מחזור 27

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏7/2/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    המחזור ה-27 יצא לדרך מחר והמחזור מכיל 2 משחקים מאוד מעניינים, הדרבי של מנצ'סטר וניוקאסל מגיעה להייבורי.

    משחקי יום שבת:

    ליברפול- מידלסברו-- ליברפול התחילה את העונה אם רף ציפיות בשמיים, וכרגע היא נמצאת רק עם גמר גביע הליגה ומלחמה על מקום בליגת האלופות. בשביל ליברפול השוק שחטפו ביום רביעי היה הקשה ביותר, מכיוון שהגביע האנגלי זה מפעל מאוד יוקרתי ולעוף בסיבוב כזה בבית מול קבוצת ליגת משנה זה מביש. ליברפול צריכה להתחיל ולהרשים ובמיוחד במשחקי בית היא חייבת חייבת להשיג את כל הקופה. מידלסברו מגיעה לאנפילד עם 3 פנים חדשות: מיכאל ריקטס, מלקולם כריסטי וכריס ריגוט. למידלסברו היו 10 ימי מנוחה, עקב הדחייה של המשחק עם ניוקאסל. הבורו עדיין לא ניצחו ב-2003 והם נמצאים כרגע רק 10 נקודות מהקו האדום. מידלסברו חייבת לפחות נקודה כדי להחזיר את הביטחון למועדון. בפגש הקודם ניצחה מידלסברו 1-0.
    הימור: תיקו

    בירמינגהאם- צ'לסי-- ביום רביעי ואן ניסטרלוי ניצח את בירמינגהאם 1-0 וסטיב ברוס (מאמן בירמינגהאם) האשים את ההגנה על כך שנתנו להולנדי המעופף לטייל בחופשיות ברחבה, ודורש שיפור מיידי. צ'לסי כנראה תצטרך להתמודד עם עוד עונה בלי אליפות ומטרתו של קן בייטס (הבוס הגדול של צ'לסי) היא להגיע לליגת האלופות וניצחון במשחק הזה יעזור לו מאוד. צ'לסי עשתה רק תיקו בבית שבוע שעבר מול טוטנהאם ואברטון וליברפול מתחילות לנשוף לה בצוואר. ההגנה של בירמינגהאם חלשה מדי, היא ספגה 13 שערים בחמשת המשחקים האחרונים והקבוצה הוציאה רק נקודה אחת מששת המשחקים האחרונים. במפגש הקודם ניצחה צ'לסיה 3-0.
    הימור: צ'לסי

    בלקבורן- סהות'המפטון-- בלקבורן צריכה להכנס לכושר ולעשות את זה מהר אם הם עדיין רוצים להשיג מקום בגביע אופ"א, סהות'הפטון יכולה להשכיח את החלום הזה מבלקבורן אם תנצח אותה מה שיגרום לפתיחת פער בין שתי הקבוצות. בתקופה האחרונה בלקבורן לא השכילה לנצח קבוצות כמו סנדרלנד, ווסטהאם ואסטון וילה והקבוצה צריכה ניצחון כי לחזור לעיניינים. מנגד גיימס ביטי המצויין החליט להשאר נאמן לסהות'המפטון וחתם על חוזה עד 2006 בקבוצה. סהותהמפטון יודעת שניצחון מחר יגדיל בצורה משמעותית את סיכוייה של הקבוצה לשחק באירופה בעונה הבאה. 2 הקבוצות שיחקו 120 דקות השבוע במשחק החוזר של הגביע ואולי השחקנים יחושו בעייפות במשחק. במפגש הקודם הצדדים נפרדו ב-1-1 משער בתוספת הזמן של אנדי קול.
    הימור: סהות'המפטון

    צ'רלטון- אברטון-- 2 הקבוצות מהוות הפתעה גדולה השנה, 2 קבוצות קטנות שנמצאות בצדק בחלק העליון של הטבלה. 2 הקבוצות נמצאות במקום מאוד מכובד בטבלה אבל עם ההצלחות גם רף הציפיות עולה והקבוצות רוצות עוד ועוד. מנג'ר צרלטון עדיין לא מפתח ציפיות אלא בדיוק להיפך, הוא אומר ש-13 נקודות מ-12 המשחקים הבאים יספיק להם כדי לסיים בחלק הטבלה העליון, וזה יספיק לו. וויין רוני חוזר מהשעיה אחרי 4 משחקים לסגל. אברטון מאוד בטוחים בעצמם וביכולתם ומחשיבים עצמם כקבוצת צמרת.
    הימור: צ'רלטון

    פולהאם- אסטון וילה-- אסטון וילה יודעת שרק ניצחון ישאיר אותה במרכז הטבלה ומנגד פולהאם עדיין בסכנה גדולה ויודעת שמצפה לה קרב קשה על ההישרדות בליגה. אסטון וילה בתקופה טובה אחרי שאספה 13 נקודות בששת משחקי הליגה האחרונים. האחראי על ההצלחה הוא דיון דאבלין שחוזר לתקופה טובה וכובש לא מעט שערים. אחרי מיני התאוששות פולהאם חזרה למצב לא נוח והיא נמצאת 7 נקודות מהקו האדום אחרי 2 הפסדים רצופים. במפגש הקודם ניצחה אסטון וילה 3-1.
    הימור: פולהאם

    המשך יבוא.....
     
  2. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    א. אני לא רוצה להכביד עליך, אבל אתה מוכן להוסיף קצת תמונות למשחקים מרכזיים?
    ב. מה?! המשחק לא בסט. ג'יימס פארק?
    ג. למה תמיד "המשך יבוא"? עדיף שתכין את הסיכום מראש...
     
  3. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליברפול מול מידלסבורו- עכשיו תבוא הנקמה! למי שלא זוכר הבורו היו אלה שהתחילו את רצף ההפסדים/תיקויים של ליברפול שהסתיים לאחרונה מול סווט'המפטון, עכשיו חייבים להשיג נקמה באנפילד וגם שהשחקנים יתנו קצת יותר בשביל האוהדים המאוכזבים מההדחה מהגביע
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה טוב שזה בא בהמשכים, זה גורם לכך שיגיבו על יותר משחקים.


    ואני חושב שלירן התבלבל, המשחק בסט. ג'ימסס פארק, אני כמעט בטוח במאה אחוז.
     
  5. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוייאר חוזר לאלנד רואד!

    תצפו למשחק טוב. בפעם הקודמת זה התחיל מצויין עם יתרון 4-1, אבל נגמר רק 4-3 ללידס. היום יש לי הרגשה שרידסדייל חותם על 4-3 לפני שריקת הפתיחה. עם בוייאר בהרכב של ווסטהאם תצפו ללחימה על כל כדור מצד שתי הקבוצות.
    ההגנה של לידס לא נראית משהו כרגע. מתיאו לא כשיר במאה אחוז, וכנ"ל מילס. נקווה שהם ישחקו, כי בלי הגנה, היתרון היחיד של לידס לטעמי מתקזז. צפו לתוצאה גבוהה...
     
  6. the_secand Member

    הצטרף ב:
    ‏14/10/02
    הודעות:
    288
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אווווווווו
    איך אני מחכה למשחק הזה!!!
    ווסטאהם לידס לי נגד כל מי שלא רצה אותו שם!
    בעזרת השם לי יוכיח לכל העולם מה הוא שווה ותאמינו לי זה הרבה
    הוא ינצח אותם בעזרת השם עם גול בדקה ה90!
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    טעות שלי... ארסנל מגיע לסנט. ג'יימס פארק.

    וידוקה אין לי הרבה זמן רצוף לשבת על המחשב.
    ובקשר לתמונות אני ישמח אם דייר או פולדאש יעשו את זה. (או אם מישהו אחר רוצה אז הוא מוזמן)

    לידס- ווסטהאם-- 2 הקבוצות האלו במצב לא טוב בכלל וניצחון במשחק הזה יכול לתת לקבוצות דחיפה מאוד משמעותית קדימה. ללידס יש לו מעט בעיות מחוץ למגרש בכל מה שקשור האם ונבלס ימשיך או לא ושיחרורם של שחקנים בכירים, בעוד שהבעיות של ווסטהאם הם על המגרש כי הקבוצה פשוט לא מתפקדת כראוי. במשחק הזה יהיה המפגש המעניין מאוד בין לי בוייר לקבוצתו לשעבר באלנד רואד. בשבוע שעבר השיגה ווסטהאם ניצחון בית ראשון, 2-1 על בלקבורן והמשחק הזה היה בין 2 התבוסות 3-0 לליברפול ו-6-0 למנצ'סטר, כאמור הבעיה הגדולה של הפטישים זה בהגנה שחטפה 22 שערים בשבעת המשחקים האחרונים. לידס מחפשת ניצחון ראשון בשנת 2003 אחרי שהפסידה בשתי המחזורים האחרונים לצ'לסי ולאברטון. מאזן הבית של לידס הוא לא ממש מעודד, הם ניצחון רק 4 משחקים מתוך 12. לעומת זאת ווסטהאם מצליחה יותר בחוץ מאשר בבית ויש לה 3 ניצחונות חוץ. ווסטהאם נמצאת 4 נקודות מהקו האדום וכדי לטפס מעליו היא חייבת להפסיק לספוג כל כך הרבה שערים. המפגש הקודם הסתיים בניצחון 4-3 של לידס.
    הימור: לידס

    טוטנהאם- סנדרלנד-- סנדרלנד שברה שיאים כאשר הכניסה לרשתה 3 שערים עצמיים בשבע דקות, עקב כך הביטחון של השחקנים ירד אל מתחת לאדמה. הווארד ווילקינסון אמר לתקשורת שהוא מסרב להסכים שקבוצתו החלשה בליגה והוא בטוח בשחקניו שהם יצאו מזה. הוא מתבסס על הופעתם של שחקניו במחצית השנייה מול צ'רלטון שהייתה טובה. אוהדי טוטנהאם מודאגים בקשר לחלוצים בקבוצה, משום שבחלון ההעברות עזבו רברוב ולז פרדיננד ולא בא אף מחליף. גלן הודל אמר בתגובה שמה שקורה ללידס הוא סימן אזהרה בשביל כל הקבוצות. אוהדי טוטנהאם החליטו להסכים עם דעה זו אבל אמרו שלא יקבלו עוד הפסד ביתי אחרי ההפסד הביתי לניוקאסל עוד לקבוצה כמו סנדרלנד. במפגש הקודם ניצחה סנדרלנד 2-0.
    הימור: טוטנהאם

    ווסט ברומיץ'- בולטון-- משחק תחתית חשוב מאין כמוהו. כל 28,000 הכרטיסים נמכרו כבר מיום שני, ווסט ברומיץ' חייבת ניצחון כדי להצמד לבולטון (לווסט ברומיץ' משחק חסר). בווסט ברומיץ' מאוד אופטימים בעיקר אחרי הניצחון המפתיע במנצ'סטר על הסיטי. חביב האוהדים החדש של בולטון הוא החלוץ הצרפתי החדש פייר ייבס אנדרה שהגיע מהשאלה מנאנט וכבר הספיק לכבוש שער במחזור הקודם. מנג'ר בולטון מאמין שהבאתם של אנדרה וסאלבה יעזור לשפר את מצבה בטבלה של בולטון למרות מכירת ריקטס. המפגש הקודם הסתיים בתיקו 1-1.
    הימור: תיקו

    משחקי יום ראשון:

    מנצ'סטר יונייטד- מנצ'סטר סיטי-- יונייטד לאט לאט סוגרים על ארסנל ויכולים לצמק את הפער לנקודה אחת בלבד אבל מולנ עומדת מנצ'סטר סיטי שלא מתכוונת לעמוד מהצד ולתת את הניצחון ליונייטד. מה גם שמנצ'סטר סיטי היא הקבוצה היחידה מהחצי העליון של הטבלה שהצליחה לנצח את היונייטד. אבל מאז מתוך 22 משחקים ניצחה מנצ'סטר יונייטד 18 משחקים והפסידה רק 1, ריצה זו הביאה אותה עד למקום השני. מנגד הסיטי באים אחרי ההפסד המיותר כל כך בבית לווסט ברומיץ', ותרצה להשיג לפחות נקודה אחת מהביקור הזה באולד טראפורד. מנצ'סטר סיטי לא ניצחה באולד טראפורד מאז 1974. כאמור במפגש הקודם ניצחו הסיטי 3-1.
    הימור: מנצ'סטר.... סיטי

    ניוקאסל- ארסנל-- המגפייס עם משחק חסר עקב דחיית המשחק נגד מידלסברו וניצחון בבית על התותחנים יכניס אותם באמת למאבק על האליפות. סר בובי רובסון מעמיד את הקבוצה שרק דבר אחד חשוב לו- העתיד, זה יתבטא בהבאתו של של הבלם בן ה-23 ג'ונתן וודגייט שינהל את משחק ההגנה של המגפייס. המנג'ר בן ה-69 עדיין חושב שארסנל היא בדרגה אחת מעל ניוקאסל אבל אומר שהם מסוגלים לנצח אותם במיוחד בבית. ארסנל שספגה שער בדקה ה-90 מאמיל האסקי לפני שבוע וחצי ניצחה השבוע את פולהאם משער בדקה ה-90 של רוברט פירס. ארסנל השיגה 21 נקודות מתשעת משחקיה האחרונים בליגה ומקווב להשיג עוד 3 נקודות בסנט. ג'יימס פארק. לניוקאסל יש את ההגנה הכי טובה במשחקי הבית וגם במשחק הזה היא תצטרך להסתדר בלי וודגייט שפצוע ויחזור רק בעוד מספר שבועות. ניוקאסל נמצאת בתקופה טובה של 6 משחקים ללא הפסד הרבה בזכות כושר הבקעה טוב מאוד של ג'רמיין ג'נאס. הניצחון האחרון של ניוקאסל על ארסנל בבית היה במאי 2001. במפגש הקודם ניצחה ארסנל 1-0.
    הימור: ארסנל
     
  8. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנקמה אינה באה.
    מחצית כרגע באנפילד, 1-0 לבורו משער של ג'רמי בדקה ה-38.
     
  9. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1-1 בסוף משחק חד צדדי לכל אורכו.ליברפול לחצה על הבורו אבל לא שברה את הבונקר המבוצר שלהם. בבעיטה הראשונה של הבורו לשער הם כמובן גם כבשו מבעיטה חופשית מדהימה של ג'רמי אבל כמובן שזה היה חד פעמי והבורו חזרו לבונקר הרגיל. בנוסף לבונקר גם השופט היה נגד ליברפול עם כמה החלטות מאוד מעוררות מחלוקת כולל עבירה על בארוש בתוך הרחבה שלדעתי הייתה צריכה להשרק ובעיטה של דיוף שפגעה בבירור בידו של ג'ארט' סאוט'גייט גם כן בתוך הרחבה. בסביבות בדקה ה75 סוףסוף נפרץ הבונקר לאחר שאואן (בעוד משחק חלש) עבר שני מגנים בתוך הרחבה מסר לדיוף שפספס את הכדור אבל מי שמצא אותו הוא ריסה שבעט חזק פנימה. ליברפול המשיכה ללחוץ והגיעה למצב מצויין בתוספת הזמן אבל כדור של המאן מכ-5 מטרים נהדף בדרך אל השער על ידי מייקל אואן(ני לא מתבלבל). עוד איבוד נקודות עלוב לליברפול
     
  10. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברקוביץ' והשוער פיטר שמייכל יפתחו בהרכב הסיטי בדרבי מול מאן יו, אחרי שעברו מבחן כשירות. אני בכלל לא בטוח שברקוביץ' יסיים את המשחק על הרגליים, בשל הנטייה שלו להיפצע, במיוחד כשהוא חוזר מפציעה...
    בכל מקרה, זוהי בשורה טובה מאוד לכחולים ממנצ'סטר, שכן שמייכל וברקו חשובים מאוד למערך שלה.
     
  11. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לידס מוליכה 1-0 על ווסטהאם משער של סת' "אני זול ושווה את זה" ג'ונסון בדקה ה-20.

    יכול להיות שאני לא רואה טוב אבל אני חושב שונבלס השתגע.
    הוא פותח במשהו כמו...
    5-4-1 הכי הגנתי שיכול להיות... אני לא מבין מה קורה שם.
     
  12. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'לסי תופסת עמדה בקרב על המקום האחרון בצ'מפיונס ליג עם ניצחון נפלא, 3-1, על בירמינגהאם. שערים של זולה (44) גודיונסן (49) והסלביינק בפנדל (69). מנגד סוואג', הכל כך מזוהה עם בירמינגהאם מסיים משחק רע מאוד שלו עם פנדל ניחומים בדקה ה87.

    בלקבורן רוברס מנצחת 1-0 את סאות'המפטון, ומצליחה גם לעצור את ביטי.

    אברטון נכשלת מול צ'רלטון, ומקברייד אמנם כובש עוד פעם (שחקן שחקן), אבל רק משווה זמנית, וקווין ליסבי גומר עניין בדקה ה83.

    אסטון וילה אמנם מוליכה 1-0 על פולהאם, אבל שערים של מלברנק וג'ון הארלי (זה ההוא מצ'לסי נכון?) הופכים את התוצאה.

    טוטנהאם דורסת את סנדרלנד 4-1. פוייט כובש ראשון, אבל בדקה ה26 פיליפס משווה. משם והלאה לא היה שומדבר על המגרש חוץ מהקישור המוחץ של טוטנהאם. גארי דוהרטי כובש בדקה ה45, סיימון דיוויס בדקה ה67 ושרינגהאם מסיים עניין בדקה ה84.

    בולטון כמעט ומנצחת 1-0 את ווסט ברומיץ', אבל ג'ונסון משווה למארחים בדקה ה90 ומשאיר את בולטון בבעיות בתחתית.

    והכי חשוב, לידס מנצחת!!! אז מה אם מדובר ב1-0 די עלוב? אז מה אם ונבלס פתח בהרכב שעורר בי תהיות האם אני במשחק של קבוצת המילואים? אז מה, העיקר 3 נקודות ושער ליגה ראשון לסת' ג'ונסון מאז שהצטרף מדרבי לפני יותר משנה.

    יש!
     
  13. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולדש, אני לא יודע מה איתך, אבל משחק כזה עלוב, הגנתי ודחוק מול ווסטהאם לא ממש צריך לשמח אותך...

    כעת השאלה הגדולה ביותר - האם המאגפייז יצליחו לעצור אותנו? בסט. ג'יימס פארק זה בכלל לא בטוח, ג'נאס בכושר נפלא...
    הדבר שהכי זכור לי מהמפגשים עם ניוקאסל הוא השער הנהדר של דניס ברקגאמפ... זכרונות, נכון דייר?
     
  14. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן... וגם ווימבלדון לזמן קצר נראה לי שחקן שהיה מאוד מבטיח אבל עכשיו הוא כבר בן 23 נראה לי, לא מילא את הפוטנציאל שלו (לפחות קח הבנתי)
    ולעומתו באותו משחק רואים את גאראט' בארי שמתחיל לאט לאט להוכיח שאכן הפוטנציאל שלו ענק ולא סתם קראו לו ילד פלא קטן. המגן השמאלי עם שער שני ברציפוות.
     
  15. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה, ביום שהקבוצה שלך תהיה במצב כזה, אתה תשמח מכל תוצאה שאינה הפסד.

    ואואן, בארי הוא אמנם שחקן מצויין, אבל הוא עדיין לא מימש את הפוטנציאל שלו.

    ווידוקה 2, דאייר בחו"ל עד יום שבת. רק שתדע.