ביחד עם טל בנין לבית החולים ומכאן אני רוצה לשלוח לכולם החלמה מהירה ושיחזרו במהרה למגרשים. 5 דקות לסיום היה זה השער של המשחק לאחר שישראל זוויטי שנכנס מספר דקות קודם לכן ניצל שגיאה של לירן שטראובר ומסר בנגיחה אל לוברסקי שהחזיר לו והאחרון בעט מהאוויר פנימה תוך כדי ניצול מיקום לא טוב של לירן שטראובר 2:0 למכבי נתניה.

    מכבי ניסתה בכל כוחה לנסות ולהשיג משהו מן המשחק אך לשווא. היה זה מאוחר מדי וגיא צרפתי, עוד שחקן ששוחרר ממכבי ביחד עם עוד שורה של שחקנים רבים שהיום לא משחקים בקבוצה ופורחים בקבוצות שלהם, שחתם את הסיפור סופית לאחר שאימרו לוקמן, הגנאי של נתניה, נתן לו מסירת רוחב והאחרון פרץ לרחבה וניצל את יציאתו הבלתי מוסברת של שטראובר והקפיץ מעליו את ה-3:0 של מכבי נתניה. האמת אין מה להאשים כל כך את לירן שטראובר בשערים שספג מכיוון שאני בטוח שכל שוער שהיה במצבו היה מתקשה לספוג את שני השערים שספג והאמת אני די מצדיע ללירן שטראובר שלמרות הפציעה הקשה נשאר על המגרש בשביל לנסות ולהילחם בשביל הקבוצה. בושה שיש אוהדים שפשוט באים לקלל את השוער שמסתכן בשביל שלהם אולי תהיה טיפת שמחה במקום לבוא ולנסות לעודד אותו. בשבילי שטראובר הוא השוער מספר 1 בארץ!

    מכבי לא רצתה לצאת מהמשחק בלי כלום ואף הצליחה לכבוש את שער הניחומים שלה לאחר שעמיר תורג'מן מעביר לאלי ביטון שמטעה פעם אחת ובועט לפינה הרחוקה בכדי להכניע את מרטין פשקו 3:1 למכבי נתניה.

    אנשים תרימו את הראש יש עוד 14 משחקים לסיום העונה. במחזור הקרוב משחק של החיים ולמוות ובקרוב דרבי. תמשיכו לדחוף את הקבוצה במשך 90 דקות כמו שדחפתם אותם היום גם אחרי השריקה. כל הכבוד. עד המוות מכבי!
     
  10. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה סיכום, אבל למה לפתוח על זה דיון חדש?! יש כבר דיון על זה, אז אני נועל את הדיון בשביל שתעתיק ותדביק אותו בדיון של המחזור.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    זה סיכום המשחק שלי למה שאני ראיתי היום כצופה במגרש בנתניה בקשר לקבוצתי מכבי ת"א. זה סיקור שמופיע גם באתר של מכבי ת"א אבל בגלל שאמרתם שאסור לתת שמות של אתרים אני לא יאמר את שמו מי שמכיר מכיר.


    אז כנראה שיש דברים שלא משתנים. הפעם זה קרה בנתניה, במשחק הכי חשוב של העונה ומכבי פשוט מאוד פיספסה הזדמנות גדולה ונתנה להפועל לברוח לה ולליגה. מעכשיו כל משחק עד סיום הסיבוב הוא משחק קריטי ביותר במאבק על האליפות ועל השחקנים לתת הכל בשביל הנשמה, בשביל הסמל ובשביל האוהדים הנפלאים שהיום עודדו אותם למרות ההפסד. אם לאף אחד לא היה ברור לפני המשחק אז עכשיו זה כבר צריך להיות ברור. אבי נמני חייב לחזור להרכב הפותח. מכבי של היום לא היתה המכבי של המשחקים האחרונים וראו את זה לאורך כל המשחק. מילה רעה מגיעה לשיפוט של חיים יעקב ששוב מוכיח שרמת השיפוט שלא פשוט מאוד שואפת לאפס.

    כמה כניסות מחפירות של שחקני נתניה יצטרכו להיות עד שתניף כרטיס צהוב? כמה פעמים תעמוד מטר מאירוע לזכות מכבי ותחליט לא לשרוק? אולי איזה מהמורה תפיל אותך ותחליט שוב לשלוח שחקן של מכבי החוצה בטענה שהוא דרך עליך? מה לעשות חברים השיפוט היום היה מביש. עוד מילה רעה מגיעה לשחקני מכבי נתניה שפשוט מאוד באו במטרה להיכנס בשחקנים של מכבי. אם במחצית הראשונה היה זה טל בנין ששבר צלע או אם זה במחצית השניה שהיה זה ישמעאל אדו שנכנס בשטראובר וברומר יחדיו. מה ששחקני נתניה עשו לא היה כדורגל, ובכלל הרבה כדורגל לא היה במגרש קט-רגל הזה. מכבי למעט המשקוף של בנין והשער בתוספת הזמן לא בעטה ולו פעם אחת לשערו של פשקו והאמת זה הוכח כבר מספר פעמים העונה שכאשר מכבי לא מגיעה להזדמנויות היא לא מצליחה לנצח.

    מי שצריך לקחת את האחריותלהפסד היום הוא ניר קלינגר כאשר הוא האחראי הראשון להפסדה של הקבוצה. איך אפשר לשחק 10 דקות במחצית הראשונה בעשרה שחקנים כאשר אתה יודע שיש לך שחקן שפצוע והפציעה שלו משבשת את המשחק. גם אם טל בנין היה חוזר ניר היה חייב לשלוח שחקן בשביל שיתחמם אפילו אם הוא לא ייכנס למשחק. כאשר לירן שטראובר נפגע ובקושי יכל לעמוד על הרגליים למה לא הוצאת אותו? ומדוע אבי נמני לא שיחק ולו דקה אחת? האם להוציא את נמני זה אפשרי ואילו שחקן שהאמת ממש לא אשם בשני השערים האחרונים שספג עקב פציעה אין אפשרות להוציא? החילופים של ניר קלינגר היו שגויים ולא במקום [להוציא את הכנסתו של תמיר כהן בגלל שלא היתה ברירה]. סאל אבו סיאם היה חושך מוחלט כאשר דווקא אבי סטרול נתן משחק סביר ביותר. ברונו רייס היה בסדר גמור כאשר למרות שגם הוא נפצע במהלך המחצית השניה הוא הצליח להמשיך ונלחם. מדוע הוצא רודריגו גולדברג? איזו הצדקה היתה לחילוף זה בדיוק? רודריגו שחקן שכובש כמעט בכל משחק והוא היה צריך לסיים היום 90 דקות.

    ג'ון פנסטיל היה מאוד חיובי בדקות ששיחק ולא ביצע ולו טעות אחת בלבד. טל בן חיים וגדי ברומר נתנו משחק טוב. בנין עד פציעתו היה נייד וטכני בכל כדור שחילק ואף שכמעט כבש בנגיחתו למשקוף. תמיר כן שהחליף אותו לא נתן את התפוקה שטל נתן עד החלפתו. ברוך דגו היה דווקא בין השחקנים שניסו ואף כמעט שקיבל פנדל [שהגיע לו]. אלי ביטון ממשיך ביכולת הירודה שלו זה מספר משחקים והאמת לא ידוע מה עובר עליו ואנחנו יכולים רק לקוות שייצא מזה ומהר ויחזור להיות אותוא לי ביטון שהתרגלנו אליו כל כך. רודריגו היה בסדר גמור לאורך המשחק כאשר החולייה החלשה היתה אנדראס פרוחננקובס שלא לקח כמעט כדורי גובה והסתבך והתבלבל כמו טירון ברחבה של הנתנייתים. עמיר תורג'מן ראוי לקבל הרבה יותר דקות במדי הצהובים וללא ספק שלמרות שהכניסה שלו היתה מאוד באיחור כשהוא נכנס הוא הצליח לעשות את שלו בבישול שלו לאלי ביטון.

    מכבי הגיעה למשחק אחרי חמישה נצחונות רצופים כאשר כולם בלעדיי אבי נמני והקבוצה מצליחה להדביק את שתי המוליכות ואף לעלות למקום השני עם 39 נקודות. למעלה מ-2,500 צהובים הגיעו בשביל לעודד את מכבי וקונפטי מדהים בתחילת המשחק בתוספת רימוני עשן שנתנו יופי של פירוטכניקה. וגם כאשר המשחק היה גמור לא הפסיקו הגוש המעודד לעודד את הקבוצה [בצדק!] כי קבוצה היא לטוב ולרע. בשבוע הבא משחק סופר חשוב למכבי כאשר כרגע היא מרוחקת מרחק של חמש נקודות מהמוליכה והמשחק בשבוע הבא יכול להחזיר את מכבי שוב יותר קרוב לאדומים במידה ומכבי חיפה תנצח את הפועל ת''א. המשחק היום היה משחק שיכול לגמור עונה שלמה ולשנות את כל קו המחשבה של הקבוצה. על מכבי היה לקחת הימור אך למרות זאת מכבי שילמה.

    ההרכב של מכבי ת''א: לירן שטראובר, סאלם אבו סיאם, אבי סטרול, טל בן חיים, גדי ברומר [עמיר תורג'מן 84], ברונו רייס, טל בנין [תמיר כהן 27], אלי ביטון, רודריגו גולדברג [ג'ון פנסטיל 64] ואנדראס פרוחננקובס.

    מחצית ראשונה

    המחצית הראשונה לא התבלטה באירועים ליד השערים כאשר ההזדמנות הראשונה של מכבי ת''א הגיעה כבר אחרי שתי דקות לאחר שכדור קרן ננגח על ידי פרוחננקובס ליד שערו של מרטין פשקו. עברו חמש דקות וההזדמנות השניה של מכבי ת''א הגיעה בדקה השביעית אחרי הגבהה של אלי ביטון שהגיעה אל ראשו של טל בנין שנגח בעוצמה למשקוף ואת הכדור החוזר, אותו ניסה לבעוט במספר, לא הצליח להכניס לשערו של מרטין פשקו. האמת שחוץ מן הניסיון הזה של מכבי ת''א לא היתה עוד הזדמנות לצהובים במחצית הראשונה למרות שאנחנו חייבים לציין את הכשלתו של ברוך דגו ברחבת נתניה שלא זכתה ליחס מן השופט למרות שנראה מן המגרש בנגיעה ברורה. מכבי נתניה ניסתה לסכן פעם אחת את שערו של לירן שטראובר אך השוער קלט את הכדור בידיו.

    מחצית שניה

    גם המחצית הראשונה בתחילה לפחות לא התבלטה באירועים ליד השערים כאשר ההזדמנות הראשונה היתה שייכת לנתנייתים כאשר ראובן עטר בועט בעיטה מסוכנת מ-20 מטרים בדקה ה-60 ושטראובר מצליח להדוף את הסכנה מקו השער. שלוש דקות עברו ומכבי כמעט כבשה את השער שלה כאשר שוב היה זה עמוד השער שמנע ממנה את הכיבוש לאחר שברונו רייס מגביהה כדור וברוך דגו נוגח כדור שמוסט על ידי שחקן של מכבי נתניה אל העמוד ויוצא החוצה, אך שוב השופט סימן על בעיטת חמש במקום על קרן למרות שהיה קרוב לאירוע. המפנה במשחק הגיע בדקה ה-70 לאחר שראובן עטר מגביהה כדור וישמעאל אדו דוחק מקרוב פנימה 1:0 למכבי נתניה.

    מספר דקות לאחר שער הכיבוש של אדו אירע תיקול של הגנאי בלירן שטראובר וגדי ברומר יחדיו שפתח את הראש בעוד שהשוער נפגע ברגלו ולמרות שאמר לקלינגר שהוא יכול להמשיך היה זה די ברור שקשה לו לעמוד על הרגליים וחילוף של שטראובר נראה נכון באותו רגע. שני השחקנים פונו בסיום המשחק ביחד עם טל בנין לבית החולים ומכאן אני רוצה לשלוח לכולם החלמה מהירה ושיחזרו במהרה למגרשים. 5 דקות לסיום היה זה השער של המשחק לאחר שישראל זוויטי שנכנס מספר דקות קודם לכן ניצל שגיאה של לירן שטראובר ומסר בנגיחה אל לוברסקי שהחזיר לו והאחרון בעט מהאוויר פנימה תוך כדי ניצול מיקום לא טוב של לירן שטראובר 2:0 למכבי נתניה.

    מכבי ניסתה בכל כוחה לנסות ולהשיג משהו מן המשחק אך לשווא. היה זה מאוחר מדי וגיא צרפתי, עוד שחקן ששוחרר ממכבי ביחד עם עוד שורה של שחקנים רבים שהיום לא משחקים בקבוצה ופורחים בקבוצות שלהם, שחתם את הסיפור סופית לאחר שאימרו לוקמן, הגנאי של נתניה, נתן לו מסירת רוחב והאחרון פרץ לרחבה וניצל את יציאתו הבלתי מוסברת של שטראובר והקפיץ מעליו את ה-3:0 של מכבי נתניה. האמת אין מה להאשים כל כך את לירן שטראובר בשערים שספג מכיוון שאני בטוח שכל שוער שהיה במצבו היה מתקשה לספוג את שני השערים שספג והאמת אני די מצדיע ללירן שטראובר שלמרות הפציעה הקשה נשאר על המגרש בשביל לנסות ולהילחם בשביל הקבוצה. בושה שיש אוהדים שפשוט באים לקלל את השוער שמסתכן בשביל שלהם אולי תהיה טיפת שמחה במקום לבוא ולנסות לעודד אותו. בשבילי שטראובר הוא השוער מספר 1 בארץ!

    מכבי לא רצתה לצאת מהמשחק בלי כלום ואף הצליחה לכבוש את שער הניחומים שלה לאחר שעמיר תורג'מן מעביר לאלי ביטון שמטעה פעם אחת ובועט לפינה הרחוקה בכדי להכניע את מרטין פשקו 3:1 למכבי נתניה.

    אנשים תרימו את הראש יש עוד 14 משחקים לסיום העונה. במחזור הקרוב משחק של החיים ולמוות ובקרוב דרבי. תמשיכו לדחוף את הקבוצה במשך 90 דקות כמו שדחפתם אותם היום גם אחרי השריקה. כל הכבוד. עד המוות מכבי!
     
  12. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שטראובר "השוער הכי טוב בארץ" אכל היום שלישייה יפה מנתניה. לפחות 2 מהם מאה אחוז בגללו. השער השני כשהוא מרחיק כדור כמו נכה והשלישי בגלל ניקום גרוע, הוא היה די רחוק מהשער ולא הייתה בעייה להקשית מעליו. איזה שוער גדול, ברמה אירופאית+, קורנפיין בכלל לא מתקרב לרמה שלו. מנגד לתצוגת הנפל של שטראובר, אסי רחמים נתן היום משחק גדול. ב"ש קופחה וחבל. היה פנדל ברור, גרשון הלך לו אל הברך והפיל אותו, וברור שגם לא הגיע ליזרסקי צהוב. גם הצהוב השני לחלבה לא היה צריך להיות.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,848
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    חזרתי לא מזמן מבלומפילד הגשום ומה אני יגיד לכם... אני לא מאוכזב למרות שאף פעם לא כיף לחזור ממשחק חוץ עם הפסד.

    במחצית הראשונה היינו צריכים להבקיע לפחות שער מזל אבל חוסר מזל או חיסור ריכוז מנעו את זה מאיתנו. במחצית השנייה עד האדום המשחק היה שקול וטעות של אייל צור מנעה מאיתנו פנדל אבל כהרגלי אני לא תולה את אשמת ההפסד בשופט. אחרי השער הראשון הפועל ת"א שלטה לחלוטין במשחק ואנחנו צריכים להגיד תודה רבה רבה לאסי רחמים שהמשחק הסתיים רק ב-1-0.
     
  14. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,669
    לייקים שהתקבלו:
    1,938
    מין:
    זכר
    מהיציע שלנו ראו בבירור שיש פנדל ולא צריך שום מצלמות כדי להוכיח.

    אייל צור שופט גרוע הוא צריך לשפוט ליגה א' או ליגה לאומית הוא מוריד את הערך של המשחק ושל הליגה הזאת,הוא יכול לפרוש ושילך ישפוט ליגה 5X5 יותר מתאים לו.
     
  15. שגיא Guest

    רק לתקוף אתה יודע?
    כצריך לשבח (וכשזה לא שחקן בית"ר) אז קשה לך?

    אז שטראובר טעה, ראבאק, זה קורה!
    הבנאדם הביא למכבי ת"א כלכך הרבה נקודות...
    הרחקה לא טובה הביאה לשער, נכון, אבל מפה ועד לתקוף אותו בזלזול וציניות...נו באמת....
    ואני לא יודע עד כמה הוא אשם בשער הראשון, צרפתי עשה מהלך אומנותי גדול, הקשית מעליו, הרבה הוא לא יכל לעשות...
    ויש כאלה שיתרצו בפציעה, אבל שראובר החליט להמשיך, וצריך לשאת בתוצאות...

    אגב לירן, על פיטר שמייכל שמעת?
    בשעתו השוער הטוב בעולם, שקרה לו לא פעם ולא פעם את הטעות הזאת שלא מצליחים להרחיק כדור....

    ההודעה שלך רק מוכיחה את הטור של רן גורן במגזין...
    חבל, חבל שיש כאלה אנשים...

    בקשר לפנדל, לא היה ולא נברא, גרשון שלח רגל, וברגע האחרון החזיר, הוא לא זה שהפיל את הפולני, ובטח לא בצורה שהוא נפל, צהוב מוצדק ללא ספק.